TNG Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 @adi_mot. Motorul functioneaza cu un amestec optim de benzina si aer.Cind schimbi toba se modifica acel amestec.Cu toba sport amestecul devine mai usor , adica primeste mai mult aer decit stoc.In fuctie de cit de mult se modifica amestecul apar sau nu semne evidente de funtionare normala sau anormala.Considera ca exemplu aparatul de sudura cu autogen.Daca aparatul aparatul are amestecul optim vei putea suda .Daca ii dai prea mult oxigen va taia. Cu oxigen insuficient nu ai decit flacara slaba si fum.Cit de mult si in cit timp se vad urmarile mersului fara amestec optim este o discutie care poate denatura mai rau decit discutia pe tema uleiurilor.Asa ca e bine de stat departe de discutat in directia aia . Sunt unele motoare care sunt afectate instant .Altele nu sunt afectate de loc pentru ca au venit din fabrica cu un amestec mai bogat , prin urmare atunci cind ii pui toba sport amestecul se va apropia mai mult de ideal.Sunt atit de multe variabile de model motor, model toba , carburatie , injectie , catalizator ......etc.Dar principiul este detul de clar .In general se considera mai bun pentru termen lung un amestec mai bogat , iar pentru performante mai usor.In trecut , se spune ,ca motoarele veneau din fabrica cu amestecul bogat dar din cauza cerintelor de emisii din ce in ce mai restrictive , acum vin stoc deja cu amestec usor. Modificarea esapamentului la motorul in 4 timpi nu va afecta niciodata amestecul carburant. Un filtru de aer sport da,nu am sa intru in detalii..Ceea ce ai spus tu se potriveste mai mult pe schimbarea filtrului de aer stok, cu unul sport. Ceea ce se modifica la inlocuirea esapamentului stok cu unl sport este volumul,viteza,si caldura gazelor de evacuare. De regula prin trecerea la un sistem de esapament sport se cauta evacuarea gazelor cat mai rapid din cilindri,si cat se oate de direct fara restrictii. La prima vedere totul suna bine,dar nu este chiar asa.De cele mai multe ori un sistem de evacuare sport aduce beneficii in regim ridicat de rpm,si cu un aport de reducere a greutati totale a motocicletei. Dar vine la pachet' si cu un dezechilibru al evacuari si care este simtit destul de bine in relanti si in cuplu la turatii scazute. Acum depinde mult de ce sistem de evacuare se foloseste,De regula cele care imbina parfect beneficiile cu evitarea la minim a efectelor secundare sunt cele studiate,si de regula scumpe. Concluzie finala: Daca stilul de utilizat al moto este oras,plimbari linistite,nu se justifica schimbarea esapamentului stok. Daca stilul de condus este sportiv atunci da. De mentionat ca efectele negative" ale esapamentelor sport se poate corecta prin reglarea amestecului,si volumului de gaze care circula prin esapament.Asta se poate face cu anumite dispozitive gen PC, Bazzas, Rapid Bike..sau prin remapare,sau resoftare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) Pai ...Georgica .....imi cam place cum suna si nu o dau . Imi pare rau ! Si app .... nu e un sunet exagerat . Dupa parerea mea , este exact ce trebuie pe strada . Editat Iunie 15, 2015 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Salut,mie-mi trebuie una de power nu de sunet puternic,una care sa fie cu "traseu",acum mi-am adus aminte ca tu ai ceva shorty sub motor acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hitmanu Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) baietii. trebuie sa mi schimb cablul de ambreiaj..dar in loc sa comand pentru k1..am luat de srad..e vreo problema ? daca imi aduc bine aminte nu o sa iti incapa pastila prin gaura de la capac parca Editat Iunie 16, 2015 de Hitmanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob3rtyn0 Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Va salut. De ceva vreme electromotorul(starterul) dadea semne de oboseala si astazi cred ca a cedat. Moto este un k1 de 600 cu motor de 750. Am 2 intrebari: 1. Se poate repara(reconditiona) sau trebuie sa iau altul? 2. Electromotorul(starterul) este acelasi la motorul de 600 si 750? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Se poate reconditiona. Sunt gata carbunii cel mai probabil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Gixxerul meu cu carene de strada (de la Saian) Almost done. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 da qs`ul theo ? » Post actualizat in 23 Jun 2015 07:36arata foarte frumos fata de ce aveai inainte .