delu Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Rar vezi asa ceva, intradevar este impecabila.. face banii. nu mai suport intoxicarea asta la care sunt partas an de an, vad in poza motorex spray de lant(cred), am luat si eu spray de uns lantu motorex si este "nimic ambalat foarte bine".. fata de motul este apa de ploaie. Am dat cu motorex si in 10 km zornaie lantul, cu motul fac 100km si incepe sa faca zgomot. NU mai vreau sa fiu cobai si sa ascult minciunile comerciantului in multe cazuri posesor de moto, eu nu mai folosesc niciodata nimic in afara de motul, motul este numarul 1. (pentru mine), ieri i-am facut o mica revizie, verificat bujii, filtru aer, uns spalat sters, schimbat ulei ..motul desigur. incearca valvoline daca nu gasesti in buzau cand mai trec spre casa (la Pasti) iti aduc eu unu se tine foarte bine pe lant - singura lui buba - are nevoie de munca de convingere sa il mai dai si jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Deja am doua sprayuri si ma tin pana la vara, oricum multumesc de intentie. Vreau sa-mi fac un sistemut de spalat lantul automat, noo rahaturile alea de pe louis sau alte prostii de te murdaresti pana la poponeata de gaz, tot cu o incinta prin care sa treaca lantul doar ca mizeria se va lua prin jetul de gaz. Am si spray de spalat dar dau doar la final pentru degresare in rest nu-mi permit ca la 4 ture sa dau iar cateva zeci de lei pe nimic. Stiuca comerciantul vrea sa cumpar daca se poate toate prostiile din magazin si cat mai des cu putinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Deja am doua sprayuri si ma tin pana la vara, oricum multumesc de intentie.Vreau sa-mi fac un sistemut de spalat lantul automat, noo rahaturile alea de pe louis sau alte prostii de te murdaresti pana la poponeata de gaz, tot cu o incinta prin care sa treaca lantul doar ca mizeria se va lua prin jetul de gaz. Am si spray de spalat dar dau doar la final pentru degresare in rest nu-mi permit ca la 4 ture sa dau iar cateva zeci de lei pe nimic. Stiuca comerciantul vrea sa cumpar daca se poate toate prostiile din magazin si cat mai des cu putinta. eu cu valvoline am avut dificultati pentru ca trebuie mult degresant iar optic nu e chiar cea mai buna varianta - ai impresia ca ai dat cu untura pe lant iar sa se auda ... umm la drum de 350 km l-am uns o singura data la 350 incepea sa se auda usor - la viteze de mers 50-200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Am si eu un valvoline pentru balamalele la usa auto, capota etc, si este extraordinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 am vrut sa zic ca e castrol am si eu o nedumerire..am ajuns la 26k km cu mobra si la 25k cartea indica o verificare la supape asa ca am fost la suzuki sa intreb cat ma costa toata treaba iar bossu de acolo mi-a zis ca nu is km multi si ca pot face in schimb o verificare la compresie decat sa arunc banii pt supape..acu intreb si eu ce legatura au supapele cu compresia pai unul din simptomele supapelor dereglate este chiar compresia, nu-i obligatoriu sa fie defecte scaunele ca sa scape compresie. e posibil sa nu mai deschida cand si cat trebuie fix din cauza pastilelor pe care iti spune manualul sa le verifici. practic e o verificare mai "ciobaneasca" si mai ieftina a jocului de la supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 eu am sa umblu la mobra cand se strica, incepe sa faca figuri, tacane ceva, atat timp cat merge nu trebuie cautat nod in papura, ORICE MOTOR ESTE FACUT SA SE STRICE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 ei, nu este el facut sa se strice, da se strica oricum oricum, asta a ta este o filozofie buna in general; daca iti cunosti cat de cat motorul cand este cazul auzi si cel mai fin zgomot suspect. asta evident daca nu luam in considerare tot ce este consumabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 am vrut sa zic ca e castrol am si eu o nedumerire..am ajuns la 26k km cu mobra si la 25k cartea indica o verificare la supape asa ca am fost la suzuki sa intreb cat ma costa toata treaba iar bossu de acolo mi-a zis ca nu is km multi si ca pot face in schimb o verificare la compresie decat sa arunc banii pt supape..acu intreb si eu ce legatura au supapele cu compresia e vorba de jocul termic acesta trebuie verificat ,dupa 20 mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 sa vezi ce joc termic ii dau cand vine caldura!! Mesaj completat Pentru raceri am si eu o intrebare: Vreau sa ma duc pe serres(cu un prieten), si pe fata pun nou iar pe spate ma gandesc sa merg cu asta care-l am bt016 problema este ca este dot 07 42 si ma gandesc ca este cam vechi, ce ziceti? Eu sunt cam vai de mamitica mea cu banuti si ma zgarcesc si eu de unde pot ca de.... stim toti cum e sa n-ai.