cmd Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 rog specialistii in mecanica sa ne spuna ceva in leg cu asta ,cum se explica ,eu sunt atehnic "i just got some new Dunlop Q2's and went from a 190/50 to a 55 and really dont feel a change except it seems to lean a lil easier but that just might be mental. And I got stock gearing front and rear." R: "going from a 190/50 to 190/55 with stock gearing you lost some gear.. your basically now @ stock f and -1 rear. and your not mental the reason to go to the 55 profile is for the quicker turn in. swap your fr sprocket to a -1 and or +2,3, or 4 in the rear and you will be very happy. also may want to lower your front fork tube so they are flush with the triples ( raise the front susp) will also help the quicker turn in " tnx ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 comandante e foarte simplu :pierzi un pic din demaraj deoarece 55 e 55% din latimea anvelopei de 190 mm...so, anvelopa e cu 1-2 mm mai inalta =>pierzi din demaraj ,castigi ceva vmax...oricum nesemnificativ.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 rog specialistii in mecanica sa ne spuna ceva in leg cu asta ,cum se explica ,eu sunt atehnic "i just got some new Dunlop Q2's and went from a 190/50 to a 55 and really dont feel a change except it seems to lean a lil easier but that just might be mental. And I got stock gearing front and rear." R: "going from a 190/50 to 190/55 with stock gearing you lost some gear.. your basically now @ stock f and -1 rear. and your not mental the reason to go to the 55 profile is for the quicker turn in. swap your fr sprocket to a -1 and or +2,3, or 4 in the rear and you will be very happy. also may want to lower your front fork tube so they are flush with the triples ( raise the front susp) will also help the quicker turn in " tnx ! Se inclina mai usor dar este mai stabila pe inclinare pentru ca anvelopa pe 55 are un profil mai "ascutit". Pata de contact are alta forma pe curba, fata de talonul 50, unde anvelopa este mai rotunda. Ai mai multa guma pe un cauciuc 190/55 si teoretic dar si practic, poti sa inclini motocicleta mai mult. La suspensia fata, din cate stiu, e tocmai invers. Cu cat e unghiul cu verticala e mai mic, cu atat e mai "instabila" si curbeaza mai rapid. La trecerea de la un cauciuc pe 50 la unul pe 55, unghiul se schimba foarte foarte putin. Un prieten de-ai mei mi-a zis ca a avut o senzatie ciudata cand a trecut la un spate stoc la 55 pentru ca simtea spatele instabil. Problema la el insa se pare ca era alta, tocise guma nasol pe circuit, adica ii facuse santuri stanga dreapta de la tras prea tarziu de gaz pe pista. Sigur n-o sa mai simta aceeasi instabilitate cand va avea o guma noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 si pt rapoartele de viteza ? cum se explica ,ty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Presupun ca la 55 pierzi tractiune pt ca 'gearingul' ramane cel stock, si el tre sa propulseze motocicleta folosind un o bucata de cauciuc mai ingusta, care face contact cu solul....fata de 190/50,unde fasia de cauciuc e mai lata.... Nu e chiar asa, la mers drept nu exista chiar nici o diferenta. Se schimba forma petei de contact, nu suprafata. Pe inclinare e o cu totul alta poveste. Presupun,iarasi,ca sa echivalezi,atunci cand pui 190/55 pe spate, tre sa-i oferi aceeasi tractiune, de aia zice lumea ca tre sa umbli la 'rapoarte'.....dar eu personal NU mi-as bate capu... E vorba de cuplu la roata spate. La acelasi raport de transmisie finala, cu 55, cuplul e o idee mai mic. De asta si prefera multi sa scada un dinte la pinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 ty a lot ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza_gg Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 salut stie cineva daca se potriveste cadrul de k1 600 cc la k1 de 750 cc merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 cu mici adaptari ..mai bine la dezmembrare .helou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 salut stie cineva daca se potriveste cadrul de k1 600 cc la k1 de 750 cc merci Difera cu 5m la prinderile de la chiuloasa,acolo unde se pune crashpad-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Difera cu 5m la prinderile de la chiuloasa,acolo unde se pune crashpad-ul... Domnule TNG te rog sa iti dai cu parerea http://www.youtube.com/watch?v=NK-9obzwMDk precizez ca bateria 's-a umflat' la propriu..e scurt pe undeva sau baterie e terminata complet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza_gg Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 si asta ce inseamna? ca nu ma pricep si cadru de 750 nu am gasit daca nu stiti pe cineva care il poate trage? ii un pik indoit si nu se mai potrivesc carenele in rest merge ok nu trage nik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 si asta ce inseamna? ca nu ma pricep si cadru de 750 nu am gasit daca nu stiti pe cineva care il poate trage? ii un pik indoit si nu se mai potrivesc carenele in rest merge ok nu trage nik Ai raspuns pe sectiune service..acolo unde ai mai intrebat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) imi poate recomanda cineva o firma buna de leviere sport short sau sunt bune si alea fake la 50 de euro de pe ebay?) , sau aripa roata spate (ceva nu foarte scump pentru aripa, vreau mai mult pentru look si sa nu faca probleme ca stock-ul) Editat Septembrie 21, 2012 de Nate4u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 imi poate recomanda cineva o firma buna de leviere sport short sau sunt bune si alea fake la 50 de euro de pe ebay?) , sau aripa roata spate (ceva nu foarte scump pentru aripa, vreau mai mult pentru look si