ionut_86 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) De ce sa faci asta? motorul lucreaza foarte bine la temperatura de 90 grade Editat Octombrie 22, 2012 de ionut_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 imi fierb oualele si nu imi place imi fierb oualele si nu imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 wayne, tu erai la semafor la apaca azi pe la 9:30 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 De ce sa faci asta? motorul lucreaza foarte bine la temperatura de 90 grade Din cauza restrictiilor de poluare, s-a prevazut functionarea motoarelor la temperaturi mai inalte, noxele sint mai putine . Performantzele motorului sint in zona 70-80grd. Prea putini stiu acest lucru. Cel mai important tuning este cel al racirii propulsorului. Degeaba dai 1000euro pe o evacuare performanta ce-ti da in plus 5-6 cai daca nu ai in vedere mentinerea temperaturii motorului la 80grd. Paranteza, cind cititi 80 grd pe bord, temperatura in motor este cu cca 15 grd mai mare, in cilindri si mai mare. In plus, uleiul din motor devine apa chioara la 104(+15grd=119grdC) si jocul in cuzinetii arborelui si bielelor creste considerabil. Uzura maxima este mai ales vara, cind se circula in oras, se sta la semafor-urca temp la 104grd-, se pune verde si se da blana la roshu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 wayne, tu erai la semafor la apaca azi pe la 9:30 ? Nu,eu am bagat motoreta la iernat pe 7 octombrie ca imi expira rca-ul pe 9 cateva zile insorite nu m-au convins sa reinoiesc rca-ul Anul trecut in octombrie o ardeam cu 200 pe ploaie torentiala intre campina si ploiesti,am ajuns in bucuresti tot pe ploaie..e cool sa mergi cateva ore toamna cand e frig si ploua torential Tot prin octombrie anul trecut am pierdut aderenta la roata motoare in treapta 1 la 3000rpm,nu am nici o placere sa ma dau cu motorul cand e frig si caucioacele sunt lemn,chiar daca spatele avea 2ani si fata avea dot 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Bai waine parca o ardeai cu 180 km/h asa tin minte ca ai postat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Haladine a fost 200 dar am spus mai putin sa nu imi sara maicutele vigine in carca Nu e nimic lauda ca numai eu stiu cat de rau mi-a fost Mai horror a fost in mai cand am mers cu 100 cu vant lateral foarte puternic.cand stateam drept ma zbura vantul de pe o banda pe alta.Asa ca a trebuit sa merg aplecat la 30 grade in directia vantului sa tin motoreta pe o trasa dreapta.Idioata faza cu statul inclinat in lateralul motoretei sa nu imi schimbe curentul de aer directia la fiecare rafala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Asa ca a trebuit sa merg aplecat la 30 grade in directia vantului sa tin motoreta pe o trasa dreapta.Idioata faza cu statul inclinat in lateralul motoretei sa nu imi schimbe curentul de aer directia la fiecare rafala Din analele motociclism punct ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Aproximativ 30 grade .. ca nitelus mai jos sunt 45 adica jumatatea lui 90, oricum ma distreaza sa citesc povesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Din analele motociclism punct ro sau ale tale? Aproximativ 30 grade .. ca nitelus mai jos sunt 45 adica jumatatea lui 90, oricum ma distreaza sa citesc povesti. Te oftici ca mint mai mult decat tine? las ca ai timp sa ne arati in iarna valoarea ta de reisar,nu e timpul pierdut E mai simpul sa stai spectator pe circuit decat sa mergi pe motor cu vant lateral puternic...in rest..mai infloresc si eu ca astept primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Din cauza restrictiilor de poluare, s-a prevazut functionarea motoarelor la temperaturi mai inalte, noxele sint mai putine . Performantzele motorului sint in zona 70-80grd. Prea putini stiu acest lucru. Cel mai important tuning este cel al