raduprint01 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Noul K2 a lui Catalin este fostul meu K2 Deci probleme cu el nu ar trebui sa intampine, doar sa-l ingrijasca cum l-am ingrijit si eu pe aceasta cale salut gtrupul gixxeristilor, in care nu ma mai regasesc de aseara rupeti asfaltul si sa-mi faceti cu mana cand o sa ma depasiti, ca eu o sa merg mai catinel de acum incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Noul K2 a lui Catalin este fostul meu K2 Deci probleme cu el nu ar trebui sa intampine, doar sa-l ingrijasca cum l-am ingrijit si eu pe aceasta cale salut gtrupul gixxeristilor, in care nu ma mai regasesc de aseara rupeti asfaltul si sa-mi faceti cu mana cand o sa ma depasiti, ca eu o sa merg mai catinel de acum incolo sustin ce a spus radu mai sus cred ca o sa afluu mai multe de la tine , piese , magazine , consumabile in general Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 ce pot face in cazul de fata? Trebuie sa sudeze si acolo in argon. Daca n-ai gasit inca, uite-te si la reclamele de la sfarsit din PB, poate ai noroc sa gasesti pe aproape sau poate iti recomanda pe altcineva. Daca nu gasesti in ce ai sau pe net, pot sa ma uit si eu in numerele PB pe care le am. Da un semn daca ai nevoie. In alta ordine de idei, in ultimul numar din PB, adica cel din mai, fac o comparatie intre carenele originale si replicile chinezesti. Au cumparat un set (pentru R1 2009) si concluzia e ca merita. Nu e aceeasi calitate, dar pentru un pret de 5 ori mai mic ... ar cumpara din nou chinezesti. Vopsitoria nu e la nivelul originalelor, dar e comparabila cu o vopsea custom, imbinarile sunt bune, dar nu primesti si accesoriile pentru imbinare. Una din problemele lor e ca se duc banii in orientul indepartat in loc sa ajute industria moto locala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 K1 K2 K3 Asa arata mufa de la semnalizator? ...sau am eu o motocicleta ciudata.... Are cineva de vanzare? ( stanga fata) .... chiar daca nu e aceeasi mufa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) seara buna. doar ce mi-am montat xenon azi si sunt foarte incantat. sunt remarcat mai bine in trafic + vizibilitate buna pe stradutele neiluminate. m-a costat 140 lei cu montaj cu tot l.e: acum trebuie sa-mi iau leduri pentru pozitie, este diferenta mare, parca sunt 2 lumanari mici Editat Aprilie 20, 2011 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 aha, ok. da' mufa aia triunghiulara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 trage ma tata niste fire ... ca nu are nici pe dracu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 de semnalizator am oricum nevoie, ca p-ala aftermarket la care trasesem fire l-am rupt cand l-am dat jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 cauta pe la dezmembrari niste mufe ..cu 5 lei aduni o plasa de 1 leu !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixnistor Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Salut, imi poate spune cineva care are cartea tehnica la un gsxr 600 k7 ce cantitate de ulei recomanda constructorul in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 2,5 l intra (pe capac parca 2,3 scrie, probabil fara a calcula filtrul). urmaresti nivelul, mai pui, mai astepti, urmaresti nivelul ....s.a.m.d. