Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

De la Gabone mi le-am luat! ia legatura cu el si iti spune el de unde le aduce! :laugh:

 

Imi dai te rog si mie un nr de telefon ca vreau sa imi comand ceva pentru mobra si nu prea am timp de alergat iar la reprezentanta mi-au dat nr de tel al unui tip de la piese care nu imi raspunde la telefon iar la mail-uri nici atat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

esti varza ,scuza-mi expresia... te mai dadeai smardoi pe diferite topicuri pe aici si nu iei masuri in privinta mecanicului care ti-a luat o gramada de plastice , scaritele etc etc pe BLAT ! ce sa zic... o sa ajunga aastia sa va fuck@ nevestele si voi sa va uitati la ei... si dupaia o sa veniti pe forum sa faceti un topic sa il faceti de ras ca v-a bulit nevasta... ooof mare ti-e gradina doamne ! :laugh:

pritene - dai "smardoi" unuia ca tine - te prind iti rup capul si plec - nu stii unde stau - dar sa ma trezesc dimineata cu mobra facuta praf - caci stam la 200 m unu de altul nu cred ca este o solutie plauzibila pentru mine - spre deosebire de tine eu gandesc cand fac ceva ... nu dau smardoi si apoi astept sa vina cu politia dupa mine sau imi dea foc la mobra sau sa imi rupa capul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Hondele si Yamahale nu ie bune pentru linie dreapta doar pentru circuit...putin mai tarziu au aparut si Kawasaki cu Suzuki doar pentru liniute"

 

 

:laugh:

 

Eu credeam ca din cauza lipsei notorii de cuplu a yamahei si a puterii la honda :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am pus si eu carenele pe ea cam asa arata - desi aripa fata a fost comandata neagra a venit galbena :laugh: nu mai zic nimic

oricum m-am saturat de "meseriasi" nu ma mai cert pt o aripa galbena in loc de neagra, am alte probleme

 

scuzati calitatea pozelor (cu telefonul) - abia o asamblasem - evident trebuie sa dau tot jos - si sa o iau de la capt - sa vopsesc suruburile - in negru/galben dupa caz, si cateva stickere umane si decente

 

asfalt uscat

post-42515-1272887266_thumb.jpg

post-42515-1272887382_thumb.jpg

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca e prea tarziu acum, dar cred ca ar fi aratat foarte bine integral glbena, si cu nste colante negre :cheers:

Oricum, eu zic ca arata bine, si cu aripa fata poti rezolva cu niste colant, ar trebui sa fie ieftin :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca e prea tarziu acum, dar cred ca ar fi aratat foarte bine integral glbena, si cu nste colante negre :huh:

Oricum, eu zic ca arata bine, si cu aripa fata poti rezolva cu niste colant, ar trebui sa fie ieftin :D

am sa o las asa cum este

 

acum in alta ordine de idei astept bordul si sa refac instalatia electrica - fostul propietar a facut o mizerie de nedescris

 

alta buba intampinata - nu imi iese din viteze - fie imi sare in treapta 1 fie in treapta 2

de pornit nu porneste decat cu ambreiajul tras (fiind in viteza) si cu cricul ridicat - daca am lasat cricul cu ambreiajul tras taie electrica :cheers:

 

as ca am hotarat sa decuplez cricul acum intrebare (caci in manual nu am gasit) daca decuplez cricul cum este default - ON sau OFF?

 

Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa o las asa cum este

 

acum in alta ordine de idei astept bordul si sa refac instalatia electrica - fostul propietar a facut o mizerie de nedescris

 

alta buba intampinata - nu imi iese din viteze - fie imi sare in treapta 1 fie in treapta 2

de pornit nu porneste decat cu ambreiajul tras (fiind in viteza) si cu cricul ridicat - daca am lasat cricul cu ambreiajul tras taie electrica :cheers:

 

as ca am hotarat sa decuplez cricul acum intrebare (caci in manual nu am gasit) daca decuplez cricul cum este default - ON sau OFF?

 

Asfalt Uscat!

