-UFO- Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Nu am ce sa inteleg!!!!Stiu prea bine ce spun cu toate ca multi bateti campii rau de tot!!Aici nu vorbim de comuniste sau alte mobre in 2t cu avans variabil! care le-ati pornit voi invers.Cu toate ca nu ar fi neaparat avansul o cauza de pornire pe dos!Oricum scanteia o da tot cand e pistonul sus.Chestia e doar ca este invartit invers!Si avansul binenteles pentru ca favorizeaza mai mult pornirea pe dos! Dar trebuie sa il si invarti pe dos!! Mesaj completat Esti off topic!!Aici vorbim de motoare cu ardere interna!!! Pai si motorul wankel e cu ardere interna (termic)... vroiai sa zici ca vorbiti de motoare cu ardere interna (termic) cu piston. Si ca sa-ti dau dreptate sunt off topic. Mesaj completat DE aburi nu zici nimic? Ala e cu ardere externa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Motor_cu_ardere_extern%C4%83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Lewa_ktm, pana acum ceva timp erai novice tare de tot, acum de la o vreme ai inceput sa dai sfaturi care de care mai ciudate, cred ca poti sa faci un club cu @motoreta. Te rog eu mult abtine-te in a mai da sfaturi si expune chestii pe care nu le stapanesti in totalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Bai orice motor are punct mort superior si punct mort inferior nu zic ca motorul in 2t nu poate pornii invers dar aici nu e problema asta!!!aprinderea este electronica INVARTINDU-L CORECT nu are cum sa o ia pe dos!!!!!! ai spus prima oara ca 100% nu are cum sa mearga invers, a doua oara 99% iar acum recunosti ca poate sa mearga invers ori ce alt moto in2 timpi dar nu asta<doar prin simplul fapt ca are pornirea automata>ii dai la automat porneste in prima faza bine dupa care o ia invers<ce nu pricepi> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Doamneee toti ati ajuns de neinteles si eu novice!!!Bun atunci sa va porniti motoarele numai pe dos! Tare curios sunt ce are scuterul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 [quote name='lewa ktm' date='Mar 21 2010, 10:14 PM' post='2343847' Tare curios sunt ce are scuterul asta! avans prea mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 [quote name='lewa ktm' date='Mar 21 2010, 10:14 PM' post='2343847'Tare curios sunt ce are scuterul asta! avans prea mare Avansul nu se regleaza la astea!!!! Singura posibilitate este sa fi mutat cineva senzorul! Sper sa ne ''lumine'' proprietarul,sa aflam exact diagnosticul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 @lewa, tu citesti ce scrie @dassda18 aici? Stii tu ce au facut "mecanicii" in motorul ala??? De ce te contrazici atat fara rost? Stii tu ce au facut aia acolo? Daca ar fi din cutie ar trebui adaugat INCA un pinion in lantul cinematic ca sa inversezi sensul de rotatie!!! De unde inca un pinion? Au marit aia motorul? I-au mai bagat un ax in cutie cu inca un sir de pinioane, inclusiv marsarier? De ce nu accepti cea mai plauzibila si simpla explicatie, cineva i-a bulibasit platoul si i l-au montat aiurea, decalat, poate nimeni nu a "reglat" vreun avans, doar au montat platoul prost, dar asta.. tot AVANS MARIT inseamna! Te rog inceteaza cu supozitiile fantasmagorice. Pana acum cateva ore nu admiteai ca motorul 2T poate merge si pe dos, acum admiti asta dar o dai sus si tare ca avansul nu se regleaza. Stim si noi ca nu se regleaza, dar cine stie cum a fost montat platoul????? Poate in trecut l-au facut alti meseriasi reglabil, poate l-au tunat! Stii tu? Asta e singura explicatie pentru care motorul ala porneste pe dos, avansul marit - NU CONTEAZA CUM - cata lume vrei sa mai scrie ca sa pricepi??? salut.am un scuter peugeot jet force.l-am luat cu niste probleme mecanice crezand ca il voi repara dar SURPRIZA nu s-a rezolvat nimic........l-am dus la mai multi "mecanici" si nu i-au gasit problema.acum merge dar trage inapoi.i-am luat set motor nou,semeringuri,rulmenti,carburator si mai multe noi.daca m-ati putea ajuta cu un nume al unui mecanic bun care lucreaza si in deplasare ca nu am cum sa il duc in alt oras sau un sfat ceva as fi foarte recunoscator.multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Bun fie ca voi!m-am retras!Astept doar verdictul final!Si la grup acolo nu trebuie sa mai puna nici un pinion!!! acolo e un fel de grup conic care daca este pus invers se invarte in sens contrar.Asta se intampla si la masinile care iti permit sa montezi grupul invers.Cand