dealien Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Hmm, tot ai adus vorba dealien . Daca o sa schimb toba si filtrul de aer si pun K&N, trebuie modificat ceva la ea ? in mod normal ar trebui...pentru ca automat ia mai mult aer prin filtru k&n mai deschis si automat este si evacuarea mai repede facuta...deci eu stiu si sunt sigur ca ar trebui sa se faca o verificare,ajustare a injectiei si a parametrilor de la motor si injectie... plus ca o sa fie si mare diferenta...eu am pus la mine K&N si se simte diferenta...accelereaza mult mai bine... see YA Nu mai trebuie modificat nimic ,doar ca ar trebui si un power-commander ca sa simti intr-adevar o schimbare Dupa ce ai pus si power-comander atunci sa vezi ...e bine la power comander ca iti incarci ce harta vrei si gata...plus de asta se schimba/modifica f usor see YA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 explicati ca pt noobi ca mine, ce e ala power commander, unde se pune, cat costa, ce modifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD KAW Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 sal la toata lumea... am schimbat tabara, de maine sper sa merg pe gsx r600. e loc in club si pentru mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 explicati ca pt noobi ca mine, ce e ala power commander, unde se pune, cat costa, ce modifica Citeste aici http://www.jhsracing.co.uk/power_commander.htm Costa in functie de model, se pune deobicei sub saua pasagerului modifica curba injectiei si a cuplului in functie de niste setari si parametrii ai motorului, se leaga in paralel cu ECU(electronic control unit) al motorului... Dar intra pe link de mai sus sau da un search pe google si o sa aflii o gramada!!! see YA sal la toata lumea... am schimbat tabara, de maine sper sa merg pe gsx r600. e loc in club si pentru mine? E loc pt toata lumea Bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogun Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 salut.sunt si eu un proaspat posesor de gsx 600 r srad fabricat in '98.nu prea ma pricep dar mai multi prieteni mai experimentati in ale motoarelor mi-au spus ca are injectie.chiar si un prieten care are o hayabusa mi-a zis ca are injectie, oare e sau nu pe injectie?cum se poate afla? si care e diferenta? e mai puternica sau mai fiabila?inca nu am apucat sa o pilotez dar luni imi ies actele si numerele.abia astept sa vad cum se comporta.sunt incepator dar imi place la nebunie.si acum niste poze..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 salut.sunt si eu un proaspat posesor de gsx 600 r srad fabricat in '98.nu prea ma pricep dar mai multi prieteni mai experimentati in ale motoarelor mi-au spus ca are injectie.chiar si un prieten care are o hayabusa mi-a zis ca are injectie, oare e sau nu pe injectie?cum se poate afla? si care e diferenta? e mai puternica sau mai fiabila?inca nu am apucat sa o pilotez dar luni imi ies actele si numerele.abia astept sa vad cum se comporta.sunt incepator dar imi place la nebunie.si acum niste poze..... Bine ai venit si sa stapanesti sanatos motorul...din pacare nu are injectie...abia din 2001 s-au facut cele de 600 cmc cu injectie...aflii daca dai rezervorul jos si te uiti sub el... injectia e ceva mai puternica si mai optimizata la consum si curba de cuplu si putere mai liniara...de comportat o sa-ti placa...o sa ierte multe greseli ...nu e chiar de joaca dar sa ai grija cu si de ea asfalt uscat see Ya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Am o intrebare:Dupa ce pornesc motorul la rece,pana la cate grade trebuie sa astept sa urce apa, ca sa merg cu motoru la turatii mari? salut.sunt si eu un proaspat posesor de gsx 600 r srad fabricat in '98.nu prea ma pricep dar mai multi prieteni mai experimentati in ale motoarelor mi-au spus ca are injectie.chiar si un prieten care are o hayabusa mi-a zis ca are injectie, oare e sau nu pe injectie?cum se poate afla? si care e diferenta? e mai puternica sau mai fiabila?inca nu am apucat sa o pilotez dar luni imi ies actele si numerele.abia astept sa vad cum se comporta.sunt incepator dar imi place la nebunie.si acum niste poze..... Sa o stapanesti sanatos!Si eu o sa am nr la al meu pe luni-marti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogun Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 mersi.da am observat ca atunci cand pun contactu face un sgomot ciudat, parca pompa de benzina dupa parerea mea, apoi dispare iconita galbena care arata o pompa de benzina.abia apoi o pornesc.nu-mi explic ce e chestia aia deoarece am avut un gsx600f si cand puneam contactu