 

Motorul se opreste cu cricul pus + in viteze oricum ar fi ambreiajul. Cric+motor pornit se poate doar in Neutru.

De asemenea a mea nu porneste decat cu ambreiajul tras indiferent daca e in viteza sau nu.

Sunt sisteme de siguranta. Eu zic sa nu decuplezi senzorul de cric ca e posibil sa pleci cu ea de pe loc cu cricul pus si la prima curba pe stanga sa o faci lata. Crede-ma se poate intampla oricat de atent si de experimentat si fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul se opreste cu cricul pus + in viteze oricum ar fi ambreiajul. Cric+motor pornit se poate doar in Neutru.

De asemenea a mea nu porneste decat cu ambreiajul tras indiferent daca e in viteza sau nu.

Sunt sisteme de siguranta. Eu zic sa nu decuplezi senzorul de cric ca e posibil sa pleci cu ea de pe loc cu cricul pus si la prima curba pe stanga sa o faci lata. Crede-ma se poate intampla oricat de atent si de experimentat si fi.

 

vroiam sa decuplez dracia pana o iau la bibilit - sa vad ce are - oricum nu am bord - deci nu circu cu ea - firele la semnalizari nu le gasesc - cred ca am sa dau comanda de o instalatie electerica pana la urma :cheers: am constat ca nici farul nu pot sa il aprind - lipsesc mufele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vroiam sa decuplez dracia pana o iau la bibilit - sa vad ce are - oricum nu am bord - deci nu circu cu ea - firele la semnalizari nu le gasesc - cred ca am sa dau comanda de o instalatie electerica pana la urma :cheers: am constat ca nici farul nu pot sa il aprind - lipsesc mufele

 

men citesc de ceva timp posturile tale si scuze ca ma bag in seama ... dar nenea ala ti-a dat motoreta in halu asta? sau asa ai luat-o tu? pana mea din cate vad eu tu mai platesti 3 motorete ca alea pana o pui pe picioare... dar in fine fiecare are gargaunii lui la cap ... eu iti urez succes ...

 

sper ca in curand sa ma alaturi voua..... cu un 750 ... sa vedem anu :huh: oricum dupa 2006 .

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vroiam sa decuplez dracia pana o iau la bibilit - sa vad ce are - oricum nu am bord - deci nu circu cu ea - firele la semnalizari nu le gasesc - cred ca am sa dau comanda de o instalatie electerica pana la urma :cheers: am constat ca nici farul nu pot sa il aprind - lipsesc mufele

 

 

daca aflu ceva de o instalatie electrica, te sun. io nu am nevoie decat de blocul de sigurante. si cred ca stiu si unde gasesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

men citesc de ceva timp posturile tale si scuze ca ma bag in seama ... dar nenea ala ti-a dat motoreta in halu asta? sau asa ai luat-o tu? pana mea din cate vad eu tu mai platesti 3 motorete ca alea pana o pui pe picioare... dar in fine fiecare are gargaunii lui la cap ... eu iti urez succes ...

 

sper ca in curand sa ma alaturi voua..... cu un 750 ... sa vedem anu :cheers: oricum dupa 2006 .

 

Bafta

am luat motorul lovit pe partea fata - ceea ce trebuia schimbat la ea erau doar cateva piese marunte : far, parbriz, aripa fata, bord, cadrul de bord si reparat carenele

 

am lasat motorul tot la el din cauza banilor - intre timp m-am apucat de altele - parbriz, consumabile, aripa, reparat carene/vopsit

cand am luat-o ... am luat-o varza - nici nu vreau sa ma gandesc la cati bani am bagat in ea - usor usor trec de pretul uneia in stare foarte buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vroiam sa decuplez dracia pana o iau la bibilit - sa vad ce are - oricum nu am bord - deci nu circu cu ea - firele la semnalizari nu le gasesc - cred ca am sa dau comanda de o instalatie electerica pana la urma :cheers: am constat ca nici farul nu pot sa il aprind - lipsesc mufele