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 da qs`ul theo ? » Post actualizat in 23 Jun 2015 07:36 arata foarte frumos fata de ce aveai inainte .... Merci, merci ! Ai grija ce zici de carenele alea ca se supara Saian. qs mere ca uns ! Alta viata ! Merci inca o data ca mi-ai zis de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Gixxerul meu cu carene de strada (de la Saian) Almost done. Sa fie într-un ceas bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Nu se supara ca am facut lucrare calumea la ele ,mai ramane sa stabileasca el cat poate sa fie teava de lunga , mai precis cat ii da voie in interior sa nu loveasca de ceas sau cadru de bord, dupa aceea sa-i facem o talpa si sa o punem la ras,tigania aia de acolo Theo pe care o aveai nu o punea nici la scooter sincer iti spun si nu glumesc ). Ma bucur ca-ti place QS`ul ,este un lucru foarte misto,always welcome prietene !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Te referi la lupa ? Asa am luat motocicleta, cu gaura aia din carena, eu doar am schimbat lupa. Atunci eu nu tineam asa mult la aspect. (cam ca si acum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 crezi ca mai se punea vorba de aspect ? vorbeam de firele de la lupa fara papuci si de scotch`ul peste lupa,lupa nu degaja caldura ? sau daca era gaura aia in carena se ventila foarte bine si nu sunt probleme ?hai sa mutam discutia pe privat, scz de offtopic >< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Merge ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szk_mcv Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Salutare, Are cineva scarita pasagerului, cea cu suportul de toba, pe care nu o mai foloseste sau a schimbat-o? A mea a fost taiata cu flexul pentru ca s-a montat o toba shortie si eu vreau sa revin la cea originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 (editat) Salutare. Specifica pentru ce fel de gsx-r k8, de 600 sau 1000 ? Difera. Eu nu am, doar ca nu era clar de care. Editat Iunie 26, 2015 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 (editat) k81000 are 2 tobe theo,el presupun ca vrea de 600 sau 750. am presupus de aici "si eu vreau sa revin la cea originala." » Post actualizat in 26 Jun 2015 10:05ne spune el si poate ii gasim... eu ii spun sa incerce la cata & ovi din Tm ,ei stiu ca aveau si o roata de k8 si poate mai au cv piese ... Editat Iunie 26, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szk_mcv Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Multumesc baieti, intradevar prinderea scaritelor difera. Eu am nevoie pentru 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 (editat) Trebuie sa pun rim stripe. Editat Iunie 28, 2015 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Trebuie sa pun rim stripe. Și stikere Ps: nu îți atinge toba în carena? Ma gândesc ca se încinge și poate o topeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Carena atinge pe cauciucul de pe colierul tobei. Este ok. Am comandat niste stickere pe louis, mi-a fost lene sa caut pe undeva unde sa le fac sa fie ca cele originale. Doar scrisul de pe 'burta' cu SUZUKI trebuie sa-l fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Cand ne gasim la circuit Theo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Off... As veni pe circuit la fiecare eveniment. De luna viitoare va incepe sotia mea sa lucreze si o sa fie cam nasol cu timpul ca va trebui sa fac mai mult pe baby sitter. Si dupaia intervine si partea financiara. Sau mai intai ea. » Post actualizat in 29 Jun 2015 07:20Dar cu siguranta anul asta o sa ne alergam pe acolo. Si abia astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin Hirlea Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Salutare tuturor, detin un gsx-r k2 . Intampin niste probleme cu el. Primul ar fii zgomotul de la distributia motorului, am o intrebare daca se mai poate intinde lantul, are rola intinzatoare? Ce fel de kit ar trebuii sa cumpar, unde pot sa gasesc asa ceva. A doua problema ar fii faptul ca nu trage, pana in 7000RPM este cal mort, abia atunci are un pic de zvac. Am schimbat zilele trecute bujii, filtre, ulei Motul, dar la fel face. Are evacuare stock filtru de aer oem. Care ar fii pasii pentru rezolvarea problemelor. Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Salutare tuturor, detin un gsx-r k2 . Intampin niste probleme cu el. Primul ar fii zgomotul de la distributia motorului, am o intrebare daca se mai poate intinde lantul, are rola intinzatoare? Ce fel de kit ar trebuii sa cumpar, unde pot sa gasesc asa ceva. A doua problema ar fii faptul ca nu trage, pana in 7000RPM este cal mort, abia atunci are un pic de zvac. Am schimbat zilele trecute bujii, filtre, ulei Motul, dar la fel face. Are evacuare stock filtru de aer oem. Care ar fii pasii pentru rezolvarea problemelor. Va multumesc anticipat1.Schimbat intinzatorul,eventual si lantul.2.Verificat injectia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.