Sari la conținut

Romania la DAKAR


Postări Recomandate

N-am retinut cine a fost comentatorul ieri seara pe Eurosport, dar cand era vorba de transmisia directa din bivoac traducea interviurile concurentilor cam aiurea.

Este drept, unii vorbeau engleza altii franceza, spaniola, Vinters cred ca vorbea rusa, dar decat sa traduca magarii, mai bine sa nu vorbeasca in timpul interviurilor ca fara povestea lui poate noi intelegem mai bine spusele concurentilor.

 

Corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 485
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:rose:

 

S-a dat startul in cea mai inedita etapa a intregului raliu. :blink: Momentan conform iritrack-ului Despres pare sa aibe ceva teren in fata lui Coma Iar Mani e foarte bine plasat pe acelasi iritrack intre Puy si Seel :lol:. Deocamdata nu a ajuns nimeni la nici un punct de control intermediar ...

 

 

LE:

 

Intre timp s-a ajuns la CP1:

 

1 H.Rodrigues (POR)

2 M.Coma (ESP)

3 C.Despres (FRA)

4 D.Casteu (FRA)

5 J.Vinters (LAT)

6 C.Blais (USA)

7 J.de Azevedo (BRA)

8 P.Ullevalseter (NOR)

 

Mani continua sa mearga bine.

Editat de just_me
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme cu navigarea in Dakar

u La un pas de abandon

u Martin Freinademetz a terminat speciala a 9-a pe locul 95

u Au mai ramas 6 etape

 

Martin Freinademetz, austriacul care concureaza cu licenta eliberata de Federatia Romana de Motociclism, se afla pe locul 102 dupa primele 9 etape din Raliul Dakar 2007.

 

Cele doua etape maraton, de duminica si luni, au fost trecute cu greu de dublul campion mondial la snowboard, Martin Freinademetz. Principala problema pe cele doua speciale, cu o lungime totala de peste 1.000 kilometri, a fost legata de navigarea prin desert. „Sincer sa fiu nu ma asteptam sa fie atat de greu sa te orientezi pe traseu. Am gresit de cateva ori drumul si asta m-a costat foarte mult timp”, a spus Martin Freinademetz, dupa doua zile teribile in care a ajuns la sosire mult dupa apusul soarelui.

 

Ziua de luni nu a inceput deloc bine pentru austriacul stabilit la Sibiu. „Dupa prima oprire pentru realimentare am avut o cadere psihica. Am crezut ca Raliul Dakar m-a invins! Am fost salvat insa de un camion. In momentul in care am auzit zgomotul de motor m-am ambitionat si mi-am spus ca trebuie sa ajung, cu orice pret, inaintea lui la sosire”, a completat pilotul cu numarul 78. Pentru cei 494 de kilometri de proba speciala cronometrata din etapa a 9-a, dintre Tichit si Nema, Martin Freinademetz a avut nevoie de peste 9 ore si jumatate pentru a ajunge la sosire, dar pana la urma a terminat in fata camionului care l-a ajuns din urma. In clasamentul general, organizatorul celui mai dur concurs de enduro din lume – Red Bull Romaniacs, programat in perioada 17 – 21 iunie in jurul orasului Sibiu, este acum pe locul 102.

 

Etapa a 10-a, programata marti 16 ianuarie, dintre Nema si Nema are o lungime totala de 400 kilometri, dintre care 366 de proba speciala cronometrata. „Am reusit sa supravietuiesc dupa doua zile infernale. Acum doar o problema tehnica ma mai poate opri sa termin Dakar-ul”, a spus la final austriacul care concureaza cu licenta eliberata de Federatia Romana de Motociclism. Pentru ultimele etape, Martin Freinademetz si-a fixat si un obiectiv: sa ajunga in top 100.

post-34-1168950842_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Etapa 10 - Nema - Nema

 

Nume..........nr concurs..loc etapa...loc general

Gyenes ..................51............57..............54

Vulliet Francois........73.............96.............93

Vulliet Etienne.........74.............95.............91

Freinademetz..........78.............90............100

 

http://www.kmotors.ro/forum/viewtopic.php?p=278#278

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mani Gyenes i-a dat benzina lui Robby Gordon

 

In etapa Nema-Nema, cu 40 de kilometri iniante de finalul probei speciale, Mani Gyenes a golit rezervorul spate al KTM-ului 660 Rally pentru a-i da combustibil lui Robby Gordon. Datorita benzinei date de pilotul Mol Dakar Team si de francezul Patrick Arnoult, Hummer-ul pilotat de Gordon a reusit sa termine proba.

