FlorineluSPR Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Ok,atunci.vino cu o ipoteza valida. De ce merge inapoi ? Treaba aia cu pinionul pus invers nu prea cred ca tine,este doar un moped,are o constructie simpla,nu cred ca este loc pentru o astfel de eroare. Daca vrei sa contrazici atatia oameni care stiu cate ceva mecanica,vino macar cu un contraargument care sa te sustina. Hai sa facem topicul constructiv ! In primul rand nu e moped!Argumente am dat destule in comparatie cu restul care tot sariti ca motorul a pornit pe dos!ceea ce nu sa intamplat aici 99,9%Citeste si gandestee ceea ce spui! Editat Martie 25, 2010 de Belbody Idem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Hai sa incerc si eu sa lamuresc fenomenul! 1.Chiar daca se intimpla ca motorul sa porneasca invers,este adevarat factorul principal este avansul prea mare,DAR un motor care a "pornit"invers asta nu inseamna ca o sa functioneze ok,sau mai bine zis acest lucru nu dureaza. Este doar un fenomen care se intimpla accidental urmat de rateuri in nici un caz motorul va merge ok,sa se tureaze si se si deplaseze scuterul inapoi ! Acum sa stabilim cauzele! Este clar acest lucru este AVANSUL.De ce se ajunge aici ar fi pentru ca platoul cu platine la moto comuniste se deplaseaza,sau este prost montat. In cazul de fata nu este cazul pentru ca nu are platou.Are un senzor(pikup coil) care are o pozitie fixa fara posibilitate de reglaj. Singurul caz care ar putea sa duca la avansarea unui astfel de motor este doar atunci cind SE RUPE PANA DE PE VOLANTA.si se rasuceste . Legat de pozitia pistonului nu are nci o inportanta cu plecatul inapoi.Asa cum au spus si cineva pe aici,daca motorul are fanta de alimentare pe cilindrul, atunci se rup secmenti.Daca fanta de alimentare este pe camera ambielajului si datorita arhitecturi cilindrului poate, sau nu,sa se rupa secmentii. In nici un caz nu porneste inapoi din cauza secmentilor,eventual nu porneste deloc! Sper ca nu mi-am pus pe nimeni in cap cu acest raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Doamne altu'...In primul rand nu e moped!Argumente am dat destule in comparatie cu restul care tot sariti ca motorul a pornit pe dos!ceea ce nu sa intamplat aici 99,9%Citeste si gandestee ceea ce spui! Cred ca motorul nu a pornit deloc pe dos, a pornit cat se poate de "pe fata", numai ca imediat ce nu a mai fost ajutat de electromotor si dupa decuplarea bendixului aluat-o pe dos, si asta se intampla numai din cauza avansului, pt ca scanteia e data inainte ca pistonul sa ajunga in PMS, deci explozia are loc cand biela inca nu e trecuta de verticala, si e logic ca o trimite inapoi jos, facand motorul sa o ia invers. Dar cum bine a spus TNG nu va functiona niciodata "rotund", ci va da rateuri etc.. parerea mea... Mesaj completat Acest scuter nemernic ar trebui desfacut bucati si folosit ca material didactic !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Pacat ca nu raspunde initiatorul topicului!!!!! :rose: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Cred ca motorul nu a pornit deloc pe dos, a pornit cat se poate de "pe fata", numai ca imediat ce nu a mai fost ajutat de electromotor si dupa decuplarea bendixului aluat-o pe dos, si asta se intampla numai din cauza avansului, pt ca scanteia e data inainte ca pistonul sa ajunga in PMS, deci explozia are loc cand biela inca nu e trecuta de verticala, si e logic ca o trimite inapoi jos, facand motorul sa o ia invers. Dar cum bine a spus TNG nu va functiona niciodata "rotund", ci va da rateuri etc..parerea mea... Mesaj completat Acest scuter nemernic ar trebui desfacut bucati si folosit ca material didactic !! Pai tot asta am spus si eu lewa,lumineaza-ne...ce are ?! Eu am ,gandit,citit si rascitit,si nu am vazut argumente valide din partea ta. Dupa mine cea mai simpla si plauzibila explicatie tot asta cu mersul invers al motorului ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Eu zic sa puneti bani, ii cumparati scuteru', va adunati si vedeti exact care e treaba. Putem face si cateva pariuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Eu zic sa puneti bani, ii cumparati scuteru', va adunati si vedeti exact care e treaba. Putem face si cateva pariuri Da,mi-ar prinde bine ceva banuti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Cumparam scuterul ne adunam toti vedem exact cauza...si cel care a avut dreptate ia scuterul:D sau ii dam foc apoi.... MOTORUL ALA NU A PORNIT INVERS! nu are suficienta putere pistonul ala mic sa o ia pe dos!!+ ca opune mare rezistenta angrenajele de la electromotor!Numai de curiozitate incercati sa invartiti pe dos un scuter sa vedeti ce greu merge!Si avansul smecherit ar fi ultima cauza care sa va puna pe ganduri pe voi cu pornirea pe dos!!Dar nu e!