Vizitator little wayne Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Incearca o sincronizare si un reglaj la cablurile de la acceleratie! Cu bujiile vechi putem sa reglez relantiul si la 1000rpm la orice temperatura.Nu doar cu motorul ,,rece,, O sincronizare a clapetelot vreau sa fac in primavara,precum si servisarea ambreiajului(e..muci) si verificarea supapelor Eu am fost primul care i-a inlocuit filtrul de aer,lichidul de frana si kitul de lant.Ceilalti au schimbat doar uleiul si caucioacele.E de la sine inteles ca mobra mea nu a facut niciodata cunostinta cu vreun mecanic,pana in 2011 Daca nu cumpar vreun sm(drz) o pun la punct,altfel nici nu o mai pornesc anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Super ok ce a zis Kelu",preferabil ar fi fost sa stim si ceva detalii de la moto tau anume:ce filtru si ce evacuare ai? Uneori daca ai o evacuare forte permisiva nu o sa rezolvi balbaiala la relanti decat cu o remapare la harta de injectie Filtru (banuiesc ca la cel de aer te referi) este cel stock cred iar evacuarea este si ea stock. Acum in primavara intentionez sa pun iridium, filtru aer oem dar nou, ulei si placute noi. Sezonul trecut am facut doar revizia dupa ce a stat cam 3 ani in garaj - ulei + filtru ulei, lichid frana, lichid racire. Inca o intrebare, acum am mers cu motul 5100 10w40, vreau sa il schimb dar nu stiu cu ce anume. Ce ati incercat pe gixxer si a mers frumos? Merci,Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 eu merg doar cu motul 300v 15w-50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Super ok ce a zis Kelu",preferabil ar fi fost sa stim si ceva detalii de la moto tau anume:ce filtru si ce evacuare ai? Uneori daca ai o evacuare forte permisiva nu o sa rezolvi balbaiala la relanti decat cu o remapare la harta de injectie Filtru (banuiesc ca la cel de aer te referi) este cel stock cred iar evacuarea este si ea stock. Daca totul este stok atunci sincronizare in prima faza! Despre ulei......off cutia pandorei nu vreau s-o deschid! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 1325615923[/url]' post='3025269'] Despre ulei......off cutia pandorei nu vreau s-o deschid! @ wayne - ai incercat si altceva sau doar din principiu folosesti 300v??? Stiu ca e o poveste fara sfarsit partea cu uleiul.... Intreb doar daca sunt posesori de 600 k1 care au incercat mai multe uleiuri cum s-a comportat fiecare. Si inca ceva: e cineva care a folosit AMSOIL MCF 10w40??? Aveti idee daca importa cineva si la noi uleiul asta? Ar fi recomandat un ulei sintetic in locul unuia conventional? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 @ wayne - ai incercat si altceva sau doar din principiu folosesti 300v??? Stiu ca e o poveste fara sfarsit partea cu uleiul.... Intreb doar daca sunt posesori de 600 k1 care au incercat mai multe uleiuri cum s-a comportat fiecare. Si inca ceva: e cineva care a folosit AMSOIL MCF 10w40??? Aveti idee daca importa cineva si la noi uleiul asta? Ar fi recomandat un ulei sintetic in locul unuia conventional? Bag 300v 15w-50 dintr-un singur motiv.Rezista la temperaturi cu 10 grade mai mult decat un ulei obisnuit,in oras temperatura e intre 103-113 grade la mobreta mea:din aist motiv am ales 15w-50 Nu am incercat alte uleiuri,iar daca o sa schimb marca tot un 15w50 100% sintetic o sa bag in motor.Merg doar vara si prefer un ulei mai vascos Mai detin un maxi de 250,iar anul urmator renunt la 10w 40 pe care il bagam in motor in favoarea unui 15w 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 1325619841[/url]' post='3025314']Bag 300v 15w-50 dintr-un singur motiv.Rezista la temperaturi cu 10 grade mai mult decat un ulei obisnuit,in oras temperatura e intre 103-113 grade la mobreta mea:din aist motiv am ales 15w-50 Nu am incercat alte uleiuri,iar daca o sa schimb marca tot un 15w50 100% sintetic o sa bag in motor.Merg doar vara si prefer un ulei mai vascos Mai detin un maxi de 250,iar anul urmator renunt la 10w 40 pe care il bagam in motor in favoarea unui 15w 50 Nu ma refer la indicele de vascozitate ca ala il aleg si eu in functie de temperatura mediului in care functioneaza mobreta, eram curios daca ai incercat si alte marci si de ce te-ai oprit la motul. Apropo ai incercat vreodata gama 7100 sau 8100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Nu ma refer la indicele de vascozitate ca ala il aleg si eu in functie de temperatura mediului in care functioneaza mobreta, eram curios daca ai incercat si alte marci si de ce te-ai oprit la motul. Apropo ai incercat vreodata gama 7100 sau 8100? l-am vrut pe cel mai bun(parerea mea)si bag 300v 15w 50.Tot in gama 300v e si 10w40 dar il prefer pe cel cu vascozitate mai mare Sunt multi care baga in motoare 10w 40... 