Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Salut

Momentan am un Kawasaki Ninja 300. Vreau sa-mi iau un gsxr 750 din 2010->2015 si vreau sa stiu mai multe informatii. Pozitia pilotului. Cum se comporta la drum lung? Fiabilitate. La franare de urgenta cum se comporta tinand cont ca nu are ABS. Am condus Ninja zx6r o perioada si nu am fost multumit de pozitia pilotului + ca la drum lung te oboseste mult prea tare. Am condus CBR 1000 rr si e diferenta destul de mare fata de zx6r. Viraje, pozitia pilotului mult mai relaxanta, pedala schimbatorului de viteze e aproape dreapta in comparatie cu zx6r unde e prea inclinata . Stiu ca orice sportiva te oboseste la drum lung. Din cate am citit, se spune ca gsxr 750 e printre cele mai bune din categoria asta.

Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Am de vanzare urmatoarele:

 

Set sei (pilot+pasager) pentru GXSR SRAD, an 1997-1999. Saua de la pasager are si incuietoarea. Pret 200 de lei setul. Am si cadrul care vine sub saua pilotului, dar din pacate este taiat in partea din spate. Vezi pozele. Asta se da gratis daca are cineva nevoie de el.

 

Lampa stop GSXR SRAD. Pret 80 lei.

 

Capac monopost pentru K1-K3. Pret 100 lei.

 

Telefon: 0786488884

 

 

post-36446-0-03125700-1444024534_thumb.jpg

post-36446-0-63232800-1444024535_thumb.jpg

post-36446-0-16721800-1444024537_thumb.jpg

post-36446-0-65128900-1444024538_thumb.jpg

post-36446-0-15749400-1444024540_thumb.jpg

post-36446-0-68120500-1444024541_thumb.jpg

post-36446-0-19383400-1444024543_thumb.jpg

post-36446-0-76234000-1444024544_thumb.jpg

post-36446-0-21231800-1444024546_thumb.jpg

post-36446-0-78169000-1444024547_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor...

 

Zilele trecute m-am decis sa inaintez in a-mi cumpara mobra pentru sezonul urmator. Dupa mai multe cautari, documentari,intrebari ici colo,discutii cu cativa motociclisti ajunsesem la cateva modele Honda si Yamaha. Am avut ocazia sa port o discutie cu un detinator de Suzuki (a lui era GSX-R 750 ) . Atat de mult parea incantat de mobra lui si modul in care prezenta marca Suzuki m-a pus oarecum pe ganduri... In sensul de a ma interesa si despre mobrele Suzuki... Deci detinatorii de mobre Suzuki i-as ruga sa argumenteze de ce au ales aceasta marca.. Ce i-au determinat sa aleaga Suzuki ? Ce avantaje / dezavantaje au mobrele Suzuki fata de celelalte marci ? Va multumesc pentru timpul petrecut in citirea acestui post ! Astept raspunsurile voastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CostiX ai acum al doilea detinator de Suza gixx 750 2001 si iti spun cu mana pe inima ca modelul (cel putin ca al meu) nu o sa te dezamageasca vreodata, DAAAR acum depinde si de motocicleta in sine pe care o sa o cumperi cum a fost ingrijita inainte sa o iei tu...Asta e al doilea Suzuki pe care il detin si nu m-au dezamagit pana acum de nici un fel, mai ales 750-u este extraordinar incepand de la putere, cuplu de jos, consum si intretinere...cel de 600 nu o sa te rupa foarte tare, fiind cam ca orice 600 de la Honda, Kawa etc, poate ceva mai liniar si mai usor de controlat si de "interpretat"... Insa modelul de 750 face parte din istora Suzuki, a fost si este si va fi una dintre cele mai cautate motociclete si cea mai la locul ei motocicleta. Vrei sa ii dai 300... ii dai in 15 secunde, vrei sa te plimbi cu prietena/sotia/amanta usor sa vezi si un peisaj ceva, reusesti si o face chiar intr-un mod extrem de placut. Eu o sa ma opresc aici deoarece am sa mai vorbesc cel putin un an deacum incolo despre model. Daca vrei sa ma mai intrebi ceva, iti stau la dispozitie cu cea mai mare placere :mexicanwave:


