sandu07 Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 De la Gabone mi le-am luat! ia legatura cu el si iti spune el de unde le aduce! Imi dai te rog si mie un nr de telefon ca vreau sa imi comand ceva pentru mobra si nu prea am timp de alergat iar la reprezentanta mi-au dat nr de tel al unui tip de la piese care nu imi raspunde la telefon iar la mail-uri nici atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 0723.040.287 GABONE iar Userul lui eici pe forum este Dublu Jack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 esti varza ,scuza-mi expresia... te mai dadeai smardoi pe diferite topicuri pe aici si nu iei masuri in privinta mecanicului care ti-a luat o gramada de plastice , scaritele etc etc pe BLAT ! ce sa zic... o sa ajunga aastia sa va fuck@ nevestele si voi sa va uitati la ei... si dupaia o sa veniti pe forum sa faceti un topic sa il faceti de ras ca v-a bulit nevasta... ooof mare ti-e gradina doamne ! pritene - dai "smardoi" unuia ca tine - te prind iti rup capul si plec - nu stii unde stau - dar sa ma trezesc dimineata cu mobra facuta praf - caci stam la 200 m unu de altul nu cred ca este o solutie plauzibila pentru mine - spre deosebire de tine eu gandesc cand fac ceva ... nu dau smardoi si apoi astept sa vina cu politia dupa mine sau imi dea foc la mobra sau sa imi rupa capul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 0723.040.287 GABONE iar Userul lui eici pe forum este Dublu Jack raman dator....dau o bere cand ne intalnim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 "Hondele si Yamahale nu ie bune pentru linie dreapta doar pentru circuit...putin mai tarziu au aparut si Kawasaki cu Suzuki doar pentru liniute" Eu credeam ca din cauza lipsei notorii de cuplu a yamahei si a puterii la honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) dupa ce am pus si eu carenele pe ea cam asa arata - desi aripa fata a fost comandata neagra a venit galbena nu mai zic nimic oricum m-am saturat de "meseriasi" nu ma mai cert pt o aripa galbena in loc de neagra, am alte probleme scuzati calitatea pozelor (cu telefonul) - abia o asamblasem - evident trebuie sa dau tot jos - si sa o iau de la capt - sa vopsesc suruburile - in negru/galben dupa caz, si cateva stickere umane si decente asfalt uscat Editat Mai 3, 2010 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 stiu ca e prea tarziu acum, dar cred ca ar fi aratat foarte bine integral glbena, si cu nste colante negre Oricum, eu zic ca arata bine, si cu aripa fata poti rezolva cu niste colant, ar trebui sa fie ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 stiu ca e prea tarziu acum, dar cred ca ar fi aratat foarte bine integral glbena, si cu nste colante negre Oricum, eu zic ca arata bine, si cu aripa fata poti rezolva cu niste colant, ar trebui sa fie ieftin am sa o las asa cum este acum in alta ordine de idei astept bordul si sa refac instalatia electrica - fostul propietar a facut o mizerie de nedescris alta buba intampinata - nu imi iese din viteze - fie imi sare in treapta 1 fie in treapta 2 de pornit nu porneste decat cu ambreiajul tras (fiind in viteza) si cu cricul ridicat - daca am lasat cricul cu ambreiajul tras taie electrica as ca am hotarat sa decuplez cricul acum intrebare (caci in manual nu am gasit) daca decuplez cricul cum este default - ON sau OFF? Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 am sa o las asa cum este acum in alta ordine de idei astept bordul si sa refac instalatia electrica - fostul propietar a facut o mizerie de nedescris alta buba intampinata - nu imi iese din viteze - fie imi sare in treapta 1 fie in treapta 2 de pornit nu porneste decat cu ambreiajul tras (fiind in viteza) si cu cricul ridicat - daca am lasat cricul cu ambreiajul tras taie electrica as ca am hotarat sa decuplez cricul acum intrebare (caci in manual nu am gasit) daca decuplez cricul cum este default - ON sau OFF? Asfalt Uscat! Motorul se opreste cu cricul pus + in viteze oricum ar fi ambreiajul. Cric+motor pornit se poate doar in Neutru. De asemenea a mea nu porneste decat cu ambreiajul tras indiferent daca e in viteza sau nu. Sunt sisteme de siguranta. Eu zic sa nu decuplezi senzorul de cric ca e posibil sa pleci cu ea de pe loc cu cricul pus si la prima curba pe stanga sa o faci lata. Crede-ma se poate intampla oricat de atent si de experimentat si fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Motorul se opreste cu cricul pus + in viteze oricum ar fi ambreiajul. Cric+motor pornit se poate doar in Neutru. De asemenea a mea nu porneste decat cu ambreiajul tras indiferent daca e in viteza sau nu. Sunt sisteme de siguranta. Eu zic sa nu decuplezi senzorul de cric ca e posibil sa pleci cu ea de pe loc cu cricul pus si la prima curba pe stanga sa o faci lata. Crede-ma se poate intampla oricat de atent si de experimentat si fi. vroiam sa decuplez dracia pana o iau la bibilit - sa vad ce are - oricum nu am bord - deci nu circu cu ea - firele la semnalizari nu le gasesc - cred ca am sa dau comanda de o instalatie electerica pana la urma am constat ca nici farul nu pot sa il aprind - lipsesc mufele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 vroiam sa decuplez dracia pana o iau la bibilit - sa vad ce are - oricum nu am bord - deci nu circu cu ea - firele la semnalizari nu le gasesc - cred ca am sa dau comanda de o instalatie electerica pana la urma am constat ca nici farul nu pot sa il aprind - lipsesc mufele men citesc de ceva timp posturile tale si scuze ca ma bag in seama ... dar nenea ala ti-a dat motoreta in halu asta? sau asa ai luat-o tu? pana mea din cate vad eu tu mai platesti 3 motorete ca alea pana o pui pe picioare... dar in fine fiecare are gargaunii lui la cap ... eu iti urez succes ... sper ca in curand sa ma alaturi voua..... cu un 750 ... sa vedem anu oricum dupa 2006 . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 vroiam sa decuplez dracia pana o iau la bibilit - sa vad ce are - oricum nu am bord - deci nu circu cu ea - firele la semnalizari nu le gasesc - cred ca am sa dau comanda de o instalatie electerica pana la urma am constat ca nici farul nu pot sa il aprind - lipsesc mufele daca aflu ceva de o instalatie electrica, te sun. io nu am nevoie decat de blocul de sigurante. si cred ca stiu si unde gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 men citesc de ceva timp posturile tale si scuze ca ma bag in seama ... dar nenea ala ti-a dat motoreta in halu asta? sau asa ai luat-o tu? pana mea din cate vad eu tu mai platesti 3 motorete ca alea pana o pui pe picioare... dar in fine fiecare are gargaunii lui la cap ... eu iti urez succes ... sper ca in curand sa ma alaturi voua..... cu un 750 ... sa vedem anu oricum dupa 2006 . Bafta am luat motorul lovit pe partea fata - ceea ce trebuia schimbat la ea erau doar cateva piese marunte : far, parbriz, aripa fata, bord, cadrul de bord si reparat carenele am lasat motorul tot la el din cauza banilor - intre timp m-am apucat de altele - parbriz, consumabile, aripa, reparat carene/vopsit cand am luat-o ... am luat-o varza - nici nu vreau sa ma gandesc la cati bani am bagat in ea - usor usor trec de pretul uneia in stare foarte buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 vroiam sa decuplez dracia pana o iau la bibilit - sa vad ce are - oricum nu am bord - deci nu circu cu ea - firele la semnalizari nu le gasesc - cred ca am sa dau comanda de o