dai inainte pleaca inapoi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) @lewa, tu citesti ce scrie @dassda18 aici? Stii tu ce au facut "mecanicii" in motorul ala???De ce te contrazici atat fara rost? Stii tu ce au facut aia acolo? Daca ar fi din cutie ar trebui adaugat INCA un pinion in lantul cinematic ca sa inversezi sensul de rotatie!!! De unde inca un pinion? Au marit aia motorul? I-au mai bagat un ax in cutie cu inca un sir de pinioane, inclusiv marsarier? De ce nu accepti cea mai plauzibila si simpla explicatie, cineva i-a bulibasit platoul si i l-au montat aiurea, decalat, poate nimeni nu a "reglat" vreun avans, doar au montat platoul prost, dar asta.. tot AVANS MARIT inseamna! Te rog inceteaza cu supozitiile fantasmagorice. Pana acum cateva ore nu admiteai ca motorul 2T poate merge si pe dos, acum admiti asta dar o dai sus si tare ca avansul nu se regleaza. Stim si noi ca nu se regleaza, dar cine stie cum a fost montat platoul????? Poate in trecut l-au facut alti meseriasi reglabil, poate l-au tunat! Stii tu? Asta e singura explicatie pentru care motorul ala porneste pe dos, avansul marit - NU CONTEAZA CUM - cata lume vrei sa mai scrie ca sa pricepi??? Fa-i un desen pentru treaba cu pornitul invers, ca el tot nu intelege ... Mesaj completat L.E. Eu am auzit un zvon cum ca ar fi din bobina de inductie, adica e alimentarea inversata, lucru care afecteaza cumva CDI-ul ... pare cam imposibila treaba, stiu, dar asta mi-a zis-o un amic care cica ar fi patit la fel. Editat Martie 23, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Fa-i un desen pentru treaba cu pornitul invers, ca el tot nu intelege ...Mesaj completat L.E. Eu am auzit un zvon cum ca ar fi din bobina de inductie, adica e alimentarea inversata, lucru care afecteaza cumva CDI-ul ... pare cam imposibila treaba, stiu, dar asta mi-a zis-o un amic care cica ar fi patit la fel. Da ma cum sa nu Tu crezi ca grupul acela de la scuter este precum cutia de viteze auto? MAI AI DE INVATAT! -Si cu zvonul iarasi..deaia sunteti voi experti alimenteaza bobina invers ca poate va porni invers ai si mansalier il faci pe buton ca in taxi 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Lewa_ktm, pana acum ceva timp erai novice tare de tot, acum de la o vreme ai inceput sa dai sfaturi care de care mai ciudate, cred ca poti sa faci un club cu @motoreta.Te rog eu mult abtine-te in a mai da sfaturi si expune chestii pe care nu le stapanesti in totalitate. buna idee! te rog frumos cu deosebit respect sa faci un subforum pentru mine(noi-cei din club)... eu as vrea si o medalie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Da ma cum sa nu Tu crezi ca grupul acela de la scuter este precum cutia de viteze auto? MAI AI DE INVATAT!-Si cu zvonul iarasi..deaia sunteti voi experti alimenteaza bobina invers ca poate va porni invers ai si mansalier il faci pe buton ca in taxi 3 Iti recomand un Carpati ... Domnu destept, daca motorul e facut sa se invarta in sensul sagetii albastre, dar cand face abia compresia (biela se afla in partea opusa sensului normal de rotatie al motorului) este data si scanteia, automat explozia o sa forteze motorul sa se invarta in sens opus, desi inertia ambielajului tinde sa il invarta in sensul normal. Cu alte cuvinte un avans prea mare al aprinderii poate porni un motor in sens invers. Nu vad de unde treaba cu cutia de viteze, desi ea iese din discutia noastra. Sper ca ai inteles acum treaba. "Cand doi iti spun ca esti beat du-te si te culca ..." Schimbarea polaritatii la bobina are efecte asupra CDI-ului, daca nu contau firele la bobina nu cred ca mai puneau aia pe bobina + si - sa se afle in treaba, si nici producatorii nu scriau in manuale ca nu e indicat sa se inverseze polaritatile la bobine ... Editat Martie 23, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 buna idee! te rog frumos cu deosebit respect sa faci un subforum pentru mine(noi-cei din club)... eu as vrea si o medalie! Va dau si medalie daca vreti, la sfarsitul anului o sa fac o colectie cu posturile voastre si o sa va decernez premiul "mecanicul anului". Lewa, ce spui tu nu este adevarat. Lasa-ne te rog cu grupul conic ca iar ma doare capul. De fapt nu stiu de ce ne agitam atat, initiatorul topicului nu mai da nici un semn de viata. Omul lu dumnezo, LEWA, exista o anomalie la aprindere care face sa fie dat avansul peste cap, o posibilitate ar fi cum a zis Thunderbyte, sa