Emanuel Gyenes a terminat etapa Nema-Nema pe locul 57 si ocupa in prezent locul 54 in clasamentul general.

 

Din motive de siguranta A.S.O a anulat probele din Mali, iar astazi concurentii au mers intr-o proba speciala de 366 kilometri in jurul orasului Nema (Mauritania). Pentru a parcurge bucla, Mani Gyenes a avut nevoie de 05h36min, timp care l-a dus pe locul 57 in clasamentul zilei.

Pe 17 ianuarie se va merge din Nema in Ayon intr-o etapa de legatura, concurentii parcurgand cei 280 de kilometri on-road pe drumurile publice.

Dupa aceasta zi de relaxare va urma pe 18 ianuarie proba speciala Ayon-Kayes, care masoara 257 kilometri. Incheiata aceasta etapa pana la finisul Dakar-ului (21 ianaurie) mai sunt de disputat doua probe speciale, etapa de pe malul Lacului Roz fiind doar un show si necontand in clasamentul general.

 

Emanuel Gyenes #51 (Mol Dakar Team): “Azi nu am avut dune, dar am mers doar pe nisip asa ca a fost oricum obositor. Am pierdut ceva timp pe proba pentru ca am cazut si dupa aceea l-am vazut pe Roby Gordon ramas in pana. Am oprit eu si pilotul francez cu numarul 97 (Patrick Arnoult) si pentru ca benzina pe care o mai aveam in rezervoarele fata imi ajungea sa termin proba, am decis sa ii dau benzina care o aveam in rezervorul spate. Acesta are 12 litri, asa ca Hummer-ul a fost alimentat de la ambele motociclete cu aproximativ 24 de litri. De cand am oprit sa ii dau benzina si pana la sfarsitul probei speciale am mai mers 40 de kilometri. Maine o sa avem o zi lejera pentru ca este doar legatura, insa de joi deja, iar incep portiunile cu dune.”

post-34-1168974455_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mani Gyenes a golit rezervorul spate al KTM-ului 660 Rally pentru a-i da combustibil lui Robby Gordon.
:blink: Normal!

 

Eu sper ca dupa ce se termina totul sa avem o emisiune pe undeva unde sa fie invitati toti 4 piloti care au participat la Dakar de la noi, sa ne povesteasca cum a fost pe larg. Tare mult mi-ar placea sa vad impresiile lor si povestirile.

 

Uffff... ce bine ne-ar face sa avem si noi romanii un canal TV dedicat auto-moto, daca nu chiar doar moto! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rose:

 

A fost la stirile pro tv un reportaj despre dakar in care vorbeau despre pilotii romani dar nu l-am prins de la inceput. Mi-a zgariat urechea modul in care il catalogau pe Marcel " miliardarul din Brasov" si repetausintagme de genu "norocul nu i-a suras" Sa-mi fie cu iertat dar mi s-a parut un ton neadecvat dar poate a fost impresia mea. Au dat si ceva imagini cu Marcel si Mani tare bucuros as fi daca am putea pune mana si noi pe ele :blink:

 

LE: acum am vazut, multumiri Nitescu "rasplata" ramane valabila. :lol:

Editat de just_me
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rose:

 

:blink:

 

Au dat si ceva imagini cu Marcel si Mani tare bucuros as fi daca am putea pune mana si noi pe ele :D

 

LE: acum am vazut, multumiri Nitescu "rasplata" ramane valabila. :D

 

 