racirii propulsorului. Degeaba dai 1000euro pe o evacuare performanta ce-ti da in plus 5-6 cai daca nu ai in vedere mentinerea temperaturii motorului la 80grd. Paranteza, cind cititi 80 grd pe bord, temperatura in motor este cu cca 15 grd mai mare, in cilindri si mai mare. In plus, uleiul din motor devine apa chioara la 104(+15grd=119grdC) si jocul in cuzinetii arborelui si bielelor creste considerabil. Uzura maxima este mai ales vara, cind se circula in oras, se sta la semafor-urca temp la 104grd-, se pune verde si se da blana la roshu. Daca uleiul nu trece de 100 de grade nu se mai evapora apa din condens si se uzeaza mai repede uleiul. Temperaturile mari nu sunt doar din considerente ecologice. Motorul e mai eficient cu cat temperatura e mai mare pentru ca se transfera mai putina caldura din camera de ardere catre chiulasa si bloc. Oricum doar cand mergi incet ajunge la temperaturi mari, si atunci nu ai nevoie de puterea maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 frate eu m-am pierdut , vrei sa detaliezi putin sa inteleg si eu care este treaba cu temperatura aia.. care este motivul de atunci cand se transmite mai putina caldura catre chiulasa este mai eficient? Asta nu pricep.. Snt de acord cu tine ca din ce este temperatura mai mare motorul este mai puternic dar nu longeviv.. Si motorul se supraincalzeste si cand este in sarcina expluatat la maxim adica la viteza mare, auto moto. wayne cu cine te certi fratioare ? ce spui acolo ca nu inteleg nimic, vrei sa te duci la circuit ca spectator impins de un vant lateral ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) Caldura aia pe care o produci prin arderea benzinei impinge pistonul si produce lucru mecanic. Cu cat motorul e mai rece cu atat pierzi mai multa caldura pe care o scoti prin radiator in loc sa o transformi in ceva util. Oricum randamentul motoarelor termice e destul de mic. Cu cat e mai mare temperatura motorului cu atat randamentul lui creste, dar trebuie limitata din mai multe motive. De obicei puterea maxima se obtine la o temperatura mai mica, 80-90 de grade. La temperaturi mari pot apare detonatii si scade puterea, sau daca motorul are senzor de detonatii o sa scada ECU avansul cu acelasi efect. Daca circuitul de racire e bine dimensionat nu se incinge la viteza oricat e forjat motorul. Doar cand se merge incet ajunge sa porneasca ventilatorul. Unele masini au o chestie mai desteapta, termostat controlat de ECU. In momentul in care accelerezi mai tare deschide termostatul si in cateva secunde scade temperatura 5-10 grade. Cat mergi linistit sta motorul in 100-108 grade, cum o calci cum scade sub 100, spre 90, dar motocicletele sunt cu ceva pasi in urma. Daca motorul merge doar la temperaturi mici apare spuma in ulei din cauza apei din condens. La motociclete poate nu e o problema neaparat, ca nu prea sunt folosite cand e frig, dar la masini e o problema. La 108 grade se evapora rapid condensul ala. Editat Octombrie 24, 2012 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Caldura aia pe care o produci prin arderea benzinei impinge pistonul si produce lucru mecanic. Nu caldura in sine ci expansiunea amestecului carburant care ia foc. Adica gradientul de presiune (variatia de presiune) din cauza cresterii vertiginoase a temperaturii. Tradus mot-a-mot, ce ai spus tu suna cam asa: caldura (masurata in Joules) produce lucru mecanic (masurat in Joules). Adica lucrul mecanic produce lucru mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 .. este la mintea cocosului ca daca temperatura este mai mica cu acelas consum de carburant motorul este mai puturos fata de temperatura optima .. cat despre ce spui tu cu schimbul de temperatura cred ca ai si nu ai dreptate.. deoarece exista o limita a maximului ca altfel ar arde carburantul inainte de a ajunge pistonul in p.m.s. si ajunge cum spui si tu la explozie carburantului anticipata.. motorul supraincalzit cum a spus si Jagi este foarte compromis si predispus uzurilor majore de la segmenti pana la vibrochen, pentru ca jocurile calculate de fabrica in functie de vascozitatea uleiului devin inegzistente.. Si nu cred ca au pus de prosti 104 grade. suntem destepti foc ce sa mai .