Pot sa te ajut eu cu nr de tel al unui tip care vinde instalatia complecta de la un K1 de 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vroiam sa decuplez dracia pana o iau la bibilit - sa vad ce are - oricum nu am bord - deci nu circu cu ea - firele la semnalizari nu le gasesc - cred ca am sa dau comanda de o instalatie electerica pana la urma :cheers: am constat ca nici farul nu pot sa il aprind - lipsesc mufele

e mufa verde de sub sa<daca o decuplezi va considera ca e cricul ridicat>pt probe poti sa-l decuplezi linistit dar per total nu face asta<eu sunt unul din cei [patiti cu cricul> :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

delu...cum il cheama pe acest..."mecanic"?

frate...stiu ca nu toata lumea are posibilitatea sa isi bibileasca mobrele sau sa repare la ele dar eu...usurel usurel...am invatat multe lucruri si mi-am cumparat scule(profesionale chiar) + consumabile...si reusesc mereu sa imi fac singurel mobrele! Si sincer...ies extrem de bine! Am bagat milioane, poate chiar zeci de milioane in scule si consumabile + multe ore de citit pe forumuri despre diferite probleme! Iar...cand nu stiu sa fac ceva sau nu dau de cap anumitor probleme...intreb! :huh: Cunosc multi mecanici sau mai putin mecanici din Bucuresti si Prahova si am vazut cam de ce sunt in stare! Tocmai d-asta am ales sa imi fac treaba singurel! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

men citesc de ceva timp posturile tale si scuze ca ma bag in seama ... dar nenea ala ti-a dat motoreta in halu asta? sau asa ai luat-o tu? pana mea din cate vad eu tu mai platesti 3 motorete ca alea pana o pui pe picioare... dar in fine fiecare are gargaunii lui la cap ... eu iti urez succes ...

 

sper ca in curand sa ma alaturi voua..... cu un 750 ... sa vedem anu :cheers: oricum dupa 2006 .

 

Bafta

 

Asculta sfat de la un posesor de k8...daca ai de ales intre k6-k7 si k8-k9...ia-ti k6-k7. Intre cele doua modele nu e nici o diferenta tehnica, doar estetica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asculta sfat de la un posesor de k8...daca ai de ales intre k6-k7 si k8-k9...ia-ti k6-k7. Intre cele doua modele nu e nici o diferenta tehnica, doar estetica.

 

saru mana sefu de sfat :cheers:

 

acu testez ... imi place faru ala de k8=k9 in rest nimic ... oricum de 750 sa fie cam asta e criteriu.... oricum mai dureaza cam 1 luna,

 

dupa aia show :huh:

 

momentan mi-am luat cizme .... casca ... combinezonu si manusile tre sa le iau curand ... ca alelalte s-au .... bulibasit la incident....

 

s'auzim de vine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am facut schimbul de ulei, filtru de aer, bujii si pinion fata. Nu prea complicat cu manualul si niste tutoriale de pe net in fata, dar nici pentru cine nu stie sa invarta o cheie tubulara :cheers:. Remarcati va rog diferenta intre filtru de aer vechi si nou, bujiile vechi cam negre si mizeria care se gasea in jurul pinionului fata. locul ala ar trebui curatat macar o data pe an.

Mesaj completat

Pinionul nou este unul de gsx-r 600 original care are cu un dinte mai putin. Se simte ceva diferenta adica face broscute la o accelerare violenta in a 1-a si parca pe unde aveam, nevoie sa dau a 2-a acum pot sa merg si cu a 3a. Sa zic ca banda de putere s-a mutat cu 1000 de turatii mai jos. Diferenta dintre viteza reala si cea indicata nu am calculat-o si nici speedohealer nu am instalat, dar se rozelva la urmatorul salariu :huh:

De asemenea am lasat lantul un pic cam larg, dar o sa remediez curand.