fie inversata polaritatea bobinei, iar anomalia vine din CDI, nu neaparat de la bobina, bobina montata invers e doar o cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Va dau si medalie daca vreti, la sfarsitul anului o sa fac o colectie cu posturile voastre si o sa va decernez premiul "mecanicul anului". Lewa, ce spui tu nu este adevarat. Lasa-ne te rog cu grupul conic ca iar ma doare capul. De fapt nu stiu de ce ne agitam atat, initiatorul topicului nu mai da nici un semn de viata. Omul lu dumnezo, LEWA, exista o anomalie la aprindere care face sa fie dat avansul peste cap, o posibilitate ar fi cum a zis Thunderbyte, sa fie inversata polaritatea bobinei, iar anomalia vine din CDI, nu neaparat de la bobina, bobina montata invers e doar o cauza. Bun am inteles!Treaba cu aprinderea cel putin cu inversatul alimentarii la bobina nu are de-a face mai mult ca sigur!In fine nu mai conteaza!Asa daca e sa o luam logic fie avansul si corect(dand scanteia sus) 2t-ul ar porni si invers daca il invarti invers!Asta este un motor de 49 pistonul mic,asa ca producandu-se explozia mai devreme nu are suficienta inertie sa dea motorul inapoi!+ ca opune destul de mare rezistenta electromotorul si angrenajele care ,invartind numai de volanta cu mana in sens contrar merge foarte greu!!!+ ca dand la pedala nu se mai intoarce el pe dos nici sa vrei .Deci e ceva suspect dar nu cred CA MOTORUL ASTA A PORNIT PE DOS!!!!!!Ma retrag pana ne spune initiatorul ce si cum!! Numai bine! Editat Martie 23, 2010 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Bun am inteles!Treaba cu aprinderea cel putin cu inversatul alimentarii la bobina nu are de-a face mai mult ca sigur!In fine nu mai conteaza!Asa daca e sa o luam logic fie avansul si corect(dand scanteia sus) 2t-ul ar porni si invers daca il invarti invers!Asta este un motor de 49 pistonul mic,asa ca producandu-se explozia mai devreme nu are suficienta inertie sa dea motorul inapoi!+ ca opune destul de mare rezistenta electromotorul si angrenajele care ,invartind numai de volanta cu mana in sens contrar merge foarte greu!!!+ ca dand la pedala nu se mai intoarce el pe dos nici sa vrei .Deci e ceva suspect dar nu cred CA MOTORUL ASTA A PORNIT PE DOS!!!!!!Ma retrag pana ne spune initiatorul ce si cum!!Numai bine! Nu porneÂşte bre dacă îl învârți învers. Am încercat ieri Âşi ghici ce? nu pornea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Bun am inteles!Treaba cu aprinderea cel putin cu inversatul alimentarii la bobina nu are de-a face mai mult ca sigur!In fine nu mai conteaza!Asa daca e sa o luam logic fie avansul si corect(dand scanteia sus) 2t-ul ar porni si invers daca il invarti invers!Asta este un motor de 49 pistonul mic,asa ca producandu-se explozia mai devreme nu are suficienta inertie sa dea motorul inapoi!+ ca opune destul de mare rezistenta electromotorul si angrenajele care ,invartind numai de volanta cu mana in sens contrar merge foarte greu!!!+ ca dand la pedala nu se mai intoarce el pe dos nici sa vrei .Deci e ceva suspect dar nu cred CA MOTORUL ASTA A PORNIT PE DOS!!!!!!Ma retrag pana ne spune initiatorul ce si cum!!Numai bine! INERTĂE, inertii, s.f. 1. (Fiz.) Proprietate a corpurilor de a-si păstra starea de repaus sau de miscare în care se află atât timp cât nu sunt supuse actiunii unei forte exterioare. 2. Proprietate a unui sistem fizico-chimic sau tehnic de a reactiona slab sau cu întârziere la actiunea factorilor externi. 3. Fig. Tendinta unei persoane sau a unei colectivităti de a rămâne în repaus, în inactivitate; lipsă de energie, indolentă, apatie. 4. (Med.; în sintagma) Inertie uterină = lipsă de contractie si retractare a muschiului uterin după nastere ... "Cand doi iti spun ca esti beat du-te si te culca ..." Editat Martie 23, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Un pic pe langa topic: Nu am sa uit cum statea ZIDU pe IJ la relantii undeva la Slanic si INSTANT i-a luat motorul inapoi cand a bagat aI-a! :rose: Ne-am bucurat ca nu a cazut, ca poate fi periculoasa manevra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Off topic: Frate,ce topic misto !!! On topic: Aprindere,platou montat(e) aiurea (adica avansul varza) Vad ca unii nu inteleg,incerc sa explic fenomenul: compresia in punctul mort superior la un motor avansat prea mult invinge inertia volantei,nepermitand pistonului sa isi incheie cursa ,implicit si ciclul complet,inversand sensul