delu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 men citesc de ceva timp posturile tale si scuze ca ma bag in seama ... dar nenea ala ti-a dat motoreta in halu asta? sau asa ai luat-o tu? pana mea din cate vad eu tu mai platesti 3 motorete ca alea pana o pui pe picioare... dar in fine fiecare are gargaunii lui la cap ... eu iti urez succes ... sper ca in curand sa ma alaturi voua..... cu un 750 ... sa vedem anu oricum dupa 2006 . Bafta am luat motorul lovit pe partea fata - ceea ce trebuia schimbat la ea erau doar cateva piese marunte : far, parbriz, aripa fata, bord, cadrul de bord si reparat carenele am lasat motorul tot la el din cauza banilor - intre timp m-am apucat de altele - parbriz, consumabile, aripa, reparat carene/vopsit cand am luat-o ... am luat-o varza - nici nu vreau sa ma gandesc la cati bani am bagat in ea - usor usor trec de pretul uneia in stare foarte buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 vroiam sa decuplez dracia pana o iau la bibilit - sa vad ce are - oricum nu am bord - deci nu circu cu ea - firele la semnalizari nu le gasesc - cred ca am sa dau comanda de o instalatie electerica pana la urma am constat ca nici farul nu pot sa il aprind - lipsesc mufele Pot sa te ajut eu cu nr de tel al unui tip care vinde instalatia complecta de la un K1 de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 vroiam sa decuplez dracia pana o iau la bibilit - sa vad ce are - oricum nu am bord - deci nu circu cu ea - firele la semnalizari nu le gasesc - cred ca am sa dau comanda de o instalatie electerica pana la urma am constat ca nici farul nu pot sa il aprind - lipsesc mufele e mufa verde de sub sa<daca o decuplezi va considera ca e cricul ridicat>pt probe poti sa-l decuplezi linistit dar per total nu face asta<eu sunt unul din cei [patiti cu cricul> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 delu...cum il cheama pe acest..."mecanic"? frate...stiu ca nu toata lumea are posibilitatea sa isi bibileasca mobrele sau sa repare la ele dar eu...usurel usurel...am invatat multe lucruri si mi-am cumparat scule(profesionale chiar) + consumabile...si reusesc mereu sa imi fac singurel mobrele! Si sincer...ies extrem de bine! Am bagat milioane, poate chiar zeci de milioane in scule si consumabile + multe ore de citit pe forumuri despre diferite probleme! Iar...cand nu stiu sa fac ceva sau nu dau de cap anumitor probleme...intreb! Cunosc multi mecanici sau mai putin mecanici din Bucuresti si Prahova si am vazut cam de ce sunt in stare! Tocmai d-asta am ales sa imi fac treaba singurel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 men citesc de ceva timp posturile tale si scuze ca ma bag in seama ... dar nenea ala ti-a dat motoreta in halu asta? sau asa ai luat-o tu? pana mea din cate vad eu tu mai platesti 3 motorete ca alea pana o pui pe picioare... dar in fine fiecare are gargaunii lui la cap ... eu iti urez succes ... sper ca in curand sa ma alaturi voua..... cu un 750 ... sa vedem anu oricum dupa 2006 . Bafta Asculta sfat de la un posesor de k8...daca ai de ales intre k6-k7 si k8-k9...ia-ti k6-k7. Intre cele doua modele nu e nici o diferenta tehnica, doar estetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Asculta sfat de la un posesor de k8...daca ai de ales intre k6-k7 si k8-k9...ia-ti k6-k7. Intre cele doua modele nu e nici o diferenta tehnica, doar estetica. saru mana sefu de sfat acu testez ... imi place faru ala de k8=k9 in rest nimic ... oricum de 750 sa fie cam asta e criteriu.... oricum mai dureaza cam 1 luna, dupa aia show momentan mi-am luat cizme .... casca ... combinezonu si manusile tre sa le iau curand ... ca alelalte s-au .... bulibasit la incident.... s'auzim de vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 (editat) a mai ramas una bucata,protectie umeri,coate,spate,stare buna..pret 160 euro neg. marimea M Editat Mai 5, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Ieri mi-am facut schimbul de ulei, filtru de aer, bujii si pinion fata. Nu prea complicat cu manualul si niste tutoriale de pe net in fata, dar nici pentru cine nu stie sa invarta o cheie tubulara . Remarcati va rog diferenta intre filtru de aer vechi si nou, bujiile vechi cam negre si mizeria care se gasea in jurul pinionului fata. locul ala ar trebui curatat macar o data pe an. Mesaj completat Pinionul nou este unul de gsx-r 600 original care are cu un dinte mai putin. Se simte ceva diferenta adica face broscute la o accelerare violenta in a 1-a si parca pe unde aveam, nevoie sa dau a 2-a acum pot sa merg si cu a 3a. Sa zic ca banda de putere s-a mutat cu 1000 de turatii mai jos. Diferenta dintre viteza reala si cea indicata nu am calculat-o si nici speedohealer nu am instalat, dar se rozelva la urmatorul salariu De asemenea am lasat lantul un pic cam larg, dar o sa remediez curand. Si alta problema ar fi ca aseara la o tura prin oras mi s-a parut ca sta mai cald decat de obicei motorul. Inca nu ma alarmez pana nu dau o tura pe afara din oras, dar sper sa nu fie de la faptul ca am cam pus ceva ulei in plus fata de cat scrie, nu mult dar oricum....E posibil sa fie de la "rodajul" uleiului? Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Ieri mi-am facut schimbul de ulei, filtru de aer, bujii si pinion fata. Nu prea complicat cu manualul si niste tutoriale de pe net in fata, dar nici pentru cine nu stie sa invarta o cheie tubulara . Remarcati va rog diferenta intre filtru de aer vechi si nou, bujiile vechi cam negre si mizeria care se gasea in jurul pinionului fata. locul ala ar trebui curatat macar o data pe an.Mesaj completat Pinionul nou este unul de gsx-r 600 original care are cu un dinte mai putin. Se simte ceva diferenta adica face broscute la o accelerare violenta in a 1-a si parca pe unde aveam, nevoie sa dau a 2-a acum pot sa merg si cu a 3a. Sa zic ca banda de putere s-a mutat cu 1000 de turatii mai jos. Diferenta dintre viteza reala si cea indicata nu am calculat-o si nici speedohealer nu am instalat, dar se rozelva la urmatorul salariu De asemenea am lasat lantul un pic cam larg, dar o sa remediez curand. Si alta problema ar fi ca aseara la o tura prin oras mi s-a parut ca sta mai cald decat de obicei motorul. Inca nu ma alarmez pana nu dau o tura pe afara din oras, dar sper sa nu fie de la faptul ca am cam pus ceva ulei in plus fata de cat scrie, nu mult dar oricum....E posibil sa fie de la "rodajul" uleiului? Idei? uleiurile proaste fac ca temp motorului sa fie mai ridicata, dar cred ca la tine nu e cazul ci e doar o coicidenta. eu am obs. ca ieri si marti apa mi-a stat numai la 100+ in oras bara la bara si asta numai din cauza temperaturi de afara<de vine vara usor-usor> Mesaj completat tr sa ai grija cu pinionul cel nou ca daca e mai mic o sa-ti distruga mai repede protectiile de cauciuc de pe bascula<majopritatea recomanda o foaie mai mare pe spate> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 uleiurile proaste fac ca temp motorului sa fie mai ridicata, dar cred ca la tine nu e cazul ci e doar o coicidenta. eu am obs. ca ieri si marti apa mi-a stat numai la 100+ in oras bara la bara si asta numai din cauza temperaturi de afara<de vine vara usor-usor>Mesaj completat tr sa ai grija cu pinionul cel nou ca daca e mai mic o sa-ti distruga mai repede protectiile de cauciuc de pe bascula<majopritatea recomanda o foaie mai mare pe spate> Nu ma gandisem la faza cu bascula....nu cred ca o sa fie problema, dar o sa fiu atent. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 stie careva niste acte de srad 750 an 96-97 la vanzare? ma intereseaza sa se poata scoate certificat de atestare fiscala la zi deoarece excrocu de mi-a vandut motorul are 40 milioane datorie la stat si eu nu imi pot inmatricula mobra...ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 la cat incepe rosu la k2 de 600 ? 14k sau 14.5 k ca am incurcat placutele de la bord intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 stie careva niste acte de srad 750 an 96-97 la vanzare? ma intereseaza sa se poata scoate certificat de atestare fiscala la zi deoarece excrocu de mi-a vandut motorul are 40 milioane datorie la stat si eu nu imi pot inmatricula mobra...ms sa stii ca e nasoala treaba asta ..nu cred ca o rezolvi usor eu am descoperit ca motorul care l'am vandut acum 3 ani (007) nu mai apare in evidenta primariei pe numele meu .deci n'am ce atestat fiscal sa ii mai dau sa inmatriculeze, is curios cum se rezolva ciudat e ca eu nu m'am prezentat la primarie ptr radiere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 la cat incepe rosu la k2 de 600 ?14k sau 14.5 k ca am incurcat placutele de la bord intre ele La 14.5k la 14k trebuia sa cumperi cu motorul de 750 cu tot cu bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 stie careva niste acte de srad 750 an 96-97 la vanzare? ma intereseaza sa se poata scoate certificat de atestare fiscala la zi deoarece excrocu de mi-a vandut motorul are 40 milioane datorie la stat si eu nu imi pot inmatricula mobra...ms Imaginea perfecta a motociclistului:bagat tot in dadorii, plin de fum , putina barba, dantura facutra praf, motorul amanetat, cautat in permanenta de cineva sa i-o traga in freza, are 3 copii care nu-i cunoaste, etc . Sa inteleg ca va cunoasteti!