Dudus Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 nu-ti vine sa te dai jos dp motor ? IN MERS ? ... m-ai prins .... ma mai dau jos ... merg pe langa ea ... ma sui la loc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 eu sunt adeptul la schimbatului mai des (ma refer la ulei) dar mi se pare cam extrem sa schimb la 1000 asta inseamna ca dupa un w.e. trebuie sa schimb uleiul? eu schimb la 5000 si sunt foarte multumit bag 300v 15w50 in hayabusa mea si nu ma supara deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 heheh, sunteti mai nebuni... nu vreau sa ma bag intre voi, dar omul (Dudus) a zis doar ca, pana la 25000, a pus doar 300V, mai putin cand a facut rodajul si la ultimul schimb... nu stiu cum ati interpretat ca la ultimul schimb a terminat rodajul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) eu sunt adeptul la schimbatului mai des (ma refer la ulei)dar mi se pare cam extrem sa schimb la 1000 asta inseamna ca dupa un w.e. trebuie sa schimb uleiul? Glumeam si eu dupa mistourile la care am fost luat! In primul post am scris va nu am vrut sa dau banii pentru 300v pentru 1000 km (rodaj), dar s-a inteles altfel. Primul schimb dupa rodaj l-am facut la dupa vreo 2500 Dupa aia am schimbat in jur de 5000, in functie de ce drumuri aveam in plan. @metoxil: ms de atentia cu care ai citit. nu-i cu suparare, mai radem si noi. sper sa nu se apuce lumea sa schimbe la 1000 Editat Iunie 18, 2010 de Dudus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) lol ... is cheaun ... intradevar, eu intelesesem ca a mers in rodaj 25 de mii numai cu 80 , pana in 3mii de ture, si a schimbat ulei din mie-n mie " Da frate, am facut rodajul 25.000, timp in care am schimbat uleiul la fiecare 1000 km (scump!), am mers cu cel mult 80 km/h si sub 3000 rpm .... ca sa fiu sigur! " n-am dormit de 2 nopti ... scuze . hai sa o dam pe altceva ca-i prea tare : http://www.220.ro/funny/Nu-Ma-Claxona-Fraiere/UfxhEKV4Id/ Editat Iunie 18, 2010 de mandibula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 si eu am luat mobra la 28.000 km (cat de reali or fi, nu cred ca mai stie nimeni). prima data am pus motul, apoi Ipone si acum Bardahl. Schimb si eu cam la 5000 sau primavara. Am acum 42.000 si nu consume deloc ulei, cum de altfel mi se pare si normal. De mentionat ca merg mai mult touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) merci survolaj, radu, mandibula am dus mobra la bogdan padure - rezultatul - mobra merge cum trebuie - iar mtoorul este super bun compresie 14 motivul problemelor - senzori pusi aiurea - pana si pompa de benzina era pusa aiurea - de se mira omul cum de a mers motoreta s-au stins ledul de la ulei (tot din cauza unui senzor pus aiurea) deci - asa cum zice si la mine in semnatura - atentie la cine lasati motoreta pentru reparatii sau iernat caci acel STAN mi-a zapacit motoreta de la cap la coada asfalt uscat tuturor Editat Iunie 18, 2010 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 de putoline ce stiti?eu sunt la al 3 schimb si e ok nu-l papa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 de putoline ce stiti?eu sunt la al 3 schimb si e ok nu-l papa Personal n-am folosit, dar am auzit ca e foarte bun. Am vazut ca au o gama foarte variata de uleiuri inclusiv sintetice ester. In orce caz, am auzit mai mult despre Putoline dupa ce am venit in Olanda, iar firma fiind olandeza e destul de populara aici. In consecinta puteti sa ma acuzati de subiectivism, dar nu sunt chiar extaziat de olandezi pentru orice ar face. Avand in vedere ca nu se ocupa decat de motociclete, quaduri si scutere inclin totusi sa cred ca ce am auzit e adevarat. Cu atat mai mult cu cat cel care a infiintat firma e pasionat de motoare. Multumesc de sfat si recomandare, a venit suportul si top case-ul. Mi-am luat de la ei si lant si furtune de frana. Singura chestie e ca am cerut livrarea in RO, asa ca o sa le vad de abia peste 4 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 @Dudus sa te bucuri de ele fara incidente in legatura cu putolinu' asa este in ro nu prea este cunoscut..poate doar la categoria de offroad.cel putin eu am cautat anu trecut putoline full syntetic si nu am gasit decat semi.personal cred ca orice ulei e destul de bun atata timp cat se schimba la timp si nr de km corespunzatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 merci survolaj, radu, mandibula am dus mobra la bogdan padure - rezultatul - mobra merge cum trebuie - iar mtoorul este super bun compresie 14 motivul problemelor - senzori pusi aiurea - pana si pompa de benzina era pusa aiurea - de se mira omul cum de a mers motoreta s-au stins ledul de la ulei (tot din cauza unui