hannspree Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 acu seamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 hannspree oficial ma pis pe mine de ras ) a fost cea mai tare replica ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Mz, intrebarile astea ale tale regulate au vreun scop sau sunt doar asa de dragul discutiei,gen ce mai vezi pe net vii si mai intrebi aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Mz, intrebarile astea ale tale regulate au vreun scop sau sunt doar asa de dragul discutiei,gen ce mai vezi pe net vii si mai intrebi aici ? au un scop.... in vara vreau sa imi iau k1 k2 sau k3 750. preferabil k3.... fac si eu temele pana am toti banisorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 pai in cazul asta, ca un sfat: daca ti atat de greu sa strangi banii pentru motor, nu te gandi inca la tuninguri si alte prostii gandeste-te ca probabil va trebui sa ai bani si de cauciucuri, schimb de ulei si filtre, poate placute de frana, lichid de frana, lant, etc n-o sa-ti cumperi motor nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treephoo Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 (editat) mz iti recomand sa pui gume noi indiferent ce-ti iei... asta daca vrei sa te bucuri de motor deci indiferent ce calcule-ti faci gandeste-te ca vreo 250 de euro iti treb pt cauciucuri...nu mai zic schimb ulei ca sa n-ai surprize, placute,lant....si lista poate continua. Editat Martie 15, 2011 de Treephoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 urmatoarea intrebare a lui mz o sa fie pt hannspree de cate ori a apasat "rotate clockwise sau counterclockwise" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Trotinele... este departe polimica de noi fratioare.. poate tu ai vazut alte beculete, prin trafic. Fratilor... ghici cu cine ma intalnesc in trafic dupa ce am venit de la plimbare... cu mz 125 ... casca de neamt ochelari la ochi.. ce mai... tare omul daca a avut curaj sa plece cu mz-ul la oras, ne-am salutat barbateste, dupa care a hopservat ca sunt aladin.. ala care intra pe forum.. deci omul este indragostit de moto si chiar o misca de colo colo, si este orijinal cu intrebarile imposibile puse. Acum chiar il cred ca-si ia motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 si intrebarea mea acum este : de ce trebuie sa isi ia gume de 250 euro cand poate sa isi ia de 150 la fel de bune o perioada, pana isi da seama ce ii comvine mai mult? mai bine incearca mai multe seturi de gume si vede care este pe placul lui... eu dupa ce duc GP-urile imi iau supercorsa sa vedem exact ce si cum e cu ele...oricum nu o sa imi iau decat gume moi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 AM uitat sa spun ca le doresc din suflet acelora care-si cumpara motociclete adica noi motociclisti, sa apuce sa uzeze un set de gume, placute, kit lant, o pereche de manusi, o pereche de ghete, etc. Eu mereu cand imi cumpar ceva ma gandesc " oare merit cevaul ala" ce am facut eu sa merit x lucru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 nu ma cert. sunt necunoscator... poate sa explice.... in fine... sanatateMesaj completat nu vad nici'o asemanare..... poate o fi alt model.... eu asa l'am gasit pe net. .si se aseamana oare cum cu farul....ma gandeam k e ceva mai tunning. ) multam ala pe leduri la forma parca seamana cu stopul de la k4,k5 , cel din stanga e de k3 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 ala pe leduri la forma parca seamana cu stopul de la k4,k5 , cel din stanga e de k3 .. da ,este pt 600 -750 k4-k5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 multumesc pt sfaturi...... aladine. ...dak vrei si poti poate vi cu mine cand o fi sa imi iau motoras....sa il testezi...sa vezi ce poate si sa asculti motoru.... sanatate maxima. Mesaj completat cauciucurile nu stiu daca or sa fie prioritare..,dar uleiul si lantul cu siguranta or sa fie.... si cred ca si pinionul. se schimba odata cu lantul .nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 multumesc pt sfaturi...... aladine. ...dak vrei si poti poate vi