Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

am patito oameni buni ! am dat ieri ultima tura , soare si strazile uscate , cei drept frig cat incape , dar asta e .... in fine , m-am oprit sa cumpar ceva si cand am dat sa pornesc , adioooo ....cred ca a facut scurt bateria ca nu a mai pornit , noroc ca nu eram departe de casa .... usor se mai poate intampla pe o vreme ca asta ,asa poate ma mai astampar si eu ! ma intereseaza daca a mai patito cineva ? Bafta all !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am vazut despre ce siguranta vb. tu ! dar nu e aia :drink: . am reâncärcat bateria si a pornit :P , am facut o tura azi cu toata mocirla care este afara ,de la zapada topita .Am oprit sa cumpar ceva si am repornit , ce-i drept cu teama ca nu o sa porneasca , dar a pornit perfect , sper sa fie numai bateria de vina , sapt care vine ma duc cu ea la inspectie pt ca e inca in garantie :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu simtzi aia 10 mm undeva(pe sosea sau pe pista) atunci itzi dau motocicleta mea cadou de craciun........scuze dar nu ma pot abtzine cand citesc din astea.........a da si juma delitru in plus la rezervor? Aia da !

Aia 10mm ii simt midgetii ca mine :friends:

 

In primavara vreau sa trec la 600cc si din ce am intrebat in stanga si in dreapta, k6-k7 ar fi cel mai jos. Cei care aveti de la k5 in sus si ati mers si pe alte motorete, care spuneti ca ar fi cea mai joasa (supersport de 600cc)?

Editat de paispe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia 10mm ii simt midgetii ca mine :friends:

 

In primavara vreau sa trec la 600cc si din ce am intrebat in stanga si in dreapta, k6-k7 ar fi cel mai jos. Cei care aveti de la k5 in sus si ati mers si pe alte motorete, care spuneti ca ar fi cea mai joasa (supersport de 600cc)?

Se poate lasa mai jos orice mobra.....cam toate de 600 sunt la aceeasi inaltime cu diferente de mm.

PS N-ai vrut in seara aia sa faci proba la 636 :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers pe toate mai putin kawa si nu m'am gandit care'i mai joasa

ma concentram asupra motorului ..manevrabilitatii ..

cea mai incomoda mi s'a parut R6, k6-7 are o pozitie comoda fata de k5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi,care cititi,poate ati mai trecut prin schimbul care vreau eu sa-l fac acum.In prezent am un K2 de 600 cu evacuarea schimbata,foarte intretinut.Vreau sa-l vand si sa-mi iau un Suzuki GSXR de 750-sau 1000 din 2004.Initial vroiam de 750,dar ma gandesc ca o sa ma satur de el,si o sa vreau o mie.Deja e al treilea schimb,si m-am cam saturat.Ideea ar fi,sa nu ma mai plictisesc asa usor.Concluzia este ca vreau de o mie.Cei care au trecut de pe 600 pe 1000,vreau sa-i intreb ce diferente majore sunt?O sa ma sperie mobra respectiva?M-am suit azi pe ea,si nu e voluminoasa,adika stau destul de comod,ma asteptam sa fie mai voluminoasa.M-a cam cucerit.Deci?La ce sa ma astept?Consum cu mult mai mare?Manevrabilitate scazuta?Cu toate ca mi s=a parut prietenoasa.O sa smulga cu mult mai tare in gaz?Din ture mai joase?Toti spun ca este cu mult mai puternica ,si nu se compara cu 600-le.Asa este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici prin cap sa nu iti treaca sa compari un 600 cu 1000 , diferentza e de la cer la pamant , incepand de la pozitie pana la manevrabilitate , are o acceleratie de iti smulge bratele si un consum pe masura , am mers cu un gsxr 1000 k7 ,mia placut pe loc pozitia , sunetul motorului , acceleratia in ture joase ( 2500 - 3000 turatii ) , insa sincer , poate gresesc , dar franele m-au pus pe ganduri , e singurul lucru ce l-am obs. ca fiind aiurea , insa eu nu as schimba gsxr 750 k7 ce il am momentan pe un 1000 , nu am nici un motiv sa fac acest lucru , testeazale pe amandoua bine ( nu o tura in fata blocului ) , eu am mers si cu kawa zx 6 r din 2003 , gsxr 600 k6 , la urma urmei toate sunt bune , depinde de tine la ce te astepti de la o motocicleta , eu m-am gasit perfect cu acest model si nu am de gand sa il schimb, nu m-am plictisit de el si merg aproape totimpul in 2 ( eu cu pretena ) , merge si inca prea mult :friends:))) ! succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi,care cititi,poate ati mai trecut prin schimbul care vreau eu sa-l fac acum.In prezent am un K2 de 600 cu evacuarea schimbata,foarte intretinut.Vreau sa-l vand si sa-mi iau un Suzuki GSXR de 750-sau 1000 din 2004.Initial vroiam de 750,dar ma gandesc ca o sa ma satur de el,si o sa vreau o mie.Deja e al treilea schimb,si m-am cam saturat.Ideea ar fi,sa nu ma mai plictisesc asa usor.Concluzia este ca vreau de o mie.Cei care au trecut de pe 600 pe 1000,vreau sa-i intreb ce diferente majore sunt?O sa ma sperie mobra respectiva?M-am suit azi pe ea,si nu e voluminoasa,adika stau destul de comod,ma asteptam sa fie mai voluminoasa.M-a cam cucerit.Deci?La ce sa ma astept?Consum cu mult mai mare?Manevrabilitate scazuta?Cu toate ca mi s=a parut prietenoasa.O sa smulga cu mult mai tare in gaz?Din ture mai joase?Toti spun ca este cu mult mai puternica ,si nu se compara cu 600-le.Asa este?

