Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Am si eu o intrebare ... ma tot supara sistemul de incarcare la mobra mea gsx r k7 600... vara trecuta 3 relee schimbate 2 statoare .. ma tenteaza sa pun un releu mosfet ... ce parere aveti ? Ps:o sa iau si instalatia electrica la bibilit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o intrebare ... ma tot supara sistemul de incarcare la mobra mea gsx r k7 600... vara trecuta 3 relee schimbate 2 statoare .. ma tenteaza sa pun un releu mosfet ... ce parere aveti ? Ps:o sa iau si instalatia electrica la bibilit .

Salut, m -ai sunat de curind? Am primit ieri telefon de la un posesor de GSXR600 cu aceeasi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Sunt proaspat posesor de GSXR 600, dupa o perioada in care am manevrat, ca sa zic asa, un GSX 650 F si doua Yamaha FZ6S2. Vreau doar sa stiu, de ala alti posesori de gixxer, la ce sa ma astept, din punct de vedere mecanic? Adica, sunt ceva bube din fabricatie cunoscute, probleme frecvente? Eu sper sa nu fie!

Asta e mobra: post-41032-0-19442700-1522211796_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt probleme dedicate modelului.

Pompa de frana a fost oarecum implicata la anumite unitati.In rest daca a fost bine intretinuta este o moto ok.

E proaspata. Adica, in doi ani de garantie, sper sa pice ce e de picat. In rest, obisnuiesc sa intretin motocicletele cam dupa manual. Nu stiu pompa de frana de care e (am impresia ca Nissin), dar am vazut etriere fata Brembo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E proaspata. Adica, in doi ani de garantie, sper sa pice ce e de picat. In rest, obisnuiesc sa intretin motocicletele cam dupa manual. Nu stiu pompa de frana de care e (am impresia ca Nissin), dar am vazut etriere fata Brembo.

Stiu ce pompa ai! :hug: Am spus doar ca, la anumite unitati au fost probleme cu acea pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

Multumesc frumos! O sa o scot sambata la un drum mai lung, sa vad despre ce e vorba.

 

Stiu ce pompa ai! :hug: Am spus doar ca, la anumite unitati au fost probleme cu acea pompa.

Sunt convins ca stii mai bine ca mine unele amanunte. Eu doar ma miram ca pompa de frana e de un fel si etrierele de alt fel. Per ansamblu, daca functioneaza, e bine!

Editat de Shepard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa o scot sambata la un drum mai lung, sa vad despre ce e vorba.

Deci, dupa 200 km: o motocicleta excelenta! Sunt convins ca nu am dat banii degeaba. Dar... mor de incheieturi! Cand mergeam cu Fazerul, nu aveam problema asta. Acum, cu gsxr-ul, e alta poveste! Vroiam sa va intreb: durerea asta de incheieturi o sa o am tot timpul, sau doar pana ma obisnuiesc cu noua pozitie de motociclit? Deja studiez Ebay-ul sa caut niste manere touring pentru gsxr.

» Post actualizat in 31 Mar 2018 02:26

Azi am profitat de vremea frumoasa si am dezmortit si noi un pic motoarele...

 

Asa arata 15 ani de evolutie :))

Super gixxerul de 1000 dar, mie mi se pare cam mult, totusi. A mea de 600 mi se pare racheta. Pe aia de 1000 nici nu am curaj sa ma sui pe ea.

Evolutia aia, pe afara, nu prea spune totul. Ia sa postezi niste poze cu bordurile ci cu comenzile. Acolo sa vezi evolutie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te dor incheieturile pentru ca o pilotezi ca pe "fosta".

 

Sportiva se ghidoneaza altfel, corpul are un rol mult mai mare.

 

Incearca sa cauti un curs de pilotaj acolo unde esti. Vei afla x lucruri noi.

 

In privinta celor 15 ani de evolutie, bordul e doar un gadget.

 

Franele si ciclistica sunt fantastice.