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Eu zic sa va uitati in manualul de intretinere ca este cu totul alta poveste...parca din cate tin minte spune sa pornim motocicleta o incalzim si dupa 3-4 minute nu mai stiu exact (uit mereu) trebuie sa verificam nivelul ,,am facut exact asa si daca o lasam mai mult cum face tot ex posesorul de dacie .. crestea nivelul si un om normal spunea ca este prea mult ulei.. deci pentru a face treaba ca la carte trebuie sa ne uitam in ea, manualul de intretinre ..este lg mine dar me lene sa ma uit ca am mai postat alta data paragraful ala tot aici, oricum eu sunt de parere ca putin ulei in plus nu strica nimic aprox 100 ml pt ca din ce este mai mult ulei se strica si mai greu (uleiul ) ca daca am avea un butoi imaginar cu 500 l ulei in loc de baia de ulei nu se strica niciodata.. fiecare face cum vrea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Eu am instalatie de xenon pe ambele faze,lumina este foarte buna si puternica,se monteaza foarte usor,pretul este chiar mic iar daca vrei un numar de tel astept pm. Mesaj completat Salutare , incepand de astazi am devenit propietarul unu k2 , bine ingrijit , pe care am de gand sa-l tin la fel , fara incidente .Am cautat pe net manualul de intretinere , am gasit ceva pe rapid share , dar binenteles ca nu l-am putut da jos , ( baiatul de la care l-am luat urmeaza sa-mi inmaneze si manualul ) , acum apelez la bunavointa celor care aveti in propietate asa ceva pentru niste sfaturi , tips & tricks probleme intampinate , comune acestor motorete etc. Dau o bere Una din modificarile pe care le-as vrea sa le fac in prima faza ar fii achizitionarea si instalarea unui kit xenon . A mai pus cineva pe motoreta asa ceva , se pune greu , ce becuri sunt ? Multumesc , Catalin Eu am instalatie de xenon pe ambele faze,lumina este foarte buna si puternica,se monteaza foarte usor,pretul este chiar mic iar daca vrei un numar de tel astept pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Salutare,am si eu o intrebare... astazi am mers cu motorul din dotare,am oprit la peco sa alimentez si dupa ce am bagat benzina cand am vrut sa pornesc nu a mai pornit. In loc de temperatura la apa pe bord aparea F1, am taiat contactul am impiso pana la iesire din benzinarie si am vrut iarasi sa o pornesc si nu mai mi-a aparut acel F1 si a pornit. Ce inseamna acel F1 si care af fi posibila cauza de mi-a aparut F1. Nu prea ma pricep la moto pt ca o am din decembrie si nu am nici manualul la ea ca sa ma uit in el. Va Multumesc !!! UN PASTE FERICIT TUTUROR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Salutare,am si eu o intrebare... astazi am mers cu motorul din dotare,am oprit la peco sa alimentez si dupa ce am bagat benzina cand am vrut sa pornesc nu a mai pornit. In loc de temperatura la apa pe bord aparea F1, am taiat contactul am impiso pana la iesire din benzinarie si am vrut iarasi sa o pornesc si nu mai mi-a aparut acel F1 si a pornit. Ce inseamna acel F1 si care af fi posibila cauza de mi-a aparut F1. Nu prea ma pricep la moto pt ca o am din decembrie si nu am nici manualul la ea ca sa ma uit in el. Va Multumesc !!! UN PASTE FERICIT TUTUROR. http://www.gsxr.com/showthread.php?t=1234 citeste si ai sa gasesti o explicatie. F1 este echivalent cu C46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 (editat) Kostine "fi " atent la mine si repari motoreta pt ca eu sunt destept si stiu .. si spun in gura marepe moka, ca macar daca ma lipesc de vreun tir macar sa ramana topicurile mele. In primul rand nu stiu ce motoreta ai dar sa presupunem ca este k1-3 adica modelul 01-03,, cand apare FI in bord stie tot desteptul ca insemna probleme cu injectia... DAR nu tocmai .. probleme cu injectoarele la modelul ala este aprope de 0% foarte rar se bulesc injectoarele, Tu ai probleme cu pompa de benzina care este in rezervor.. mai mult ca sigur este infundata cu rugina din rezervor.. rampa nu reuseste sa fie alimentata cu debitul necesar.. sunt sigur ca trage si prost sau nu depaseste o anumita turatie (ma refer cand mergi cu ea in a-4-a spre ex daca o ti in 10 mii si bagi mana brusc in gas se cc pe ea putin) nu ambalata in gol ca in gol nu are nevoie de debit maxim .. in sarcina trebuie alimentat bine sa traga.. in fine. In pompa sunt doua site una in paharul metalic palpabila (vizibil cand ridici rezervorul) si una foarte greu de curatat care este in partea de plastic ca un