» Post actualizat in 07 Oct 2015 19:38

Asa cum a specificat si @Val.Hayabusa NICI EU NU O SA DAU SUZUKI pe nici o alta motocicleta oricat de noua sau ieftina o sa fie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undertail-uri noi gasesc pe undeva? Daca nu, m ar interesa si unul second ca sa l adaptez (am un stop cu leduri ce vreau sa l montez si un suport numar si n as vrea sa l tai pe cel original).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ma tot uit la capacele de carbon oferite de Carbonadi pentru gsxr meu si vad ca nu au fereastra pentru dopul pe unde se regleaza abreiajul. O data lipite cu silicon , daca am nevoie sa reglez abreiajul , o sa imi strice ziua cu nervi si injuraturi daca vreau sa le dau jos si sa le lipesc la loc ? Nu imi dau seama din poze daca vor fi acoperite suruburile ca sa mai am optiunea sa dau capacul jos cu totu.In trecut am avut destul de mari neplaceri cu reglarea la slipper clutch ca am recurs la eliminarea lui si inlocuirea cu unul standard.Acuma daca o sa il bag pe circuit o sa fiu nevoit sa pun ambreiajul original si tare ma tem ca va trebuii sa tot reglez la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cat stiu eu nu ai capac de vizitare,nu cred ca ar avea rost protectia daca ar mai fi o gaura acolo.

Legat de acces..se poate demonta capacul,si nu trebuie sa faci asta zilnic..

Cat despre reglajul in sine,se pare ca nu stapanesti tehnica daca ai avut atatea probleme si ai renuntat la el.

Iti patina ambreiajul,nu-i asa? 😉

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Cind l-am reglat am urmat specificatiile din carte si functiona perfect cu exceptia lansarii de pe loc.Practic nu puteam sa plec de pe loc decit daca o faceam cu mare grija altfel riscam sa moara motorul. Daca il reglam sa dispara problema asta incepea sa patineze imediat cum trecea de 10000 ture, de citeva ori chiar la 8000. Am incercat si trucul recomandat pe forumuri de afara cu inlocuirea saibei din pachet cu una de la modelul 750 fara inbunatatiri.Nu am incercat sa fac acele gauri suplimentare in cos , pentru ungere mai buna ( tot o recomandare de forum).In final mi-am pierdut rabdarea si l-am dat afara si am bagat chitul de la Broocks Performance facut special pentru modelul asta si nu am mai avut nici o problema . Pe circuit nu am curaj sa intru cu motorul asta fara sliper si ma gindesc foarte foarte serios ca peste iarna asta sa il fac de circuit , sa nu mai pierd timp in primavara cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mari probleme cu ambreiajurile astea. Pina si BMW are una la start de pe loc. Totusi, Iulian Soros, pe vremuri alerga cu K7 si la start depasea 2-3 linii fara nici o problema. Si o facea mai mereu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Iulian este un pilot.Deocamdata eu sunt un dude care intra pe circuit motociclist si iese scafandru.

» Post actualizat in 11 Oct 2015 09:25

Multam fain pentru lamurire ,TNG.Tu esti omul pe a carui mina m-am gindit sa il dau cu ceva timp inainte de inceperea sesonului , ca sa il iau pe la 1 Mai total pregatit si bine reglat . Ma framinta ideea, daca incepe din nou sa se deregleze ,daca o sa fiu in stare sa ii dau de cap singur fara sa imi rup toate degetele si fara sa pierd o zi intreaga .Ne mai coversam pe aici si la un telefon cind o sa fiu mai sigur de toata lista de modificari pe care vreau sa le fac.

» Post actualizat in 11 Oct 2015 09:37

Am o problema si cu furca fata ,care la ultima iesire ,a decis sa nu se mai comprime decit pe jumatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a incercat pana acum cineva asa ceva in Romania ?

momentan am pus tub de r6 si se simte o imbunatatire fata de tubul oem de gsxr insa cred ca se poate si mult mai bine cu o acceleratie rapida

post-33534-0-32547600-1444818322_thumb.jpgpost-33534-0-82398800-1444818322_thumb.jpgpost-33534-0-31288100-1444818323_thumb.jpgpost-33534-0-85986200-1444818323_thumb.jpgpost-33534-0-65367600-1444818324_thumb.jpgpost-33534-0-42484100-1444818325_thumb.jpgpost-33534-0-42551300-1444818326_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am trimis mail azi si am primit raspuns ca s-a încheiat campania pe anul asta si sa ne auzim din primăvara. Este corect așa?

foarte corect. daca suzuki corporation japan nu acorda piesa de schimb in perioada asta ca recall nu au de unde o pune cei de la motorteam.

si ca o mare paranteza, am schimbat eu la doua gsxr uri de 2007 respectiv 2008. NU ESTE NICIO IMBUNATATIRE. doar ca sunt noi insa ca performanta sunt identice cu cele vechi. daca nu este folosita frana o perioada indelungata se inmoaie si trebuie facuta aerisirea. ca performante, ma repet nimic semnificativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu te inteleg de ce stai pe ganduri ? cumpara rcs si gata ,cum a zis si Florin este foarte corect cum au procedat daca nu li se deconteaza pompele in timp util cat despre calitatea lor pot sa-ti spun ca noi nu am avut probleme cu ele si le-am schimbat in prima luna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...