T_Robert Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Fara suparare, dar trebuia sa fi mers la medic imediat dupa incident (ziua urmatoare maxim). Poate ceva e deplasat / fisurat acolo. Neaparat facute niste raze si dupa vedeti daca e cazul de RMN. Sper sa fie totul OK. Insanatosire grabnica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 (editat) Da, ai dreptate. Dar si pasagerul este incapatanat. Abia acum isi da seama ca e pe bune. Editat August 7, 2015 de kalator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Salut. Ma poate ajuta cineva cu montatul unor suporti pentru bagaje pe un F650 GS? Eu am utilajul si fiarele, dar nu am chei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T_Robert Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Salut, Am chei. Toate dimensiunile de care ai nevoie. Anunta-ma cand vrei sa mesteresti si te ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 S-a rezolvat, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Salut.unde se mai fac prelate pentru remorcute auto? De satimpex nu-s curios. Auzisem ceva parca ar face cineva din prelate uzate de tir.. Lungimea remorcutei este de 2.20,inaltimea 1,00,latimea 1.16. Culoare de preferat gri-argintiu,dar la o adica n-are importanta,numai roz sa nu fie .. Multumesc. Incearca dupa Dumbravita spre autostrada pe partea stanga , cca 1 km dupa Dunca . Caros , cred ca se cheama firma . Noi acolo schimbam prelate la semiremorcile noastre si punem noi . Poate mai pastreaza din ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Acuma, nush ce probleme ai si de ce tii sa fie biker nenea doftoru dar iti recomand cu caldura dr. Prejbeanu Radu Dr. Prejbeanu nu e în Tm pana prin 15 august... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 (editat) Este dispus cineva cu un tarod metric de 8 filet pe stanga sa-mi faca filet intr-un surub de 10 gaura de 6.5 i-am dat deja (s-a rupt un surub de crashpad in mers in linie dreapta si a ramas restu infiletat in urechea de prindere de pe blocu motor) Editat August 10, 2015 de TwinS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Cum naiba sa rupi un surub la mers in linie dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Pur si simplu nu era julit nimic poate a fost prea tare strans habar nu am ce a patit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 salut. cine imi poate spune cum se leaga contactul asta. Este pentru betoniera. de la motor am trei fire, rosu, albastru, maro. Eum am conectat cele doua fire, rosu si albastru, pe in si out-ul contactului, dar nu se conecteaza si releul ca sa tina curentul. Trebuie sa tin apasat butonul verde ca sa mearga betoniera. Momentan am legat pe direct, dar nu este ok. contactul vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Nu prea se intelege ce ai acolo... Banuiesc modulul cel nou are doua butoane cu autorevenire - verde contact normal deschis si rosu contact normal inchis. Originalul e la fel sau ai buton cu automentinere sau basculant (gen intrerupatoarele din apartament, pe lumina)? Ai vreun contactor pe acolo? Ala unde intra firul maro si cel negru e un releu de protectie la suprasarcina (foto 1 dreapta sus)? In ce zona stai? Daca nu te descurci, lasa-mi un mesaj; poate am timp sa dau o fuga pana la tine si lamurim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Iti arata foarte clar pe contact (electromagnetic) cum se leaga, trebuie sa tii apasat pentru ca legand doar cele doua fire nu se almenteaza bobina contactorului sa se automentina. Trebuie sa identifici cele 2 conductoare care vin de la motor, sa le legi pe out si cele doua care vin de la stecherul tau sa le legi pe in. Cat de greu poate sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 (editat) La ce nu ma pricep nu ma bag. de aia am intrebat aici. Deci tu imi spui ca + si - de la stecher se leaga pe in iar cele doua , din trei, care vin de la motor se leaga pe out, respectiv rosu si negru. Dar eu am trei fire de la motor, rosu, negru, maro. Ce fac cu cel maro? daca rosu si negru vin legate pe Out. Editat August 12, 2015 de kalator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Salut, Depinde ce motor ai? Poti sa ai un monofazat cu bobina de pornire/ si condesator, sau un trifazat cu condesator de pornire. Ce scrie pe eticheta motorului si daca vezi un condesator plasat pe motor? Fa o foto la motor? Sigur al treilea fir este pentru pornirea auxiliara si intra numai cateva secunde la apasarea butonului verde, iar principala ramane permanent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 (editat) Salut, Depinde ce motor ai? Poti sa ai un monofazat cu bobina de pornire/ si condesator, sau un trifazat cu condesator de pornire. Ce scrie pe eticheta motorului si daca vezi un condesator plasat pe motor? Fa o foto la motor? Sigur al treilea fir este pentru pornirea auxiliara si intra numai cateva secunde la apasarea butonului verde, iar principala ramane permanent. Ne arata 3 fire care zice ca toate vin de la motor, face combinatii cu ele si daca apasa merge ia degetul se opreste deci nu toate firele alea vin de la motor. @Kalator daca zici ca nu te