Sari la conținut

trage inapoi scuterul!ciudat RAU!


Postări Recomandate

Ok,atunci.vino cu o ipoteza valida. De ce merge inapoi ? Treaba aia cu pinionul pus invers nu prea cred ca tine,este doar un moped,are o constructie simpla,nu cred ca este loc pentru o astfel de eroare. Daca vrei sa contrazici atatia oameni care stiu cate ceva mecanica,vino macar cu un contraargument care sa te sustina. Hai sa facem topicul constructiv !

 

In primul rand nu e moped!Argumente am dat destule in comparatie cu restul care tot sariti ca motorul a pornit pe dos!ceea ce nu sa intamplat aici 99,9%Citeste si gandestee ceea ce spui!

Editat de Belbody
Idem.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 113
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hai sa incerc si eu sa lamuresc fenomenul!

1.Chiar daca se intimpla ca motorul sa porneasca invers,este adevarat factorul principal este avansul prea mare,DAR un motor care a "pornit"invers asta nu inseamna ca o sa functioneze ok,sau mai bine zis acest lucru nu dureaza.

Este doar un fenomen care se intimpla accidental urmat de rateuri in nici un caz motorul va merge ok,sa se tureaze si se si deplaseze scuterul inapoi !

Acum sa stabilim cauzele!

Este clar acest lucru este AVANSUL.De ce se ajunge aici ar fi pentru ca platoul cu platine la moto comuniste se deplaseaza,sau este prost montat.

In cazul de fata nu este cazul pentru ca nu are platou.Are un senzor(pikup coil) care are o pozitie fixa fara posibilitate de reglaj.

Singurul caz care ar putea sa duca la avansarea unui astfel de motor este doar atunci cind SE RUPE PANA DE PE VOLANTA.si se rasuceste .

Legat de pozitia pistonului nu are nci o inportanta cu plecatul inapoi.Asa cum au spus si cineva pe aici,daca motorul are fanta de alimentare pe cilindrul, atunci se rup secmenti.Daca fanta de alimentare este pe camera ambielajului si datorita arhitecturi cilindrului poate, sau nu,sa se rupa secmentii.

In nici un caz nu porneste inapoi din cauza secmentilor,eventual nu porneste deloc!

Sper ca nu mi-am pus pe nimeni in cap cu acest raspuns! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne altu'...

In primul rand nu e moped!Argumente am dat destule in comparatie cu restul care tot sariti ca motorul a pornit pe dos!ceea ce nu sa intamplat aici 99,9%Citeste si gandestee ceea ce spui!

Cred ca motorul nu a pornit deloc pe dos, a pornit cat se poate de "pe fata", numai ca imediat ce nu a mai fost ajutat de electromotor si dupa decuplarea bendixului aluat-o pe dos, si asta se intampla numai din cauza avansului, pt ca scanteia e data inainte ca pistonul sa ajunga in PMS, deci explozia are loc cand biela inca nu e trecuta de verticala, si e logic ca o trimite inapoi jos, facand motorul sa o ia invers. Dar cum bine a spus TNG nu va functiona niciodata "rotund", ci va da rateuri etc..

parerea mea...

Mesaj completat

Acest scuter nemernic ar trebui desfacut bucati si folosit ca material didactic !! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca motorul nu a pornit deloc pe dos, a pornit cat se poate de "pe fata", numai ca imediat ce nu a mai fost ajutat de electromotor si dupa decuplarea bendixului aluat-o pe dos, si asta se intampla numai din cauza avansului, pt ca scanteia e data inainte ca pistonul sa ajunga in PMS, deci explozia are loc cand biela inca nu e trecuta de verticala, si e logic ca o trimite inapoi jos, facand motorul sa o ia invers. Dar cum bine a spus TNG nu va functiona niciodata "rotund", ci va da rateuri etc..

parerea mea...

Mesaj completat

Acest scuter nemernic ar trebui desfacut bucati si folosit ca material didactic !! :rose:

 

 

Pai tot asta am spus si eu :rose:

 

lewa,lumineaza-ne...ce are ?! Eu am ,gandit,citit si rascitit,si nu am vazut argumente valide din partea ta. Dupa mine cea mai simpla si plauzibila explicatie tot asta cu mersul invers al motorului ramane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa puneti bani, ii cumparati scuteru', va adunati si vedeti exact care e treaba. Putem face si cateva pariuri :rose:

 

Da,mi-ar prinde bine ceva banuti :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumparam scuterul ne adunam toti vedem exact cauza...si cel care a avut dreptate ia scuterul:D sau ii dam foc apoi....