Da, prin ce treci tu acum mi s-a intamplat si mie anu' asta. Am avut si eu un gixer de 600 din '98 anu' trecut, pe care l-am schimbat cu unu' de 750 din 2002. Desi imi doream 2003-2005, da' deh, asta e alta mancare de peste. Nici nu pot sa-ti spun cat de bucuros sunt de schimbul facut. Imi doream si eu miarul, dar 750 merita cred ca cel mai mult. Mi se potriveste ca o manusa. Chit ca de banii care i-am dat pe el puteam sa-mi iau un K5 de 600, cu toba sport+originala, cric, carene race+originale, etc. Cam in aceeasi bani sau mai putin. Dar a meritat achizitia. Cu varf si indesat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine foloseste tank-bag? M-ar interesa unul care sa poata fi transformat si in rucsac si sa aiba si prinderi cu ventuze pentru ca partea din fata a "rezervorului" la k8 este acoperit cu plastic. Deci magnetii nu ar folosi prea mult.

 

Singurele astfel de genti pe care le-am gasit au fost de la o firma americana First gear:

http://www.firstgear-usa.com/fgweb3.nsf/Pr...8D?opendocument

http://www.firstgear-usa.com/fgweb3.nsf/Pr...C9?opendocument

care bineinteles nu am gasit sa aiba vreun importator prin europa.

 

Stie cineva astfel de geanta care sa poata fi cumparata si din Romanica? Sau va rog sa imi recomandati un tank-bag bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine foloseste tank-bag? M-ar interesa unul care sa poata fi transformat si in rucsac si sa aiba si prinderi cu ventuze pentru ca partea din fata a "rezervorului" la k8 este acoperit cu plastic. Deci magnetii nu ar folosi prea mult.

 

Singurele astfel de genti pe care le-am gasit au fost de la o firma americana First gear:

http://www.firstgear-usa.com/fgweb3.nsf/Pr...8D?opendocument

http://www.firstgear-usa.com/fgweb3.nsf/Pr...C9?opendocument

care bineinteles nu am gasit sa aiba vreun importator prin europa.

 

Stie cineva astfel de geanta care sa poata fi cumparata si din Romanica? Sau va rog sa imi recomandati un tank-bag bun.