 

Motorul face niste artificii fara sa te puna in acelasi grad de dificultate. Duci cauciucul la capat fara sa ai senzatia de fortare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Gix ca si pe alte supersportive/superibke trebuie sa stai in asa fel incat sa iti folosesti core-ul si picioaerle mai mult pentru sustinere. Doar asa poti sa nu mai pui presiune pe maini. Oricum, fazerul e in alta liga de comfort fata de asta. Niciodata nu vei putea sa fii la fel de okay dupa 600km pe asta cum esti pe fazer, dar cu putin exercitiu poti sa faci sa nu fie un chin :)

 

Felicitari pentru achizitie. Sa fie intr-un ceas bun si asfalt uscat sa ai :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te dor incheieturile pentru ca o pilotezi ca pe "fosta".

 

Sportiva se ghidoneaza altfel, corpul are un rol mult mai mare.

 

Incearca sa cauti un curs de pilotaj acolo unde esti. Vei afla x lucruri noi.

 

 

Asta cam asa e! Am mers exact ca pe "fosta". O sa fac un curs de pilotaj aici. Se cheama "Ride forever" si se adreseaza tuturor categoriilor de motociclisti. Multumesc pentru idee!

» Post actualizat in 31 Mar 2018 19:18

Pe Gix ca si pe alte supersportive/superibke trebuie sa stai in asa fel incat sa iti folosesti core-ul si picioaerle mai mult pentru sustinere. Doar asa poti sa nu mai pui presiune pe maini. Oricum, fazerul e in alta liga de comfort fata de asta. Niciodata nu vei putea sa fii la fel de okay dupa 600km pe asta cum esti pe fazer, dar cu putin exercitiu poti sa faci sa nu fie un chin :)

 

Felicitari pentru achizitie. Sa fie intr-un ceas bun si asfalt uscat sa ai :D

Maine o sa o scot iar si o sa incerc ce imi recomandati voi. Oricum, nici cu fazerul nu faceam 600 km ca, daca te fortezi putin pe aici, ajungi in ocean, ca se termina uscatul. Multumesc de urare! Asfalt uscat si tie!

» Post actualizat in 07 Apr 2018 02:57

Tura de 150 km azi. Deja vorbim alta poveste. Incheieturile mainilor sunt mai mult decat ok. Incepe sa mearga treaba! Motocicleta este peste asteptarile mele. Se comporta grozav. Nu a fost nici un moment in care sa nu faca ce vreau eu. Inainte sa o cumpar, ma rodea un gand cu 750 dar, cred ca 600 este exact ce trebuie.

post-41032-0-56510200-1523069676_thumb.jpg post-41032-0-41530600-1523069699_thumb.jpg post-41032-0-12926900-1523069794_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator goe 75

Daca tot trebuie sa schimbi pompa ,mai bine cauti una de R1 sau R6 si esti mult mai castigat.

Pompele originale de Suzuki au fost destul de problematice ca s-a facut si recall la un moment dat.

La k6 am pus una de R1 2004-2006 si la k7 am pus un Brembo (nu mai stiu ce model) si sunt foarte fericit cu schimbarea.

» Post actualizat in 19 Apr 2018 17:32

Defapt eu am schimbat si etrierele la ambele in acelasi timp tot cu piese de R1/R6 ...dar cred ca rezultatul este pozitiv si numai cu schimb de pompa.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam de problema asta de la suzuki cu pomele de frana, ideea este ca am incercat sa aerisesc frana, am aerisit jos si cand sa aerisesc sus, mare surpriza era rupt aerisitorul, am luat trusa de scos suruburi si am incercat sa l scot, alta surpriza sa rupt si ala in aerisitor, sa le scoti pe ambele de acolo acum e foarte complicat.

Urmatoarea intrebare era cum ai procedat cu pompa de R1 sa pupat la conducte la snzor la maneta sau au fost nevoie de ceva modificari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...