saian Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) ma indoiesc....l-a lovit din spate, daca ii stricata masina cred ca i-o repara lui pe RCA life sucks nu conteaza unde la lovit,daca pe dovada politiei scrie ca ala nu sa asigurat si e vinovat,omu nostru va fi despagubit de RCA. acum conteaza unde are vinovatul RCA... bine ca a scapat usor(un umar dizlocat) ,se putea mai rau...mult mai rau numai bine si sanatate Editat Decembrie 2, 2009 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Salut .Nu am mai fost la politie atunci. De durere nu ma mai gandeam la nimic decat sa scap de ea. Dupaia am constatat ca am pierdut actele (care sunt f in regula) si nu am mai avut curaj sa zic ceva de politie. O sa ma duc maine la politie in pipera 49 sa vad cei de facut. Sper ca omu asta sa nu o dea la intors ca nu are decat un stop de logan fisurat si cateva urme de la caciucul meu pe bara, pe cand eu am far spart , ram air spart , toata carena fata sparta si cadru de bord indoit etc ca nu am mai stat sa vad toate defectele. Mesaj completat De picat nu am picat pe jos chiar daca am fost lovit in lateral pt ca fac ciclism montan de performanta si sunt obisnuit ,am reusit sa redresez motocicleta desi aceasta a voblat f puternic . DA am avut mare noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) intereseaza pe careva? Editat Decembrie 2, 2009 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 stie careva de cat e janta spate la k7 750? 5,5 sau 6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 stie careva de cat e janta spate la k7 750? 5,5 sau 6? 5.5 sursa ; www.alphasports.com selectezi anul, modelul si gasesti orice reper Mesaj completat mare atentie caucicul de 190 se monteaza doar pe cele de 6, pe cele de 5,5 doar 180<asta ca sa te bucuri la maxim de performantele unui cauciuc> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Nu inteleg mania asta cu pusul cauciucurilor de 190 pe o moto care vine stock cu 180. Adica in afara de a da bine la terase ce avantaje mai are? Pentru o motoreta folosita la maxim pe pista mai inteleg...poate pilotul a scos maxim din 180 si vrea sa incerce cu 190, sau crede ca poate obtine timpi mai buni...dar pentru o motocicleta de strada....nu vad rostul. Ajutati-ma sa inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Nu inteleg mania asta cu pusul cauciucurilor de 190 pe o moto care vine stock cu 180. Adica in afara de a da bine la terase ce avantaje mai are? Pentru o motoreta folosita la maxim pe pista mai inteleg...poate pilotul a scos maxim din 180 si vrea sa incerce cu 190, sau crede ca poate obtine timpi mai buni...dar pentru o motocicleta de strada....nu vad rostul. Ajutati-ma sa inteleg. Probabil estetic i-i vad rostu..ca practic sau functional,nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Nu inteleg mania asta cu pusul cauciucurilor de 190 pe o moto care vine stock cu 180. Adica in afara de a da bine la terase ce avantaje mai are? Pentru o motoreta folosita la maxim pe pista mai inteleg...poate pilotul a scos maxim din 180 si vrea sa incerce cu 190, sau crede ca poate obtine timpi mai buni...dar pentru o motocicleta de strada....nu vad rostul. Ajutati-ma sa inteleg. din pacate nici eu nu ti-as putea explica asta<probabil cum a spus si alex scopul este doar estetic>dar e bine de stiut daca vrei sa-ti pui de 190 tr sa ai si geanta de 6<ex . miarul are>600 si 750 au rotile de 5.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 I-am pus parbriz la roscata,nu credeam sa-i schimbe atat de mult aspectul,pare mult mai race.Capacul monopost ar mai trebui... Da' de ce n-ai monopost? Poate te rezolv eu. De la cine ai cumparat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 din pacate nici eu nu ti-as putea explica asta<probabil cum a spus si alex scopul este doar estetic>dar e bine de stiut daca vrei sa-ti pui de 190 tr sa ai si geanta de 6<ex . miarul are>600 si 750 au rotile de 5.5 la SRAD de 750 '98 in talon 190 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 la SRAD de 750 '98 in talon 190 da acum m-am uitat si la 98 si e de 6 inch. k 7 le e de 5.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 daacum m-am uitat si la 98 si e de 6 inch. k 7 le e de 5.5 am vz si eu si cred ca de la k4-k5 au inceput cu 180 la 750 cm3...si au lasat miarul cu 190 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 am vz si eu si cred ca de la k4-k5 au inceput cu 180 la 750 cm3...si au lasat miarul cu 190 Pai si-au dat probabil seama ca s-a cam terminat cursa pentru putere maxima si incepe cursa pentru manevrabilitate la clasa 600 ... In alta ordine de idei....cine stie pe unde se poate face vopsire in camp electrostatic (powdercoating) pe la noi prin romanica? Mesaj completat Pai si-au dat probabil seama ca s-a cam terminat cursa pentru putere maxima si incepe cursa pentru manevrabilitate la clasa 600 ... In alta ordine de idei....cine stie pe unde se poate face vopsire in camp electrostatic (powdercoating) pe la noi prin romanica? Cine stie ce diametru are surubul de aerisire de la franele de pe suzuki gixxer k8...m8, m10?....si de unde pot cumapra niste speed bleeder-e in afara de