7100,dar eu il prefer pe cel mai vascos si ti-am spus motivul.E foarte important sa protejeze motorul mai bine la temperaturi ridicate Tu hotarasti ce ulei bagi in mobretul tau,eu ti-am spus motivul care m-a determinat sa aleg vascozitatea asta.Marca,folosesc motul de cand mi-am cumparat primul scuter 2t si as prefera motorex in detrimentul uleiului castrol ambalat pe vapor.De repsol nu mai vorbesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 1325621433[/url]' post='3025333']l-am vrut pe cel mai bun(parerea mea)si bag 300v 15w 50.Tot in gama 300v e si 10w40 dar il prefer pe cel cu vascozitate mai mare Sunt multi care baga in motoare 10w 40... 7100,dar eu il prefer pe cel mai vascos si ti-am spus motivul.E foarte important sa protejeze motorul mai bine la temperaturi ridicate Tu hotarasti ce ulei bagi in mobretul tau,eu ti-am spus motivul care m-a determinat sa aleg vascozitatea asta.Marca,folosesc motul de cand mi-am cumparat primul scuter 2t si as prefera motorex in detrimentul uleiului castrol ambalat pe vapor.De repsol nu mai vorbesc 10x, uite ce oameni gasesc pe forumul asta sunt satul pana peste cap de forumistii aia pe care ii intrebi ceva si iti argumenteaza: " sefu, iti zic eu ca asta e cel mai bun, fa asa cum iti zic eu, ca EU stiu " Revenind la Iridium, diferenta de performanta e proportionala cu diferenta de pret? Eu merg doar pe strada si mai mult in oras sau drumuri scurte. Ce diferente majore se simt intre iridium si un oem level? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Eu merg cu motul 7100 10w40 si mi se pare foarte bun,acum fiecare cu parerea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 eu bag de la bunica si il schimb cam la 2 3 prajeli...tine mult daca nu-i dai forja la foc mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Eu merg cu motul 7100 10w40 si mi se pare foarte bun,acum fiecare cu parerea lui. Ce altceva ai mai folosit inainte? Care sunt diferentele pe care le-ai simtit (+/-)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 (editat) Eu nu sunt incantat deloc de 300v,am folosit motorex in urma cu ceva ani si am fost extrem de multumit si parca mai tare imi place cum merge cu 7100 decat cu 300v. La motorex consumul de ulei este mai mic atunci cand mergi sportiv si cutia schimba mai usor si mai placut fara atat zgomot,la 300 v se aude clantz trosc pleosc... fiecare sunet. Editat Ianuarie 4, 2012 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Ma ajuta cineva cu parerile despre Iridium? Am scris si mai sus in topic... Merci,Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Nu ma refer la indicele de vascozitate ca ala il aleg si eu in functie de temperatura mediului in care functioneaza mobreta, eram curios daca ai incercat si alte marci si de ce te-ai oprit la motul. Apropo ai incercat vreodata gama 7100 sau 8100? 7100 10w40 am bagat io acum <prima oara> dar nu cred ca am facut mai mult de 70 km cu el. prima impresie este buna<pe mine 300v m-a dezamagit, dar cum s-a mai spus nu vreau nici io sa deschid cutia pandorei> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 1325662394[/url]' post='3025484']7100 10w40 am bagat io acum <prima oara> dar nu cred ca am facut mai mult de 70 km cu el. prima impresie este buna<pe mine 300v m-a dezamagit, dar cum s-a mai spus nu vreau nici io sa deschid cutia pandorei> In ce sens te-a dezamagit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Repsol si mobil am mai avut dar parca cu motul se schimba mai usor viteza,nu mai e asa zgomotoasa la schimbarea treptelor si la forja ciupe mai putin ulei,asta e parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 totul tine de autosugestie si cand pui orice ulei nou ,in primii km zgomotele sunt atenuate .