de rotatie a motorului,chiar daca initial a pornit bine,iar treaba asta se intampla la ralanti in general. Poate sa aiba si mama electronicii pe motorul ala,daca senzorii sunt montati aiurea,amaratul ala de motor in 2 timpi,tot ca la o comunista se comporta. Daca cineva vrea sa desenez ce am scris mai sus,sa nu-mi spuna mie ca nu am talente artistice PS: Poate este cureaua de la variator montata in 8 (incrucisat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Mai e posibilitatea ca aia de i-au reparat motorul sa-i fi montat pistonul invers iar asta combinata cu un avans mare poate favoriza pornirea inversa. S-a mai spus ca avansul este fix la scutere dar sunt destui care le modifica pozitia senzorului pentru a mari avansul sau ca sa poata face niste adaptari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Mai e posibilitatea ca aia de i-au reparat motorul sa-i fi montat pistonul invers iar asta combinata cu un avans mare poate favoriza pornirea inversa. S-a mai spus ca avansul este fix la scutere dar sunt destui care le modifica pozitia senzorului pentru a mari avansul sau ca sa poata face niste adaptari. Daca montezi invers pistonul nu face decat sa iti agate si sparga segmentii in fantele de pe cilindru, in rest n-are nici o treaba ... merge pana iti agata si sparge segmentii, dupaia nu mai merge ... Editat Martie 24, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubluefect Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Daca montezi invers pistonul nu face decat sa iti agate si sparga segmentii in fantele de pe cilindru, in rest n-are nici o treaba ... merge pana iti agata si sparge segmentii, dupaia nu mai merge ... Pistoanele sunt asimetrice un pic si daca le pui invers favorizeaza schimbarea sensului de rotatie al motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 :rose: Cu cine ma "certam" si eu o data pe acest forum..numai specialisti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Daca nici dupa ce ai explicat fenomenul, tot nu intelege, ii plang pe cei ce or sa ajunga pe mainile lui cu motoretele, caci sigur o sa se faca mare mester de motorete. Off topic: Frate,ce topic misto !!! On topic: Aprindere,platou montat(e) aiurea (adica avansul varza) Vad ca unii nu inteleg,incerc sa explic fenomenul: compresia in punctul mort superior la un motor avansat prea mult invinge inertia volantei,nepermitand pistonului sa isi incheie cursa ,implicit si ciclul complet,inversand sensul de rotatie a motorului,chiar daca initial a pornit bine,iar treaba asta se intampla la ralanti in general. Poate sa aiba si mama electronicii pe motorul ala,daca senzorii sunt montati aiurea,amaratul ala de motor in 2 timpi,tot ca la o comunista se comporta. Daca cineva vrea sa desenez ce am scris mai sus,sa nu-mi spuna mie ca nu am talente artistice PS: Poate este cureaua de la variator montata in 8 (incrucisat) Editat Martie 24, 2010 de cristian ionescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Daca nici dupa ce ai explicat fenomenul, tot nu intelege, ii plang pe cei ce or sa ajunga pe mainile lui cu motoretele, caci sigur o sa se faca mare mester de motorete. ....Mai gandeste-te inainte sa afirmi ceva!! Corleone: te credeam om serios!daca pui pistonul invers nu faci decat sa spargi segmentii pentru ca vor fi agatati in ferestre!! MOTORUL ASTA NU A PORNIT INVERS!!!!!! Si o sa vedeti ca am avut dreptate!!! Mesaj completat Pistoanele sunt asimetrice un pic si daca le pui invers favorizeaza schimbarea sensului de rotatie al motorului. NU FAVORIZEAZA NIMIC!!NICI O PORNIRE PE DOS!!FAVORIZEAZA DOAR SCHIMBAREA SETULUI MOTOR!!! Editat Martie 25, 2010 de Belbody Sters atac la persoana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Cred ca o sa iti plang eu tie de mila ....Mai gandeste-te inainte sa afirmi ceva!!Corleone: te credeam om serios!daca pui pistonul invers nu faci decat sa spargi segmentii pentru ca vor fi agatati in ferestre!! MOTORUL ASTA NU A PORNIT INVERS!!!!!! Si o sa vedeti ca am avut dreptate!!! Ok,atunci.vino cu o ipoteza valida. De ce merge inapoi ? Treaba aia cu pinionul pus invers nu prea cred ca tine,este doar un moped,are o constructie simpla,nu cred ca este loc pentru o astfel de eroare. Daca vrei sa contrazici atatia oameni care stiu cate ceva mecanica,vino macar cu un contraargument care sa te sustina. Hai sa facem topicul constructiv ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.