Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vezi ca alea SP, la o frina blana, nu tine cauciucul fata, din nefericire pt mine, am testat personal pe un RC8 echipat cu SP, eu nestiind pe vremea aia ca Supercorsa exista si in varianta SP, eu mergind de vreo 2 ani de zile pe SC. Si, ca idiotul, am frinat la fel ca si cu SC, rezultatul fiind 2 coaste fisurate si casca polizata. Si a alunecat chiar mult prea devreme, in punctul ala eu aveam de regula minim 130km/h, cu RC8-ul abia atinsesem 105km/h, si a plecat fara nici o avertizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, exista Supercorsa SC ,SP, BSB,V2.... toate au acelasi profil deci atentie!Primul (SC) e cel mai bun in sensul ca e street legal dar are o aderenta foarte buna si la limita in regim track...celelalte trei sunt o idee mai slabe.bune pe strada nu atat de bune pe circuit.Si asta se vede si in pret .un SC se misca in jurul a 250 euro.doar spatele.celelalte 3 in jur de 200

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna.

Intrebare de incepator: cum si unde leg firele de la noile semnalizari (aftermarket) fata, la un Suzuki GSX-R 600 din 2004 (sau, explicati ca unui copil de 7 ani, fara cunostinte electrice, sau mecanice, cum sa termine montarea unor noi semnalizari (a mai ramas partea electrica :D))?

Multumesc.

P.S.: Voi reveni cu poze, sa se poata observa "stadiul"...

Editat de Ionut88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai simplu. se conecteaza mufele...daca n-ai mufe la fel trebuiesc taiate firele si "lipesti" firele de la mufa veche la firele semnalizarilor noi.Daca semnalizarile alea sunt chinezarii probabil tre sa "integrezi" si o rezistenta (8 ohmi parca)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna.

Intrebare de incepator: cum si unde leg firele de la noile semnalizari (aftermarket) fata, la un Suzuki GSX-R 600 din 2004 (sau, explicati ca unui copil de 7 ani, fara cunostinte electrice, sau mecanice, cum sa termine montarea unor noi semnalizari (a mai ramas partea electrica :D))?

Multumesc.

P.S.: Voi reveni cu poze, sa se poata observa "stadiul"...

Din pacate nu am mai putut edita mesajul...deci, am ajuns in stadiul ca am 4 fire (cate doua de la fiecare semnalizare) si doua mufe (cate doua suruburi mice pe fiecare), care sper ca sunt cele "corecte"...sunt total "pe langa subiect", dar invat :D

Multumesc.

P.S.: Imi cer scuze pentru calitatea pozelor (tigaie de telefon, camera antica de 2MP si graba)

post-73533-0-41026100-1383572095_thumb.jpg

post-73533-0-37564400-1383572096_thumb.jpg

post-73533-0-94507000-1383572097_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglete electrice......belea . Sunt conform cu originalul . :)

Buna.

Daca te referi ca se "leaga" ca si cele originale, m-ai pierdut...nu eu am dat jos semnalizarile originale, ca sa imi fac o idee, dar situatia a facut ca eu sa le montez pe cele aftermarket, deci, momentan "proiectul" a luat o pauza :)

Editat de Ionut88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Vezi ca alea SP, la o frina blana, nu tine cauciucul fata, din nefericire pt mine, am testat personal pe un RC8 echipat cu SP, eu nestiind pe vremea aia ca Supercorsa exista si in varianta SP, eu mergind de vreo 2 ani de zile pe SC. Si, ca idiotul, am frinat la fel ca si cu SC, rezultatul fiind 2 coaste fisurate si casca polizata. Si a alunecat chiar mult prea devreme, in punctul ala eu aveam de regula minim 130km/h, cu RC8-ul abia atinsesem 105km/h, si a plecat fara nici o avertizare.