nu se auzea faza asta si nici nu aparea iconita aia si apoi sa dispara. da ma mai documentez sa vad de ce face asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 zgomotul este de la pompa de benzina.este ceva normal...eu plec cu motorul meu dupa ce apa ajunge undeva pe la 42-43 *C... cat despre turele mari ar mai trebui rulat un pic asa mai linistit pana se incinta bine uleiul si motorul...dar uleiul e baza...un prieten de al meu a pornit o yamaha si a turat-o blana fara sa se incalzeasca a oprit-o normal si a doua zi a luat-o cu duba ca nu mai mergea si ia- trebuit un alt motor deci o pornesti, o lasi sa se incalzeasca apa pana pe la 42 de grade , dai o tura de recunoastere sa se incinga si uleiul bine si apoi poti sa o arzi cat vrei... see YA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogun Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 mersi pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony_baxter1311 Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Am o intrebare:Dupa ce pornesc motorul la rece,pana la cate grade trebuie sa astept sa urce apa, ca sa merg cu motoru la turatii mari? Sa o stapanesti sanatos!Si eu o sa am nr la al meu pe luni-marti. 70 de grade .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Tin socul tras pana pe la 40-45 grade, si pot pleca in ture mici, pana in 5000 , pana ajunge motorul pe la 70 grade, cam asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Multam de informatii si asfalt curat la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Am o intrebare:Dupa ce pornesc motorul la rece,pana la cate grade trebuie sa astept sa urce apa, ca sa merg cu motoru la turatii mari? Lasa-l sa ajunga la temp de lucru ,sa fie acul in pozitie mediana sau peste 70grade.Ai mare grija cu mersul la rece ,caci afecteaza foarte mult viata unui motor...in vreo 5-10km e super-ok de mers cu el ,e in parametri optimi(cel putin al meu) ,deci pt 5-10km ,pana se incalzeste bine ,eu zic ca se merita sa ai un motor super-ingrijit Ps:la mine ,la drum intins ,imi indica cam 75-76grade eu am pus la mine K&N si se simte diferenta...accelereaza mult mai bine... Ma indoiesc ca de la un simplu k&n sa simti o asa diferenta...eu am schimbat tot sistemul de tobe(a fost cam 1700euro iar pe site-ul akrapovic ,zicea ca imi da 9cp) si sincer nu am simtit acei 9cp si nu prea te cred ca se simte o diferenta doar de la un filtru ....aaaa ,combinat cu tobe full ,filtru si power-commander ,DA!...dar asa simplu ,doar cu un filtru nu se face primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Lasa-l sa ajunga la temp de lucru ,sa fie acul in pozitie mediana sau peste 70grade.Ai mare grija cu mersul la rece ,caci afecteaza foarte mult viata unui motor...in vreo 5-10km e super-ok de mers cu el ,e in parametri optimi(cel putin al meu) ,deci pt 5-10km ,pana se incalzeste bine ,eu zic ca se merita sa ai un motor super-ingrijit Ps:la mine ,la drum intins ,imi indica cam 75-76grade Ma indoiesc ca de la un simplu k&n sa simti o asa diferenta...eu am schimbat tot sistemul de tobe(a fost cam 1700euro iar pe site-ul akrapovic ,zicea ca imi da 9cp) si sincer nu am simtit acei 9cp si nu prea te cred ca se simte o diferenta doar de la un filtru ....aaaa ,combinat cu tobe full ,filtru si power-commander ,DA!...dar asa simplu ,doar cu un filtru nu se face primavara Si dupa ce il forjez vreo 10 km e bine sa il mai las pornit vreo 2 min sau sa il opresc imediat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Lasa-l sa ajunga la temp de lucru ,sa fie acul in pozitie mediana sau peste 70grade.Ai mare grija cu mersul la rece ,caci afecteaza foarte mult viata unui motor...in vreo 5-10km e super-ok de mers cu el ,e in parametri optimi(cel putin al meu) ,deci pt 5-10km ,pana se incalzeste bine ,eu zic ca se merita sa ai un motor super-ingrijit Ps:la mine ,la drum intins ,imi indica cam 75-76grade Ma indoiesc ca de la un simplu k&n sa simti o asa diferenta...eu am schimbat tot sistemul de tobe(a fost cam 1700euro iar pe site-ul akrapovic ,zicea ca imi da 9cp) si sincer nu am simtit acei 9cp si nu prea te cred ca se simte o diferenta doar de la un filtru ....aaaa ,combinat cu tobe full ,filtru si power-commander ,DA!...dar asa simplu ,doar cu un filtru nu se face primavara nu am zis ca e racheta cu filtru K&N... dar accelereaza mai bine si se simte diferenta intre un filtru sport si unul stock... sau ? see YA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Si dupa ce il forjez vreo 10 km e bine sa il mai las pornit vreo 2 min sau sa il opresc imediat? Nu are nimic daca o