slabutu Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 din pacate nici eu nu ti-as putea explica asta<probabil cum a spus si alex scopul este doar estetic>dar e bine de stiut daca vrei sa-ti pui de 190 tr sa ai si geanta de 6<ex . miarul are>600 si 750 au rotile de 5.5 la SRAD de 750 '98 in talon 190 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 la SRAD de 750 '98 in talon 190 da acum m-am uitat si la 98 si e de 6 inch. k 7 le e de 5.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 daacum m-am uitat si la 98 si e de 6 inch. k 7 le e de 5.5 am vz si eu si cred ca de la k4-k5 au inceput cu 180 la 750 cm3...si au lasat miarul cu 190 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 am vz si eu si cred ca de la k4-k5 au inceput cu 180 la 750 cm3...si au lasat miarul cu 190 Pai si-au dat probabil seama ca s-a cam terminat cursa pentru putere maxima si incepe cursa pentru manevrabilitate la clasa 600 ... In alta ordine de idei....cine stie pe unde se poate face vopsire in camp electrostatic (powdercoating) pe la noi prin romanica? Mesaj completat Pai si-au dat probabil seama ca s-a cam terminat cursa pentru putere maxima si incepe cursa pentru manevrabilitate la clasa 600 ... In alta ordine de idei....cine stie pe unde se poate face vopsire in camp electrostatic (powdercoating) pe la noi prin romanica? Cine stie ce diametru are surubul de aerisire de la franele de pe suzuki gixxer k8...m8, m10?....si de unde pot cumapra niste speed bleeder-e in afara de polo-motorrad unde pretul este nesimtit. Am gasit si pe e-bay dar poate stiti vreun magazin dotat cu asa ceva la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 cu vopsitu e problema mare am cautat si eu un vopsitor bun, si am ajuns pe la unu prin glina. bataie de joc. am luat carenele noaptea si nu am vazut scursurile, carenele gazate..etc, mai bine le duceam la un zugrav, sa mi le dea cu bidineaua. acum o sa mi le revopsesc singur... plm, am pierdut o gramada de bani, si pe vopsea si pe mana de lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Si eu am motorul facut de parca e din mad max.... am bani de luat si de la asigurari din iunie dar nu m-am ocupat de asta. Mi-a trecut prin cap sa vopsesc carenele singur cu spray, dar nu am ajuns inca la fapte. Daca vopseaua e ok, ma gandesc ca poti sa slefuiesti cu glaspapir si sa mai dai un strat de lac... n-am facut asta niciodata, dar daca nu ai stickere (care s-ar putea fute de la lac), nu cred ca e prea complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 nu va jucati cu vopsitul singuri, mai ales daca motocicleta trebuie sa arate cat de cat bine. asta daca nu aveti macar un pic de experienta si niste scule. Va spun chestia asta din experienta (am lucrat cu un vopsitor vreo 4 ani, si inca nu ma simt in stare sa lucrez o masina singur). Si sa nu va treaca prin cap spray-uri cu vopsea sau lac, ca o sa iasa un r***t mare, si o sa va chinuiti mai mult dupa aia sa le slefuiti si revopsiti. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 nu va jucati cu vopsitul singuri, mai ales daca motocicleta trebuie sa arate cat de cat bine.asta daca nu aveti macar un pic de experienta si niste scule. Va spun chestia asta din experienta (am lucrat cu un vopsitor vreo 4 ani, si inca nu ma simt in stare sa lucrez o masina singur). Si sa nu va treaca prin cap spray-uri cu vopsea sau lac, ca o sa iasa un r***t mare, si o sa va chinuiti mai mult dupa aia sa le slefuiti si revopsiti. Numa bine dasta m-am dus la vopsitor..sa nu-mi bat joc de vopseaua aia perlata pe care dadusem o gramada de bani ... nu zic ca daca le vopseam cu spray-ul ieseau mai bine...daca dadeam cu bidineaua , sau cu pensula, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Eu