aladin1 Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 (editat) Eu nu sunt mecanic... de meserie sunt tamplar..si cu asta traiesc.. nu stiu daca tng este ironic cand spune ca nu mai are nevoie de mecanic..dar eu sigur nu am... dc am vreodata nevoie de mecanic cu siguranta am sa apelez la cineva profesionist ( nu musai calificat).. si garantat.. faza cu pompa de benzina .. o poate face oricine are motocicleta mai vechiuta ca sigur nu-i face rau daca o curata.. eu nu am aprofundat atat de tare.. stiam ca exista o mufa si ca daca pui niste pini in scurt apare in bord "ceva" dar nu am avut nevoie.. cand se va ivi ocazia nu am sa ezit sa intreb pe forum ca nu sunt "stie tot " . Editat Aprilie 24, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Neata,mi-am aruncat un ochi in codita si am gasit 2 mufe...una mica cu 2 fire si una mai mare alba cu 3 fire. Am suntat firele din mufa mare dar fara nici un rezultat nu mi-a aparut nimic pe bord si am testat cu motorul pornit si cu,contactul pus. Posibil sa nu imi apara acel cod de eroare C.. din cauza ca nu mai imi arata nici acel F1 in bord? cand mi-a aparut acel F1 nici nu a vrut sa porneasca insa de cand am bagat ultima data benzina am observat ca nu a mai aparut F-ul.Acum am putine batai de cap cu masina dar cand termin cu ea ma apuc de demontat rezervorul de la moto si curatat tot ce se poate . Sa va prezint si eu moto prin atasarea a catorva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Ene Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Neata,mi-am aruncat un ochi in codita si am gasit 2 mufe...una mica cu 2 fire si una mai mare alba cu 3 fire. Am suntat firele din mufa mare dar fara nici un rezultat nu mi-a aparut nimic pe bord si am testat cu motorul pornit si cu,contactul pus. Posibil sa nu imi apara acel cod de eroare C.. din cauza ca nu mai imi arata nici acel F1 in bord? cand mi-a aparut acel F1 nici nu a vrut sa porneasca insa de cand am bagat ultima data benzina am observat ca nu a mai aparut F-ul.Acum am putine batai de cap cu masina dar cand termin cu ea ma apuc de demontat rezervorul de la moto si curatat tot ce se poate . Sa va prezint si eu moto prin atasarea a catorva poze. Cînd vei desface rezervorul să desfaci pompa de benzină din toate încheieturile (vezi manualul). Este important să cureți cele două site de benzină - cea din capacul de metal Âşi a doua care se află în parte de sus a pompei în tubul de plastic (care e capsat). BAFTĂ !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Am gasit chartul asta pe un forum din afara. Compara motorul GSXR-ului 05-06 cu cel al lui 07-08. Din el reiese ca din cauza restrictiilor de poluare, singura sansa de a creste puterea a fost in top end dar in low range si mid range..e net inferior lui 05-06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 (editat) Tu stii mai bine! Eu iti spun ca te inseli daca copari k5 cu k7 gandes-te ca mtorul lui k7 dezvolta aproape 200 hp stok. Doar ca are cu 4 injectoare in plus si tot este o diferenta ! Poate k7 modelul pentru piata din franta sa fie inferior k5(are doar 100hp daca nu stii ce sa-i faci! Ps.k7/8/9/10/11 este foarte restrictionat pe primele trepte de viteza si pana la 50% acceleratie asta daca este stok asta sa nu rupa gatul la cei care il considera inferior lui k5! Respect! Editat Aprilie 25, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Tu vrei sa zici ca modelul k7 are 3 injectoare pe cilindru ? Mesaj completat Nu stiam de unde imi musteste ulei, am aflat azi dupa ce am stat sub el vreo ora ca am o microfisura in capacul stator. Numai noroc nu am cu motocicleta asta... Mesaj completat tng, 200 de cai unde dezvolta k7 ? La roata sunt maxim 170. K5 are la roata 160 cp in cap. Ca propulsor il consider superior pe cel de k7 dar pentru mine care nu ma dau pe circuite, midrange-ul lui k5 ma avantajeaza mult mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 o sa ma duc eu sapt viitoare sa o pun pe a mea pe dyno si o sa va zic exact cat are