Kza Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 de grea e grea...la vant lateral nu fugi dp sosea cu ea )...cine stie ce becuri are sa ii cumpar ca nu gasesc pe nicaieri faza normala+lunga...ce h-uri dalea? cere ajutor la cineva care se pricepe cat de cat, daca zici ca esti noob...mai bine asa decat sa faci vreo boacana. stiu ca la masina e h4 , dar nu cred ca are legatura hmm.. pana acum am gasit un sigur minus.. la sha e prea mare.. adik modelu 2001 2003 e mai ingusta si stai mai bine. Da e putin incomod uneori cadru de parbriz dar nu e urat... nu are un far.. in interior sunt 2 faza lunga si scurta pe fiecare bec separat.. cand dai lunga raman amadoua aprinse. mi se pare foarte misto asa.. ca rami si cu scurta si lunga in acelsi timp si luminineaza mai bine.. estetic arata bine pt anu ei. shaua am retapitat-o si nenea mi-a mai pus ceva acolo pt confort...nu stiu ce si cum, dar e mult mai ok. toti se leaga de cadrul ala ca e inestetic, iar la far toti vor 2 faruri despartite, ca la r6, asta pt terase cred . sincer nici mie nu prea imi place farul, dar nesemnificativ... app cat v-a costat jucaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 cere ajutor la cineva care se pricepe cat de cat, daca zici ca esti noob...mai bine asa decat sa faci vreo boacana. stiu ca la masina e h4 , dar nu cred ca are legatura http://www.wemoto.ro/bikes/suzuki/gsxr_600_k1/01/picture/bulb_headlight/ H7 12v 55w Halogen Acum nu stiu daca intra si pe 96-00 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 nimeni cu minusuri la ea? ca e prea grea, cu un singur far, ca are grila aia din fier la parbriz...din astea... am zis cateva minusuri, citeste cu atentie. Un singur far? Te referi la faza scurta, banui. Pai cam asa e la toate modelele Grila aia de fier se numeste suport de bord si are 2 utilitati: 1 sustine parbrizul si oglinzile ( doamne fereste de accident, iti va proteja parbrizul ) si 2 poti pune ciorapi/chiloti la uscat pe ea Eu am mai avut o prblema cu ea, furtunul de epurator imi baga gaze la motor si sufoca motorul, dar a rezolvat mecanicul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 am zis cateva minusuri, citeste cu atentie. Un singur far? Te referi la faza scurta, banui. Pai cam asa e la toate modelele Grila aia de fier se numeste suport de bord si are 2 utilitati: 1 sustine parbrizul si oglinzile ( doamne fereste de accident, iti va proteja parbrizul ) si 2 poti pune ciorapi/chiloti la uscat pe ea Eu am mai avut o prblema cu ea, furtunul de epurator imi baga gaze la motor si sufoca motorul, dar a rezolvat mecanicul ) ma refer ca e farul dintr-o bucata si nu despartit ca la toate mobrele mai noi. exact aceeasi treaba o zic toti cu uscatul chilotilor. asta cu furca o stiu si eu pt ca ma arde buzunarul de 200 lei pt semeringuri ulei si manopera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 http://www.wemoto.ro/bikes/suzuki/gsxr_600_k1/01/picture/bulb_headlight/ H7 12v 55w Halogen Acum nu stiu daca intra si pe 96-00 .. am fost la un electrician care nu avea habar de ce becuri sunt alea si a legat firele incat sa mearga totul ok ) dar acum as vrea sa cumpar becuri sa le bag in mufa din far nu sa stau cu firele trase si izolate aiurea....dar nu stie nimeni ce h-uri sunt )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 am fost la un electrician care nu avea habar de ce becuri sunt alea si a legat firele incat sa mearga totul ok ) dar acum as vrea sa cumpar becuri sa le bag in mufa din far nu sa stau cu firele trase si izolate aiurea....dar nu stie nimeni ce h-uri sunt )) ar trebui sa scrie pe becuri...daca le mai ai...daca nu cred ca o sa ajung maine la atelierul unde l-am lasat depozitat pt reparatii si o sa ii intreb pe baietii de acolo si o sa revin cu un raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 H1 si H7,dar nu sunt 100% sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tca86 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 intrebare;suportul de bord e cumva asimetric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 ar trebui sa scrie pe becuri...daca le mai ai...daca nu cred ca o sa ajung maine la atelierul unde l-am lasat depozitat pt reparatii si o sa ii intreb pe baietii de acolo si o sa revin cu un raspuns te rog daca se poate...faza e ca am avut xenon la care am renuntat...becuri normale nu a avut... xenoanele sunt la fel?ca si h-uri ma refer...cu cele normale ? o sa ma uit la ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 balenutza mea 750 injectie .. ca orice mobra srad ul fie ca e 600 sau 750 are si plusuri si minusuri.. la 750 te ajuta si furca usd pt un rulaj mai bun etrierii mai mari franare buna ,injectia buna dar pretentioasa la relee in rest o mobra buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) Georgica doar la purtare aveam 10 )=)) ce parere aveti de SP SYNCROTECH QUICKSHIFTER ? (apasati pe nume pt link) mersi Editat