Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

am mai gasit si tobele de la hot bodies megaphone care mi se par ca suna demential... oricum sunt din cate vad eu ca racefit,slash cut. asa ca daca ma scapa cineva de toba mea imi iau si eu un racefit sau hotbodies :blink: apropo... are cineva un amortizor ghidon de k5 de vanzare???

Nu are amortizor de ghidon din fabrica? Parca asa citisem pe undeva pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toate gsxr dupa 2000 au amortizor de claxon. Este un subiect la care ma pricep de minune, pt ca era sa ma imprastii din cauza lui ( era gol ). Am decapsat amort. si am mai strans putin simeringurile(nerecomandat am fost un (cuvant urat) tampit , batut in cap si abuzat sexual) , chiar si in manualul mobrei spune ca amortizorul trebuie sters de uleiu ce trece de simeringuri (nu scrie asa dar am detaliat eu, scrie ca trebuie mentinut curat).

La jafurile astea mai noi cum am si eu fabricantul a montat un martor de nivel in amortizor si atunci cand scade nivelul mai mult decat trebuie motocicleta functioneaza in sistem de avarie chiar intr-o harta de avarie RAHAT merge extraordinar motorul doar cateva chestii nesemnificative.

Uleiul din amortizor trebuie sa fie prezent acolo, atunci cand lipseste cu desavarsire riscurile sunt uriase, spun asta pentru ca voblajul se intampla cand ai viteza nu cand mergi cu 15 km?h, si nu-ti spune nimeni ca "vezi ca o sa scapi de nu sti cum.. o sa te sperii de o sa te c..ci pe tine si vei face orice sa sti ce dracu se intampla acolo"

 

Alexe .. si apa daca are isi face treaba, el pa langa fapul ca controleaza motocicleta in locul pilotului cand intra in voblaj mai face o chestie extraordinara, absoarbe socurile mici facand din fiecare plimabre o placere si mai mare.

Cine nu ma crede si are mobra cu peste 25000 reali mersi in romania sa-l demonteze (ca oricum strebuie completat cu ulei 5w(chiar si mai subtire dc mergi iarna) prin orificiul prezent pe el ) si sa dea o tura cu el... ce mai.. nebunie curata.

Fiecqre motociclist trebuie sa-si intretina singur motocicleta, chestiile de siguranta mea le fac cu mana mea, gen stransul rotilor la auto, umblatul la suspensie directie auto, am sa o fac eu si dc am miliarde de lei ...ce-drept ca-mi si place..

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta ma gandeam sa fac si eu sa il reumplu ca eu cred ca e cam gol. adica pun cu roata maxim dreapta cand e pe cric si din cauza gravitatiei ca pe cric sta spre stanga se duce singura roata spre stanga.de aici am dedus ca are lipsa totala de ulei in interior ca am mai intrebat cativa prieteni printre care si todea si mi-au zis ca se misca destul de greu ghidonul cand sta mobra pe loc. ceea ce la mine nu se intampla... se misca , ca si cum nu ar fi nici un amortizor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nici o relevanta ce faci , nu asa verifici !!

Ori il demontezi ( am sa spun cum sa nu strici ceva) ori .....

Pui mobra pe cric .. un destept o tine ridicata de bot pe cric sa stea doar in roata spate si cric si tu bruschezi putin sa simti, dar trebuie sa sti ce sa simti , ma indoiesc 80% ca sti cum trebuie sa fie, oricum el daca are ulei lipsa cand misti prima data face un zgomot in amortizorul de claxon nu stiu cu ce sa-l aseman este ma complicat.

 

Mesaj completat

Mentionez ca el isi face treba i daca este chiar si cu pana la 30% mai putin oloi (aproximez si eu asa din cap)

daca vrei sa-l demontezi este foarte foarte greu cu carenajul montat, zgarii strici te enervezi, etc.

Cele doua suruburi sunt fixate cu "pasta de fixare a suruburilor" pe romaneste frate .. si trebuie sa folosesti niste scule originale nu din piata de 7 lei, surubul din centru jigului care este prins corpul amortizirului de beton este tip torx si este strans foarte tare, (logic sa nu iasa dreacu de acolo sa moara prosteste supermanul din sa). Daca are ulei nu umbla degeaba sa pui 10 picaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la mine acum nu e absolut nijmic montat ca, carenele sunt la vopsit... asa ca o sa il scot scoatem frumos surubul de pe el, scurgem uyleiul si punem altul la loc. ce poate fi asa de greu??? ceva ca aici... http://www.gixxer.com/forums/showthread.ph...steering+damper