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Ma ajuta cineva cu parerile despre Iridium? Am scris si mai sus in topic... Merci,Vlad Bujiile iridium au o durata de viata mai mare decat cele obisnuite Scanteia e mai puternica decat la cele normale iar la turatii mari unde cea obisnuita nu mai da scanteie constant.iridiumul nu are ,,scapari,, cum are o bujie normala.Scanteieste constant Cica ajuta la reducerea consumului de combustibil cu un 0,1-0,4% eu bag de la bunica si il schimb cam la 2 3 prajeli...tine mult daca nu-i dai forja la foc mare ai omis sa zici ca inainte de al pune in motor,prajesti cartofi cu cate 1-2 catei de usturoi,sa miroasa intr-un mare fel si.....din aist motiv intorc fumeile capul.Dupa mirosul mobrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 1325693997[/url]' post='3025859']Bujiile iridium au o durata de viata mai mare decat cele obisnuite Scanteia e mai puternica decat la cele normale iar la turatii mari unde cea obisnuita nu mai da scanteie constant.iridiumul nu are ,,scapari,, cum are o bujie normala.Scanteieste constant Cica ajuta la reducerea consumului de combustibil cu un 0,1-0,4% Tu ai simtit vreo diferenta???? In afara de cea de pret ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Tu ai simtit vreo diferenta???? In afara de cea de pret ) Cu bujiile vechi puteam sa reglez relantiul la 1000rpm Cu cele iridium nu scade sub 1500,si nu am facut nici o modificare la cablurile de acceleratie sau clapetele de admisie.Doar am inlocuit bujiile Clar.iridiumurile au scanteia mult mai puternica decat o bujie normala In 2011 am mers foarte putin cu gixerul,iar bijiile le-am schimbat la sfarsitul anului o data cu kitul de lant Ca pret,m-au costat 33,5 roni(bucata) si au fost cumparate de pe ebay.uk.In romanica ma costa 28ron o bujie ngk,iar diferenta de 5roni e mai mult decat ok Daca nu ai un parbriz raci,iti recomand puig.nu te bate vantul la viteze de peste 140 Pe mine ma batea vantul destul de tare de la 130 cu parbrizul stock.la 150 nu mai simt curentul de vant in casca cu noul parbriz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Sabin bmw inca nu lam testat dar cu r1 stock am scos 1.25 la serres cu gume sh si cu gume noi cred ca se poate cobora pana pe la 1.24 Stock. Cel mai bun feedback lam primit de la r1 dar e foarte grea in schimb intelegi tot timpu ce se petrece la roata. Suzuki nu ma impresionat cu nimic decat cu un ampatament lung un motor bunicel dar nu are aceea sclipire pe care o are r1. Iar bmw e din alta liga e ca o motocicleta de wsbk printre superstock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Cu bujiile vechi puteam sa reglez relantiul la 1000rpm Cu cele iridium nu scade sub 1500,si nu am facut nici o modificare la cablurile de acceleratie sau clapetele de admisie.Doar am inlocuit bujiile Clar.iridiumurile au scanteia mult mai puternica decat o bujie normala In 2011 am mers foarte putin cu gixerul,iar bijiile le-am schimbat la sfarsitul anului o data cu kitul de lant Ca pret,m-au costat 33,5 roni(bucata) si au fost cumparate de pe ebay.uk.In romanica ma costa 28ron o bujie ngk,iar diferenta de 5roni e mai mult decat ok Daca nu ai un parbriz raci,iti recomand puig.nu te bate vantul la viteze de peste 140 Pe mine ma batea vantul destul de tare de la 130 cu parbrizul stock.la 150 nu mai simt curentul de vant in casca cu noul parbriz Nu bujiile sint de vina pt relantiul tau, pb inca nu ai descoperito, ori, cele vechi dadeau rateu. Daca vrei sa vezi diff reala trebuie sa faci comparatie intre 2 seturi noi. Am schimbat multe bujii cu iridium si la ureche nu s-a simtit absolut nimic. Nu zic ca nu merita investitia. Cele cu iridiu ai o buba, daca le ineci, le-ai cam uzat, cele standart le poti uda de cite ori vrei si nu se strica. Sistemul de pornire la rece , dereglat, poate duce la inundarea bujiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 1325710329[/url]' post='3026090']Nu bujiile sint de vina pt relantiul tau, pb inca nu ai descoperito, ori, cele vechi dadeau rateu. Daca vrei sa vezi diff reala trebuie sa faci comparatie intre 2 seturi noi. Am schimbat multe bujii cu iridium si la ureche nu s-a simtit absolut nimic. Nu zic ca nu merita investitia. Cele cu iridiu ai o buba, daca le ineci, le-ai cam uzat, cele standart le poti uda de cite ori vrei si nu se strica. Sistemul de pornire la rece , dereglat, poate duce la inundarea bujiilor. Chiar si la injectie??? Le poti inunda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) totul tine de autosugestie si cand pui orice ulei nou ,in primii km zgomotele sunt atenuate .... inainte mergeam pe 10w40 CASTROL POWER 1 RACING dupa care ultimul schimb a fost cu 10w50, daca inainte se auzea cand schimbam treptele de viteza cu noul ulei nu se mai auzea nimic ,recunosc ca sunt atehnic si poate a tinut de autosugestie,dar nu cred a cumparat cineva pana acum motociclete din UNGARIA si sa le inmatriculeze in RO?ma intereseaza sa achizitionez o motocicleta din tara respectiva dar nu ma pricep cu actele,daca pt cele din Italia aveai un certificat de exportatione sau cum ii zice... pt UNGARIA? multumesc si la multi ani Editat Ianuarie 5, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.