Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Rodaj la 25.000km? :cheers:

 

Pentru motoru meu :

 

Dupa cum observi 10W40 incepe de la -20 grade...mergi tu cu motoru la temperatura aia? Daca da, turturi placuti :D

 

Da frate, am facut rodajul 25.000, timp in care am schimbat uleiul la fiecare 1000 km (scump!), am mers cu cel mult 80 km/h si sub 3000 rpm .... ca sa fiu sigur!

 

Iti inteleg perfect motivul pentru care folosesti 15W50, ca ai fost multumit de el, perfect valabil.

Fiecare dintre noi e liber sa-si intretina mobra cum crede de cuviinta.

Cu toate astea raman la parerea mea ca ar trebui respectate in primul rand recomandarile producatorului. Un argument pe care l-as avea e ca, in timp ce fiecare dintre noi avem cate una, doua ... zece motociclete din perspectiva carora ne dam cu parerea (sa presupunem ca foarte pertinent si obiectiv), fabricantul a conceput motorul, i-a adus imbunatatiri, l-a produs, l-a testat si, cel mai important, a vandut zeci sau sute de mii, de pe urma carora a primit reclamatii care sunt luate in calcul pentru dezvoltarea in continuare a motorului.

 

Din graficul pe care l-ai atasat s-ar putea intelege ca a doua cifra este legata de temperatura maxima la care poate fi folosit uleiul (graficul pentru 10W30), ceea ce e nu este adevarat. Codifica viscozitatea la 100C (interval). De fapt ce sens ar avea sa testezi uleiul la o temperatura ambientala oarecare, cand in timpul functionarii o sa aibe totdeauna in jur de 100C?

La fel si prima cifra, codifica o viscozitate maxima la temperatura de testare (0W:-30, 5W:-25, 10W-20 samd) precum si o viscozitate minima la 100C.

 

Alegerea uleiului nu e doar functie de temperaturi (adica daca merge cineva cu mobra la -20 - inseamna ca tu ai pus 15W pentru ca mergi la -15, dar nu la -20?!) ci si de tipul de motor, la ce turatie functioneaza, tipul de racire (aer, apa, ulei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da frate, am facut rodajul 25.000, timp in care am schimbat uleiul la fiecare 1000 km (scump!), am mers cu cel mult 80 km/h si sub 3000 rpm .... ca sa fiu sigur!

 

Iti inteleg perfect motivul pentru care folosesti 15W50, ca ai fost multumit de el, perfect valabil.

Fiecare dintre noi e liber sa-si intretina mobra cum crede de cuviinta.

Cu toate astea raman la parerea mea ca ar trebui respectate in primul rand recomandarile producatorului. Un argument pe care l-as avea e ca, in timp ce fiecare dintre noi avem cate una, doua ... zece motociclete din perspectiva carora ne dam cu parerea (sa presupunem ca foarte pertinent si obiectiv), fabricantul a conceput motorul, i-a adus imbunatatiri, l-a produs, l-a testat si, cel mai important, a vandut zeci sau sute de mii, de pe urma carora a primit reclamatii care sunt luate in calcul pentru dezvoltarea in continuare a motorului.

 

Din graficul pe care l-ai atasat s-ar putea intelege ca a doua cifra este legata de temperatura maxima la care poate fi folosit uleiul (graficul pentru 10W30), ceea ce e nu este adevarat. Codifica viscozitatea la 100C (interval). De fapt ce sens ar avea sa testezi uleiul la o temperatura ambientala oarecare, cand in timpul functionarii o sa aibe totdeauna in jur de 100C?

La fel si prima cifra, codifica o viscozitate maxima la temperatura de testare (0W:-30, 5W:-25, 10W-20 samd) precum si o viscozitate minima la 100C.

