Vizitator little wayne Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 welcome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 ma strecor si eu printre voi.....dupa ceva cautari am ajuns sa intru in posesia unui SRAD 600... ai dat fzr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 salut un sfat pentru un ulei bunicel pentru un suzuki GSXR1000 din 2001+o Yamaha R1 din 98+filtre si daca are cineva si un pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 trebe un ulei ful sintetic si baga un ochi pe motodiscount Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 salut un sfat pentru un ulei bunicel pentru un suzuki GSXR1000 din 2001+o Yamaha R1 din 98+filtre si daca are cineva si un pret Bellray 10/50 GSXR si 10/40 sau 15/40 yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) multumesc frumos pentru sfat Editat Ianuarie 26, 2013 de marius ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 si pt SRAD600 din 99 tot 10w50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Fiind un motor mai vechi,uzuri mai mari ai nevoie de un ulei mai vascos si care stie sa-si mentina vascozitatea la temp.si stres ridicat. Deci o vascozitate mai mare 10/15/20w si nivel de performanta ridicat. semi si full sintetic.cifra cat mai ridicata in alfabet.API, ACEA,SAE.. Editat Ianuarie 26, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 o intrebare mai de incepator in gsxr.ce sunt cu furtunele alea 2 care sunt la filtru de ulei?ca am gasit o prostie acolo pus un furtun de la una la alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Acele furtune sunt de la antigel si se duc in racitorul de ulei care este sub filtru. Daca acele furtune au fost unite ,atunci se pare ca au fost probleme legate de racitor. Editat Ianuarie 26, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 vreau sa stiu si eu distanta dintre suruburile de prindere de la scaritele pilot pt una dintre : Suzuki GSXR1000 2001-2002Suzuki GSXR600 2001-2003Suzuki GSXR750 2000-2003 mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 La a mea ( 750 k3 ) este distanta de 5.5 cm , cu scarite sport montate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) La mine are cam 5,8 cm din centrul gaurii daca despre cele 2 gauri este vorba... k2 - 600 Editat Ianuarie 28, 2013 de Kostin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 da Costin ,multumesc mult de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Acele furtune sunt de la antigel si se duc in racitorul de ulei care este sub filtru. Daca acele furtune au fost unite ,atunci se pare ca au fost probleme legate de racitor. Are si K3 600 acele furtune? nu cred ca le-am vazut la schimbarea filtrului de ulei...sau e vorba de 750-1000 care au radiator pentru racirea uleiului din motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 e vb de 600 srad '99.unde se infileteaza filtru acolo mai este un raiator care trece antigel si raceste uleiul.si la mn erau scoase si bagate unu in altul nu stiam care e treaba, acel radiator de ulei are vro garnitura ceva sau e o incapere total separata de cel de ulei?ca sa stiu daca ar fi vrun risc sa se fi dus vro garnitura de a fost anulat sau nu a stiut ala care a unit furtunele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Salutare! Fac si eu un apel fata de posesori de GSXR Ma poate ajuta si pe mine cineva cu mufele de la ecu de la o instalatie electrica. Cine are o instalatie electrica distrusa, am nevoie doar de mufele de la ECU si 10cm de fire. poate fi de 600/750/1000 hayabusa K1/2/3/ Multumesc anticipat cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catasag Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 salut un sfat pentru un ulei bunicel pentru un suzuki GSXR1000 din 2001+o Yamaha R1 din 98+filtre si daca are cineva si un pret motul 5100 10w40 motul 5100 10w40 am un gsxr 750 ,de 7 ani si am testat multe marci de uleiuri sintetice si fulsintetice , din care cel mai bun sa comportat motul 5100 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Salut! Voi cu ce ungeti cablul de acceleratie si cel de ambreiaj? WD40? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 motul 5100 10w40 am un gsxr 750 ,de 7 ani si am testat multe marci de uleiuri sintetice si fulsintetice , din care cel mai bun sa comportat motul 5100 10w40 ce diferente ai vazut/observat fata de celelalte uleiuri folosite si care au fost acelea ? ai testat doar pe o motocicleta sau pe mai multe in decursul anilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Eu am incercat multe uleiuri , si-n gixx , si-n bandit . Adica de la 300v , Castrol Power 1 , Motorex Top Speed , Motul 7100 , unu' de la Repsol .. Nici unul nu m-a uimit. Si sincer , mi-a zis cineva sa incerc cu 5100. Habar n-am de ce! Anul asta ii vine randul lui Belray EXS. Daca nu merge , mai incerc un Yacco , si daca si ala reuseste sa ma dezamageasca , incerc cu 5100. Cat despre ungerea cablurilor , mie mi le ungea mecanicul cu vaselina spray. Si n-am avut probleme de blocaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Mi-am achizitionat deja schimburile si m-am orientat si eu pe Bel Ray 10w50 , dupa ce in prealabil m-am tot documentat. Oricum , se pare ca este noua fita si noul trend uleiul asta . Sa vedem si daca-si face treaba . Pana acum , la toate motoarele am folosit Motul 300 V 10w40 si am fost multumit . Acuma ........vom vedea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) EXTRAORDINARA ALEGERE ! eu merg pe mana lui TNG si am avut numai de castigat Editat Februarie 4, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) Salutare! Fac si eu un apel fata de posesori de GSXR Ma poate ajuta si pe mine cineva cu mufele de la ecu de la o instalatie electrica. Cine are o instalatie electrica distrusa, am nevoie doar de mufele de la ECU si 10cm de fire. poate fi de 600/750/1000 hayabusa K1/2/3/ Multumesc anticipat cu respect TNG! Prin bunavointa unor baieti am reusit sa fac rost de instalatia de care am nevoie. Multumesc celor care s-au oferit sa ma ajute! Acum revin cu o noua rugaminte: Am nevoie de un ecu 600/750/1000 hayabusa K1/2/3/ de la care vreau sa scot mufele,poate fi stricat,spart, ars dar cu mufele intregi. Am posibilitatea de a da la schimb un ECU 600 k123 functionabil in schimbul unuia stricat cu o minima diferenta din partea doritorului. Poate este cineva care are nevoie de un ecu bun,sau ca si piesa de schimb.Daca nu am sa gasesc o sa-l sacrific pe al meu.. Multumesc anticipat,cu respect TNG! Multumesc CMD! Editat Februarie 4, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.