 

Din cate stiu magnetul se prinde chiar si pe partea acoperita de plastic. La mine se prinde ... merita probat pe k8. La K7 se prinde de minune :D

 

Da, prin ce treci tu acum mi s-a intamplat si mie anu' asta. Am avut si eu un gixer de 600 din '98 anu' trecut, pe care l-am schimbat cu unu' de 750 din 2002. Desi imi doream 2003-2005, da' deh, asta e alta mancare de peste. Nici nu pot sa-ti spun cat de bucuros sunt de schimbul facut. Imi doream si eu miarul, dar 750 merita cred ca cel mai mult. Mi se potriveste ca o manusa. Chit ca de banii care i-am dat pe el puteam sa-mi iau un K5 de 600, cu toba sport+originala, cric, carene race+originale, etc. Cam in aceeasi bani sau mai putin. Dar a meritat achizitia. Cu varf si indesat!

 

750 se stie clar ca este cea mai buna optiune cand e vorba de GSX-R, dar sa iei un k2 de 750 in loc de un k5 de 600, mi se pare o alegere nu tocmai buna ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare....

am un k1 de 600 si de cand am luat-o prin vara, amortizoarele pe fata era puse la "1". Am vazut eu ca in manual scria ca setarea standard si pentru strada si pentru circuit, si cu o persoana si cu doua e pe la "2.5". Intradevar simt toate gropile si monedele peste care trec... Am mai mers cu un r6 al unui prieten care le avea setate pe la "7" parca (intradevar la yamaha sunt alte numere si nu corespund) si erau muuuult mai moi.

Intrebarea mea este: e cumva posibil ca amortizoarele sa fi fost puse la "1" pentru ca nu era destul ulei in ele? eu m-am uitat pe acolo si nu curge nimic......

daca le pun la "2.5" cum scrie in manual se schimba mult manevrabilitatea? puteti sa imi spuneti si mie cum e treaba cu spring adjuster, rebound si compression? trebuie sa fiu un mare profesionist ca sa ajustez suspensiile si exista riscul sa o fac de oaie? (pe fata cel putin, pentru ca pe spate am vazut ca e ceva mai complicata treaba)

 

...ma refer la setari de strada nu circuit sau alte nebunii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat sa incepi sa setezi tu pe acolo cu o surubelnitza si nu mai stiu eu ce.....mai bine mergi la cineva care se pricepe.Aici nu se pune problema sa inlocuesti un bec sau sa strangi un surub......este vorba despre ceva serios.Mai bine nu te baga sau daca o faci fa-o impreuna cu cineva care se stie catusi de putzin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare....

am un k1 de 600 si de cand am luat-o prin vara, amortizoarele pe fata era puse la "1". Am vazut eu ca in manual scria ca setarea standard si pentru strada si pentru circuit, si cu o persoana si cu doua e pe la "2.5". Intradevar simt toate gropile si monedele peste care trec... Am mai mers cu un r6 al unui prieten care le avea setate pe la "7" parca (intradevar la yamaha sunt alte numere si nu corespund) si erau muuuult mai moi.

Intrebarea mea este: e cumva posibil ca amortizoarele sa fi fost puse la "1" pentru ca nu era destul ulei in ele? eu m-am uitat pe acolo si nu curge nimic......

daca le pun la "2.5" cum scrie in manual se schimba mult manevrabilitatea? puteti sa imi spuneti si mie cum e treaba cu spring adjuster, rebound si compression? trebuie sa fiu un mare profesionist ca sa ajustez suspensiile si exista riscul sa o fac de oaie? (pe fata cel putin, pentru ca pe spate am vazut ca e ceva mai complicata treaba)

 

...ma refer la setari de strada nu circuit sau alte nebunii :D

 

 

Cel mai bine e sa le lasi la setarile din fabrica. Ar trebui sa scrie in cartea motocicletei care sunt acelea, sau poate le gasesti pe net pe vreun forum. De exemplu "pentru setarile originale rotiti pana la capat in sensul acelor de ceas si apoi 5 click-uri inapoi" sau ceva de genul asta.

Pentru furca fata daca setarile sunt prea tari risti sa se blocheze roata la franari bruste mult mai devreme, sau sa alunece pe viraje. Daca setarile sunt prea moi o sa plonjeze prea tare la franari si o sa te arunce peste ghidon, sau o sa apara efectul de "barca" cand termini franarea. De la setarile din fabrica poti sa le asezi cum vrei tu. Si suspensiile se adjusteaza in pasi mici. Adica cate un sfert de rotire pe rand, mergi cu ea vezi cum o simti etc. etc.