butoias de nevazut ( sunt mecanici care HABAR NU AU CE SPUN EU AICI), problema este ca daca nu esti atent cand o demontezi poti sa o strici, (majoritatea necunoscatorilor cumpara alta pompa pt ca fac proba cu alta si spun ei in inteligenta lor "" da este bulita pompa" nu mai suport si spun in gura mare ca aud mereu de mecanicii macelari care habar nu au de nimic ,, nu toti desigur.. sunt si baietii cu foarte mult caracter si cunostinte in domeniu care in caz de ma incurca apelez oricand la servicele lor) (poate esti vreun pitiponc si scriu degeaba) injectoarele au niste site foarte mici care se curata si ele,, diferenta se simte instant,, Operatiunea este foarte complicata si necesita o mana de aur sa zic asa.. si poti sa strici ceva istant.. si sa scoti sitele de la injectoare (cireasa din varful tortului) Sunt foarte putine ateliere care stiu ce stie amatorul de mine si deja baga ochiu sa vada ei ce si cum... si desigur ca spun " da domle stiam .." nu stiati nimic pana sa postez eu aici... eu ajut pe moca cu vorbe sa faca omul acasa si sa nu mai dea bani la "macelarie" Atentie foarte mare la scoterea sitelor din injectoare (daca este murdara desigur ) sunt foarte mici si fragile. Spor la treaba.. daca te apuci de ea pot sa vb cu tine in pm sau direct pe forum pt a vedea toata lumea..ca degeaba o demontezi dc nu sti sa o speli ...p-t ca benzina nu o spala ca sta in benzina.. deci 80% este pompa infundata datorita faptului ca atunci cand a fost vopsit rezervorul (dc a afost au cazut impuritati in el plus rugina= pompa infundata. Spor la treaba . Editat Aprilie 23, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 FI poate insemna o gramada de erori...daca nu-ti mai apare. Mergi cu mobra linistit. Cand dupa o zi de stat tot iti apare...atunci sa iei masuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 sau amortizorul de ghidon .. atunci cand este asistat electronic...ASA SCRIE IN MANUALUL MEU DE LA MOTOCICLETA " PROBLEME CU INJECTIA SAU TAMBURUL DE GHIDON" SAU CUM DRACU SPUN AIA ACOLO.. NU POT INSEMNA 500 DE ERORI "FI" SCRIE FOARTE CLAR. Mesaj completat ORICUM EU SUNT UN AMATOR MOTOCICLIST UMIL DE MAI SURUBARESC SI EU PE ACASA PE LA MNE PE LA ALTZII PRETENI MAI PE DEGEABA SI AM VOIE SA GRESESC... DAR IMAGINAR VORBIND... MECANICUL LA CARE DUC MOTORETA DE 200 DE MILIOANE NU ARE VOIE SA GRESEASCA SI SA EXPERIMENTEZE PE LUCRUL MEU.. SI NICI SA NU VAD CE FACE SI SA O LAS ACOLO.. MAI BINE MERG CU BICICLETA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Ene Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Salutare,am si eu o intrebare... astazi am mers cu motorul din dotare,am oprit la peco sa alimentez si dupa ce am bagat benzina cand am vrut sa pornesc nu a mai pornit. In loc de temperatura la apa pe bord aparea F1, am taiat contactul am impiso pana la iesire din benzinarie si am vrut iarasi sa o pornesc si nu mai mi-a aparut acel F1 si a pornit. Ce inseamna acel F1 si care af fi posibila cauza de mi-a aparut F1. Nu prea ma pricep la moto pt ca o am din decembrie si nu am nici manualul la ea ca sa ma uit in el. Va Multumesc !!! UN PASTE FERICIT TUTUROR. Aladin are dreptate în tot ce spune, pentru că mi-a reparat mie motoreta (K1- 2000), moca, CARE A AVUT ACEIAÂŞI PROBLEMĂ CA A TA Kostine, nu te speria, motoreta nu are mare lucru, citeÂşte foarte bine ce a scris aladin Âşi dacă ai nelămuriri nu ezita să îl contactezi că te va ajuta pentru că e băiat fain, garantez io . Î-ți dau un sfat, nu te duce la service, pentru că te rupe la bani Âşi pe acolo găseÂşti numai ciocănari care zic că se pricep Âşi dau cu presupusul. Ăine legătura cu aladin Âşi o rezolvi sigur. MULTĂ BAFTĂ!