(nu am cont pe sbz unde scriu calaretii astia de rumania) , cadru de bord am facut rost de unu varza, crash-uri am, leviere am, Daca are cineva carenaj pe acasa si nu are ce face cu el il repar eu il voxesc cu pen sula, il fac eu frumos, orice componenta, pe bani desigur, daca nu... cumpar noi si gata. Mesaj completat daca-mi da cineva ceva carenaj, ii dau accept pe facebuK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Te sfatuiesc sa schimbi bt-ul ala de pe spate ! E o leguma totala ,nu imi facea mie fatza la mers stradal da pai circuit ! Mesaj completat Aaaaa,da si sa nu uit,vezi ca daca mergi un weekend pe Serres nu o sa iti ajunga un set de gume ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Bagai la cap!! Mesaj completat pun un setulet de dunloape si le lungesc si eu, daca incepe sa faca figuri trag pe dreapta si ma fac spectator Mesaj completat deabea astept.. arde camasa pe mine....... cred ca pun toba ei stok ca este putin busita, si daca o scap cu gorneta pe ea, ma spanzur dreacu pacolo..sau fac repede o toba home made Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 (editat) sa vezi ce joc termic ii dau cand vine caldura!! Mesaj completat Pentru raceri am si eu o intrebare: Vreau sa ma duc pe serres(cu un prieten), si pe fata pun nou iar pe spate ma gandesc sa merg cu asta care-l am bt016 problema este ca este dot 07 42 si ma gandesc ca este cam vechi, ce ziceti? Eu sunt cam vai de mamitica mea cu banuti si ma zgarcesc si eu de unde pot ca de.... stim toti cum e sa n-ai.(nu am cont pe sbz unde scriu calaretii astia de rumania) , cadru de bord am facut rost de unu varza, crash-uri am, leviere am, Daca are cineva carenaj pe acasa si nu are ce face cu el il repar eu il voxesc cu pen sula, il fac eu frumos, orice componenta, pe bani desigur, daca nu... cumpar noi si gata. Mesaj completat daca-mi da cineva ceva carenaj, ii dau accept pe facebuK iti recomand sa schimbi spatele; daca nu stai bine cu banii, poti sa intrebi pe la baieti (la fata locului) daca au cauciucuri SH (SH la unii inseamna uzura mica,dar pt cei care merg cu adevarat tare,conteaza), le poti lua chiar ieftin; daca mergi acolo cu un set nou, iti ajunge tot uikendu' (acuma nu stiu cat de nervos esti tu pe asfalt,dar io zic ca iti ajunge). distractie faina! Editat Februarie 21, 2011 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 da Metzeler Racetec K3 merge pt serres? Mesaj completat acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 da Metzeler Racetec K3 merge pt serres?Mesaj completat acesta pfuu care a fost raceru' dl care l-ai luat?sau tu ai mers' n halul ala @Aladine-sa sti ca is mai bune verificarile din timp decat sa lasi pana auzi zgomote ciudate..aa si mecanica mea...nu prea o stiu ca am avut mobre bune m-am scos?)) duminica am iesire pe circuit dupaia il bag la compresie..daca il mai aduc intreg:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 da Metzeler Racetec K3 merge pt serres?Mesaj completat acesta Depinde de cat de tare mergi acolo...pentru un incepator merg intoarse cu partea buna pe dreapta.....insa in mod normal nu sunt recomandate mai ales k3...adica hard, decat vara cand este foarte cald si pana la un anumit timp pe tura....cu cat mergi mai tare incep sa alunece!!! La Serres cele mai bune anvelope sunt Dunlop....pentru cei care merg tare....insa au si un neajuns....in clipa cand aluneca,anvelopa Dunlop nu "anunta" in prealabil asa cum face Pirelli,..... cand a plecat spatele cu Dunlop s-a terminat ....si din acest motiv cei care sunt mai fara experienta prefera Pirelli....care cand incepe sa se uzeze da anumite "semne" .....si stii cand sa te opresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Din moment ce ma pregatesc de tavaleala cred ca nu ma duc sa ma dau ca pe strada, sa nu se inteleaga ca vreau sa ma dau pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Din moment ce ma pregatesc de tavaleala cred ca nu ma duc sa ma dau ca pe strada, sa nu se inteleaga ca vreau sa ma dau pe jos. Eu am anvelope din sezonul trecut si Pirelli si Dunlop. Daca ai nevoie te pot ajuta pentru Serres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Eu am anvelope din sezonul trecut si Pirelli si Dunlop.Daca ai nevoie te pot ajuta pentru Serres. sunt noi sau sh , ce dot au si ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 pun doar cauciucuri noi pe moto ,chiar daca asta implica cateva ture pe un circuit cu asfalt de granulatie 6... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) Depinde de cat de tare mergi acolo...pentru un incepator merg intoarse cu partea buna pe dreapta.....insa in mod normal nu sunt recomandate mai ales k3...adica hard, decat vara cand este foarte cald si pana la un anumit timp pe tura....cu cat mergi mai tare incep sa alunece!!!La Serres cele mai bune anvelope sunt Dunlop....pentru cei care merg tare....insa au si un neajuns....in clipa cand aluneca,anvelopa Dunlop nu "anunta" in prealabil asa cum face Pirelli,..... cand a plecat spatele cu Dunlop s-a terminat ....si din acest motiv cei care sunt mai fara experienta prefera Pirelli....care cand incepe sa se uzeze da anumite "semne" .....si stii cand sa te opresti. Cam la cati bani se ajunge sa se cheltuie pt un weekend la serres? Ma refer ca si costuri totale si ce implica pregatirea,se poate ca un om de rand sa viseze la un weekend pe circuit mobra? sau trebuie facut rata la banca? Editat Februarie 22, 2011 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) Cam la cati bani se ajunge sa se cheltuie pt un weekend la serres? Ma refer ca si costuri totale si ce implica pregatirea,se poate ca un om de rand sa viseze la un weekend pe circuit mobra? sau trebuie facut rata la banca? Judeca asa: costa mai putin decit scoaterea unei spline dupa ce intri intr-o masina. Sau asa: cit cheltui saptamina de saptamina sa te plimbi pe ici pe colo? Cu sucuri, pizze, benzina. Si cam la ce riscuri te expui de fiecare data? Din ce am vazut pina acum, mai toti care vin la circuit sint rideri patziti, trecuti prin accidente grave, sau constientzi ca puteau s-o patzeasca si nu o sa aibe mereu acelasi noroc. Editat Februarie 22, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 pt inceput saian incearca pe un circuit mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 sunt noi sau sh , ce dot au si ce pret? Sunt sh...sunt toate 2010....mi-au ramas de la ultimile curse de anul trecut. Eu de obicei le vand celor care merg pe strada.....insa doar pe cele foarte uzate pe margini......pe cele care mai merg pe pista le pastrez pentru unele antrenamente sau pentru baieti care vin cu noi la curse si au nevoie de anvelope. Asa ca nu m-am gandit la pret....stai sa ajung in garaj sa verific ce am mai bun si te anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 asa mi-am luat si eu penultiuma pereche, pirelli dragon supercorsa de la un amic care a mers o zi la circuit. am mers cu ele (pe strada evident) inca vreo 12.000 km !!!!!! Mesaj completat a, si acum mi-am luat de la mac aceeasi marca, dar noi. geniale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Sunt sh...sunt toate 2010....mi-au ramas de la ultimile curse de anul trecut.Eu de obicei le vand celor care merg pe strada.....insa doar pe cele foarte uzate pe margini......pe cele care mai merg pe pista le pastrez pentru unele antrenamente sau pentru baieti care vin cu noi la curse si au nevoie de anvelope. Asa ca nu m-am gandit la pret....stai sa ajung in garaj sa verific ce am mai bun si te anunt. Pun noi noute ca cine stie cand ma mai duc pe un circuit macar sa ma bucur la maxim de eveniment, si daca o fi sa ma dau pe jos sa nu am pe ce da vina ma uit pe tub si se zbarleste parul pe mine, transpir tot, deja ma vad acolo pa sistem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.