Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Cumpar Suzuki GSX-R 600 sau Honda CBR 600 RR mai noua de 2007.

 

Anca - 0721 42 35 30

Anca vorbeste cu cristilvk ca vrea sa vanda cbr`ul are si carene de pista noi noute la mine in cutie in garaj ,are tot ce-ti trebuie ,scarite bla bla bla etc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pt ce vrea sa faca Anca cu ea cred ca e perfecta + accesoriile de care are nevoie pt Tg.Secuiesc

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care va invirtiti pe linga Anca, spuneti-i ca 600RR nu e de luat pt pista, decit daca-i schimba ea pe banii ei ambreiajul, cu unul gen slippery. Fara asa ceva, faci buba, se blocheaza spatele, si nu mai iei curba, te duci la pascut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NEATA...eu am mers cu HONDA 600 RR,e motocicleta chiar pt.a invata cum se merge pe pista

Pe hungaro a facut 2.11.500 cu 600 rr cu motorul stok

Acuma fiecare cu vrea,dar pt.inceput nu trebuie mare lucru pus pe ea,

pompa frana,cauciucuri bune,telescop ghidon,in rest gaz,

Eu am SUZUKI si anu asta vreau sa fac pe Hungaro 2.05.000,

poate ne vedem pe acolo.....CIAO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti..

 

In aceasta primavara am fost in italia si am luat un suzuki k1 750 din 2001,si uite ce patesc cu el:

iau baterie noua de 9Ah si in decursu zilei am tot dat ture cu ea ca la sfarsitul zilei cnd iam dat cheie iar sa stins bordu si motoru facea cam asa hmm hmm hmm asta cnd era fierbinte incepand de la 60/70/80/90 grade nu vroia sa mai porneasca deloc murea bateria si gata ...ce am facut am intrat pe acest forum si am vazut ca zicea TNG la cineva sa desfaca putin acele 2 capace in forma de 8 de pe partea dreapta am facut si eu acest lucru deoarece acel baiat a zis ca la el a functionat deoarece avea aceasi prb ca si a mea dar la mn nu a avut succes

 

1 am fost la mecanic si mia zis ca nu incarca releu si ma pus sa iau releu zis si facut am luat alt releu cu toate ca ala al meu incarca cu 14,1/2 cu toti consumatori porniti ( acum am 2 relee in stare ff buna)dar nu a zis nimika de baterie ca nu ar fi buna si mi-a luat 100 ron pe nimika si aproape to gazu din rezervor

2 am facut comanda de o baterie varta 12W SI 11 Ah si iam dat cheie a luato la sfert,am lasat mobra sa se incinga la 96 de grade apoi am oprito si iam dat cheie imediat si spre surprinderea mea a luato la sfer si asa de fiecare data deci prb era de la baterie la mn si nu de la releu de incarcare precizez ca moto este injectie iar acea prb de pornire nu a mai aparut oricat de fierbinte este motoru

 

3 acuma am alta prb cu motoreta in treapta 1 iam dat ture cam 12000 rpm si am atins 120 km deci trage motoru si cu treapta 2 am atins 200 km,frana de motor este extraordinara ma da in cap in treapta mica as putea zice dar...am observat acuma cnd sunt in treapta 1,2,3,4,5,6 indiferent dar in special in 1 cnd trag sa plec tare cam pe la 4500/5000 rpm se aude un pc pc pc ceva de genu tr tr tr nu ff tare cnd trag 2 se aude tot incetu in 3 la fel in 4 la fel dar putin mai tare iar acest sunet este in partea dreapta undeva dar nu este o bataie ca nu se simte este doar sunet si acuma nu styu ce sa zic si de und sa incep precize ca nu ma pricep asa bn la mecanica si inca un amanunt ulei nu la-m schimbat dar doresc saptamana asta sa il schim si nici nu styu ce ulei ar merge sa pun 10w50 15w50 nu stiu motoreta avea 44900 cnd am luato iar acuma are 45000 km daca ati putea sa ma ajutati vas multumi din suflet

post-83462-0-32630000-1397599797_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti..