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Ia uite ce spune wiki aici Sunt motoare in 2 timpi dedicate functionarii in ambele sensuri. Se confirma mersul inapoi al motorului si la motociclete ,atunci cand au loc rateuri. Editat Martie 24, 2010 de EEK!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubluefect Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) cred ca cineva trebuie sa dea naveta de bere... "Running a motorcycle engine backwards is relatively easy to initiate and in rare cases can be triggered by a back-fire. However, it is not advisable." Editat Martie 25, 2010 de dubluefect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 sa curga berea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 cred ca cineva trebuie sa dea naveta de bere... "Running a motorcycle engine backwards is relatively easy to initiate and in rare cases can be triggered by a back-fire. However, it is not advisable." Foarte corect!!! functionarea unui motor de motocicleta înapoi este relativ usor de inițiat Âşi, în cazuri rare poate fi declanÂşat de un back-incendiu. Cu toate acestea, nu este indicat." Motorul asta nu merge invers fratilor!!are alta belea!!! Daca ar fi sa mearga invers ar face ca toate aratarile si nu va merge cum trebuie deloc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 back incendiu? LOL! nu e neaparat sa mearga aiurea de tot invers, depinde de motor, unele merg oarecum acceptabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 functionarea unui motor de motocicleta înapoi este relativ usor de inițiat Âşi, în cazuri rare poate fi declanÂşat de un back-incendiu. Cu toate acestea, nu este indicat." Omule, ia-le pe rand: 1. functionarea unui motor de motocicleta in 2 timpi este relativ usoara. 2. poate fi declansata, in cazuri rare, de un rateu. (nu back-incendiu ) 3. ca orice lucru care merge pe dos, nu este indicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Omule, ia-le pe rand: 1. functionarea unui motor de motocicleta in 2 timpi este relativ usoara. 2. poate fi declansata, in cazuri rare, de un rateu. (nu back-incendiu ) 3. ca orice lucru care merge pe dos, nu este indicat. Tot un drac, eu am scris la repezeala dupa tine exact fraza aia!!! Sa intre initiatrul odata ca nu mai pot!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) Tot un drac, eu am scris la repezeala dupa tine exact fraza aia!!!Sa intre initiatrul odata ca nu mai pot!!!!! nu, nu ai folosit un online-translator, google eventual. LOL. Editat Martie 25, 2010 de Belbody Va rog mentineti discutia la un nivel civilizat. Fara jigniri. Nu ma refer la tine Stress, urmau niste posturi pline de cunvinte alese pe care le-am sters. Scriu aici ca sa nu mai fac un post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Pacat ca nu raspunde initiatorul topicului!!!!! Te-ai gandit vreo clipa ca poate acest topic e o gluma proasta? Iti spune ceva numele de utilizator al initiatorului? Numarul de posturi? Eu sper ca nu e, dar e ciudat ca nu a mai scris. Poate a uitat deja parola de la forum...cine stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmleu Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=0ZbgUPvcW1s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 cel putin pe unu de aici l-ai terminat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Sa nu crezi ca este vorba de mine!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Motoarele in 2 T pot porni si invers daca avansul e prea mare chiar daca sunt invartite in sensul corect. Scanteia e data inainte ca pistonul sa ajunga in PMS si nu poate sa o ia decat inapoi. In momentul in care a pornit invers se comporta ca un motor cu avansul prea mic (probleme in ture mari). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Sa nu crezi ca este vorba de mine!!!! eee....nu,dom'le! ....da' cine o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dadsda18 Postat Martie 29, 2010 Autor Share Postat Martie 29, 2010 sunt aici...mii de scuze ca nu am mai spus nimic...dar am fost la facultate si nu am calculatorul acolo...poveste lunga....motorul porneste greu tare...dar foarte greu si cand porneste merge un pic si dupa aceea moare iar...si dupa repetate incercari merge mai mult timp...dar nu porneste motorul invers sau cum spuneti voi......se invarte roata in sens contrar...si raspunde greu la acceleratie...se chinuie,tipa dar nu are vlaga...mecanicul asta la care am scuterul de vreo 3 luni spune ca e de la volanta...poate daca imi dati un nr de telefon si sa vorbiti cu mecanicul asta....sa ii spuneti ce sa faca...va sun eu cand ajung la el nu e problema asta.multumesc mult!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) vazura-ti bai?? ca nu a pornit pe dos???? Drujba asta blestemata are altceva!!!! Voi nimic...Betmen Betmen!!!! Editat Martie 29, 2010 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dadsda18 Postat Martie 29, 2010 Autor Share Postat Martie 29, 2010 altceva dar ce?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.