cmd Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 uite aici LINK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy_d Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Salutare,tocmai mi-am schimbat crashpad-urile cu o pereche de R&G,crash-urile vechi fiind de vanzare.Se potrivesc la 600-750 din 2006-2008,detalii si poze la semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 ai cumva tu o sa pasager? caut si eu Uite aici: /index.php?/topic/677007-piese-gsxr-k6k7-600750-sa-pasagerrotifardiscuri-franaradiatorcapac-motor-stg/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 furca sincer este super ok, nu vreau sa o schimb pt ca e vb de ciclistica si reglaje prefer sa ii pastrez kitul de 600. Motorul este cel de 600. va multumesc pt aprecieri. da, caut sa pt noua akizitie care este un k8 de 600, sper sa ii pot pune saua de k8 1000 de spate fara prea multe modificari, proiectul este intr-o stare mai avansata decat in poza, este vopsit provizorul macar sa nu arate asa, are oglinzi noi de k8 1000, este mai finisat(dar mai trebuie) electrica este aranjata(mai putin legatura la stopul de k8 1000 pe leduri) si semnalele de spate care nu sunt inca montate, in schimb cred ca o sa fie bagat la vanzare din cauza noii achizitii (trebuie sa il achite pe cel nou) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Baga cineva o tura de mare maine... ? Eu ma duc, daca sunteti interesati bagati un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Han nu mai am decat monopostul ca daca aveam seaua o lua CrashTest... incearca la dezmembrari pe ebay... ca la noi cred ca e inca modelul prea nou sa il fi facut cineva tandari. Eu personal nu am vazut vreounul la dezmembrari. Doar carene erau mai de demult pana sa le ia cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) Intrucat sunt o gramada care isi fac intretinerea de sezon, incepand cu schimbatul uleiului, m-am gandit sa scriu ceva despre asta, poate va ajuta: In functie de buget si stilul de tras de gaz aveti de ales din mai multe uleiuri. In manual, aveti un tabel, ar fi bine sa il consultati sa vedeti temperaturiel si tipurile de ulei recomandate pentru mobra voastra (firma, tip, an de fabricatie). Pentru clima de la noi cele mai des intalnite si cu cele mai ok vascozitati sunt 5W40, 10W40 si 15W40. ATENTIE!!!! NU MAI BAGATI 15W VARA!!! Pentru un stil de mers normal, un 5W40 este ok, se gasesc la preturi rezonabile, pentru iernile din Romania au o vascozitate la rece rezonabila. Ma indoiesc ca mergi iarna cu mobra totusi. Asa...acum, ce inseamna codurile alea... Prima parte (5W de exemplu) se refera la vascozitatea la rece (W = winter), cu cat mai mic indicele cu atat vascozitatea la rece este mai mica = ulei mai fluid in timp ce a doua (40 de exemplu) se refera la vascozitatea la cald (indice mai mare = ulei mai vascos). D'aia nu e bine sa ne aruncam sa ii luam motorului vascozitate marita de iarna vara Uleiul trebuie ales dupa recomandarile producatorului. Ce zice manualul?? Pai daca zice 10W-40.. inseamna ca va recomanda o vascozitate maxima la rece de 10, implicit daca bagati 15 se va uza motorul mai repede si mai tare. Trebuie bagata o vascozitate mai mica, care sa asigure o ungere mai buna. Daca bagati minima mai mare decat cea recomandata, nu veti avea ungerea necesara si ... motorul NU VA MERGE MAI BINE! Am avut deja fo 20 de discutii pe tema asta, d'asta fac postul! Daca aveti impresia ca trage mai tare sau se aude mai frumos, este PLACEBO! Este bine ca vascozitatea la rece sa fie cat mai mica (uleiul sa fie fluid) deoarece mare parte din uzura motorului se face in primele secunde/minute de la pornire deci un ulei fluid la rece asigura o pornire usoara si cat mai putina uzura. A doua vascozitate trebuie sa se incadreze in limitele maxime date de producator si corelata cu clima si stilul de condus. Aici este importanta temperatura din tabelul din manual. Si aici, daca bagati 50, desi in care va scrie sa bagati 40 maxima superioara, motorul nu va merge mai repede, bine, etc! Cele mai bune uleiuri sunt cele sintetice, adica cele pe baza de