la roata K5-ul;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Tu vrei sa zici ca modelul k7 are 3 injectoare pe cilindru ?Mesaj completat Nu stiam de unde imi musteste ulei, am aflat azi dupa ce am stat sub el vreo ora ca am o microfisura in capacul stator. Numai noroc nu am cu motocicleta asta... Mesaj completat tng, 200 de cai unde dezvolta k7 ? La roata sunt maxim 170. K5 are la roata 160 cp in cap. Ca propulsor il consider superior pe cel de k7 dar pentru mine care nu ma dau pe circuite, midrange-ul lui k5 ma avantajeaza mult mai mult. Nu 3 randuri de injectoare am vrut sa spun ci cantitatea de benzina care o poate da cele superioare peste 50% acceleratie! Nu am spus de cai de la roata ,vorbim de puterea data la vibroken,asa cum o da producatorul. Daca vorbim "la roata" uite mai jos... Mesaj completat o sa ma duc eu sapt viitoare sa o pun pe a mea pe dyno si o sa va zic exact cat are la roata K5-ul;) Cand te duci sa ma anunti si pe mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 bineinteles geo ca te anunt...numai ca acum nu mai schimb nimic la aia... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 seara buna. doar ce mi-am montat xenon azi si sunt foarte incantat. sunt remarcat mai bine in trafic + vizibilitate buna pe stradutele neiluminate.m-a costat 140 lei cu montaj cu tot l.e: acum trebuie sa-mi iau leduri pentru pozitie, este diferenta mare, parca sunt 2 lumanari mici pai si nu ne vinzi si noua pontul de unde ai achizitionat kitul _ instalarea , ca la banii astia vreau si eu o bucata , si un bixenon h4 tot asa cu montaj ptr un r1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 eu am scos 163 pe dyno cu k5'u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 bre ai scos 163 cum??? da si tu mai multe detalii. e stoc sau daca nu e stoc ce ai schimbat la ea sa stie omu cum ai scos tu 163. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 In afara de todea care tot pune videouri si alte chestii - se mai da cineva de pe aci cu gsxru? Sau se masoara again cati ponei are fiecare sub poponeata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 survolaj daca te referi daca se da cineva cu gixerul pe circuit atunci pot sa zic ca eu sunt la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 survolaj daca te referi daca se da cineva cu gixerul pe circuit atunci pot sa zic ca eu sunt la inceput Ma refeream in general...nu conteaza, circuit sau strada....sa se mearga. Cand a fost SMAEBU - fiecare era cu altceva ( deh, fiecare dupa placerile lui ) - dar vad ca e activitate pe forum la greu, dar cu plimbatu mai greu. Alta chestie aiurea mi se pare faza de cati cai ai sub tine...nici eu, nici todea, nici un om de rand nu ii va exploata pe aia 163 cati are todea sub poponeata ca un sportiv profesionist...asa ca degeaba facem modificari ( eu recunosc ca vreau sa-mi iau toba tocmai pentru sunet, datorita faptului ca mai ai 10% acolo sa te auda ala cu masina si sa nu intoarca in fata ta...dar in rest este ultimul lucru la care m-as gandi...e ea destul de puternica si asa stoc. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 bre ai scos 163 cum??? da si tu mai multe detalii. e stoc sau daca nu e stoc ce ai schimbat la ea sa stie omu cum ai scos tu 163. filtru k&N,pc,racefit, dar nu le-am aruncat acolo pe motor aiurea..3 ore au reglat la el pe dyno pana sa ajungem la proba cu poneii.Sunt sigur ca as fi scos 165 daca as fi avut o alta toba,racefit'u asta suna teribil dar ai putina pierdere in top end aaaa si inca ceva..graficu e mai important decat calutii la roata,degeaba scoti 190 si ai o gramada de goluri de putere Mesaj completat Ma refeream in general...nu conteaza, circuit sau strada....sa se mearga. Cand a fost SMAEBU - fiecare era cu altceva ( deh, fiecare dupa placerile lui ) - dar vad ca e activitate pe forum la greu, dar cu plimbatu mai greu. Alta chestie aiurea mi se pare faza de cati cai ai sub tine...nici eu, nici todea, nici un om de rand nu ii va exploata pe aia 163 cati are todea