sa nu faca probleme ca stock-ul) http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2006/?page=-1#good_detail=28217 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2006/?page=-1#good_detail=28217 ceva mai short gen pentru 2 degete mai stii? sau stii ceva de alea fake ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) gr=60022100"] imi poate recomanda cineva o firma buna de leviere sport short sau sunt bune si alea fake la 50 de euro de pe ebay?) , sau aripa roata spate (ceva nu foarte scump pentru aripa, vreau mai mult pentru look si sa nu faca probleme ca stock-ul) cumpara din gama Gilles . am avut posibilitatea sa le probez pe un GSXR 1000 K6 si sunt excelente. inclusiv scaritele de la Gilles sunt ok, au multe posibilitati de reglaj, materiale, calitate (f bine finisate). in plus gasesti piese de schimb pentru ele, de exemplu daca iei o tranta si rupi schimbatorul de viteze il poti cumpara doar pe acela, ceea ce este foarte ok! Gilles Editat Septembrie 21, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 cumpara din gama Gilles. am avut posibilitatea sa le probez pe un GSXR 1000 K6 si sunt excelente. inclusiv scaritele de la Gilles sunt ok, au multe posibilitati de reglaj, materiale, calitate (f bine finisate). in plus gasesti piese de schimb pentru ele, de exemplu daca iei o tranta si rupi schimbatorul de vieteze il poti cumpara doar pe acela, ceea ce este foarte ok! suna bine xD chiar am sa ma uit, am dat un check pe google si erau cam uratele manetele dar poate fac si altfel merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) imi poate recomanda cineva o firma buna de leviere sport short sau sunt bune si alea fake la 50 de euro de pe ebay?) , sau aripa roata spate (ceva nu foarte scump pentru aripa, vreau mai mult pentru look si sa nu faca probleme ca stock-ul) Nu sunt bune manetele scurte. Ergonomie proasta. Nu-ti lua, n-or sa-ti placa. Cele mai bune sunt alea lungi, stoc sau cele de aceeasi lungime colorate dar facute de un producator serios, daca vrei bling factor. Editat Septembrie 21, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Nu sunt bune manetele scurte. Ergonomie proasta. Nu-ti lua, n-or sa-ti placa. Cele mai bune sunt alea lungi, stoc sau cele de aceeasi lungime colorate dar facute de un producator serios, daca vrei bling factor. de ce spui ca nu sunt bune?xD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Am scris deja. Nu sunt ergonomice. Manetele de ambreiaj sunt foarte prost gandite si nu debraiaza complet iar frana parca n-o gasesti atunci cand ai nevoie de ea. Asta e ce cred eu dar nu sunt singurul caruia nu-i plac manetele scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Am scris deja. Nu sunt ergonomice. Manetele de ambreiaj sunt foarte prost gandite si nu debraiaza complet iar frana parca n-o gasesti atunci cand ai nevoie de ea. Asta e ce cred eu dar nu sunt singurul caruia nu-i plac manetele scurte. merci de sfat, am sa incerc un moto care are sa vad daca mi se potrivesc..(poate manetele care leai incercat erau alea din china la 20e) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 imi poate recomanda cineva o firma buna de leviere sport short sau sunt bune si alea fake la 50 de euro de pe ebay?) , sau aripa roata spate (ceva nu foarte scump pentru aripa, vreau mai mult pentru look si sa nu faca probleme ca stock-ul) aripa poate sa fie si 200 de euro. iti salveaza amortizorul de spate. Am scris deja. Nu sunt ergonomice. Manetele de ambreiaj sunt foarte prost gandite si nu debraiaza complet iar frana parca n-o gasesti atunci cand ai nevoie de ea. Asta e ce cred eu dar nu sunt singurul caruia nu-i plac manetele scurte. ergonomia nu are treaba cu functionalitatea punctual vorbind. sunt manete aftermarket, chiar si chinezesti la 20 de dolari care sunt foarte bune. trebuie doar sa ai un pic de vedere in spatiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2006/?page=-1#good_detail=28217 Georgica , vrei sa fii nas ?! ) Maine te gasesc acasa , sa dai o tura cu mobra mea , sa imi spui daca zgomotul ce-l face e din ambreiaj sau din distributie? O sa o bag la iernat zilele astea , si vreau sa stiu la ce sa ma astept de facut la mobreta in primavara , cu speranta sa ajunga pe mainile tale! Te bagi ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 ergonomia nu are treaba cu functionalitatea punctual vorbind. sunt manete aftermarket, chiar si chinezesti la 20 de dolari care sunt foarte bune. trebuie doar sa ai un pic de vedere in spatiu... Ergonomie inseamna ca nu le apuci bine. Manetele stoc au cea mai buna ergonomie parerea mea. Sunt si alte manete care au aproximativ aceeasi forma. De exemplu, am luat o pereche de CRG care au fost excelente. Reglabile si articulate. manetele scurte, sunt foarte foarte proaste. Anul asta am avut 3 clienti care au luat manete dintr-alea chinezesti cu 20 de dolari din Hong Kong si apoi si-au montat inapoi manetele stoc. Doi frati si un prieten de-al lor. Doua 600RR si un SRAD 750. Cam atat despre marfa chinezeasca de foarte buna calitate cu vedere in spatiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Georgica , vrei sa fii nas ?! ) Maine te gasesc acasa , sa dai o tura cu mobra mea , sa imi spui daca zgomotul ce-l face e din ambreiaj sau din distributie? O sa o bag la iernat zilele astea , si vreau sa stiu la ce sa ma astept de facut la mobreta in primavara , cu speranta sa ajunga pe mainile tale! Te bagi ?! Salutare! In principiu sunt acasa,dar este o mica problema: Eu nu merg cu alte motoare! Este un principiu care il respect de foarte mult timp. Dar putem comunica si reusim sa gasim problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.