 

Alegerea uleiului nu e doar functie de temperaturi (adica daca merge cineva cu mobra la -20 - inseamna ca tu ai pus 15W pentru ca mergi la -15, dar nu la -20?!) ci si de tipul de motor, la ce turatie functioneaza, tipul de racire (aer, apa, ulei)

 

Nu vreau sa intru in polemici...have fun cu mobra ta:) e tot ce conteaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa intru in polemici...have fun cu mobra ta:) e tot ce conteaza

Nici eu nu am de gand sa intru in polemici si nu de asta am scris.

Si tu la fel! Ai dreptate, e tot ce conteaza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motul 300V - la 23 de mii cat scrie pe bord ( real ??? ) nu-mi consuma deloc.

 

baiatu care mergi in rodaj 25 de mii ??? cu maxim 80 si 3mii de ture, intrebari :

 

nu-ti vine sa te dai jos dp motor ? IN MERS ?

la 23 de mii cat am pe bord, motorul meu inseamna ca e aproape nou.. nici nu a iesit din rodaj.

dc imi luam capace cand eram incepator si schimbam la 2k ca la masina,

si toata lumea imi zicea sa schimb la 6k-7k .... probabil, pt ca-s mai negru la fata !

Editat de mandibula
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt adeptul la schimbatului mai des (ma refer la ulei)

dar mi se pare cam extrem sa schimb la 1000 asta inseamna ca dupa un w.e. trebuie sa schimb uleiul?

eu schimb la 5000 si sunt foarte multumit

bag 300v 15w50 in hayabusa mea si nu ma supara deloc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

heheh, sunteti mai nebuni... :cheers:

nu vreau sa ma bag intre voi, dar omul (Dudus) a zis doar ca, pana la 25000, a pus doar 300V, mai putin cand a facut rodajul si la ultimul schimb...

nu stiu cum ati interpretat ca la ultimul schimb a terminat rodajul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt adeptul la schimbatului mai des (ma refer la ulei)

dar mi se pare cam extrem sa schimb la 1000 asta inseamna ca dupa un w.e. trebuie sa schimb uleiul?

Glumeam si eu dupa mistourile la care am fost luat!

In primul post am scris va nu am vrut sa dau banii pentru 300v pentru 1000 km (rodaj), dar s-a inteles altfel.

Primul schimb dupa rodaj l-am facut la dupa vreo 2500

Dupa aia am schimbat in jur de 5000, in functie de ce drumuri aveam in plan.

 

@metoxil: ms de atentia cu care ai citit. nu-i cu suparare, mai radem si noi. sper sa nu se apuce lumea sa schimbe la 1000 :cheers:

Editat de Dudus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol ... is cheaun ...

intradevar, eu intelesesem ca a mers in rodaj 25 de mii numai cu 80 , pana in 3mii de ture, si a schimbat ulei din mie-n mie

 

" Da frate, am facut rodajul 25.000, timp in care am schimbat uleiul la fiecare 1000 km (scump!), am mers cu cel mult 80 km/h si sub 3000 rpm .... ca sa fiu sigur! "

 

n-am dormit de 2 nopti ...

scuze .

 

hai sa o dam pe altceva ca-i prea tare :

 

http://www.220.ro/funny/Nu-Ma-Claxona-Fraiere/UfxhEKV4Id/

Editat de mandibula
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am luat mobra la 28.000 km (cat de reali or fi, nu cred ca mai stie nimeni).

prima data am pus motul, apoi Ipone si acum Bardahl. Schimb si eu cam la 5000 sau primavara.

Am acum 42.000 si nu consume deloc ulei, cum de altfel mi se pare si normal.

De mentionat ca merg mai mult touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci survolaj, radu, mandibula

 

am dus mobra la bogdan padure - rezultatul - mobra merge cum trebuie - iar mtoorul este super bun :10: compresie 14 :D

 

motivul problemelor - senzori pusi aiurea - pana si pompa de benzina era pusa aiurea - de se mira omul cum de a mers motoreta

 

s-au stins ledul de la ulei (tot din cauza unui senzor pus aiurea)

 

deci - asa cum zice si la mine in semnatura - atentie la cine lasati motoreta pentru reparatii sau iernat :cheers: caci acel STAN mi-a zapacit motoreta de la cap la coada

 

asfalt uscat tuturor

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de putoline ce stiti?eu sunt la al 3 schimb si e ok nu-l papa

Personal n-am folosit, dar am auzit ca e foarte bun.

