Ruginel Postat 17 ore în urmă Share Postat 17 ore în urmă (editat) Acum 10 ore, Lup69 a spus: In primul rand, castile in general au o spuma de polistiren ca strat intermediar intre carcasa (carbon, composite, termoplastic) si captuseala, nu? Stratul de polistiren este izolator termic, singura sursa de caldura in interiorul castii este doar capul riderului. Senzatia de caldura poate fi atenuata fie printr-un sistem de ventilatie mai generos, sau prin deschiderea castii, in cazul nostru flip-up..., nu?De aceea se pune cel mai mare accent pe confortul personal cu casca pe cap si in mers, exact ca la pantofi, pot arata extraordinar, din materiale ultimul racnet, dar trebuie purtati in conditii de confort altfel provoaca damage...problema vizibilitatii in trafic se poate rezolva mai usor cu o vesta reflectorizanta, obligatorie in unele tari din UE. Spuma nu este un izolator perfect. Am vazut un test pe YouTube, diferenta la interior e de aproximav 3 grade celsius, iar la exterior de aproape 30 de grade. Editat 17 ore în urmă de Ruginel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat 17 ore în urmă Share Postat 17 ore în urmă Eu am avut mereu casca alba. Sotia avea un Shoei negru. Vacanta in Grecia de acuma cativa ani a fost horror pentru ea. Asa ca i-am luat si ei un Schuberth C3 de culoare alba (am gasit o superoferta la Louis cu un C3 Lady). Mi-a confirmat ca diferenta intre cea neagra si cea alba este de la cer la pamant. Si cu aceasta ocazie am decis amandoi sa schimbam jachetele cele negre cu unele gri deschis. Si recunosc ca am simtit si eu diferenta. Spuma aia izoleaza si ea, pana se incalzeste cu totul. Cat timp casca frige si radiaza caldura la interior, si se incalzeste totul la interior. Desi multora le plac castile negre cu viziere fumurii, natura ne propune altceva. Acuma evident ca depinde cat si cand umbli cu ea. Pentru o forja la 2 noaptea (de ex. pe B-dul Turda din Buc) cea neagra merge excelent. Pentru drumuri lungi insa ar fi de recomandat echipament de culoare deschisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat 12 ore în urmă Share Postat 12 ore în urmă Nu va contrazic, topicul este despre casti FLIP-UP, nu integrale, O masina care sta in soare e mai incinsa decat una in miscare, o decapotabila neagra este mai incinsa decat o decapotabila deschisa la culoare, bineinteles in miscare? Care este motivul pentru care cineva isi ia o casca flip-up? Poate ca e mai OK cu open-face? In fine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă (editat) Acum 10 ore, Silver Arrow a spus: Eu am avut mereu casca alba. Sotia avea un Shoei negru. Vacanta in Grecia de acuma cativa ani a fost horror pentru ea. Asa ca i-am luat si ei un Schuberth C3 de culoare alba (am gasit o superoferta la Louis cu un C3 Lady). Mi-a confirmat ca diferenta intre cea neagra si cea alba este de la cer la pamant. Si cu aceasta ocazie am decis amandoi sa schimbam jachetele cele negre cu unele gri deschis. Si recunosc ca am simtit si eu diferenta. Spuma aia izoleaza si ea, pana se incalzeste cu totul. Cat timp casca frige si radiaza caldura la interior, si se incalzeste totul la interior. Desi multora le plac castile negre cu viziere fumurii, natura ne propune altceva. Acuma evident ca depinde cat si cand umbli cu ea. Pentru o forja la 2 noaptea (de ex. pe B-dul Turda din Buc) cea neagra merge excelent. Pentru drumuri lungi insa ar fi de recomandat echipament de culoare deschisa. Am experimentat si eu casca neagra vs casca alba și se simte chiar și în mers la temperaturi ridicate. O mai ridici o mai închizi dar una alba este într-adevăr "mai răcoroasă". Acum 6 ore, Lup69 a spus: Nu va contrazic, topicul este despre casti FLIP-UP, nu integrale, O masina care sta in soare e mai incinsa decat una in miscare, o decapotabila neagra este mai incinsa decat o decapotabila deschisa la culoare, bineinteles in miscare? Care este motivul pentru care cineva isi ia o casca flip-up? Poate ca e mai OK cu open-face? In fine... Sunt fan open face dar pentru drumuri lungi mi se pare prea riscantă și zgomotoasa. Daca mai ai și pasagera și intercom cu una open face nu te mai înțelegi in mers. Vedem cum o fi cu asta neagra (e din carbon și nu am văzut sa fie căști din carbon albe) Editat 6 ore în urmă de DonFlamingo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă 3 hours ago, DonFlamingo said: Daca mai ai și pasagera și intercom cu una open face nu te mai înțelegi in mers. Si eu si soata avem flip-up, doar ca eu am un avantaj imens-un parbriz care ma apara complet, doar la autostrada sau cand e mai racoare afara soata ii lasa barbia in fata, eu nu, si avem amandoi intercom...Da, parbrizul meu este arhisuficient, deseori intra cate o musca/albina in spatele parbrizului si zboara lejer in zona pana se duce catre margine si dispare, e "umbra" total...in fine, dupa primele iesiri te vei lamuri, e dificil sa iti formezi o parere certa doar dupa impresiile celorlalti, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.