cu mine cand o fi sa imi iau motoras....sa il testezi...sa vezi ce poate si sa asculti motoru.... sanatate maxima. Mesaj completat cauciucurile nu stiu daca or sa fie prioritare..,dar uleiul si lantul cu siguranta or sa fie.... si cred ca si pinionul. se schimba odata cu lantul .nu? Deja cred ca trebuie sa te programezi mai sunt cateva bucati care trebuie sa merg cu ei o parte prieteni o parte amici. Lasa gandurile astea pentru momentul de dupa achizitie, dar de stiut ar fi... ca imediat cum o cumperi trebuie o mica revizie, cap coada.... adica asa fac eu, te uiti peste tot daca este strans etc. bloc motor lipit cu poxipol etc. componente care stau sa cada lipite cu picatura Stai linistit ca nu o cumperi cu caucioacele kele, sau fara placute, mai tragi o vara pe ele. Noi Romani suntem mai vai mama noastra si expluatam totul la maxim (asa fac eu mai putin gumele si uloiul care sunt foarte foarte importante) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treephoo Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 si intrebarea mea acum este : de ce trebuie sa isi ia gume de 250 euro cand poate sa isi ia de 150 la fel de bune o perioada, pana isi da seama ce ii comvine mai mult? mai bine incearca mai multe seturi de gume si vede care este pe placul lui... eu dupa ce duc GP-urile imi iau supercorsa sa vedem exact ce si cum e cu ele...oricum nu o sa imi iau decat gume moi pe de-o parte sunt de acord cu tine ca poate sa-si ia sa le innebuneasca mai ieftine, second gen....pe de alta parte daca nu se pricepe si-si ia o guma moarta, care nu se "lipeste" cum trebuie, ce mai testeaza sa vada daca-i place? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 (editat) Ma apuca groaza cand vad... Un incepator care habar nu are nimic si stie doar ce a citi, poate sa mearga si cu cauciucuri de EBONITA, caucioacele trebuie sa se "lipeasca" atunci cand sunt solicitate, in schimb un pilot incepator habar nu are sa solicite nimic, el o sa mearga 5miute (doamne ajuta) minunat de cum este pe motor si cum accelereza, cautandu-si pozitia, fiind uimit de ce poate sa faca, noi nu stim nimic dar ne dam pe buza cauciucului si simtim nevoia de ceva lipicios, ceva slik din latex dc se poate. NU ai sa vezi motociclist nou care pica din cauza gumei, pica din cauza lui ca greseste si nu a reusit sa-si canalizeze intreaga atentie asupra mobrei si comenzilor ei, si din cauza ca nu a reusit sa impleteasca minimul de talent dat de natura pe moca.. cu gandirea limpede si ratiunea care trebuie sa existe permanent in bostan. Cine cade si spune ca a cazut din cauza gumei.. 90% din ei cadeau si cu cel mai lipicios cauciuc existent pe suprafata planetei facut special pentru el, este foarte usor sa dai vina pe ceva, oricum la noi romanii a devenit un hobby. Sunt multe variabile cand vine vorba de cau cioaca.........sau cau elodia................... Editat Martie 15, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treephoo Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 n-a zis nimeni ca se da el pana-n buza. pur si simplu consider ca un incepator pe un cauciuc uzat, care nu mai functioneaza in parametrii normali se chinuie mai mult decat un incepator pe o guma buna. n-am facut nicio referire la cat de tare sau de incet o sa se dea el. daca ar fi sa mergem pe principiul tau cine e incepator sa mearga cu ciurucuri ca oricum nu stie nimic, nu? imi pare rau dar aici nu pot fi de acord cu tine. let's agree to disagree. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 mda... si eu zic acelasi lucru..cauciucul te poate ajuta foarte mult. eu primul lucru de fapt al 2-lea a fost sa ma duc la balamuc sa imi dea gume moi ca isi fac treaba mai bine decat porcariile alea de sport attack de la conti. oricum fiecare isi stie mersul si intr-o oarecare masura are niste asteptari de la acel causiuc...dar ca incepator nu prea stii ce cauciucuri sa folosesti, nu stii ce presiune se recomanda pt un anumit tip de vreme si oricum nu cred ca pt un incepator se apuca el sa dea cu genunchiul pe jos. asa ca aproape orice cauciuc cu carne pe el e binevenit. asa ca lantul si pinioanele mai pot astepta asta in cazul in care nu sunt chiar pilaf. uleiul, filtrele, franele si gumele nu. eu la fiecare mobra care am avut-o cum am luat-o am schimbat uleiul, filtrele, placutele(de asta am ramas cu un set pt fata la k5), furtune frana race. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Ok... Am inteles ce vrei sa spui dar cred ca eu nu am fost inteles, lasa-ma sa fiu lipsit de modestie pentru cateva cuvinte.. Unui incepator cred ca nu-i este primordial cauciucul, el nici nu stie cate roti are motocicleta, o mai incaleca si invers din greseala si trage frana in loc de ambreaj...cade cu totul prin garaj etc.. cred ca problema nr 1 nu este guma (in cazul unui om normal desigur.. excluzand talentele). Doamne fereste ... eu nu spun ca este naspa cu gume noi, se invata mai repede cu ea, o simte bine..dar in cazul nostru ca suntem vai de mamitica noastra le lungim si noi... ce dreacu sa facem... cine are cascaval... sa le schimbe tata.... cum a ajuns la limita de uzura pa ele! Desigur ca cine are magazin si vinde gume are interes sa ma contrazica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 aladine stiai ca nu esti normal... ))) m-am (cuvant urat) pe mine de ras la fata cu incalecatul invers )))))) intr-o oarecare masura ai dreptate...eu oricum nu imi mai iau cauciucuri noi sub nici o forma. NU ISI MERITA BANII decat daca esti vreun bogatan.. atunci da. anul trecut am avut pe 1000rr D208 care alunecau ca la balamuc cauciucurile alea, de asta zic ca si un cauciuc bun isi poate spune cuvantul in toata treaba cu incepatorii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treephoo Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 asa e...scumpe ale dracu...de-aia ne descurcam cum putem stai linistit aladine la toti ni-i greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 de cand s-a dat drumul la forumul asta si pana in ziua de azi aceeasi treaba se discuta...plm ma de parca ar pilota dracului un boeing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 ..nu vreau sa fiu rau, dar in portretul motociclistului caracterizat care are nevoie de guma nu intra si posesorii de gsxr 1000 (adica avioane cu reactie) eu ma gandeam la un tip putin speriat cu cateva cosuri pe la tample, bautor de bere, fan Nike , care-si cumpara si el motor. Cine poseda gsxr 1000 stie FOOOAAARTE bine cum trebuie sa fie cauciucul lui. Mesaj completat de cand s-a dat drumul la forumul asta si pana in ziua de azi aceeasi treaba se discuta...plm ma de parca ar pilota dracului un boeing Despre ce vrei sa vorbim Todea!! Despre IRI si MONICA ? Despre cum se pun muraturile? Pai daca sti tot ce se posteaza este si normal sa te plictisesti!!! Eu zic sa-ti faci un nou hobby, Parca-l vad pe Todea pescar !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 ..nu vreau sa fiu rau, dar in portretul motociclistului caracterizat care are nevoie de guma nu intra si posesorii de gsxr 1000 (adica avioane cu reactie) eu ma gandeam la un tip putin speriat cu cateva cosuri pe la tample, bautor de bere, fan Nike , care-si cumpara si el motor. Cine poseda gsxr 1000 stie FOOOAAARTE bine cum trebuie sa fie cauciucul lui. Mesaj completat Despre ce vrei sa vorbim Todea!! Despre IRI si MONICA ? Despre cum se pun muraturile? Pai daca sti tot ce se posteaza este si normal sa te plictisesti!!! Eu zic sa-ti faci un nou hobby, Parca-l vad pe Todea pescar !! prin natura muncii mele petrec mult timp pe internet in special in half life uite mai bine vorbim de zavoranca..acum e libera imi incerc sansa..ar fi cam ultima modalitate de a reveni in tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Ma tem ca proverbele romanesi gen "bate Femeia ca stie ea motivul" sau "o femeie o linistesti doar cu bataia" se cam adeveresc in cazul zavorancei.. Ba nene ce debit verbal are cum se umfla vena aia de la gat.. cum sa traiesti cu aia in casa? CUM? Daca "ma pacaleam" cu ea ca pepe cred ca in fiecare zi o ciufuleam, la cat vorbeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.