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) Dap,vreau sa merg si eu pe un circut ca spectator sa fac poze si sa le postez aici.E idealul meu Cu tine nu ma cert,ai un caracter mult prea infect Editat Octombrie 24, 2012 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 cine te-a suparat asa tare in viata asta bai wayne de ma jignesti nedrept.. nici nu ma cunosti.. si am fost la pista nu doar ca spectator ofticatule.. am si mers putin asa cat sa nu ai ce spune. scrie pa facebook Preda Daniel si este o poza cu mine la greci iunie 2011 sa te uiti la toate sa vezi cat sunt de frumos in comparatie cu tine. "Buna ziua ti-am dat belea me-am capatat" sa nu ma bazai cu mesajele in privat te rog frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Niciodata nu mi-am permis sa ii urez altui motociclist sa se infiga intr-un stalp ori sa pupe un tip cum ai facut tu Ca om esti o mizerie cand imparti aceasi pasiune cu altii semeni si le urezi sa moara cand citesti cel putin o data pe saptamana de motociclisti care mor nevinovati,singura greseala a lor fiind pasiunea de a merge cu motorul Am o mama care ma asteapta acasa,frati,prieteni si nu vreau sa plec de langa ei.Nici celor mai mari ,,dusmani,, de pe forumul asta nu mi-as putea permite sa le doresc moartea Daca cerasel e sifilitic si se bucura ca mi-au facut ciorditorii o paguba de 1000e.Nu pot sa il urez sa foloseasca tirul ca obstacol cand vrea sa opreasca brusc,ori staplul Are o familie care are nevoie de el ,iar eu nu imi permit sa ii doresc moartea pentru ca are probleme grave de comportament si se bucura ca un tamp de furtul scuterului meu avem o ,,prietenie,, bazata pe injuraturi si ironii dar nu trecem peste bariera cu blesteme...cel putin eu nu o s-o fac Nu vreau sa te vad la fata niciodata(mi-ar fi scarba de tine),sa te salut...nici macar cand am un vis urat Nu vreau sa nu pot sa accept ca un om cu care impart aceasi pasiune imi ureaza o moarte violenta cand merd cu motorul.sper ca Dumnezeu sa iti dea cea ce iti doresti Pm...tu m-ai stresat cu pm pana cand ti-am spus ca blochez mesajele de la tine.Vrei sa dau copy paste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) cine te-a suparat asa tare in viata asta bai wayne de ma jignesti nedrept.. nici nu ma cunosti.. Baietelul asta e dus. Dar e dus rau rau de tot.... Daca primul lui gand cand i-au furat unii scuterul, a fost ca eu i l-am furat sau eu am "aranjat" o astfel de isprava, este clar in ce lume de cosmaruri imaginare isi traieste zilele. Periodic pune aceeasi placa, pe care ma astept sa o citesc din nou si din nou Partea cu adevarat "nasoala" este atunci cand incepe sa vorbeasca despre motociclete sau servisare. Niste povesti cu adevarat umoristice pe care le urmaresc cu interes Editat Octombrie 25, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Gata a venit iarna.... Eu zic sa va intanliti,dati mana si ramaneti prieteni! In viata conteaza cel mai mult numarul de prieteni de cat cel de dusmani,cu toate ca pe cei din urma ii castigi mai repede si cate o data fara sa vrei.. Motorul MAS functioneaza bine si cu randament maxim la 90/100grade, temperatura crescuta a fost intodeauna o problema pentru producatori,si a necesitat mereu eforturi de a o tine sub control cu diferite inventii si inovatii.Cu cat motorul este sau devine mai puternic produce mai multa caldura de care trebuie sa scapam,folosind diferite metode,radiatoare mai mari,ventilatoare mai multe si mai puternice,zone expuse curentului