Sari la conținut

GSXR 600 K1 mort


metoxil
 Share

Postări Recomandate

am postat si la topicul de gsxr, dar am zis sa incerc si aici, pentru ca stiu ca sunt oameni priceputi: :)

 

ups, eroare!

 

Mi s-a aprins iar becul de FI, am tras pe dreapta (am fost pregatit cu cheia de rezerva de data asta) si am pus sarma la mufa din portbagaj.

Codul erorii e C26. Am luat contactul ca sa resetez erorile, l-am pus la loc, apas ignition siiiiiiiiiiiii...... se ia lumina. :P

Tot mort (parca mai era un pic iluminat in partea de sus turometrul). Iau contactul, il pun la loc, nimic. :) Nimic, nimic.

Am impins-o 7 metri ca sa o las acolo, zic sa mai pun o data contactul. Pun, se aprinde bordul... buuun... Apas butonul rosu pe ON, iar se ia lumina. Tot stins, niciun sunet, nicio lumina.

Si cam atat.... :bounce:

 

Eu banuiesc ca e bateria supta de tot, lucru care ar explica(?) ciudateniile cu opritul motorului pe care le facea inainte.

 

E un topic de dat cu parerea, pentru ca deocamdata nu am apucat sa masor bateria si alte alea.... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar putea fi:

- borne slabe la baterie

- baterie moarta

- incacare moarta ( regulator mort , cel mai probabil)

 

Ai cautat sa vezi ce inseamna eroarea aia?

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa te ajute:

 

C14 - THROTTLE POSITION SENSOR

C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR

C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR

C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR

C23 - TIPOVER SENSOR

C24 - IGNITION SIGNAL #1

C25 - IGNITION SIGNAL #2

C26 - IGNITION SIGNAL #3

C27 - IGNITION SIGNAL #4

C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR

C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR

C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT

C31 - GEAR POSITION SENSOR

C32 - INJECTOR SIGNAL #1

C33 - INJECTOR SIGNAL #2

C34 - INJECTOR SIGNAL #3

C35 - INJECTOR SIGNAL #4

C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM

C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL

C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (1000 ONLY)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa te ajute:

 

C26 - IGNITION SIGNAL #3

Pai e destul de clar, ti-a picat senzorul hall de la cilindrul al treilea. In mod normal ar trebui sa-l gasesti in capacul alternatorului. Cauta pe net si vezi cum se numeste si comanda-ti-l la http://ro.farnell.com/ . Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e destul de clar, ti-a picat senzorul hall de la cilindrul al treilea. In mod normal ar trebui sa-l gasesti in capacul alternatorului. Cauta pe net si vezi cum se numeste si comanda-ti-l la http://ro.farnell.com/ . Bafta!

 

Faptul ca i-a aparut C26 acolo nu cred ca are vreo relevanta in cazul de fata.. daca apar intreruperi generale de tensiune cred ca ii poate aparea oricare din codurile alea, random, nu te poti baza pe ele.. S-a intamplat sa-i apara acel cod.. pur si simplu.

 

E ca si cum la PC smulgi cablul de alimentare cu el mergand, apoi dupa ce-l pornesti cauti in log sa vezi ce s-a intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pentru pareri baieti :D

 

Eu sper ca e bateria, pentru ca e cel mai ieftin si mai simplu de rezolvat... bine, poate nu atat de ieftin ca un contact imprefect...

Dar altfel, motive ar fi avut sa moara... anul trecut am avut alternatorul prajit si pana mi-a ajuns piesa (vreo doua luni :drink:) am mers pe baterie.

Adica mergeam cat mergeam, cand se sugea curentul si nu mai pornea o scoteam si o puneam la incarcat cu un redresor; plus iarna asta cat a stat in ger...

 

Eroarea am cautat-o si eu. Chestia e ca pe net am gasit doua manuale - unul de vreo 150 de mega pe care scrie 2000-2003 (parca) si unul de vreo 15-20 de mega 2001-2002.

In manualul 2000-2003 scrie ce zicea si X-eL, dar in cel 2001-2002 zice asa:

 

c24, c25, c26 or c27 | ignition signal |

Crankshaft position sensor (pick-up coil) signal is produced but signal from ignition coil is interrupted continous by two times or more.

In this case, the code c24, c25, c26 or c27 is indicated.

 

Ignition coil, wiring/coupler connection, power supply from tthe battery.

 

In fine, o sa masor sa vad daca mai are ceva in ea si o sa incerc sa o mai pun la incarcat.

Unde se gasesc cele mai ieftine baterii? :D (sa nu va aud cu 777 :wink: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C 26 este afisat atunci cind ai o problema cu bobina de la pistonul nr.3.

Asta inseamna fire, conectori de la bobina sau cdi,sau bobina.

Mai poti cauta datorita fenomenului de disparut tensiunea din bord,o data verificata bateria,masa pe motor,contact,si mai ales pe dreapta sub carena laterala sunt citeva mufe care au mereu probleme su apa.

Nu sunt protejate si intra apa la ele asa ca oxideaza si nu mai fac contact bine!

Dar repet,atita timp cita ai tensiune sa functioneze bordul si becul FI este aprins,cu cod de eroare C26 ..............bobina nr 3 sau legaturile!

Bafta! :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca asteptati deznodamantul cu sufletul la gura, asa ca, nu o sa va mai tin in suspans :wink::

 

Era desfacut firul de (-). Adica stiam eu bine ca stransesem suruburile, dar era slabita prinderea firului in papucul ala.

Am masurat bateria si era pe la 12-13V parca. Am miscat pe la firele alea si am vazut ca se intrerupea bordul.

Norocul prostului, cum se zice.... Se adevereste teoria conform careia in general explicatia corecta e cea mai simpla. heh.

 

Multumesc baieti inca o data. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
merci pentru pareri baieti :D

 

Eu sper ca e bateria, pentru ca e cel mai ieftin si mai simplu de rezolvat... bine, poate nu atat de ieftin ca un contact imprefect...

Dar altfel, motive ar fi avut sa moara... anul trecut am avut alternatorul prajit si pana mi-a ajuns piesa (vreo doua luni :)) am mers pe baterie.

Adica mergeam cat mergeam, cand se sugea curentul si nu mai pornea o scoteam si o puneam la incarcat cu un redresor; plus iarna asta cat a stat in ger...

 

Eroarea am cautat-o si eu. Chestia e ca pe net am gasit doua manuale - unul de vreo 150 de mega pe care scrie 2000-2003 (parca) si unul de vreo 15-20 de mega 2001-2002.

In manualul 2000-2003 scrie ce zicea si X-eL, dar in cel 2001-2002 zice asa:

 

c24, c25, c26 or c27 | ignition signal |

Crankshaft position sensor (pick-up coil) signal is produced but signal from ignition coil is interrupted continous by two times or more.

In this case, the code c24, c25, c26 or c27 is indicated.

 

Ignition coil, wiring/coupler connection, power supply from tthe battery.

 

In fine, o sa masor sa vad daca mai are ceva in ea si o sa incerc sa o mai pun la incarcat.

Unde se gasesc cele mai ieftine baterii? :D (sa nu va aud cu 777 ;) )

bateriimoto.ro

80 de lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...