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Imaginea perfecta a motociclistului:bagat tot in dadorii, plin de fum , putina barba, dantura facutra praf, motorul amanetat, cautat in permanenta de cineva sa i-o traga in freza, are 3 copii care nu-i cunoaste, etc . Sa inteleg ca va cunoasteti!!!!!!! hmmm.... se pare ca am gasit la cineva, sper sa nu fie probleme la impozit si sa ies din nou la plimbare....... si app, daca are cineva nevoie de un cadru pt recarosare, etc, in caz de accident, am eu, are CI, ITP, Autentificare...dar e neinmatriculat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 ce faceti domnilor nu mai spuneti nimic? se baga cineva weekend-ul acesta la un drum pana-n brasov<prin cheia>cu intoarcerea prin buzau?<apropo cum mai este drumul prin siriu?> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 intrebare intrebatoare ledul de la ulei este aprins - am verificat uleiul (tocmai pus) este la nivel (chiar peste) pe bord mi se aprinde uleiul - nu am nici o eroare C dar am eroare CHEC - viteza de rulare 0 km/h - am citit in manual - zic ei ca ar fi probleme la contacte sau o mufa nu este prinsa bine - senzor de ulei am verificat mufele, senzorul specificatia din manual este - Able to Run de verificat ca in carte am verificat so - any ideeas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 intrebare intrebatoare ledul de la ulei este aprins - am verificat uleiul (tocmai pus) este la nivel (chiar peste) pe bord mi se aprinde uleiul - nu am nici o eroare C dar am eroare CHEC - viteza de rulare 0 km/h - am citit in manual - zic ei ca ar fi probleme la contacte sau o mufa nu este prinsa bine - senzor de ulei am verificat mufele, senzorul specificatia din manual este - Able to Run de verificat ca in carte am verificat so - any ideeas? teoria e simpla scoti mufa de la senzorul de ulei si faci un strap in ia pintr-o rezistenta<ar trebuii sa se stinga becul>daca nu se stinge ai cablajul intrerupt,iar daca se stinge ai ori senzorul defect ori nu ai presiune la ulei<asta se poate verifica cu un manometru de ulei pt a stii exact ce presiune are sau cu un senzor inprumutat de la alta mobra> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cartinescu Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Am dat anunt la cumparari, dar zic si aici. Caut sa cumpar un motor de 750cc pentru un SRAD din 97. Vechea poveste...vanzator neserios. Sper sa gasesc ceva. Daca stiti sau cunoasteti pe cineva care m-ar putea ajuta, fac cinste. De criza...bere si mici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Am fost azi pe un minicircuit in ungaria...un fel de amckart. Foarte distractiv. Mai am de invatat, dar pentru inceput sunt multumit. Mesaj completat campionu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Mnoa frumoooos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Am mers ieri pe Cheia,si dupa ceva alergatura,simteam ca levierul franei numai cupla asa sus ca deobicei,si nici frana parca numai strangea asa bine.Pe Ploiesti-Bucuresti si-a revenit.Trebuiesc schimbate conductele stock de frana? Mesaj completat Si cateva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Sunt disperat prietenii!!!! Si-a cumparat k2 600 un prieten, in urma skimbarii uleiului si rectificarii FILETULUI de ulei care avea filetul uzat, cand am, pornit-o dupa o saptamana , NU MAI STA IN NEUTRAL, SI STA BECUL APRINS LA ULEI, NIVELUL NU SCADE DELOC CAND ESTE PORNITA, CE SA FAC? CUM ARATA SORBUL ,ESTE POSIBIL SA SE FI INFUNDAT POMPA, MOTORUL A STAT PORNIT IN RELANTII APROX. 10 SECUNDE CAT TIMP AM VAZUT CA STA LEDUL APRINS IN BORD VA ROG FRUMOS SA MA AJUTE CINEVA CARE STIE BINE, (IL IMBAT LA PRIMA INTRUNIRE PROMIT) Mesaj completat am rezolvat!!!!!!!!!!!!!! ERA DEFAPT IN VITEZA 6 SI NOI O DADEAM IN 5, SI NU A REUSIT SA SE AMORSEZE POMPA IN 800 DE ROTATII SI CCCIOSII DE NOI AM INTRAT IN PANICA, DECI AM SCOS-O PE LIBER SI A URCAT TURATIA NORMAL TIMP IN CARE SA STINS LEDUL DIN BORD SI A LUAT ULEI, ORICUM MULTUMESC ACELORA CARE VROIAU SA MA AJUTE CU O VORBA SAU KIAR DOUA Mesaj completat CE PROST SUNT '' RECTIFICARII FILETULUI DE ULEI CARE AVEA FILETUL UZAT"" DOAMNE MARE-TI ESTE GRADINA!!!!!!!!!!!!!! ERAM GRABIT RAU DE TOT SI CU MAINILE PLINE DE CARMAZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.