sub poponeata ca un sportiv profesionist...asa ca degeaba facem modificari ( eu recunosc ca vreau sa-mi iau toba tocmai pentru sunet, datorita faptului ca mai ai 10% acolo sa te auda ala cu masina si sa nu intoarca in fata ta...dar in rest este ultimul lucru la care m-as gandi...e ea destul de puternica si asa stoc. ) iti spun sigur ca la urmatoarea mobra nu mai investesc in look si tobe si sute de lire in plus pt 3 4 cacati de caluti..exact cum zici tu au ele putere destula numa' sa fi barbat sa o exploatezi pe toata.Pentru mine cel mai important lucru la o mobra a devenit suspensia si franele..azi as vinde tot de pe k5 si as investi in suspensii dar inca nu's hotarat daca o sa-l mai tin pana la anul,de fapt eu am in plan ca inainte sa vin akas sa-l bag pe ebay sa vedem ce oferte primesc..la noi nu cred ca are rost sa-l aduc sa ma chinui cu vanzarea.Asa ca in concediu anul asta o sa crosetez pe coclauri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Cineva care cam stie cu ce se mananca...si eu am fost putzulica mica, o suspensie fata spate buna ( ohlins ) si pe greutatea ta, faci castigi mai mult la timpi ( daca te daci pe circuit ) sau pe strada decat 4-5 caluti in plus. + Etriere monobloc si niste discuri aftermarket...bati orice cu 200 de cai pe curbe, un traction control..etc. Pe scurt - nu puterea e ceea ce ne tine pe noi in spate, ci cunoasterea motorului si upgradeuri personalizate pentru pilot. Editat Aprilie 26, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 pai si nu ne vinzi si noua pontul de unde ai achizitionat kitul _ instalarea , ca la banii astia vreau si eu o bucata , si un bixenon h4 tot asa cu montaj ptr un r1 aici la craiova am pus xenonul. numai daca aveti drum pe aici ar merita, totusi las numarul de telefon al baiatului 0768.505.523 - razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 AM CARENE DE PISTA PT K3 DE 1000 cc le dau cu 200 de euro, sau schimb cu carene de pista pt K2 de 600 cc ultima strigare, daca nu le dau le modific pt mobra mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) am inteles , mersi de info theos am si eu o piesa lipsa din carena ... am si eu nevoie de un gemuletz de semnalizare ... are cineva asa ceva ?? semnalizarea fata ? http://www.hotbodiesracing.com/images/bike...2-03-yzf-r1.jpg http://www.hotbodiesracing.com/images/bike...2-03-yzf-r1.jpg sunt din acelea incorporate , incerc sa urc poza cu ele dar nu reusesc ... mersi cred ca astea sunt : http://fatbikez.com/images/detailed/2/prod...e_1084_1121.jpg Editat Aprilie 27, 2011 de CatalinC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 am inteles , mersi de info theos am si eu o piesa lipsa din carena ... am si eu nevoie de un gemuletz de semnalizare ... are cineva asa ceva ?? semnalizarea fata ? http://www.hotbodiesracing.com/images/bike...2-03-yzf-r1.jpg http://www.hotbodiesracing.com/images/bike...2-03-yzf-r1.jpg sunt din acelea incorporate , incerc sa urc poza cu ele dar nu reusesc ... mersi cred ca astea sunt : http://fatbikez.com/images/detailed/2/prod...e_1084_1121.jpg am eu jumatate din geam, a cazut la spalatorie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Ma refeream in general...nu conteaza, circuit sau strada....sa se mearga. Cand a fost SMAEBU - fiecare era cu altceva ( deh, fiecare dupa placerile lui ) - dar vad ca e activitate pe forum la greu, dar cu plimbatu mai greu. Alta chestie aiurea mi se pare faza de cati cai ai sub tine...nici eu, nici todea, nici un om de rand nu ii va exploata pe aia 163 cati are todea sub poponeata ca un sportiv profesionist...asa ca degeaba facem modificari ( eu recunosc ca vreau sa-mi iau toba tocmai pentru sunet, datorita faptului ca mai ai 10% acolo sa te auda ala cu masina si sa nu intoarca in fata ta...dar in rest este ultimul lucru la care m-as gandi...e ea destul de puternica si asa stoc. ) Salutare, am si eu un K8 de o mie, luat de nou din 2008. Ca modificari... i-am pus toba Taylor Made, furtune fata-spate, filtru de aer K&N, pompa