esteri. Sunt enervant de scumpe si aproape inexistente pe piata noastra. Producatorii declara "sintetice" si uleiuri care in realitate sunt intre sintetic si semi-sintetic. Adica pe bidon scrie "fully synthetic" si dupa "obtinut prin tehno sinteza" . Acum.. sunt bune.. ca nu ne dam la curse, si au un pret rezonabil si performante decente.Bel Ray, Motul, Repsol, Motorex-urile gasite pe la noi fac parte din categoria asta. Sper ca am salvat cateva motoare cu postul asta Editat Aprilie 28, 2012 de The Rev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Mie mi sa explicat mai de demult altceva,ce are legatura cu motorul in sine( masina,mobra,tractor,etc),iarna bagi un ulei subtire iar vara unul mai gros. Strict la mobra cred ca nu e bine ca vara sa bagi un ulei prea subtire tinand cont ca motorul ajunge la niste temperaturi foarte mari. Nu sunt mecanic deci nu va luati dupa mine dar asa mi se pare logic. Poate gresesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Mi-a ramas cam un sfert de litru de Castrol Power1 10W50. Daca are cineva nevoie de el pentru completare sa ma anunte, ocupa locul degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Intrucat sunt o gramada care isi fac intretinerea de sezon, incepand cu schimbatul uleiului, m-am gandit sa scriu ceva despre asta, poate va ajuta: In functie de buget si stilul de tras de gaz aveti de ales din mai multe uleiuri. In manual, aveti un tabel, ar fi bine sa il consultati sa vedeti temperaturiel si tipurile de ulei recomandate pentru mobra voastra (firma, tip, an de fabricatie). Pentru clima de la noi cele mai des intalnite si cu cele mai ok vascozitati sunt 5W40, 10W40 si 15W40. ATENTIE!!!! NU MAI BAGATI 15W VARA!!! Pentru un stil de mers normal, un 5W40 este ok, se gasesc la preturi rezonabile, pentru iernile din Romania au o vascozitate la rece rezonabila. Ma indoiesc ca mergi iarna cu mobra totusi. Asa...acum, ce inseamna codurile alea... Prima parte (5W de exemplu) se refera la vascozitatea la rece (W = winter), cu cat mai mic indicele cu atat vascozitatea la rece este mai mica = ulei mai fluid in timp ce a doua (40 de exemplu) se refera la vascozitatea la cald (indice mai mare = ulei mai vascos). D'aia nu e bine sa ne aruncam sa ii luam motorului vascozitate marita de iarna vara Uleiul trebuie ales dupa recomandarile producatorului. Ce zice manualul?? Pai daca zice 10W-40.. inseamna ca va recomanda o vascozitate maxima la rece de 10, implicit daca bagati 15 se va uza motorul mai repede si mai tare. Trebuie bagata o vascozitate mai mica, care sa asigure o ungere mai buna. Daca bagati minima mai mare decat cea recomandata, nu veti avea ungerea necesara si ... motorul NU VA MERGE MAI BINE! Am avut deja fo 20 de discutii pe tema asta, d'asta fac postul! Daca aveti impresia ca trage mai tare sau se aude mai frumos, este PLACEBO! Este bine ca vascozitatea la rece sa fie cat mai mica (uleiul sa fie fluid) deoarece mare parte din uzura motorului se face in primele secunde/minute de la pornire deci un ulei fluid la rece asigura o pornire usoara si cat mai putina uzura. A doua vascozitate trebuie sa se incadreze in limitele maxime date de producator si corelata cu clima si stilul de condus. Aici este importanta temperatura din tabelul din manual. Si aici, daca bagati 50, desi in care va scrie sa bagati 40 maxima superioara, motorul nu va merge mai repede, bine, etc! Cele mai bune uleiuri sunt cele sintetice, adica cele pe baza de esteri. Sunt enervant de scumpe si aproape inexistente pe piata noastra. Producatorii declara "sintetice" si uleiuri care in realitate sunt intre sintetic si semi-sintetic. Adica pe bidon scrie "fully synthetic" si dupa "obtinut prin tehno sinteza" . Acum.. sunt bune.. ca nu ne dam la curse, si au un pret rezonabil si performante decente.Bel Ray, Motul, Repsol, Motorex-urile gasite pe la noi fac parte din categoria asta. REV Asta face parte din invataturile lu guru cerasel? Cea ce ai spus tu acolo e pe dos.Vara trebuie un ulei mai gros si nu in anotimpul rece Eu bag doar 15w 50.Merg din mai pana in octombrie cu mobra si nu are rost sa