Si alta problema ar fi ca aseara la o tura prin oras mi s-a parut ca sta mai cald decat de obicei motorul. Inca nu ma alarmez pana nu dau o tura pe afara din oras, dar sper sa nu fie de la faptul ca am cam pus ceva ulei in plus fata de cat scrie, nu mult dar oricum....E posibil sa fie de la "rodajul" uleiului? Idei?

post-3595-1273124650_thumb.jpg

post-3595-1273124674_thumb.jpg

post-3595-1273124697_thumb.jpg

post-3595-1273124762_thumb.jpg

post-3595-1273124827_thumb.jpg

post-3595-1273124889_thumb.jpg

post-3595-1273124909_thumb.jpg

post-3595-1273124931_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am facut schimbul de ulei, filtru de aer, bujii si pinion fata. Nu prea complicat cu manualul si niste tutoriale de pe net in fata, dar nici pentru cine nu stie sa invarta o cheie tubulara :cheers:. Remarcati va rog diferenta intre filtru de aer vechi si nou, bujiile vechi cam negre si mizeria care se gasea in jurul pinionului fata. locul ala ar trebui curatat macar o data pe an.

Mesaj completat

Pinionul nou este unul de gsx-r 600 original care are cu un dinte mai putin. Se simte ceva diferenta adica face broscute la o accelerare violenta in a 1-a si parca pe unde aveam, nevoie sa dau a 2-a acum pot sa merg si cu a 3a. Sa zic ca banda de putere s-a mutat cu 1000 de turatii mai jos. Diferenta dintre viteza reala si cea indicata nu am calculat-o si nici speedohealer nu am instalat, dar se rozelva la urmatorul salariu :huh:

De asemenea am lasat lantul un pic cam larg, dar o sa remediez curand.

Si alta problema ar fi ca aseara la o tura prin oras mi s-a parut ca sta mai cald decat de obicei motorul. Inca nu ma alarmez pana nu dau o tura pe afara din oras, dar sper sa nu fie de la faptul ca am cam pus ceva ulei in plus fata de cat scrie, nu mult dar oricum....E posibil sa fie de la "rodajul" uleiului? Idei?

uleiurile proaste fac ca temp motorului sa fie mai ridicata, dar cred ca la tine nu e cazul ci e doar o coicidenta. eu am obs. ca ieri si marti apa mi-a stat numai la 100+ in oras bara la bara si asta numai din cauza temperaturi de afara<de vine vara usor-usor>

Mesaj completat

tr sa ai grija cu pinionul cel nou ca daca e mai mic o sa-ti distruga mai repede protectiile de cauciuc de pe bascula<majopritatea recomanda o foaie mai mare pe spate>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiurile proaste fac ca temp motorului sa fie mai ridicata, dar cred ca la tine nu e cazul ci e doar o coicidenta. eu am obs. ca ieri si marti apa mi-a stat numai la 100+ in oras bara la bara si asta numai din cauza temperaturi de afara<de vine vara usor-usor>

Mesaj completat

tr sa ai grija cu pinionul cel nou ca daca e mai mic o sa-ti distruga mai repede protectiile de cauciuc de pe bascula<majopritatea recomanda o foaie mai mare pe spate>

 

Nu ma gandisem la faza cu bascula....nu cred ca o sa fie problema, dar o sa fiu atent. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva niste acte de srad 750 an 96-97 la vanzare? ma intereseaza sa se poata scoate certificat de atestare fiscala la zi deoarece excrocu de mi-a vandut motorul are 40 milioane datorie la stat si eu nu imi pot inmatricula mobra...ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva niste acte de srad 750 an 96-97 la vanzare? ma intereseaza sa se poata scoate certificat de atestare fiscala la zi deoarece excrocu de mi-a vandut motorul are 40 milioane datorie la stat si eu nu imi pot inmatricula mobra...ms

 

sa stii ca e nasoala treaba asta ..nu cred ca o rezolvi usor

 

eu am descoperit ca motorul care l'am vandut acum 3 ani (007) nu mai apare in evidenta primariei pe numele meu .deci n'am ce atestat fiscal sa ii mai dau sa inmatriculeze, is curios cum se rezolva

ciudat e ca eu nu m'am prezentat la primarie ptr radiere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...