 

In aceasta primavara am fost in italia si am luat un suzuki k1 750 din 2001,si uite ce patesc cu el:

iau baterie noua de 9Ah si in decursu zilei am tot dat ture cu ea ca la sfarsitul zilei cnd iam dat cheie iar sa stins bordu si motoru facea cam asa hmm hmm hmm asta cnd era fierbinte incepand de la 60/70/80/90 grade nu vroia sa mai porneasca deloc murea bateria si gata ...ce am facut am intrat pe acest forum si am vazut ca zicea TNG la cineva sa desfaca putin acele 2 capace in forma de 8 de pe partea dreapta am facut si eu acest lucru deoarece acel baiat a zis ca la el a functionat deoarece avea aceasi prb ca si a mea dar la mn nu a avut succes

 

1 am fost la mecanic si mia zis ca nu incarca releu si ma pus sa iau releu zis si facut am luat alt releu cu toate ca ala al meu incarca cu 14,1/2 cu toti consumatori porniti ( acum am 2 relee in stare ff buna)dar nu a zis nimika de baterie ca nu ar fi buna si mi-a luat 100 ron pe nimika si aproape to gazu din rezervor

2 am facut comanda de o baterie varta 12W SI 11 Ah si iam dat cheie a luato la sfert,am lasat mobra sa se incinga la 96 de grade apoi am oprito si iam dat cheie imediat si spre surprinderea mea a luato la sfer si asa de fiecare data deci prb era de la baterie la mn si nu de la releu de incarcare precizez ca moto este injectie iar acea prb de pornire nu a mai aparut oricat de fierbinte este motoru

 

3 acuma am alta prb cu motoreta in treapta 1 iam dat ture cam 12000 rpm si am atins 120 km deci trage motoru si cu treapta 2 am atins 200 km,frana de motor este extraordinara ma da in cap in treapta mica as putea zice dar...am observat acuma cnd sunt in treapta 1,2,3,4,5,6 indiferent dar in special in 1 cnd trag sa plec tare cam pe la 4500/5000 rpm se aude un pc pc pc ceva de genu tr tr tr nu ff tare cnd trag 2 se aude tot incetu in 3 la fel in 4 la fel dar putin mai tare iar acest sunet este in partea dreapta undeva dar nu este o bataie ca nu se simte este doar sunet si acuma nu styu ce sa zic si de und sa incep precize ca nu ma pricep asa bn la mecanica si inca un amanunt ulei nu la-m schimbat dar doresc saptamana asta sa il schim si nici nu styu ce ulei ar merge sa pun 10w50 15w50 nu stiu motoreta avea 44900 cnd am luato iar acuma are 45000 km daca ati putea sa ma ajutati vas multumi din suflet

Frate, eu te-as ajuta cu o carte de Lb. Romana in prima faza, pentru ca m-am chinuit juma de ora sa inteleg ce vrei sa spui.

 

1. Bateria trebuie luata cu amperajul pe care ti l-a dat producatorul ... (parerea mea), ci nu dupa ureche.

2. Nu cred ca are vreo relevanta temp motorului cu bateria si nepornitul lui la cald.

3. Prr poc, tr tr, zdrang bang si alte tipuri de sunete descrise in cuvinte compuse din 1..2 sau mai mult de 3 litere nu te vor ajuta cu nimic aici pe forum.

4. Ulei (la recomandarea lui George - TNG pentru k1 meu de 600 ~ 50000 km), Belray EXP sau EXS 10w40

5. Si nu uita sa schimbi si filtru de ulei cand vei schimba uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. facea cam asa hmm hmm hmm asta cnd era fierbinte

 

 

2. se aude un pc pc pc ceva de genu tr tr tr nu ff tare cnd trag

1. E de bine. Cand face asa inseamna ca-i place.

2. E stramta. N-ai auzit niciodata de vorba "paraie ca pepenele" ?

Editat de Trotinel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Si uleiul "BUNICA" e bun la ani aia....

Hai ma Cristi nu fi rau ... diferenta intre uleiuri la motoarele uzate sta in felul urmator ... ulei prost- degradare si mai rapida a motorului, ulei cat de cat mai stralucit- mentinere in starea actuala de degradare a motorului ...