:lol: imagini by 2ROTI :D

post-34-1168977181_thumb.jpg

post-34-1168977199_thumb.jpg

post-34-1168977213_thumb.jpg

post-34-1168977227_thumb.jpg

post-34-1168977242_thumb.jpg

post-34-1168977265_thumb.jpg

post-34-1168977283_thumb.jpg

post-34-1168977306_thumb.jpg

post-34-1168977332_thumb.jpg

post-34-1168977350_thumb.jpg

post-34-1168977371_thumb.jpg

post-34-1168977390_thumb.jpg

post-34-1168977409_thumb.jpg

post-34-1168977433_thumb.jpg

post-34-1168977458_thumb.jpg

post-34-1168977483_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" miliardarul din Brasov"
Pai numai asa trec stirile la ProTV! Sa vorbesti de miliardari, manelisti sau Becali. Daca zicea doar "pilotul din Brasov" nu aparea stirea.

 

A fost o inregistrare audio si la Realitatea cu Gyenes. Nu cred ca e aceeasi de pe Dakar.ro. Se auzea bine. Probabil va mai fi si la Stirile din Sport urmatoare.

 

@Nitescu : tari pozele! Tot respectul. Ai fost numai in Portugalia? Sau mai esti cu carvana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un loc de top 100

Martin Freinademetz a terminat speciala a 10-a pe locul 90

A avut nevoie de 6 ore pentru 366 de kilometri

Urmeaza o zi de relaxare

 

Martin Freinademetz, austriacul care concureaza cu licenta eliberata de Federatia Romana de Motociclism, se afla pe locul 101 dupa 10 etape din Raliul Dakar 2007.

 

142 de motociclisti au supravietuit calvarului din Dakar dupa primele 10 etape. Printre ei si Martin Freinademetz, austriacul stabilit la Sibiu, care a terminat bucla din jurul orasului Nema pe locul 90. Initial concurentii din Raliul Dakar 2007 trebuiau sa ajunga la Timbuktu, in Mali, dar din motive de securitate traseul a fost modificat. „Dupa cateva zile de cosmar am reusit sa ajung si eu la sosire pe lumina. Asta nu inseamna ca Dakar-ul s-a terminat. Mai sunt patru etape si aici chiar se poate intampla absolut orice”, a spus Martin Freinademetz.

 

Organizatorul celui mai dur concurs de enduro din lume, programat anul acesta in perioada 17 – 21 iunie in jurul orasului Sibiu, a avut nevoie de ceva mai mult de 66 de ore pentru parcurgerea celor 10 etape de pana acum din Raliul Dakar. Martin Freinademetz se afla pe locul 101, la peste 25 de ore in spatele liderului, si la un singur loc de obiectivul pe care si l-a fixat la prima sa prezenta in Raliul Dakar: clasarea in top 100.

 

Speciala de astazi, din vestul Mauritaniei, a fost ultima prin desert. Ziua de maine este una de relaxare, etapa dintre Nema si Ayoun, lunga de 280 kilometri, fiind doar una de legatura. „Pauza aceasta vine exact la momentul potrivit. Am avut cateva zile pline de evenimente si nu cred ca a-si fi putut continua in acest ritm pana la sosire”, a mai spus austriacul de 37 de ani.

 

post-34-1168978341_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi in jurul ore 14.00 Marcel ajunge pe Otopeni.Pentru ca a ramas fara haine Butuza poarta straie senegaleze.Daca va aduceti aminte si Romeo a patit la fel (a venit in papuci si pantaloni scurti) se fura tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o inregistrare cu Mani prin satelit - de proasta calitate - sper sa intelegeti ceva

 

http://www.dakar.ro/files/mani-dakar.mp3

 

dupa ce te obisnuiesti cu "martienii" se intzelege ce zice. Bravo!

Cel mai important: Many a zis ca daca mai vine la Dakar ar vrea sa vina cu o motocicleta mai mica. Cred ca s-a luptat tare cu vaca prin nisipuri.

hai ca mai are doar putin!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

dupa ce te obisnuiesti cu "martienii" se intzelege ce zice. Bravo!