Brembo si cam atat. Primul tuning au fost suruburile aurii la parbriz:))))) (2 cai putere in plus/ fiecare surub) si mai nou stikere cu Monster Energy (inca cel putin 5 cai!!!). De fapt vroiam sa va intreb cam ce problema pot sa am, la furca fata zic eu. Am pus Michelin PP2CT pe mobra si am facut cu ele cam 8000km. Spatele mai are putina carne, fata ceva mai multa dar este deja facut "solzi", il simt putin daca intru mai tare in curba. Ce pot oare sa-i fac? De schimbat schimb oricum gumele dar ma intreb daca trebuie sa fac ceva si la furca sau nu. Nu i-am schimbat uleiul si nu am umblat la reglaje, e stok stok. Mai aveam optiune sa-mi iau pe fata arcuri Hyper Pro progresive, de la Tiberiu Troia, relativ ieftioare, sau Bitubo de la SST. Astept un raspuns pertinent. Merci, Mircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Salutare,am si eu un K8 de o mie, luat de nou din 2008. Ca modificari... i-am pus toba Taylor Made, furtune fata-spate, filtru de aer K&N, pompa Brembo si cam atat. Primul tuning au fost suruburile aurii la parbriz:))))) (2 cai putere in plus/ fiecare surub) si mai nou stikere cu Monster Energy (inca cel putin 5 cai!!!). De fapt vroiam sa va intreb cam ce problema pot sa am, la furca fata zic eu. Am pus Michelin PP2CT pe mobra si am facut cu ele cam 8000km. Spatele mai are putina carne, fata ceva mai multa dar este deja facut "solzi", il simt putin daca intru mai tare in curba. Ce pot oare sa-i fac? De schimbat schimb oricum gumele dar ma intreb daca trebuie sa fac ceva si la furca sau nu. Nu i-am schimbat uleiul si nu am umblat la reglaje, e stok stok. Mai aveam optiune sa-mi iau pe fata arcuri Hyper Pro progresive, de la Tiberiu Troia, relativ ieftioare, sau Bitubo de la SST. Astept un raspuns pertinent. Merci, Mircea eu personal cred ca e o prostie sa incepi sa schimbi piese prin furca daca tu nici macar un reglaj nu ai facut la ea<nu exista un reglaj stoc din moment ce nu avem toti 70 kg si nu merem toti la fel pe aceleasi drumuri.> uleiul din furca conf manualului de rep se schimba la 2 ani asa ca cel mai bine schimbal si mergi la cineva care se pricepe pt un reglaj corespunztor al suspensiei. dupa daca tot ti se pare ca nu e ce trebuie poti incepe cu schimbari de componente. logic din toate punctele de vedere<inclusiv financiar> eu asa vad lucrurile, tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 eu personal cred ca e o prostie sa incepi sa schimbi piese prin furca daca tu nici macar un reglaj nu ai facut la ea<nu exista un reglaj stoc din moment ce nu avem toti 70 kg si nu merem toti la fel pe aceleasi drumuri.>uleiul din furca conf manualului de rep se schimba la 2 ani asa ca cel mai bine schimbal si mergi la cineva care se pricepe pt un reglaj corespunztor al suspensiei. dupa daca tot ti se pare ca nu e ce trebuie poti incepe cu schimbari de componente. logic din toate punctele de vedere<inclusiv financiar> eu asa vad lucrurile, tu? Da, de acord cu tine. Eu ma refeream la stock adica asa cum a venit din fabrica (din cate stiu ele vin gandite pentru un pilot la 85 de kg... io am 100...ok). Problema este ca guma fata nu se toceste "in solzi" de azi pe maine ci in timp. Stiu ca se schimba uleiul in furca la 2 ani, urma sa-l schimb cat de curand si ma gandeam ca poate asta e cauza tocirii aiurea a pingelei. Merci oricum de interes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Da, de acord cu tine. Eu ma refeream la stock adica asa cum a venit din fabrica (din cate stiu ele vin gandite pentru un pilot la 85 de kg... io am 100...ok). Problema este ca guma fata nu se toceste "in solzi" de azi pe maine ci in timp. Stiu ca se schimba uleiul in furca la 2 ani, urma sa-l schimb cat de curand si ma gandeam ca poate asta e cauza tocirii aiurea a pingelei. Merci oricum de interes daca nu mergi la circuit nu are rost sa umblii la amortizoare adica sa le schimbi. cu un service si un reglaj pe masura o sa fi foarte incantat de noul tau motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.