opresti imediat...faza cu lasatul sa mearga vreo 2 min era si este la motorizarile TURBO si anume ,pt turbina se lasa 2-3 minute sa mearga putin motorul la relanti....dar cum pe motociclete nu prea exista turbo,nu are sens sa-l lasi 2 min sa mearga in gol nu am zis ca e racheta cu filtru K&N... dar accelereaza mai bine si se simte diferenta intre un filtru sport si unul stock... sau ? see YA Ma rog...castigul o fi de 0,00001sec pana la 200 sau mai stiu eu cat ,dar ma indoiesc ca tu(x sau y) ,ca om ,sa perceapi acel castig de 0,00001sec...e practic insesizabil ,repet pt noi ,ca OAMENI ,dar ma rog ,fie cum spui tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Nu are nimic daca o opresti imediat...faza cu lasatul sa mearga vreo 2 min era si este la motorizarile TURBO si anume ,pt turbina se lasa 2-3 minute sa mearga putin motorul la relanti....dar cum pe motociclete nu prea exista turbo,nu are sens sa-l lasi 2 min sa mearga in gol Ma rog...castigul o fi de 0,00001sec pana la 200 sau mai stiu eu cat ,dar ma indoiesc ca tu(x sau y) ,ca om ,sa perceapi acel castig de 0,00001sec...e practic insesizabil ,repet pt noi ,ca OAMENI ,dar ma rog ,fie cum spui tu mersi.Ma gandeam si eu ca dak il las pornit in gol dupa ce il incing apa urca repede la 104 grade,si mai bine il opresc direct cand ajung cand apa este undeva la 70-80 grade. Eu am auzit ca un filtru k&n da 1 sau 2 cp in plus.Nu stiu sigur daca da sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD KAW Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 (editat) ola! gata, mi-am adus un gsx r600...pun si poze.e frumusel motoru, a fost preparat sport: kit de evacuare, filtru, conducte frana, manere, etc...pun si poze. actele, intr-o sapt, max, si dupa aia, asfalt sa fie am gasit pe topic rasp la multe intrebari, dar mai am una, la cate grade se considera motorul supraincalzit? 90-100 *c??... drum fara evenimente, fericiti posesori de cai putere! Editat Aprilie 23, 2007 de MAD KAW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 ola! gata, mi-am adus un gsx r600...pun si poze.e frumusel motoru, a fost preparat sport: kit de evacuare, filtru, conducte frana, manere, etc...pun si poze. actele, intr-o sapt, max, si dupa aia, asfalt sa fie am gasit pe topic rasp la multe intrebari, dar mai am una, la cate grade se considera motorul supraincalzit? 90-100 *c??... drum fara evenimente, fericiti posesori de cai putere! Sa nu te sperii daca o sa porneasca termacupla la 104 grade.Asa este normal.pe la 110-112 grade motorul este supraincalzit.La al meu cand sta la relanti mai mult timp urca apa la 104 si porneste imediat termocupla.In mers ar trebui sa stea apa la 70 -80 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Aprilie 23, 2007 Autor Share Postat Aprilie 23, 2007 ola! gata, mi-am adus un gsx r600...pun si poze.e frumusel motoru, a fost preparat sport: kit de evacuare, filtru, conducte frana, manere, etc...pun si poze. actele, intr-o sapt, max, si dupa aia, asfalt sa fie am gasit pe topic rasp la multe intrebari, dar mai am una, la cate grade se considera motorul supraincalzit? 90-100 *c??... drum fara evenimente, fericiti posesori de cai putere! In carte la mine scrie ca daca trece temp de 120grade atunci trebuie sa opresc motoru si sa il las sa se raceasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogun Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 de unde fac rost si eu de o carte pt gsx 600 r srad? macar o copie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD KAW Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 multumesc mult pt informatii... gsx r600 are preferinte la o marca speciala de ulei pt motor?sau ceva mai bun cumva? vreau sa fac schimbul, ca sa fiu sigur.. merci! P.S. daca are cineva carene de gsx de 750 din 2002 am un prieten interesat sa cumpere (laterale, fata, spate), eventual preturi.. de unde fac rost si eu de o carte pt gsx 600 r srad? macar o copie... daca nu gasesti, eu incerc sa fac rost de una din germania, da o sa trebuiasca tradusa...mai vb! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Aprilie 23, 2007 Autor Share Postat Aprilie 23, 2007 de unde fac rost si eu de o carte pt gsx 600 r srad? macar o copie... Manualul propietarului sau manualul de service ? Le am pe amandoua, prima in varianta scrisa si a doua in format pdf. Care o vrei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogun Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 pdf ca e mai simplu.daca vrei te rog sa mi-l trimiti pe mess: shogun24yo ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.