 

P.S. cand am luat mobra nu avea amortizor dar i-am zic celui de la care l-am luat sa imi puna unul acolo... acum de unde l-o fi luat nustiu de asta zic ca la mine e prea usor sa misc ghidonul

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man eu nu prea ma descurc cu engleza in loc sa ma duc la scoala sa invat eu ma duceam sa ma bat cu baietii, eram jmecher ascultam, mafia.. ce vascozitate spun aia acolo ca nu prea inteleg, am vazut 20w sau nu vad bine,, daca este asa eu nu cred ca este bun este foarte gros si climatul nostru nu este chiar pentru 20w, oricum faci ce vrei, eu am bagat mai gros si iarna a congelat uleiu acolo se misca foarte greu, la ex moto desigur ca asta este tipla,

Man nu tin bine minte sau ai carenele alea de 7 ani la vopsit.. parca asa tin minte... ce le face atata, eu in 4 zile o fac cap coada cu tot cu indreptat rezervor lipit REZISTENT carenajul,construit lipsa etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a avut alte mobre de facut care venisera inaintea mea... nu am avut intaietate. oricum nu cred ca puneam 20w dar un 15 tot pun... sambata e cu carenele la loc. de asta am nev acum sa ii schimb uleiul in el. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a avut alte mobre de facut care venisera inaintea mea... nu am avut intaietate. oricum nu cred ca puneam 20w dar un 15 tot pun... sambata e cu carenele la loc. de asta am nev acum sa ii schimb uleiul in el. :blink:

daca tot este bucati.. uitate si la bujii, vezi cum arata, daca sunt stranse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am comandat deja bujiile sdi tre sa imi ajunga sapt viitoare... acum sa vedem si cand. ca oricum nu e greu sa le pun daca nu am rezervor. numai ca sambata sper sa imi viana carenele acasa si sa fie si montate. dar nu e bai ca o sa le pun dupa bujiile. daca simeringurile de furca nu curg, trebuie schimbate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu schimbi de dragul de a schimba simeringurile, cat despre bujii nu stiu ce sa spun... trebuie sa ai o cheie care sa intre in pozitia aia nasoala, ar trebui sa o ai in trusa mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man este in pretul ei .. poate putin tras de par.. deaia nu se face coada , un obiect se vinde repede daca este la oferta..

stai sa dea caldura sa vezi oferte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink:))ehh... un pic, dar e bine ca mi l-ai aratat ca acum stiu ce toba imi trebuie... asa ca pun ban pe ban si imi iau una ;)

 

Acum pentru restul (todea nu a stiut) ziceti-mi si mie va rog daca stiti unde vin cauciucurile astea la carenaj, daca stie careva :) ca eu m-am cam impotmolit la ele si as cam vrea sa pun carenele pe ea:))

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixeristilor, stiti cumva vreun k5-k6 750 sau 1000 in stare foarte buna, de vanzare?

Ma intereseaza o recomandare, daca vreti, fiindca am tot vazut motoare cu "probleme".... daca intelegeti :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixeristilor, stiti cumva vreun k5-k6 750 sau 1000 in stare foarte buna, de vanzare?

Ma intereseaza o recomandare, daca vreti, fiindca am tot vazut motoare cu "probleme".... daca intelegeti :blink:

Cam acelasi lucru caut si eu..dar m-am orientat spre extern ;)) dar o recomandare nu strica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink:))ehh... un pic, dar e bine ca mi l-ai aratat ca acum stiu ce toba imi trebuie... asa ca pun ban pe ban si imi iau una ;)

 

Acum pentru restul (todea nu a stiut) ziceti-mi si mie va rog daca stiti unde vin cauciucurile astea la carenaj, daca stie careva :) ca eu m-am cam impotmolit la ele si as cam vrea sa pun carenele pe ea:))

cred mai mult ca sigur ca vine lipita de carena cu partea aia unde are banda dubluadeziva, este chair in forma aia a carenei, acum ramane sa te uiti si tu ca spune singura,

 

 

Ma bucur cand vad ca incepe sa caute lumea motociclete adevarate!!!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred mai mult ca sigur ca vine lipita de carena cu partea aia unde are banda dubluadeziva, este chair in forma aia a carenei, acum ramane sa te uiti si tu ca spune singura,

 

 

Ma bucur cand vad ca incepe sa caute lumea motociclete adevarate!!!

 

la mine este vorba de a experimenta, nicidecum ce zici tu acolo :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...