The Rev Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) Baiatul "Geo" sunt eu, dar nu sunt din Tancabesti ci din Ciolpani,5km mai departe. Sau poate este alta persoana Salut Geo, am fost la tine acum ceva timp cu Vlad Manta cand avea R6 si cu fratele meu cu un SRAD 750 din 2000, care avea probleme cu statorul .. (de acolo am stiu sa ii spun lui GoodKatceva sfaturi ) Editat Aprilie 16, 2012 de The Rev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flutur3 Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Ms mult pentru explicatii ,ma gandeam sa o duc la un dealar ,speram ca e ceva mai simplu ce se poate rezolva usor de mine , my bad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Ms mult pentru explicatii ,ma gandeam sa o duc la un dealar ,speram ca e ceva mai simplu ce se poate rezolva usor de mine , my bad. poti rezolva si tu , pune contactul si cand apare fi (fault indicator nu fuel injection)faci strap intre cele 2 fire din mufa descrisa mai sus cu un fir dezizolat sau o agrafa ... etc atunci iti va aparea in loc de fi un cod descris mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 poti rezolva si tu , pune contactul si cand apare fi (fault indicator nu fuel injection)faci strap intre cele 2 fire din mufa descrisa mai sus cu un fir dezizolat sau o agrafa ... etc atunci iti va aparea in loc de fi un cod descris mai sus. Da da, fault indicator, scz de confuzie, oricum in rest este corect ce am zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Da da, fault indicator, scz de confuzie, oricum in rest este corect ce am zis poate pune cineva o poza cu mufa respectiva si care dintre fire trebuie pusa agrafa ca si mie imi apare fi pe bord si as vrea sa aflu care e problema Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan-gabriel Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Sal all. Bine v-am gasit, m-am alaturat si eu de cateva zile grupului. Ma numesc Razvan, Prahova (zona barajului Paltinu), Gsx R 600 , 2001. Sa auzim numai de bine... Asfalt uscat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 salut. s-o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 tine apasat pe cele 2 butoane si apoi in timp ce ti apasat pe ele pui contactul ,te va duce exact la acele reglaje ,de acolo poti regla turatia ,modul in care sa se aprinda si puterea cu care se va aprinde . Multumesc mult,maine dimineata asta fac primul lucru,m-as duce si acum dar ..... dar chiar ma duc. Merci inca odata. asta-i mobra Multumesc mult,maine dimineata asta fac primul lucru,m-as duce si acum dar ..... dar chiar ma duc. Merci inca odata. asta-i mobra am fost am facut ce mi-ai zis ,.adica tinut apasat pe ambele butoane si pus contactul dar .... nimic, nu se modifica nimic.Imi scapa ceva din procedura ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) am fost am facut ce mi-ai zis ,.adica tinut apasat pe ambele butoane si pus contactul dar .... nimic, nu se modifica nimic.Imi scapa ceva din procedura ?? tine cele 2 butoane apasate apoi pui contactul si continui sa ti apasat pana termina de "bazait "pompa de benzina si acul turometrului revine la zero ,apoi lasi de cele 2 butoane si apesi scurt butonul de sus (Adj) in acel moment ar trebui sa iti apara in casuta unde arata treapta de viteza un cerculet cu un fulger in el ,mai departe cu butonul de jos si cel de sus(apasate pe rand nu deodata) reglezi modul in care vrei sa se aprinda acel bec alb adica continu sau intermitent ,puterea lui (vor aparea pe vitezometru niste casute patrate)si turatia la care sa se aprinda . Editat Aprilie 18, 2012 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 PA NU AI CITI CE SCRIE AICI? Spune clar pe ce rebuie sa apesi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanShef13 Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Piese si carene de Yamaha R6 si R1, Suzuki Srad si K,Bandit, Honda CBR f2, f3, f4, f4i si RR sau de scutere gasiti la numarul 0731084150. Are cadruri complete cu acte, motoare complete, instalatii electrice, relee, cdi-uri,faruri, stopuri, semnalizari, oglinzi, injectii, carburatoare, conducte aer, telescoape, discuri de frana, radiatoare, situri, scarite, manete, etc. MOTOR COMPLET K7, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 tine cele 2 butoane apasate apoi pui contactul si continui sa ti apasat pana termina de "bazait "pompa de benzina si acul turometrului revine la zero ,apoi lasi de cele 2 butoane si apesi scurt butonul de sus (Adj) in acel moment ar trebui sa iti apara in casuta unde arata treapta de viteza un cerculet cu un fulger in el ,mai departe cu butonul de jos si cel de sus(apasate pe rand nu deodata) reglezi modul in care vrei sa se aprinda acel bec alb adica continu sau intermitent ,puterea lui (vor aparea pe vitezometru niste casute patrate)si turatia la care sa se aprinda . Gata, multumiri maxime