polo-motorrad unde pretul este nesimtit. Am gasit si pe e-bay dar poate stiti vreun magazin dotat cu asa ceva la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 cu vopsitu e problema mare am cautat si eu un vopsitor bun, si am ajuns pe la unu prin glina. bataie de joc. am luat carenele noaptea si nu am vazut scursurile, carenele gazate..etc, mai bine le duceam la un zugrav, sa mi le dea cu bidineaua. acum o sa mi le revopsesc singur... plm, am pierdut o gramada de bani, si pe vopsea si pe mana de lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Si eu am motorul facut de parca e din mad max.... am bani de luat si de la asigurari din iunie dar nu m-am ocupat de asta. Mi-a trecut prin cap sa vopsesc carenele singur cu spray, dar nu am ajuns inca la fapte. Daca vopseaua e ok, ma gandesc ca poti sa slefuiesti cu glaspapir si sa mai dai un strat de lac... n-am facut asta niciodata, dar daca nu ai stickere (care s-ar putea fute de la lac), nu cred ca e prea complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 nu va jucati cu vopsitul singuri, mai ales daca motocicleta trebuie sa arate cat de cat bine. asta daca nu aveti macar un pic de experienta si niste scule. Va spun chestia asta din experienta (am lucrat cu un vopsitor vreo 4 ani, si inca nu ma simt in stare sa lucrez o masina singur). Si sa nu va treaca prin cap spray-uri cu vopsea sau lac, ca o sa iasa un r***t mare, si o sa va chinuiti mai mult dupa aia sa le slefuiti si revopsiti. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 nu va jucati cu vopsitul singuri, mai ales daca motocicleta trebuie sa arate cat de cat bine.asta daca nu aveti macar un pic de experienta si niste scule. Va spun chestia asta din experienta (am lucrat cu un vopsitor vreo 4 ani, si inca nu ma simt in stare sa lucrez o masina singur). Si sa nu va treaca prin cap spray-uri cu vopsea sau lac, ca o sa iasa un r***t mare, si o sa va chinuiti mai mult dupa aia sa le slefuiti si revopsiti. Numa bine dasta m-am dus la vopsitor..sa nu-mi bat joc de vopseaua aia perlata pe care dadusem o gramada de bani ... nu zic ca daca le vopseam cu spray-ul ieseau mai bine...daca dadeam cu bidineaua , sau cu pensula, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Eu ma refeream la vopsire in camp electrostatic...cred ca asa ii zice...si se face in niste bazine speciale, pt vopsit piese din aluminiu (leviere, scarite etc..) ...Am gasit ceva si o sa incerc sa vad ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 stiu man, ai avut ghinion cu vopsitorul ala, la vopsit in principiu mergi numa daca ai referinte multe si bune, parerea mea plus ca si cel mai bun vopsitor din cand in cand mai da rateuri din pacate nu-i o stiinta ata de exacta ca si mecanica, asta-i treaba atat ca un vopsitor bun, daca da rateuri iti reface lucrarea pe barba lui campul electrostatic ii in cuptoare, nu bazine, si ii destul de complicat de pregatit suprafata (tre sa demontezi absolut tot, sa cureti pana la metal, etc etc. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 daca gasesti vreaun tutorial, ceva, sa pui si tu un link. chiar ma intereseaza si pe mine, sa vad cum electrizeaza caroseria, si cum electrizeaza vopseaua. deocamdata am de gand sa le dau la carene vreo 4-5 straturi de vopsea, "sa am carne" apoi ma pun cu un p2000 pe ele, dupa care o sa mai arunc vreo 2-3 straturi de lac. improvizez in beci un cuptor..adica sigilez o camera, si bag 2 radiatoare electrice . si sa vezi mama ce-o sa plang cand o tavalesc din nou ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 daca te hotarasti s-o faci tu, ok, da da straturi de lac mai multe, vopsea nu trebuie decat cat sa acopere. si daca dai prea multe de lac, va curge Electrostaticul merge numai la reperele metalice, nu si la cele din plastic, nu se poate face decat la vopsitorii specializate cand te apuci, zi-mi ca incerc sa-ti dau cateva sfaturi, eventual sa te mai si ajut, ca m-am mutat in Bucuresti de cateva zile Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 m-am hotarat sa o vopsesc singur, dar tb sa vad ce mai pot recupera de la vopsitor, ca am ramas fara bani, si nu am cu ce cumpara materialele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 well, cand vrei, da-mi de stire si in functie de timpul disponibil, incerc sa te ajut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 din pacate nu prea am mai recuperat nimic din materiale decat vreo 100g de vopsea. m-am jucat un pic pe capacul monopost...si iata rezultatul , dupa matuire, 1 strat de vopsea...si fara lac. tb sa fac ceva in privinta prafului si a scamelor...in rest e oki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) da, vopsitul nu e grav cu spray, dace e vopsea metalizata mai greu va fi cu lacul. poti incerca sa folosesti o carpa antistatica (cu miere), gasesti la magazinele de vopsele. si cand termini zioua de lucru, sa tii spray-ul cu capul in jos, si-i dai un jet sa se curete duza. bafta in continuare P.S. daca vrei discutia asta o sa o continuam pe alt topic sau pe privat, sa nu ne luam warn pentru offtopic Editat Decembrie 14, 2009 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.