Spring adjuster se refera la inaltime, Rebound la cat de repede revine dupa ce plonjeaza si Compresion cat de repede plonjeaza.

Nu te asigur ca parerea mea e cea mai avizata asa ca mai bine mai cauti pe net sau mai ceri si alte pareri. Dar in legatura cu factul ca cele mai bune sunt setarile din fabrica nu cred ca sunt prea mari controverse. Asta bineinteles daca nu ai 150 de kile sau ceva de genul asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da man, la setarile din fabrica vreau sa ajung. factory reset. De asta intrebam daca schimba mult manevrabilitatea. Exista posibilitatea sa gresesti/strici ceva facand asta? Trebuie vreo unealta speciala? Merge si cu cheia franceza? In carte nu pare prea complicat dar ma gandesc ca pot aparea si situatii neprevazute. Eventual sa sara un jet de ulei care sa ma decapiteze.... :)

 

Totusi nu cred ca trebuie sa fii mare inginer cu diploma ca sa faci asta. Cum nu sunt nici cei care se dau mecanici pe la serviceuri. Macar eu ma uit pe manual.... :D

 

sau..... m-am gandit acum, daca le pun doar in fata pe setarile din fabrica si in spate raman ca inainte poate sa fie ceva rau? vreun dezechilibru? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in mod clar trebuie resetate si fata si spatele daca sunt reglabile. Si de la setarile de baza daca nu iti convin incepi sa modific in pasi mici. Nu stiu exact ce "unealta" se foloseste, dar banuiesc ca nu trebuie mai mult de o surubelnita si o cheie. Si nici nu cred ca poti roti atatPoate la reglarea amortizorului spate pentru inaltime (pre-load) sa trebuiasca o cheie mai speciala.

Cel mai bine te poate sfatui cineva care a mai avut de a face cu modelul respectiv pentru ca dupa cate stiu K1 de 600 are furca normala nu up-side down. Oricum pana la primavara ai timp sa rezolvi problema :D...succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers si cu prima si cu a doua moto cu setarile din fabricatie , au fost ideale ( 750 k1 si 750 k7 ) , de unul singur sau un 2 nu am simtit nevoiea sa fac modificari ,sfatul meu e sa o lasi asa , are o stabilitate mai buna pe curbe !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta si tu un manual haynes.am eu unul dar e pt modele srad si nush daca e aceeasi mancare de peste sradu cu k-u.oricum cand dau pe akas am sa caut manualu si dau o privire sa vedem daca zice de asa ceva.mie mi lea reglat cineva la sradu 750 nu a facut-o decat cu o surubelnitza...mai bine le reg incetu cu incetu si testezi.bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce am gasit in un manual pentru motoreta in cauza. Deci setari standard:

 

pentru pre-load...la linia 4 din cele 7 (1 e setarea cea mai inalta, 7 setarea cea mai de jos)

pentru rebound (capul de sus al furcii)...intorci la maxim in sensul acelor de ceas si apoi 1 tura si 1/8 inapoi (trebuie sa fie niste semne acolo care sa se alinieze, daca nu se aliniaza repeti intorcerea la maxim si apoi iar inapoi 1 si 1/8 ture)

pentru compresion (capul de jos)...intorci la maxim in sensul acelor de ceas si apoi 1 tura si 1/8 inapo (la fel cu semnele)

 

pentru ambele setari intors in sensul acelor de ceas inseamna setari mai dure, si intoarceri contra ceasului inseamna setari mai moi

 

 

ATENTIE MARE!!! sa pui aceleasi setari si pe partea stanga si pe partea dreapta!!!

 

pentru suspensia spate

pre-load (cat de inalt sa fie)....standard este o "lungime" a amortizorului (arcului) de 191.5mm

rebound (surubul de "sub" amortizor)...intorci la max in sensul acelor de ceas si apoi o intoarcere si un sfert inapoi

compresion (surubul de "deasupra" amortizorului)...intorci la max in sensul acelor de ceas si apoi o intoarcere si 1/6 inapoi

 

Nu cred ca pentru setarile de rebound si compresion iti trebuie mai mult de o surubelnita. Pentru pre-load nu am idee ce trebuie.

Editat de doctoroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...