MOTORUL ALA NU A PORNIT INVERS! nu are suficienta putere pistonul ala mic sa o ia pe dos!!+ ca opune mare rezistenta angrenajele de la electromotor!Numai de curiozitate incercati sa invartiti pe dos un scuter sa vedeti ce greu merge!Si avansul smecherit ar fi ultima cauza care sa va puna pe ganduri pe voi cu pornirea pe dos!!Dar nu e!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uite ce spune wiki aici

Sunt motoare in 2 timpi dedicate functionarii in ambele sensuri. Se confirma mersul inapoi al motorului si la motociclete ,atunci cand au loc rateuri.

Editat de EEK!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca cineva trebuie sa dea naveta de bere... :rose:

 

"Running a motorcycle engine backwards is relatively easy to initiate and in rare cases can be triggered by a back-fire. However, it is not advisable."

Editat de dubluefect
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca cineva trebuie sa dea naveta de bere... ;)

 

"Running a motorcycle engine backwards is relatively easy to initiate and in rare cases can be triggered by a back-fire. However, it is not advisable."

Foarte corect!!!

functionarea unui motor de motocicleta înapoi este relativ usor de inițiat Âşi, în cazuri rare poate fi declanÂşat de un back-incendiu. Cu toate acestea, nu este indicat."

Motorul asta nu merge invers fratilor!!are alta belea!!!

Daca ar fi sa mearga invers ar face ca toate aratarile si nu va merge cum trebuie deloc!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

functionarea unui motor de motocicleta înapoi este relativ usor de inițiat Âşi, în cazuri rare poate fi declanÂşat de un back-incendiu. Cu toate acestea, nu este indicat."

 

 

Omule, ia-le pe rand:

1. functionarea unui motor de motocicleta in 2 timpi este relativ usoara. ;)

2. poate fi declansata, in cazuri rare, de un rateu. (nu back-incendiu ;) )

3. ca orice lucru care merge pe dos, nu este indicat. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, ia-le pe rand:

1. functionarea unui motor de motocicleta in 2 timpi este relativ usoara. ;)

2. poate fi declansata, in cazuri rare, de un rateu. (nu back-incendiu ;) )

3. ca orice lucru care merge pe dos, nu este indicat. :cheers:

Tot un drac, eu am scris la repezeala dupa tine exact fraza aia!!!

Sa intre initiatrul odata ca nu mai pot!!!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Tot un drac, eu am scris la repezeala dupa tine exact fraza aia!!!

Sa intre initiatrul odata ca nu mai pot!!!!! :cheers:

 

 

nu, nu ai folosit un online-translator, google eventual. LOL.

Editat de Belbody
Va rog mentineti discutia la un nivel civilizat. Fara jigniri. Nu ma refer la tine Stress, urmau niste posturi pline de cunvinte alese pe care le-am sters. Scriu aici ca sa nu mai fac un post.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca nu raspunde initiatorul topicului!!!!!

Te-ai gandit vreo clipa ca poate acest topic e o gluma proasta? Iti spune ceva numele de utilizator al initiatorului? Numarul de posturi? Eu sper ca nu e, dar e ciudat ca nu a mai scris. Poate a uitat deja parola de la forum...cine stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele in 2 T pot porni si invers daca avansul e prea mare chiar daca sunt invartite in sensul corect. Scanteia e data inainte ca pistonul sa ajunga in PMS si nu poate sa o ia decat inapoi. In momentul in care a pornit invers se comporta ca un motor cu avansul prea mic (probleme in ture mari).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt aici...mii de scuze ca nu am mai spus nimic...dar am fost la facultate si nu am calculatorul acolo...poveste lunga....motorul porneste greu tare...dar foarte greu si cand porneste merge un pic si dupa aceea moare iar...si dupa repetate incercari merge mai mult timp...dar nu porneste motorul invers sau cum spuneti voi......se invarte roata in sens contrar...si raspunde greu la acceleratie...se chinuie,tipa dar nu are vlaga...mecanicul asta la care am scuterul de vreo 3 luni spune ca e de la volanta...poate daca imi dati un nr de telefon si sa vorbiti cu mecanicul asta....sa ii spuneti ce sa faca...va sun eu cand ajung la el nu e problema asta.multumesc mult!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...