bag alt ulei PLM m-am intors de 15min acasa si urasc sa merg in oras cu mobra.Fie tin motorul supraturat fie subturat...prefer mai turat sa ma auda conservarii.Temperatura motorului sta la 90-100 grade,si peste 105 in lunile de vara caniculare Din aist motiv bag doar ulei mai gros(300v) sa protejez motorul.Nu iti face griji,nu fwut motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Din aist motiv bag doar ulei mai gros(300v) sa protejez motorul.Nu iti face griji,nu fwut motorul 300v e un ulei full-sintetic, si din cate stiu eu, e cel mai subtire dintre toate uleiurile Motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Salut, Vreau sa schimb si eu placutele de frana(fata + spate) si nu prea stiu ce marca sa aleg. Moto e gsx-r 600 2001. Un sfat daca se poate ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 EBC,SBS,CARBONE LORAIN,NISSIN,TOKIKO,BRAKING...variantele sinterizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 300v e un ulei full-sintetic, si din cate stiu eu, e cel mai subtire dintre toate uleiurile Motul. Am specificat....15w 50 Nu ai citit ca 300v nu e 100% sintetic,obtinut prin tehno ..... Urmeaza sa pregatesc si maxiul pentru sezon...ghiciti ce ulei o sa bag in motor? 15w 50 P.S urasc sa merg cu mobra in oras.pentru mine e tortura psihica si la buzunar(10% consum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 (editat) Are cineva un soclu,mufa aceea in care intra becul de faza scurta (H7)pt un k7? Platesc,fac cinste! Editat Aprilie 30, 2012 de Marlitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 uite aici cristi APASA AICI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Am intrebat si acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Salut baieti.de ieri mi-a aparut in bord FI care alterneaza cu temperatura.si totodata becul rosu aprins permanent..motorul merge perfect..am facut punte la mufa de service si indica C00. Deci nici o eroare...de la ce poate fi ? Cum il sting ? Are cva daca merg asa?multumesc..HelpHelp. Gsxr1000 k6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 La tester poti vedea ce cod de eroare a fost ,ramane in calc la "istorie". Acel cod nu iti apare decat cand este FI aprins ,dar daca iei contactul si dezchizi shaua se reseteaza contactul si nu mai ai cod... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 (editat) La tester poti vedea ce cod de eroare a fost ,ramane in calc la "istorie". Acel cod nu iti apare decat cand este FI aprins ,dar daca iei contactul si dezchizi shaua se reseteaza contactul si nu mai ai cod... asa.si cum fac sa il sting?unde ma duc are cinva tester..ma enerveaza becu rosu aprins si FI...vin cu ea la buc maine.dar cine ma ajuta. Editat Mai 1, 2012 de kawasakimann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 asa.si cum fac sa il sting?unde ma duc are cinva tester..ma enerveaza becu rosu aprins si FI...vin cu ea la buc maine.dar cine ma ajuta. Te pot ajuta eu cu testerul, numai sa ma suni cand ajungi in bucuresti. Respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 (editat) La "Nasu"in Bucuresti,sau dac treci pe Dn1 la Ciolpani te ajut eu.. 0722537975 Editat Mai 1, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Are cineva un soclu,mufa aceea in care intra becul de faza scurta (H7)pt un k7? Platesc,fac cinste! salut. am eu. duminica vine un prieten in targ titan si o poate aduce (daca nu e prea tarziu) a ramas dupa ce am pus xenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Nu e tarziu! Nu stiu ce s-a intamplat dar la mine s-a incins rau si s-a topit la un pin! Am schimbat becul,am curatat atat cat am putut dar tot face figuri. 0765898758 e nr meu,sa-mi dea un bip sau mesaj la orice ora,in 10-15 min ajung la targ,nu-i problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Nu e tarziu! Nu stiu ce s-a intamplat dar la mine s-a incins rau si s-a topit la un pin! Am schimbat becul,am curatat atat cat am putut dar tot face figuri. 0765898758 e nr meu,sa-mi dea un bip sau mesaj la orice ora,in 10-15 min ajung la targ,nu-i problema! ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.