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Aladin are dreptate în tot ce spune, pentru că mi-a reparat mie motoreta (K1- 2000), moca, CARE A AVUT ACEIAÂŞI PROBLEMĂ CA A TAKostine, nu te speria, motoreta nu are mare lucru, citeÂşte foarte bine ce a scris aladin Âşi dacă ai nelămuriri nu ezita să îl contactezi că te va ajuta pentru că e băiat fain, garantez io . Î-ți dau un sfat, nu te duce la service, pentru că te rupe la bani Âşi pe acolo găseÂşti numai ciocănari care zic că se pricep Âşi dau cu presupusul. Ăine legătura cu aladin Âşi o rezolvi sigur. MULTĂ BAFTĂ!!! Chiar asa cine mai are nevoie de mecanici! FI se aprinde cand ai probleme cu sistem de injectie,si alte componente,cum ar fi senzorul de viteza,un ex. Pompa si debitul ei nu este asistata de calc.Asa ca daca se aprinde FI nu este de la pompaEste drept pompa se poate infuda la fel ca si inj.cum a spus cineva mai sus.Deci in codita ai o mufa alba cu 4 pini doar doi ocupati ,pune un fir intr cei 2 pini si pe bord va apare un cod C.. uita- te in manual si vezi ce zice,procedura de verificare. PS pariez ca este C28 paste fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Va Multumesc mult tuturor,diseara am sa fac acel sunt sa vad ce cod de eroare imi scrie. Cand se mai incalzeste bine afara am sa ma apuc de demontat si am sa va anunt ce si cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 eu nu contest ce zice aladin...dar in TNG am mare incredere.. doar el se ocupa de mobra mea. asa ca ai incredere si in ce zice el ca le zice de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 (editat) Eu nu sunt mecanic... de meserie sunt tamplar..si cu asta traiesc.. nu stiu daca tng este ironic cand spune ca nu mai are nevoie de mecanic..dar eu sigur nu am... dc am vreodata nevoie de mecanic cu siguranta am sa apelez la cineva profesionist ( nu musai calificat).. si garantat.. faza cu pompa de benzina .. o poate face oricine are motocicleta mai vechiuta ca sigur nu-i face rau daca o curata.. eu nu am aprofundat atat de tare.. stiam ca exista o mufa si ca daca pui niste pini in scurt apare in bord "ceva" dar nu am avut nevoie.. cand se va ivi ocazia nu am sa ezit sa intreb pe forum ca nu sunt "stie tot " . Editat Aprilie 24, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Neata,mi-am aruncat un ochi in codita si am gasit 2 mufe...una mica cu 2 fire si una mai mare alba cu 3 fire. Am suntat firele din mufa mare dar fara nici un rezultat nu mi-a aparut nimic pe bord si am testat cu motorul pornit si cu,contactul pus. Posibil sa nu imi apara acel cod de eroare C.. din cauza ca nu mai imi arata nici acel F1 in bord? cand mi-a aparut acel F1 nici nu a vrut sa porneasca insa de cand am bagat ultima data benzina am observat ca nu a mai aparut F-ul.Acum am putine batai de cap cu masina dar cand termin cu ea ma apuc de demontat rezervorul de la moto si curatat tot ce se poate . Sa va prezint si eu moto prin atasarea a catorva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Ene Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Neata,mi-am aruncat un ochi in codita si am gasit 2 mufe...una mica cu 2 fire si una mai mare alba cu 3 fire. Am suntat firele din mufa mare dar fara nici un rezultat nu mi-a aparut nimic pe bord si am testat cu motorul pornit si cu,contactul pus. Posibil sa nu imi apara acel cod de eroare C.. din cauza ca nu mai imi arata nici acel F1 in bord? cand mi-a aparut acel F1 nici nu a vrut sa porneasca insa de cand am bagat ultima data benzina am observat ca nu a mai aparut F-ul.Acum am putine batai de cap cu masina dar cand termin cu ea ma apuc de demontat rezervorul de la moto si curatat tot ce se poate . Sa va prezint si eu moto prin atasarea a catorva poze. Cînd vei desface rezervorul să desfaci pompa de benzină din toate încheieturile (vezi manualul). Este important să cureți cele două site de benzină - cea din capacul de metal Âşi a doua care se află în parte de sus a pompei în tubul de plastic (care e capsat). BAFTĂ !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.