instalatie electerica pana la urma am constat ca nici farul nu pot sa il aprind - lipsesc mufele Pot sa te ajut eu cu nr de tel al unui tip care vinde instalatia complecta de la un K1 de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 vroiam sa decuplez dracia pana o iau la bibilit - sa vad ce are - oricum nu am bord - deci nu circu cu ea - firele la semnalizari nu le gasesc - cred ca am sa dau comanda de o instalatie electerica pana la urma am constat ca nici farul nu pot sa il aprind - lipsesc mufele e mufa verde de sub sa<daca o decuplezi va considera ca e cricul ridicat>pt probe poti sa-l decuplezi linistit dar per total nu face asta<eu sunt unul din cei [patiti cu cricul> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 delu...cum il cheama pe acest..."mecanic"? frate...stiu ca nu toata lumea are posibilitatea sa isi bibileasca mobrele sau sa repare la ele dar eu...usurel usurel...am invatat multe lucruri si mi-am cumparat scule(profesionale chiar) + consumabile...si reusesc mereu sa imi fac singurel mobrele! Si sincer...ies extrem de bine! Am bagat milioane, poate chiar zeci de milioane in scule si consumabile + multe ore de citit pe forumuri despre diferite probleme! Iar...cand nu stiu sa fac ceva sau nu dau de cap anumitor probleme...intreb! Cunosc multi mecanici sau mai putin mecanici din Bucuresti si Prahova si am vazut cam de ce sunt in stare! Tocmai d-asta am ales sa imi fac treaba singurel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 men citesc de ceva timp posturile tale si scuze ca ma bag in seama ... dar nenea ala ti-a dat motoreta in halu asta? sau asa ai luat-o tu? pana mea din cate vad eu tu mai platesti 3 motorete ca alea pana o pui pe picioare... dar in fine fiecare are gargaunii lui la cap ... eu iti urez succes ... sper ca in curand sa ma alaturi voua..... cu un 750 ... sa vedem anu oricum dupa 2006 . Bafta Asculta sfat de la un posesor de k8...daca ai de ales intre k6-k7 si k8-k9...ia-ti k6-k7. Intre cele doua modele nu e nici o diferenta tehnica, doar estetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Asculta sfat de la un posesor de k8...daca ai de ales intre k6-k7 si k8-k9...ia-ti k6-k7. Intre cele doua modele nu e nici o diferenta tehnica, doar estetica. saru mana sefu de sfat acu testez ... imi place faru ala de k8=k9 in rest nimic ... oricum de 750 sa fie cam asta e criteriu.... oricum mai dureaza cam 1 luna, dupa aia show momentan mi-am luat cizme .... casca ... combinezonu si manusile tre sa le iau curand ... ca alelalte s-au .... bulibasit la incident.... s'auzim de vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 (editat) a mai ramas una bucata,protectie umeri,coate,spate,stare buna..pret 160 euro neg. marimea M Editat Mai 5, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Ieri mi-am facut schimbul de ulei, filtru de aer, bujii si pinion fata. Nu prea complicat cu manualul si niste tutoriale de pe net in fata, dar nici pentru cine nu stie sa invarta o cheie tubulara . Remarcati va rog diferenta intre filtru de aer vechi si nou, bujiile vechi cam negre si mizeria care se gasea in jurul pinionului fata. locul ala ar trebui curatat macar o data pe an. Mesaj completat Pinionul nou este unul de gsx-r 600 original care are cu un dinte mai putin. Se simte ceva diferenta adica face broscute la o accelerare violenta in a 1-a si parca pe unde aveam, nevoie sa dau a 2-a acum pot sa merg si cu a 3a. Sa zic ca banda de putere s-a mutat cu 1000 de turatii mai jos. Diferenta dintre viteza reala si cea indicata nu am calculat-o si nici speedohealer nu am instalat, dar se rozelva la urmatorul salariu De asemenea am lasat lantul un pic cam larg, dar o sa remediez curand. Si alta problema ar fi ca aseara la o tura prin oras mi s-a parut ca sta mai cald decat de obicei motorul. Inca nu ma alarmez pana nu dau o tura pe afara din oras, dar sper sa nu fie de la faptul ca am cam pus ceva ulei in plus fata de cat scrie, nu mult dar oricum....E posibil sa fie de la "rodajul" uleiului? Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Ieri mi-am facut schimbul de ulei, filtru de aer, bujii si pinion fata. Nu prea complicat cu manualul si niste tutoriale de pe net in fata, dar nici pentru cine nu stie sa invarta o cheie tubulara . Remarcati va rog diferenta intre filtru de aer vechi si nou, bujiile vechi cam negre si mizeria care se gasea in jurul pinionului fata. locul ala ar trebui curatat macar o data pe an.Mesaj completat Pinionul nou este unul de gsx-r 600 original care are cu un dinte mai putin. Se simte ceva diferenta adica face broscute la o accelerare violenta in a 1-a si parca pe unde aveam, nevoie sa dau a 2-a acum pot sa merg si cu a 3a. Sa zic ca banda de putere s-a mutat cu 1000 de turatii mai jos. Diferenta dintre viteza reala si cea indicata nu am calculat-o si nici speedohealer nu am instalat, dar se rozelva la urmatorul salariu De asemenea am lasat lantul un pic cam larg, dar o sa remediez curand. Si alta problema ar fi ca aseara la o tura prin oras mi s-a parut ca sta mai cald decat de obicei motorul. Inca nu ma alarmez pana nu dau o tura pe afara din oras, dar sper sa nu fie de la faptul ca am cam pus ceva ulei in plus fata de cat scrie, nu mult dar oricum....E posibil sa fie de la "rodajul" uleiului? Idei? uleiurile proaste fac ca temp motorului sa fie mai ridicata, dar cred ca la tine nu e cazul ci e doar o coicidenta. eu am obs. ca ieri si marti apa mi-a stat numai la 100+ in oras bara la bara si asta numai din cauza temperaturi de afara<de vine vara usor-usor> Mesaj completat tr sa ai grija cu pinionul cel nou ca daca e mai mic o sa-ti distruga mai repede protectiile de cauciuc de pe bascula<majopritatea recomanda o foaie mai mare pe spate> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 uleiurile proaste fac ca temp motorului sa fie mai ridicata, dar cred ca la tine nu e cazul ci e doar o coicidenta. eu am obs. ca ieri si marti apa mi-a stat numai la 100+ in oras bara la bara si asta numai din cauza temperaturi de afara<de vine vara usor-usor>Mesaj completat tr sa ai grija cu pinionul cel nou ca daca e mai mic o sa-ti distruga mai repede protectiile de cauciuc de pe bascula<majopritatea recomanda o foaie mai mare pe spate> Nu ma gandisem la faza cu bascula....nu cred ca o sa fie problema, dar o sa fiu atent. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 stie careva niste acte de srad 750 an 96-97 la vanzare? ma intereseaza sa se poata scoate certificat de atestare fiscala la zi deoarece excrocu de mi-a vandut motorul are 40 milioane datorie la stat si eu nu imi pot inmatricula mobra...ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 la cat incepe rosu la k2 de 600 ? 14k sau 14.5 k ca am incurcat placutele de la bord intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 stie careva niste acte de srad 750 an 96-97 la vanzare? ma intereseaza sa se poata scoate certificat de atestare fiscala la zi deoarece excrocu de mi-a vandut motorul are 40 milioane datorie la stat si eu nu imi pot inmatricula mobra...ms sa stii ca e nasoala treaba asta ..nu cred ca o rezolvi usor eu am descoperit ca motorul care l'am vandut acum 3 ani (007) nu mai apare in evidenta primariei pe numele meu .deci n'am ce atestat fiscal sa ii mai dau sa inmatriculeze, is curios cum se rezolva ciudat e ca eu nu m'am prezentat la primarie ptr radiere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.