Noiembrie 28, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 da,distanta levierului fata de manson departeaza sau apropie de manson levierul important de mentionat e ca daca-si regleaza cursa prea scurta, risca sa blocheze fata mai rapid. O cursa undeva la mijloc ii asigura o dozare mai buna asupra franei fata. Ideal e sa se joace cu setarile sa vada care-i convine mai mult, care-l coafeaza mai bine pt stilul sau de.... franat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Merci de sfat! N-am umblat acolo.. mi se pare ca e pe cursa cea mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 te rog daca se poate...faza e ca am avut xenon la care am renuntat...becuri normale nu a avut... xenoanele sunt la fel?ca si h-uri ma refer...cu cele normale ? o sa ma uit la ele... scuze, dar nu am ajuns astazi pe la garaj...cum ajung dau un semn. nu stiu daca xenoanele sunt la fel, dar din pct meu de vedere as cam renunta la ele...sper sa nu iti strice instalatia. App are cineva de vanzare cablul de revenire de la acceleratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Salutare. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un cablu de revenire de la acceleratie pt un SRAD? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Salut, Imi poate spune cineva cum se prinde stopul spate la un gsxr 600 din 2001? Din poza atasata observ ca undertailul se prinde de cadru cu surub de jos in sus de locasul metalic...dar stopul cum vine? se prinde de acelasi locas dar din lateral?(stiu ca se mai prinde si in codita de plastic cu 2 suruburi)...eu am undertail cutom pe a mea (asa am luat-o) si vreau sa revin la stock Stima Editat Decembrie 2, 2013 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Salut, Imi poate spune cineva cum se prinde stopul spate la un gsxr 600 din 2001? Din poza atasata observ ca undertailul se prinde de cadru cu surub de jos in sus de locasul metalic...dar stopul cum vine? se prinde de acelasi locas dar din lateral?(stiu ca se mai prinde si in codita de plastic cu 2 suruburi)...eu am undertail cutom pe a mea (asa am luat-o) si vreau sa revin la stock Stima Ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Salut, Imi poate spune cineva cum se prinde stopul spate la un gsxr 600 din 2001? Din poza atasata observ ca undertailul se prinde de cadru cu surub de jos in sus de locasul metalic...dar stopul cum vine? se prinde de acelasi locas dar din lateral?(stiu ca se mai prinde si in codita de plastic cu 2 suruburi)...eu am undertail cutom pe a mea (asa am luat-o) si vreau sa revin la stock Stima Ai 4 puncte ,doua pe lateral in carena,si doua tot pe carena dar pe o tablita,in interior Vezi poza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 si placutele acelea cum stau in interiorul carenei? sunt prinse la gaura din imagine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) si placutele acelea cum stau in interiorul carenei? sunt prinse la gaura din imagine? Ce ai semnat tu sunt prinderile de carena fata de undertailcu clipsuri de 5 Stopul are prinderile pe carena in interior,cu suruburi de M5. Demonteaza carena si priveste in interior o sa vezi (daca nu sunt rupte) unde sunt prinderile. Editat Decembrie 2, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 avand in vedere ca am undertail custom de la proprietarul precedent tind sa cred ca sunt rupte tocmai de aceea cer informatie...ca nu am nici un tovaras cu gixxer stock sa ii desfac coada sa vad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Demontezi carena ta pui stopul in codita pe pozitia aproximativa,si vezi unde vin cele 4 puncte care le-am semnat pe poza. Daca ai prinderile pe folosesti,daca nu ....sunt rupte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) stopul si undertailul stock nu le am si ma informez daca am tot ce trebuie prin carena sa pot sa le cumpar, ca daca am prinderi lipsa sau rupte nu are rost sa cumpar piesele daca nu le pot monta... pe cele 2 din capatul coditei imi amintesc sa le fi vazut dar pe cele laterale nu...ma uit diseara in codita sa vad daca mai sunt... am gasit, asa ar trebui sa arate prinderea stopului...in caz ca mai au si altii dileme ca mine...acea prindere mica inauntrul carenei Editat Decembrie 2, 2013 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 in lipsa cashului pentru un x12,cumparata-m un rpha 10+....cica e foarte laudata pe afara.acum astept primavara sa o testez,daca e ok imi scot xr1000 la pensie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 in lipsa cashului pentru un x12,cumparata-m un rpha 10+....cica e foarte laudata pe afara.acum astept primavara sa o testez,daca e ok imi scot xr1000 la pensie E laudata pe merit.Am si eu la fel,chiar si coloritul,pot sa zic ca sunt foarte multumit de ea. O sa vezi ca e mai mult decat ok,nu vajaie,nu caraie,nu joaca in cap. De curiozitate cat ai dat pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.