de aer etc. Pentru producatori Bugatii veiron cea mai mare provocare nu a fost sa scoata 1001cai ,a fost sa raceasca acel motor si subansamble,drept dovada are nu mai putin de 10 radiatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Partea cu adevarat "nasoala" este atunci cand incepe sa vorbeasca despre motociclete sau servisare. Niste povesti cu adevarat umoristice pe care le urmaresc cu interes Cel putin ai ce sa inveti de la mine atata timp cat tu iti canalizezi toata energia la certurile cu toti userii cu care te intersectezi pe aici Am multa imaginatie si pot sa impartesesc ideile mele nastrusnice cu toata lumea...nu sunt setat doar pe cearta,ma gandesc si la alte lucruri P.S cerasel,cand mai vii pe la mine sa vezi ce rufe am pus la uscat in balcon? Stiu,ma repet si repet.dar nimeni din mediul virtual nu a facut asemenea arogante cu filatul locintei dusmanilor virtuali pentru ai vedea chilotii pusi la uscat cine ziceai ca are probleme la mansarda?...macar da un sms cand vii la filat ca te astept cu o sticla de cola in coltul blocului.dupa care plec si te las sa urmaresti ce rufe am in balcon si pisica care mai iese la una din ferestrele deschise ale balconului sa vada ce ciudati trec pe strada PP.s cu ce pot sa scot petele de lichid ul de frana care a curs pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) Bai baiatule, tu traiesti intr-un film prost in care iti imaginezi ca esti urmarit si intr-un final ajungi sa te crezi. Daca mie mi-a fost extrem de usor sa aflu unde te gasesc, nu inseamna ca te urmaresc, soferule de rabla pe GPL Faci ce faci (doar zici), si iar iti iei cu blesteme P.S. Astept cu interes urmatoarele postari despre motorete. Editat Octombrie 25, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 PP.s cu ce pot sa scot petele de lichid ul de frana care a curs pe bord Cu carpa si apoi cu multa apa imediat dupa ce ai varsat lichidul. Daca il lasi ore/zile ataca vopseaua, posibil si plasticul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Bai baiatule, tu traiesti intr-un film prost in care iti imaginezi ca esti urmarit si intr-un final ajungi sa te crezi. Daca mie mi-a fost extrem de usor sa aflu unde te gasesc, nu inseamna ca te urmaresc, soferule de rabla pe GPL Faci ce faci (doar zici), si iar iti iei cu blesteme P.S. Astept cu interes urmatoarele postari despre motorete. realitatea paralela pe care o vezi tu prin ochelarii unui cal nu e aceasi cu real life in care traim,trezeste-te cerasel ca ai 32ani Sunt flatat ca marele guru a urmarit cu interes patania mea cu franele gixxerului.Daca ai nevoie de consiliere cand uiti sa verifici etrierii motoretelor si alte lucrari pe care nu stii sa le faci.Nu ezita sa ma suni,ai nr meu stiu sa demontez,la montare uit ordinea operatiilor si a pieselor.Eu zic ca nu e grav,cu putina truda pot sa iasa doua motociclete din una singura Sunt atat de atent de ce se intampla in jurul meu incat ma doare-n pix de chinuiti care dau tarcoale in jurul locuinei mele si ma cauta pe mes sa imi spuna...credeai ca nu te gasesc? Doar retardatii care pupa sutana si sub sutana pe popa blestema Cu carpa si apoi cu multa apa imediat dupa ce ai varsat lichidul. Daca il lasi ore/zile ataca vopseaua, posibil si plasticul. Am incercat la o saptamana cu apa.Din pacate lichidul a corodat plasticul si l-a matuit O sa incerc o polisare cu toate ca nu sunt sigur de rezultat.incerc sa cumpar un bord cu carcasa sparta sa ii folosesc geamul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 observ (poate gresesc)ca mai toti care se cearta pe forum patesc cate ceva ,adrian cu motorul bubuit ,micutul asta cu scuterul ,asteptam sa ne spuna bogdan daca a patit ceva, de aladin stim si lista poate continua Doamne fereste eu zic sa terminati cu cearta pe acest topic,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.