Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut sunt nou pe aici .. Detin si eu de ceva timp carnet pt categoria A si mi-am achizitionat un suzuki GSX-R de 750 ,98 kw din 99 ce parere aveti? pun si niste poze cu jucaria

 

Cand am pus eu mana pe asa ceva in 2007 a fost cel mai fericit moment din viata mea :D ce-au trecut anii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cand am pus eu mana pe asa ceva in 2007 a fost cel mai fericit moment din viata mea :D ce-au trecut anii....

te cred si eu unu nu am mers mult cu el .. dar sincer sunt foarte multumit de el nu trancane nu bate nicaieri ca am fost cu mecanic inainte sa il iau... eu unu am ramas fara cuvinte cand am mers cu el:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca puteti sa v-a porcaiti si sa v-a faceti cum vreti voi pe pm,v-am fi recunoscatori,little vad ca ai o problema cu multa lume de pe aici,noi majoritatea intram aici sa ne informam de una de alta,citesc 2-3 pagini de injuraturi si 3 post-uri utile!!!lasati topicul curat si cerati-va pe pm cat vreti!!ms anticipat

 

 

 

 

 

Tie cine ti-a dat voie sa faci galagie ma ? :))

Editat de B!sh0p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, are cineva de vandut piesa ce leaga tija schimbatorului de viteze de axul schimbatorului? E mai scurta decat cea de la SV si vreau sa o inlocuiesc pe a mea cu una de GSX-R, in acest fel scurtez cursa schimbatorului de viteze. Pun si o poza cu piesa in cauza imediat ce vine curentul...enelul se tine de sotii, postez de pe telefon. Stima!

 

Si piesa in cauza:

 

man ...am eu asa ceva pt gsxr ...daca-l gasesc ,ti-l trimit.no charge;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Stiti daca diametru jambelor la gixxerul 750 K1-K3 au dimensiuni similare cu cele de la modelul de 600

As vrea sa schimb jambele/telescop de la 600 cu unele usd de la modelul 750 dar sa ramana jugul inferior si cel exterior de la mobra de 600

600/750 au aceleasi demensiuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai pot, vreau sa dau o tura mica mica de tot dar este imposibil pe zapada.. explodeaza corasonul cand ma uit prin poze :( .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine are motocicleta incaltata fata/spate cu Michelin Power One (street)?

 

 

 

 

 

eu am avut, am fost foarte incantat de calitatile lor dar m-au dezamagit la urmatoarele chestii<de io sunt mai chitros>

l-am putut folosi mai putin de un sezon, primi 2000km fiind foarte moi<toti prieteni spuneau ca asa cauciuc nu au mai vazut. ziceai ca e de plastelina>dar dupa aia au inceput sa se intareasca<pt un cauciuc de strada si 2ct mi s-a parut ca fenomenul de inbatranire a aparut cam repede>, iar la aprox 5000km rulati din cel de spate aprope ieseau atele<mentionez ca nu au vazut circuit, doar acasa munca si cateva iesiri pe cheia<vro 4>. au fost luate de noi in iunie 2010 cu dot de feb2010 la fix 300E setul

Editat de kelu 265
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca p1 se intareste folosit pe strada ,de cele DOT race ce sa mai zic cu cicluri de incalzire/racire :)

de fenomenul intalnit de tine(cu intarirea) nu am citit pe nicaieri si am rupt internetul

multumesc mult de tot kelu,mersi

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kelu are dreptate, cauciucurile moi , sint moi 2-3-4 luni, soarele, apa, praful le degradeaza rapid. Cauciucurile performante costa mult, se schimba des, dar ofera satisfactia ca nu am dat degeaba n mii de euro pe o supersportiva cu peste 100cai la roata si din care nu putem folosi mai mult de 50 cai la decolare, mult si 50 cai. De frinarea de urgentza, cea din care incercam sa scapam cu viatza, nu mai vorbesc.

 

CMD, nu mai cauta cauciucul minune, pur si simplu nu exista, vrei performantza- va trebui sa platesti sau te resemnezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e Jagi > :D< ,mersi !

au ramas Michelin Power One si Battlax R10 ,ce pica pret bun cumpar si gata ,daca si-au facut treaba d208rr`urile nu cred ca astea sunt mai jos

va urez de pe acum un calduros la multi ani & sa va aduca 2013 tot ce va doriti !

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, n-am mai scris de mult in aria GSX-R, dar aici e activitatea mai mare decat la Hornet. Unde gasesc si eu site-uri sau oferte online in afara de www.racingparts.ro al lui mac pentru cauciucuri noi ? Stiti cum e cu vara sanie si iarna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

anvelopemoto.eu

Altul nu stiu in momentul asta....mai stiu motodiscount.ro da' e inchis pentru costumizare....incearca sa dai un telefon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la motodiscount am tot cumparat , magazin foarte ok, o sa le cer o oferta telefonica sau mail.

 

Din experienta voastra cu SMAEB, or avea oare reduceri la cauciucuri sau doar la ciurucuri / dot vechi ca la black friday ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e Jagi > :D< ,mersi !

au ramas Michelin Power One si Battlax R10 ,ce pica pret bun cumpar si gata ,daca si-au facut treaba d208rr`urile nu cred ca astea sunt mai jos

va urez de pe acum un calduros la multi ani & sa va aduca 2013 tot ce va doriti !

 

GP racer e mult peste power one. Grip, durabilitate, feel.

Nu cunosc r10.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

What?



Hai sa ne intelegem: cicluri de incalzire sufera orice cauciuc- de la cel de basculanta la cel de curse.

Gumele obisnuite de strada sunt mai rezistente la mai multe cicluri de incalzire pentru ca au mai putin liant in ele si pentru ca lucreaza la temperaturi mai joase.

Toate anvelopele incep sa se "uzeze" din momentul in care au iesit din matrita, pentru ca polimerii se degradeaza in timp. Cauciucul imbatraneste dar imbatranirea e accelerata cel mai mult de soare -UV.

Conceptul de "cicluri de incalzire" deriva din lumea curselor unde se recomanda ca anvelopele sa ramana calde in permanenta - puse pe incalzitoare, iesit pe circuit, revenit la boxe, puse iar incalzitoarele, pentru a nu pierde liantul din masa cauciucului si pentru a ramane cat mai aproape de calitatile initiale ale gumei.

GP racer, dupa parerea mea, e cea mai performanta guma de strada. Grip, durabilitate, feel. N-am mers cu R10. Sa speram ca este mai buna :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...