pricepi nu se poate sa nu ai un prieten care sa se priceapa, eu ti-am explicat cum trebuia legat ca sa mearga sa nu mai stai cu degetul pe el. De la motor trebuie sa-ti vina 2 fire (ce ai tu contine si o faza ) si de la retea 2. La unul din cele doua care vin de la motor se mai leaga un condensator care merge la un al treilea conductor ce iese din motor. Dar mai bine roaga-l pe dedant sa-ti puna o poza cu schema » Post actualizat in 12 Aug 2015 21:09 PS acum mi-a venit ideea, pai pastreza legatura aia pe direct ca zici ca merge, apoi pur si simplu taie cablul de alimentare si ce vine de la stecher legi la in iar cealalta taietura la out. Simplu si fezabil. Vezi ca daca ai cablu cu protectie adica 2+1 conductoare, verde-galben e impamantarea si lasa-l nesectionat. Editat August 12, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Eu pot sa-i fac repede schema, dar vreau sa-i pun si codul de culoare pe fire, de aceea poate vede firul care vine de la condesator, sau face o foto. Pe urma ii fac schema completa si cu comutator. Sau poate sa masoare cu ohmmetru sa identifice faza auxiliara. Cea care are condesator va da blocaj pe ohmmetru daca este in serie cu condesatorul, cealalta o anumita valoare. Sau daca condesatorul este in paralel cu faza auxiliara, are o valoare mai mica a rezistentei( sunt 2 variante pentru pornire auxiliara). Bine, dar trebuie sa-l ajute cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 (editat) Mai e o varianta, daca zice ca avut de la inceput 3 fire acolo si a mers dar s-a stricat contactorul (intrerupatorul) insemana ca un fir e faza de la stecher, un fir e faza motorului si unul e comun adica sunt legate nulul motorului cu nulul alimentarii si trimis un fir la cutia aia. in cazul asta trebuie cele doua fire care le-a unit sa le bage unul in in si unul in out iar celelalt in out-ul ramas. Daca pleaca cum baga stecherul in priza (sau nu se automentine ca nu stiu cum e legat intern contactorul) trebuie sa inverseze primele doua fire ce era la in merge la out si invers. Editat August 12, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Normal ca nu va functiona, vechiul sistem are contact de automentinere( in fot se vede in spate), apasa si intra automentinerea tinand contactele principale. Butonul cel nou trebuie sa-l atasezi in vechea carcasa la circuit si sa-i refaci automentinerea, este practic pe circuitul de comanda al unui contactor. Este simplu daca respecti vechea schema., Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 (editat) Normal ca nu va functiona, vechiul sistem are contact de automentinere( in fot se vede in spate), apasa si intra automentinerea tinand contactele principale. Butonul cel nou trebuie sa-l atasezi in vechea carcasa la circuit si sa-i refaci automentinerea, este practic pe circuitul de comanda al unui contactor. Este simplu daca respecti vechea schema., Ba va functiona, butonul cel nou are si el automentinere, este tot un contactor, bobina e legata intern pe out cu butonul de oprire inseriat sa rupa automentinerea. Editat August 12, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Specifications electromagnetic switch(magnetic switch,motor protection switch) Certificate: TUV(EN60947-3) TUV(EN61058-1) IP55 T85/55 Electromagnetic switch(magnetic switch,motor protection switch) Feature: Dual-polar normally-open or dual-polar normally open one polar normally closed,has the protection function to power failure and under voltage, or power off braking. Specification: 15A 250VAC AV-3 (NO) 15A 250VAC AV-14 (NC) 16(15)A 250VAC (NO) 16(15)A 250VAC (NC) Ai dreptate, are pe iesire bobina, si rosu rupe, acum vad schema si l-am gasit pe Internet. Ar trebui sa mentina daca aplica 230 V. » Post actualizat in 12 Aug 2015 22:28 Sa se lamureasaca cu culorile firelor de la motor pentru ca odata spune rosu, negru , maro, iar mai sus spune de albastru. In vechiul contactor, bobina este in serie cu faza auxiliara a motorului, si sunt 3 iesiri din sistem, le-am figurat. Cred ca se inchide prin infasurare, cel putin schema este diferita fata de cel nou. Cel nou trebuie adaptat la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 @kalator in concluzie ia firul albastru( culoare pentru nul) si leaga-l la out, firul rosu (culoare de comanda pe faza) la celalalt out, firul maro (culoare pentru faza alimentare) la in-ul ce corespunde firului rosu. Nu merge, adica pleaca cum bagi stecherul (desi ma indoiesc) inversezi rosu cu maro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Daca se respecta codul in monofazat, albastru este pentru NUL retea, negru, maro si rosu pentru faza. La apasare intra faza auxiliara si se alimenteaza bobina, motorul porneste si condesatorul iese. Schema din foto, dar identificand auxiliara, daca nu, albastru ramane si se inverseaza celelalte doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Are cineva in Timisoara sau imprejurimi Virago de 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Salut! Recomandati un service auto pentru o schimbare de distributie (mentenanta la 60k km) la o Honda Accord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.