 

Oricine care are ceva in cap nu doar pitici stie ca un motor uzat nu mai poate fi nou ... acum depinde cat de praf este ... nici mama uleiului nu il mai poate "revergora

"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti..

 

In aceasta primavara am fost in italia si am luat un suzuki k1 750 din 2001,si uite ce patesc cu el:

iau baterie noua de 9Ah si in decursu zilei am tot dat ture cu ea ca la sfarsitul zilei cnd iam dat cheie iar sa stins bordu si motoru facea cam asa hmm hmm hmm asta cnd era fierbinte incepand de la 60/70/80/90 grade nu vroia sa mai porneasca deloc murea bateria si gata ...ce am facut am intrat pe acest forum si am vazut ca zicea TNG la cineva sa desfaca putin acele 2 capace in forma de 8 de pe partea dreapta am facut si eu acest lucru deoarece acel baiat a zis ca la el a functionat deoarece avea aceasi prb ca si a mea dar la mn nu a avut succes

 

1 am fost la mecanic si mia zis ca nu incarca releu si ma pus sa iau releu zis si facut am luat alt releu cu toate ca ala al meu incarca cu 14,1/2 cu toti consumatori porniti ( acum am 2 relee in stare ff buna)dar nu a zis nimika de baterie ca nu ar fi buna si mi-a luat 100 ron pe nimika si aproape to gazu din rezervor

2 am facut comanda de o baterie varta 12W SI 11 Ah si iam dat cheie a luato la sfert,am lasat mobra sa se incinga la 96 de grade apoi am oprito si iam dat cheie imediat si spre surprinderea mea a luato la sfer si asa de fiecare data deci prb era de la baterie la mn si nu de la releu de incarcare precizez ca moto este injectie iar acea prb de pornire nu a mai aparut oricat de fierbinte este motoru

 

3 acuma am alta prb cu motoreta in treapta 1 iam dat ture cam 12000 rpm si am atins 120 km deci trage motoru si cu treapta 2 am atins 200 km,frana de motor este extraordinara ma da in cap in treapta mica as putea zice dar...am observat acuma cnd sunt in treapta 1,2,3,4,5,6 indiferent dar in special in 1 cnd trag sa plec tare cam pe la 4500/5000 rpm se aude un pc pc pc ceva de genu tr tr tr nu ff tare cnd trag 2 se aude tot incetu in 3 la fel in 4 la fel dar putin mai tare iar acest sunet este in partea dreapta undeva dar nu este o bataie ca nu se simte este doar sunet si acuma nu styu ce sa zic si de und sa incep precize ca nu ma pricep asa bn la mecanica si inca un amanunt ulei nu la-m schimbat dar doresc saptamana asta sa il schim si nici nu styu ce ulei ar merge sa pun 10w50 15w50 nu stiu motoreta avea 44900 cnd am luato iar acuma are 45000 km daca ati putea sa ma ajutati vas multumi din suflet

De curiozitate....la ce mecanic ai fost (din cate se vede in Iasi) si ti-a luat bani chiar daca nu a rezolvat problema? Nu mi se pare etic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am un gsxr 600 k1 din 2001 si as vrea sa stiu cum as putea sa i curat rezervorul si cu ce solutie. am observat ca are putina rugina in interior la pompa. multumesc

Solutie de turnat si sa luceasca ca inoxul ulterior nu exista ... sunt tot felul de metode ...

 

1. nisip + apa (dedurizata) + zdruncinat

2. Nisip + lant bicicleta + zdruncinat... Astea sunt din ce am auzit la altii ca isi curatau ...

 

Metode noi nu am idee sincer ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu bagati nisip in rezervor!

O sa fie foarte greu sa-l mai dai afara pe tot.

Intr-adevar .. tre sa il clatiti de inshpemii de ori .... si totusi va exista riscul sa mai ramana vreo 3..4 particule

 

P.S. Hristos a Inviat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a dus omul tocmai pana in italia sa isi cumpere un cazan de motor, mai mult a costat transportul si inmatricularea decat pretul motocicletei. hmm hmm brrrrr

 

LE: cu cati "M' facea hmm cand incercai sa il pornesti? acolo s-ar putea sa fie problema

Editat de DiarM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...