Am vazut ca au o gama foarte variata de uleiuri inclusiv sintetice ester.

In orce caz, am auzit mai mult despre Putoline dupa ce am venit in Olanda, iar firma fiind olandeza e destul de populara aici.

In consecinta puteti sa ma acuzati de subiectivism, dar nu sunt chiar extaziat de olandezi pentru orice ar face.

Avand in vedere ca nu se ocupa decat de motociclete, quaduri si scutere inclin totusi sa cred ca ce am auzit e adevarat. Cu atat mai mult cu cat cel care a infiintat firma e pasionat de motoare.

 

Multumesc de sfat si recomandare, a venit suportul si top case-ul. Mi-am luat de la ei si lant si furtune de frana.

Singura chestie e ca am cerut livrarea in RO, asa ca o sa le vad de abia peste 4 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dudus

sa te bucuri de ele fara incidente :P

in legatura cu putolinu' asa este in ro nu prea este cunoscut..poate doar la categoria de offroad.cel putin eu am cautat anu trecut putoline full syntetic si nu am gasit decat semi.personal cred ca orice ulei e destul de bun atata timp cat se schimba la timp si nr de km corespunzatori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci survolaj, radu, mandibula

 

am dus mobra la bogdan padure - rezultatul - mobra merge cum trebuie - iar mtoorul este super bun :) compresie 14 ;)

 

motivul problemelor - senzori pusi aiurea - pana si pompa de benzina era pusa aiurea - de se mira omul cum de a mers motoreta

 

s-au stins ledul de la ulei (tot din cauza unui senzor pus aiurea)

 

deci - asa cum zice si la mine in semnatura - atentie la cine lasati motoreta pentru reparatii sau iernat :P caci acel STAN mi-a zapacit motoreta de la cap la coada

 

asfalt uscat tuturor

 

Ma bucur ca te-a rezolvat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da... ia borna dp baterie

la ora 12 o pui la loc ! lol

hehehehe :P

 

 

da, trebuie tinute apasate amandoua (ADJ +SEL) pana incepe sa clipeasca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, dar cu masina si la toate cele 3 zile.

Eu o sa plec cu mobra, probabil pe 13, adica in prima zi a motogp-ului. Pe 12 mi-e cam greu sa plec; cam imposibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o toba ovala de Onda taiata si nituita la dimensiune facut un cot ca sa treaca de anvelopa. Este criminala, la drumuri lungi o schimb ca ma omoara de urechi. O sa pun si opoza 2 dar sa le fac mai intai.

Mesaj completat

PozeNanukgsx-r016.jpg

PozeNanukgsx-r017.jpg

 

 

vine super bine toba, sunt curios cum suna. milizia te-a oprit ?

 

revin si eu cu intrebarea: pot pune un micron ce a fost pe gsx-r 1000 k7 (cu prinderea la scarita pasager) pe moto meu 600 k7 ?

adica ma intereseaza daca dimensiunile tobei sunt aceleasi ci nu mai lunga/groasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una bucata indicator de treapta cu cip (GIpro) pentru delimitarea cuplului incorporat e la vanzare pt cine vrea,merge pe:GSXR600 01-09, GSXR750 98-09, GSXR1000 01-09, B-KING 08 SV100003-09 TL1000 98-03,pret 150 euro neg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vine super bine toba, sunt curios cum suna. milizia te-a oprit ?

 

revin si eu cu intrebarea: pot pune un micron ce a fost pe gsx-r 1000 k7 (cu prinderea la scarita pasager) pe moto meu 600 k7 ?

adica ma intereseaza daca dimensiunile tobei sunt aceleasi ci nu mai lunga/groasa

 

Nu m-a oprit

ca trag de ambreiaj sau treapta 6 la 4000 ture :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...