hannspree, am reusit, imi trebuia explicatia asta mai detaliata Multumesc din nou, asfalt uscat PA NU AI CITI CE SCRIE AICI? Spune clar pe ce rebuie sa apesi.. Pai..... citii eu pe acolo, dar nu mi-a iesit. imi trebuia o explicatie mai detaliata.merci oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) Gata, multumiri maxime hannspree, am reusit, imi trebuia explicatia asta mai detaliata Multumesc din nou, asfalt uscat cu placere, sa o stapanesti sanatos si fara incidente . Editat Aprilie 18, 2012 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Salve Razvan, Cand vin spre Sinaia sau pe la Paltinu iti dau un semn Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Sal all. Bine v-am gasit, m-am alaturat si eu de cateva zile grupului. Ma numesc Razvan, Prahova (zona barajului Paltinu), Gsx R 600 , 2001. Sa auzim numai de bine... Asfalt uscat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan-gabriel Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Salve Razvan, Cand vin spre Sinaia sau pe la Paltinu iti dau un semn Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Ok man, cand ai drum poti trece, esti binevenit, ne auzim, iti las si id de mess in caz ca vrei sa dai de mn mai repede (razvi_razvanik13@yahoo.com) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 (editat) Hello tuturor, De curand mi-am comandat o geaca pe internet din piele super misto pentru mobra mea (GSX-R 750), totodata mi-am luat si o armura Dainese Wave Neck. Pozele de mai jos sunt cu amandoua. Armura ca orice Dainese a venit super misto si la fix pe mine , in schimb geaca era mult prea larga desi specificasem ca doresc M nu numai in comanda, dar si prin e-mail Am cautat o gramda pe cineva care sa se ocupe de modificari pentru geaca de piele si nu am reusit, fiind mereu expediat cu "aaa pai la asta e de munca si la manci si in laterale, etc" .. Am gasit un tip, un italian care face minuni si lucreaza orice geaca si este foarte, foarte serios. Mie pentru montat elementele din armura sub geaca, modificare completa geaca ca sa-mi vin mie mi-a luat 150 RON. Tipul se numeste Franco Fermon si aveti mai jos datele lui de contact: 0763.069.564 0745.818.458 Editat Aprilie 20, 2012 de The Rev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 vreau sa-i urez pe aceasta cale LA MULTI ANI si sa ne traiasca 1000 de ani userului TNG!sa ne traiesti Georgica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Da da,LA MULTI ANI GEORGICA si multumim pt toate sfaturile care ni le dai si pt disponibilitatea ta de a ne ajuta oricand! MARE OM,MARE CARACTER! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 La multi ani, TNG ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 La multi ani Geo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 La Multi Ani Geo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Sar-mana! Multumesc pentru urare! Un "La multi ani" si din partea mea pentru toti cei care aniversati ziua de azi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsxaddict Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Stimati Domni, 1. In sfarsit e gata de drum. Mai tre sa ma duc la semizeii de la RAR si apoi la ceilalti idioti de la inmatriculari. An 2008/11, 18000km, un singur proprietar in Ungaria, stare impecabila. 2. Vreau si eu o parere de la cei care au facut asa ceva. Vreau sa ii schimb evacuarea insa momentan nu am bani numai de finala. Din ce am citit pe forum sunetul nu se modifica semnificativ din cauza EXUP-ului. Cel putin pentru urmatoarele luni are rost sa ma zbat sa iau doar finala sau sa astept pana am suficienti bani sa iau o evacuare completa? Va multumesc si va doresc multi km fara evenimente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Stimati Domni, 1. In sfarsit e gata de drum. Mai tre sa ma duc la semizeii de la RAR si apoi la ceilalti idioti de la inmatriculari. An 2008/11, 18000km, un singur proprietar in Ungaria, stare impecabila. 2. Vreau si eu o parere de la cei care au facut asa ceva. Vreau sa ii schimb evacuarea insa momentan nu am bani numai de finala. Din ce am citit pe forum sunetul nu se modifica semnificativ din cauza EXUP-ului. Cel putin pentru urmatoarele luni are rost sa ma zbat sa iau doar finala sau sa astept pana am suficienti bani sa iau o evacuare completa? Va multumesc si va doresc multi km fara evenimente. s-o stapanesti sanatos ! am toba dar este pusa dupa catalizator si nu prea se aude cum as vrea. in viitor cred ca o sa renunt la catalizator dar nu este asa simplu deoarece este sudat de galerie. trebuie taiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Sar-mana! Multumesc pentru urare! Un "La multi ani" si din partea mea pentru toti cei care aniversati ziua de azi! io ma prind mai greu cu onomasticile si aniversarile astea, la multi ani si din partea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.