Am Sc-uri.Nu am de gand sa duc fata pe franare la limita aderentei.Cu pilot power m-am inteles destul de bine....banuiesc ca sc pe franare ,,tine,, mai bine decat pilot power

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar sa ai grija cu el pana se incalzeste ca o sa te obisnuiesti sa faci franari cu el ca atunci cand e incalzit. E o diferenta mare intre el incalzit si el rece, mult mai mare e diferenta ca la cauciucurile de "strada" si s-ar putea sa te surprinda putin. Se incalzesc super repede la presiunea recomandata de fabricant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

O singura data am blocat fata la 30km/h.Atunci aveam BT016 PATRATE(fata spate)>a scartait pe asfalt si atat...nu am cazut

 

Pe mine ma intereseaza sa fie mai aderente pe stada comparativ cu pilot power...pe circuit nu am fost nici macar spectator.Asa ca aspectul asta iese din discutie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde foarte mult temperatura exterioara si tipul de compound. Daca nu se potriveste compound-ul sau nu reusesti sa tii o temperatura adecvata in pneuri, s-ar putea sa nu fie la fel de aderente nici ca Pilot Power. e clar ca nu poti merge 3 anotimpuri cu acelasi tip de pneu de curse pe strada. In acest sens, tabelele de la Cesar sunt foarte elocvente. Daca gresesc, rog sa ma corectati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea peste 7000 rpm scoate nitel fum albastru.. e normal? O alta cheste.. sub carena stanga am un furtun care nu e bagat nicaieri.. (atarna in jos).. cam ce ar putea fi? Mi a spus cineva ca e ptr condens...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea peste 7000 rpm scoate nitel fum albastru.. e normal? O alta cheste.. sub carena stanga am un furtun care nu e bagat nicaieri.. (atarna in jos).. cam ce ar putea fi? Mi a spus cineva ca e ptr condens...

Fum albastru provine de la consum de ulei.

Putin de la semeringuri de supape,putin de la secmenti....

Daca acel furtun vine de la rezervor este normal sa fie acolo asa,fiind drenajul de la buson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea peste 7000 rpm scoate nitel fum albastru.. e normal? O alta cheste.. sub carena stanga am un furtun care nu e bagat nicaieri.. (atarna in jos).. cam ce ar putea fi? Mi a spus cineva ca e ptr condens...

 

K1-K3 600 au niste motoare nerafinate dar extrem de robuste si durabile.

Daca e fum "albastru" automat consuma ulei. Cum stai cu nivelul? Ai observat cu motorul cald (peste 60 de grade) sau rece?

Test de compresie si verificare/reglare joc supape si afli daca sunt segmentii si/sau simeringurile de supape.

 

Eu mizez pe simeringurile de supape dar nici segmentii nu sunt exclusi daca motocicleta a avut kilometrajul manarit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa studiez mai atent si va spun exact.. eu ma gandeam ca ea fiind oarecum statuta, eu cand i am dat mai tare s o fi curatat... o s o incalzesc bine si apoi sa vedem..

 

Oricum am garantie 1 an pe motor de la firma de la care am cumparat-o .. ma indoiesc ca mi-ar fi vandut-o cu probleme .. o sa ii mai fac un test, eventual filmat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fratilor lamuriti-ma si pe mine. gsxr 750k2, papa ulei dar nu scoate fum, porneste din prima si la cald si la rece chiar si iarna fara soc. unde dreacu se duce uleiul ala, am completat cam 500 ml de la schimb la schimb 300v. ce draci sa aiba? o fi de la semeringurile de la supape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Mai fratilor lamuriti-ma si pe mine. gsxr 750k2, papa ulei dar nu scoate fum, porneste din prima si la cald si la rece chiar si iarna fara soc. unde dreacu se duce uleiul ala, am completat cam 500 ml de la schimb la schimb 300v. ce draci sa aiba? o fi de la semeringurile de la supape?

300v il cam papa.Primul de pe forum care s-a plans de treaba asta a fost emilio ...are busa

Si eu tot pe 300v merg si mai arde din el,nu stiu cat ca nu complectez.Cica dublu ester ar fi de vina

 

De curand am facut schimbul de Hulei si am cerut bel ray,nu a avut atunci pe stoc si am luat 300v 15w 50 ce pun de obicei.Data viitoare cumpar bel ray echivalentul 300v 15w 50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a avut cineva problema cu treapta a2a la gsxr? pe la 6.5k de ture vibreaza ...cand urc mai tare in ture nu se simte...cand urc usurel da in nas cam pana pe la 8-9 mii si dupa nu se mai simte...tind sa cred ca este problema clasica la gsxr cu treapta a 2a dar nu a ajuns sa imi sara din viteza tocmai de aceea sper sa fie doar tija de ambreiaj sau furcile...pareri?

Editat de Ashtray
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...