senzor pus aiurea) deci - asa cum zice si la mine in semnatura - atentie la cine lasati motoreta pentru reparatii sau iernat caci acel STAN mi-a zapacit motoreta de la cap la coada asfalt uscat tuturor Ma bucur ca te-a rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafiotu_vale2000 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 sal. stie cineva cum se regleaza ora din bord la gsxr 600 (2001)? ms de rasp. ASFALT USCAT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 da... ia borna dp baterie la ora 12 o pui la loc ! lol mai era o chestie..tb apasate concomitent adj+ sel si tinute asa cam 10 - 15 secunde, dar nu sunt sigur, nu am mai facut chestia asta de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Are cineva vre-un gand de mers la Brno anul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 da... ia borna dp bateriela ora 12 o pui la loc ! lol hehehehe da, trebuie tinute apasate amandoua (ADJ +SEL) pana incepe sa clipeasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafiotu_vale2000 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 hehehehe da, trebuie tinute apasate amandoua (ADJ +SEL) pana incepe sa clipeasca... ms de sfat. Chiar a functionat ASFALT USCAT !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Are cineva vre-un gand de mers la Brno anul asta? Eu, dar cu masina si la toate cele 3 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Eu, dar cu masina si la toate cele 3 zile. Eu o sa plec cu mobra, probabil pe 13, adica in prima zi a motogp-ului. Pe 12 mi-e cam greu sa plec; cam imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Este o toba ovala de Onda taiata si nituita la dimensiune facut un cot ca sa treaca de anvelopa. Este criminala, la drumuri lungi o schimb ca ma omoara de urechi. O sa pun si opoza 2 dar sa le fac mai intai.Mesaj completat vine super bine toba, sunt curios cum suna. milizia te-a oprit ? revin si eu cu intrebarea: pot pune un micron ce a fost pe gsx-r 1000 k7 (cu prinderea la scarita pasager) pe moto meu 600 k7 ? adica ma intereseaza daca dimensiunile tobei sunt aceleasi ci nu mai lunga/groasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 una bucata indicator de treapta cu cip (GIpro) pentru delimitarea cuplului incorporat e la vanzare pt cine vrea,merge pe:GSXR600 01-09, GSXR750 98-09, GSXR1000 01-09, B-KING 08 SV100003-09 TL1000 98-03,pret 150 euro neg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 vine super bine toba, sunt curios cum suna. milizia te-a oprit ? revin si eu cu intrebarea: pot pune un micron ce a fost pe gsx-r 1000 k7 (cu prinderea la scarita pasager) pe moto meu 600 k7 ? adica ma intereseaza daca dimensiunile tobei sunt aceleasi ci nu mai lunga/groasa Nu m-a oprit ca trag de ambreiaj sau treapta 6 la 4000 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 vine super bine toba, sunt curios cum suna. milizia te-a oprit ? revin si eu cu intrebarea: pot pune un micron ce a fost pe gsx-r 1000 k7 (cu prinderea la scarita pasager) pe moto meu 600 k7 ? adica ma intereseaza daca dimensiunile tobei sunt aceleasi ci nu mai lunga/groasa Cam ar trebui sa se pupe, nu face tiganii ca altii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Care are o cheie pentru piulita de la roata spate ca s-a salabit rau lantul si sare de pe pinion pe deccelerare.Am cautat si cea mai mare pe care am gasit-o a fost de 36 ...imi trebe o cheie mai mare(nu stiu exact de cat tre' sa fie) Maine merg la curte sa masor puilita cu un subler sa vad dimensiunea exacta,are cineva sau imi fac cadou o cheie de ziua mea(e peste cateva zile). Dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Care are o cheie pentru piulita de la roata spate ca s-a salabit rau lantul si sare de pe pinion pe deccelerare.Am cautat si cea mai mare pe care am gasit-o a fost de 36 ...imi trebe o cheie mai mare(nu stiu exact de cat tre' sa fie)Maine merg la curte sa masor puilita cu un subler sa vad dimensiunea exacta,are cineva sau imi fac cadou o cheie de ziua mea(e peste cateva zile). Dau o bere incearca cu o cheie franceza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Care are o cheie pentru piulita de la roata spate ca s-a salabit rau lantul si sare de pe pinion pe deccelerare.Am cautat si cea mai mare pe care am gasit-o a fost de 36 ...imi trebe o cheie mai mare(nu stiu exact de cat tre' sa fie)Maine merg la curte sa masor puilita cu un subler sa vad dimensiunea exacta,are cineva sau imi fac cadou o cheie de ziua mea(e peste cateva zile). Dau o bere pai de la k7 in sus este de 36. poti veni la mine la garaj sa-l intiniz sau sa ti-l intind fara sa te coste nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.