Jump to content

Recommended Posts

Va salut. Aveti careva un rezervor lichid frana fata pentru un k3? Sau stiti pe cineva care are si eventual e dispus sa trimita in Timisoara? Ma intereseaza original  sau ceva asemanator... Nu rizoma sau alte cele. Se pare ca e mai greu sa gasesc asa ceva decat credeam...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 13.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 11 minute, goe 75 a spus:

Mersi. Am comandat unu deja de pe motonfs si era prea mic....la fel ca cel din linku de la tine. Am postat aici ca prefEr unul cat mai aproape de original ca volum, forma, etc. Plus ca mi l trebe cat de cat repede. Al meu deja e fisurat. Prefer sa fie prin tara

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare! Cum vi se pare consumul a 10litri benzina in 160km (in afara orașului). Schimbat viteze între 6-8000rpm, cu maxim 10 depășiri duse in 12-13000rpm.

Motorul in cauza este un k7 de 600 cu 42000km in bord.

Multumesc!

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, george05 a spus:

Normal. 😜

Normal nu este in conditiile in care s-a schimbat filtrul de benzina și, deși nu cred ca influentează, antigelul. Înainte de asta, in același stil de mers afara făceam cu un plin 200km si ceva cu pasager.🙂

Link to post
Share on other sites

6.25L/100Km zici ca e mult. Atunci ia in calcul toate variabilele posibile din ziua aia(tenperatura, vant, presiune anvelope, etc) si vezi unde e diferenta. 

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, george05 a spus:

6.25L/100Km zici ca e mult. Atunci ia in calcul toate variabilele posibile din ziua aia(tenperatura, vant, presiune anvelope, etc) si vezi unde e diferenta. 

Pai având in vedere ca am fost cu soția și un ghiozdan destul de încărcat sa zic așa, București-Borsa-Transalpina-București, pe toate tipurile de vreme (mai puțin ninsoare)🙂, a consumat mai puțin decât acum cand am mers singur pe vreme frumoasa.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, TNG a spus:

Singur,vreme frumoasa= deschidere de acceleratie mai mare.

Deschidere de acceleratie mai mare= consum mai ridicat.

 

Sper sa fie cum ziceți voi...dacă nu, cred ca voi ajunge pe la tine sa ii faci o verificare, resoftare etc. 

Multumesc!

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Melcul299 a spus:

Sper sa fie cum ziceți voi...dacă nu, cred ca voi ajunge pe la tine sa ii faci o verificare, resoftare etc. 

Multumesc!

🤗

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, cristilvk a spus:

1. ia`ti un touring

2. care ar fi consumul ideal dptdv?

1.Ma bate gândul și la touring dar voi amâna vreo 2-3ani asta. 

2. Nu am luat sportiva cu gândul de a merge la consum 😊. Am schimbat filtrul de benzina ca abia mai trăgea benzina prin el și nu ma gândeam ca ar sari consumul dacă pun unul curat, din aceasta cauza am scris aici. Ma gândeam ca poate s-a dat peste cap calculatorul de injecție sau altceva...

Link to post
Share on other sites

Salutare!

Becul rosu Fi se aprinde in mers. Motorul pare sa functioneze la fel, dar amortizorul de ghidon nu mai functioneaza. Becul de Fi arata si eroarea amortizorului?

Exista vreo problema mai comuna a amortizorului, care se poate remedia?

Gsxr 1000 model 09-11.

Multumesc!

Link to post
Share on other sites

De regula se reteaza firele la acest model. Daca problema este de la amortizor vei avea afisat pe bord si simbolul SD. Daca nu este,atunci intra in diagnoza si spune codul de eroare,atunci cand FI este aprins pe bord.

La 08.08.2019 la 14:32, Melcul299 a spus:

Am schimbat filtrul de benzina ca abia mai trăgea benzina prin el și nu ma gândeam ca ar sari consumul dacă pun unul curat, din aceasta cauza am scris aici. Ma gândeam ca poate s-a dat peste cap calculatorul de injecție sau altceva...

Nu este influentat ECU si sistemul de injectie de schimbarea filtrului de benzina. In schimb amestecul carburant da,poate fi infuentat de un filtru murdar si cu un debit scazut.

Link to post
Share on other sites

Sub sa ai o mufa alba cu capac de cauciug si cu 6 pini. Faci un strap intre pini din poza atasata pui contactul cu butonul rosu pe on si pe bord apare un cod. Spui codul aici si incerc sa te ajut.

PS. Nu stiu cum ai decis ca nu merge amortizorul,pentru ca el este electronic,asa ca se intareste in functie de viteza. Asta inseamna ca pe loc el este moale.

images.jpeg

Link to post
Share on other sites

Salut Ai o problema pe ISC. Valva care stabileste relantiul. Acum sunt mai multe cauze pentru care apare C40. Mai jos ai cateva indicii:

DTC (detected trouble code) C40 indicates an issue with the ISC Valve (idle speed control valve). Would help to have the P code....you would need S.D.S suzuki diagnostic system interface, the software and a laptop to access this and most likely to clear the diagnostic trouble code once repaired. Not the end of the world but you may be paying a visit to a dealer to have it sorted out. See below.
Could be one of the following.
1-If the ECM coupler is disconnected within 5 seconds after ignition switch is turned to OFF, there is a possibility of an unusual value being written in the ECM and causing an error of ISC valve operation.
2-ISC valve circuit open or shorted to ground.
3-Idle speed is lower than the desired idle speed.
4-Air passage clogged.
5-ISC valve is fixed.
6-ISC valve preset position is incorrect.
7-Idle speed is higher than the desired idle speed.
8-Disconnected ISC valve hose.

Acum ceva se intampla cu motorul tau si nu ai mentionat.

1. Se opreste motorul cand decelerezi si te opresti la stop

2. Are un relanti prea mic

3.Are un relanti prea mare

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutare tuturor! Am si eu o problema cu motoreta mea, o suzuki gsxr 600 k7. Ieri mergand prin oras am observat ca temperatura din bord ajunsese la 106 grade, au pornit ventilatoarele insa temperatura in loc sa scada a inceput sa creasca. La un semafor am observat o temperatura de 109 grade si efectiv o balta sub motor. Am tras pe dreapta, m-am uitat la radiator sa nu fie fisurat ceva, la busonul de la radiator sa fie ud, nimic. In vasul de expansiune lichid sub limita de jos. Stau se raceste motoreta am facut drum intors. Aproape de casa temperatura din bord scazuse bine undeva la 95 asa, la un semafor urca incet iar la 108 si iar balta sub motoreta. Ajung acasa nimic in vas. Nu inteleg dc nu s-a racit lichidul si tot crescand temperatura. Voi ce antigel recomandati? Sa ajung azi de la munca la ea sa o desfac sa vad ce si cum. Ceva sfaturi? 

Precizez ca am avut antigel pana la limita maxima :)

Edited by mishuking
Link to post
Share on other sites

Completeaza in radiator lichid fara aer,pune in vas la nivel lichidul si verifica busonul de la radiator sa fie ok ca si etansare. Dupa care mergi si vezi ce se intampla. Daca tot asa face,trebuie verificat mai atent,buson,radiator celule,termostat,pompa apa etc.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...