Cel mai important: Many a zis ca daca mai vine la Dakar ar vrea sa vina cu o motocicleta mai mica. Cred ca s-a luptat tare cu vaca prin nisipuri.

hai ca mai are doar putin!!!!!

Da, nu stiu daca se intelege dar zicea ca pentru celelalte modele KTM nu prea se gasesc piese in desert - fabrica nu transporta piese decat pentru modelele uzuale.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi in jurul ore 14.00 Marcel ajunge pe Otopeni.Pentru ca a ramas fara haine Butuza poarta straie senegaleze.Daca va aduceti aminte si Romeo a patit la fel (a venit in papuci si pantaloni scurti) se fura tot.

 

Am vazut la euosport ca fiecare concurent are o lada in care ii sunt toate efectele. Lada aia merge cu camionul de asistenta (cei care au asa ceva) din cate am inteles, iar la pilotii privati cu masinile organizatorilor. Deci se fura din camioane?

 

A ramas si fara echipamentul moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de pe advrider:

 

 

Originally Posted by Mike Werner

Robby Gordon got saved by two motorcycles !!! They donated the gas from their own bikes, allowing him to continue !! It's probably because Andy was with him that they gave it to him..

 

Nope!.. Gordon said: "They volunteered(!!) to share a couple of liters of fuel each, because we were doing the navigation for them!"

 

Smooth..

 

 

hmm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am vazut la euosport ca fiecare concurent are o lada in care ii sunt toate efectele. Lada aia merge cu camionul de asistenta (cei care au asa ceva) din cate am inteles, iar la pilotii privati cu masinile organizatorilor. Deci se fura din camioane?

 

A ramas si fara echipamentul moto?

Mi se pare o tampenie din partea organizatorilor chestia asta. Adica nu e vorba de 1-2 concurenti care ocazional abandoneaza, mai mult de jumatate sunt in situatia asta. Deci de atentia pe care o au concurentii ar trebui sa se bucure si cei care abandoneaza, pana la urma taxele sunt la fel pentru toata lumea.

 

A, daca Despres isi permite maseor si echipa VW camere de hotel e altceva dar logistica oferita de organizator ar trebui sa fie la fel pentru toti participantii. Pana la urma pilotii privati si echipele mici intretin spiritul competitiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu stiu daca se intelege dar zicea ca pentru celelalte modele KTM nu prea se gasesc piese in desert - fabrica nu transporta piese decat pentru modelele uzuale.

 

asta poate fi o problema. Insa daca ai echipa de asistenta poti sa cari cam tot ce se poate strica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MARCEL BUTUZA A PIERDUT PE MANA CELOR DE LA KTM

Lucian POP

 

 

Petrecut in etapa a opta a Raliului Dakar, abandonul brasoveanului Marcel Butuza a survenit din vina celor de la KTM, producatorii motocicletei pe care acesta a concurat. In acest sens, aflat in echipa tehnica a pilotului roman, Liviu Butuza, fratele performerului, a povestit: "In ziua libera de sambata, cei de la KTM i-au spus lui Marcel sa schimbe motorul. Din pacate, noul propulsor a functionat doar 53 de kilometri". Desi trebuia sa ajunga intr-o tabara speciala, "alergatorul" nostru a fost condus de organizatori in capitala Mauritaniei, Nouakchott, apoi va ajunge la Dakar, de unde va pleca spre Franta, iar apoi... acasa. Cum a stat tot timpul langa fratele sau, Liviu Butuza a afirmat: "Marcel a facut tot posibilul pentru a ajunge pe motocicleta la Dakar si normal ca regreta ca a fost nevoit sa abandoneze. Prin regulament avea voie sa schimbe ambreiajul care se stricase, dar trebuia sa faca acest lucru singur, fara asistenta din partea altor persoane".

 

Sursa: http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php...d_articol=38389

 

Articolul are si o poza:

post-10709-1169026635_thumb.jpg

Editat de chesterfield
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...