ma refeream la vopsire in camp electrostatic...cred ca asa ii zice...si se face in niste bazine speciale, pt vopsit piese din aluminiu (leviere, scarite etc..) ...Am gasit ceva si o sa incerc sa vad ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 stiu man, ai avut ghinion cu vopsitorul ala, la vopsit in principiu mergi numa daca ai referinte multe si bune, parerea mea plus ca si cel mai bun vopsitor din cand in cand mai da rateuri din pacate nu-i o stiinta ata de exacta ca si mecanica, asta-i treaba atat ca un vopsitor bun, daca da rateuri iti reface lucrarea pe barba lui campul electrostatic ii in cuptoare, nu bazine, si ii destul de complicat de pregatit suprafata (tre sa demontezi absolut tot, sa cureti pana la metal, etc etc. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 daca gasesti vreaun tutorial, ceva, sa pui si tu un link. chiar ma intereseaza si pe mine, sa vad cum electrizeaza caroseria, si cum electrizeaza vopseaua. deocamdata am de gand sa le dau la carene vreo 4-5 straturi de vopsea, "sa am carne" apoi ma pun cu un p2000 pe ele, dupa care o sa mai arunc vreo 2-3 straturi de lac. improvizez in beci un cuptor..adica sigilez o camera, si bag 2 radiatoare electrice . si sa vezi mama ce-o sa plang cand o tavalesc din nou ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 daca te hotarasti s-o faci tu, ok, da da straturi de lac mai multe, vopsea nu trebuie decat cat sa acopere. si daca dai prea multe de lac, va curge Electrostaticul merge numai la reperele metalice, nu si la cele din plastic, nu se poate face decat la vopsitorii specializate cand te apuci, zi-mi ca incerc sa-ti dau cateva sfaturi, eventual sa te mai si ajut, ca m-am mutat in Bucuresti de cateva zile Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 m-am hotarat sa o vopsesc singur, dar tb sa vad ce mai pot recupera de la vopsitor, ca am ramas fara bani, si nu am cu ce cumpara materialele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 well, cand vrei, da-mi de stire si in functie de timpul disponibil, incerc sa te ajut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 din pacate nu prea am mai recuperat nimic din materiale decat vreo 100g de vopsea. m-am jucat un pic pe capacul monopost...si iata rezultatul , dupa matuire, 1 strat de vopsea...si fara lac. tb sa fac ceva in privinta prafului si a scamelor...in rest e oki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) da, vopsitul nu e grav cu spray, dace e vopsea metalizata mai greu va fi cu lacul. poti incerca sa folosesti o carpa antistatica (cu miere), gasesti la magazinele de vopsele. si cand termini zioua de lucru, sa tii spray-ul cu capul in jos, si-i dai un jet sa se curete duza. bafta in continuare P.S. daca vrei discutia asta o sa o continuam pe alt topic sau pe privat, sa nu ne luam warn pentru offtopic Editat Decembrie 14, 2009 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) daca gasesti vreaun tutorial, ceva,sa pui si tu un link. chiar ma intereseaza si pe mine, sa vad cum electrizeaza caroseria, si cum electrizeaza vopseaua. deocamdata am de gand sa le dau la carene vreo 4-5 straturi de vopsea, "sa am carne" apoi ma pun cu un p2000 pe ele, dupa care o sa mai arunc vreo 2-3 straturi de lac. improvizez in beci un cuptor..adica sigilez o camera, si bag 2 radiatoare electrice . si sa vezi mama ce-o sa plang cand o tavalesc din nou ! Este mai dificil cu cuptorul.Cuptoarele sunt ventilate si aerul este filtrat.Temperature este constanta. Daca ai materialele si carenele nu necesita chituire cred ca nu iti ia mult un vopsitor,bineinteles dupa program Asa vei rezolva si cu scamele si praful Editat Decembrie 14, 2009 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) Salut .Nu am mai fost la politie atunci. De durere nu ma mai gandeam la nimic decat sa scap de ea. Dupaia am constatat ca am pierdut actele (care sunt f in regula) si nu am mai avut curaj sa zic ceva de politie. O sa ma duc maine la politie in pipera 49 sa vad cei de facut. Sper ca omu asta sa nu o dea la intors ca nu are decat un stop de logan fisurat si cateva urme de la caciucul meu pe bara, pe cand eu am far spart , ram air spart , toata carena fata sparta si cadru de bord indoit etc ca nu am mai stat sa vad toate defectele.Mesaj completat De picat nu am picat pe jos chiar daca am fost lovit in lateral pt ca fac ciclism montan de performanta si sunt obisnuit ,am reusit sa redresez motocicleta desi aceasta a voblat f puternic . DA am avut mare noroc Pana la urma ce ai facut cu loganistu ma? Na! iti trebuia tie cauciuc nou, nu puteai sa stai in continuare cu slikurile mele Domnilor, dau un montainbike foarte bine echipat la schimb pe o evacuare secsi pentru al meu k7. Evacuare si un filtru sport. Bike-ul il puteti vedea la sectiunea vanzari. Orientativ as vrea un Akrapovic, desii nu ma dezamageste altceva. Este criza domne, nu am bani de dat ... Editat Decembrie 14, 2009 de GabiButon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Este mai dificil cu cuptorul.Cuptoarele sunt ventilate si aerul este filtrat.Temperature este constanta.Daca ai materialele si carenele nu necesita chituire cred ca nu iti ia mult un vopsitor,bineinteles dupa program Asa vei rezolva si cu scamele si praful nu-mi tb cine-stie ce cuptor ... pun radiatorul la o distanta rezonabila de carene...sa nu le topesc, si le tin cam 30 min, cat sa coaca un pic vopseaua. ca sa scap de praf, tb sa fac curat in beci. ce se vede in poze, adica capacul monopost, este dat cu aceeasi vopsea, care este data pe codita, la pistol. am un saito, care intradevar face minuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 saito poate ii sata jet nu ai nevoie de radiator, nu trebuie fortata vopseaua sa se usuce daca nu te grabesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 cum se procedeaza pt o vopsire negru mat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Pana la urma ce ai facut cu loganistu ma? Na! iti trebuia tie cauciuc nou, nu puteai sa stai in continuare cu slikurile mele Domnilor, dau un montainbike foarte bine echipat la schimb pe o evacuare secsi pentru al meu k7. Evacuare si un filtru sport. Bike-ul il puteti vedea la sectiunea vanzari. Orientativ as vrea un Akrapovic, desii nu ma dezamageste altceva. Este criza domne, nu am bani de dat ... poate inca mai e valabila oferta de la elf akrapovici inox 8 mil. ia un nr de tel, sa nu faci drumul degeaba 0735 353 012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 maaama, facem aici topic de vopsitori ai 2 variante: 1. pregatit suprafata foarte bine (slefuit, degresat, daca ii plastic dat cu primer pentru plastic, apoi dai cu vopsea negru mat (spray sau pistol) 2. la fel, dar peste vopsea aplici si vreo 2 straturi de lac cu agent de matuire. evident asta va tine mai mult, ac va fi mai protejata vopseaua. Oricum, ambele bariante is al dracului de sensibile la zgarieturi si frecusuri. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 cand se zgarie ii dam iarasi putin spray nui problema,sper doar sa iasa interesa suzi nugru mat,ms,pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 bai daca tot a venit zapada , mi-am adus aminte de aripa pt roata spate<ce se mai aude de ele?>poate i-o fac cadou de craciun. apropo imi trebuie si mie un contact de cric<este identic la toate gsxr-urile> Mesaj completat ps voi ce cadouri le faceti la motoare in sezonul rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.