Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Kostine "fi " atent la mine si repari motoreta pt ca eu sunt destept si stiu .. si spun in gura marepe moka, ca macar daca ma lipesc de vreun tir macar sa ramana topicurile mele.

In primul rand nu stiu ce motoreta ai dar sa presupunem ca este k1-3 adica modelul 01-03,, cand apare FI in bord stie tot desteptul ca insemna probleme cu injectia... DAR nu tocmai .. probleme cu injectoarele la modelul ala este aprope de 0% foarte rar se bulesc injectoarele, Tu ai probleme cu pompa de benzina care este in rezervor.. mai mult ca sigur este infundata cu rugina din rezervor.. rampa nu reuseste sa fie alimentata cu debitul necesar.. sunt sigur ca trage si prost sau nu depaseste o anumita turatie (ma refer cand mergi cu ea in a-4-a spre ex daca o ti in 10 mii si bagi mana brusc in gas se cc pe ea putin) nu ambalata in gol ca in gol nu are nevoie de debit maxim .. in sarcina trebuie alimentat bine sa traga.. in fine.

In pompa sunt doua site una in paharul metalic palpabila (vizibil cand ridici rezervorul) si una foarte greu de curatat care este in partea de plastic ca un butoias de nevazut ( sunt mecanici care HABAR NU AU CE SPUN EU AICI), problema este ca daca nu esti atent cand o demontezi poti sa o strici, (majoritatea necunoscatorilor cumpara alta pompa pt ca fac proba cu alta si spun ei in inteligenta lor "" da este bulita pompa" nu mai suport si spun in gura mare ca aud mereu de mecanicii macelari care habar nu au de nimic ,, nu toti desigur.. sunt si baietii cu foarte mult caracter si cunostinte in domeniu care in caz de ma incurca apelez oricand la servicele lor)

(poate esti vreun pitiponc si scriu degeaba)

 

injectoarele au niste site foarte mici care se curata si ele,, diferenta se simte instant,,

Operatiunea este foarte complicata si necesita o mana de aur sa zic asa.. si poti sa strici ceva istant.. si sa scoti sitele de la injectoare (cireasa din varful tortului)

Sunt foarte putine ateliere care stiu ce stie amatorul de mine si deja baga ochiu sa vada ei ce si cum... si desigur ca spun " da domle stiam .." nu stiati nimic pana sa postez eu aici... eu ajut pe moca cu vorbe sa faca omul acasa si sa nu mai dea bani la "macelarie"

Atentie foarte mare la scoterea sitelor din injectoare (daca este murdara desigur ) sunt foarte mici si fragile.

 

Spor la treaba.. daca te apuci de ea pot sa vb cu tine in pm sau direct pe forum pt a vedea toata lumea..ca degeaba o demontezi dc nu sti sa o speli ...p-t ca benzina nu o spala ca sta in benzina..

deci 80% este pompa infundata datorita faptului ca atunci cand a fost vopsit rezervorul (dc a afost au cazut impuritati in el plus rugina= pompa infundata.

Spor la treaba .

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sau amortizorul de ghidon .. atunci cand este asistat electronic...ASA SCRIE IN MANUALUL MEU DE LA MOTOCICLETA

" PROBLEME CU INJECTIA SAU TAMBURUL DE GHIDON" SAU CUM DRACU SPUN AIA ACOLO.. NU POT INSEMNA 500 DE ERORI "FI" SCRIE FOARTE CLAR.

Mesaj completat

ORICUM EU SUNT UN AMATOR MOTOCICLIST UMIL DE MAI SURUBARESC SI EU PE ACASA PE LA MNE PE LA ALTZII PRETENI MAI PE DEGEABA SI AM VOIE SA GRESESC... DAR IMAGINAR VORBIND... MECANICUL LA CARE DUC MOTORETA DE 200 DE MILIOANE NU ARE VOIE SA GRESEASCA SI SA EXPERIMENTEZE PE LUCRUL MEU.. SI NICI SA NU VAD CE FACE SI SA O LAS ACOLO.. MAI BINE MERG CU BICICLETA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am si eu o intrebare... astazi am mers cu motorul din dotare,am oprit la peco sa alimentez si dupa ce am bagat benzina cand am vrut sa pornesc nu a mai pornit. In loc de temperatura la apa pe bord aparea F1, am taiat contactul am impiso pana la iesire din benzinarie si am vrut iarasi sa o pornesc si nu mai mi-a aparut acel F1 si a pornit. Ce inseamna acel F1 si care af fi posibila cauza de mi-a aparut F1. Nu prea ma pricep la moto pt ca o am din decembrie si nu am nici manualul la ea ca sa ma uit in el. Va Multumesc !!! UN PASTE FERICIT TUTUROR.

 

Aladin are dreptate în tot ce spune, pentru că mi-a reparat mie motoreta (K1- 2000), moca, CARE A AVUT ACEIAÂŞI PROBLEMĂ CA A TA

Kostine, nu te speria, motoreta nu are mare lucru, citeÂşte foarte bine ce a scris aladin Âşi dacă ai nelămuriri nu ezita să îl contactezi că te va ajuta pentru că e băiat fain, garantez io .

Î-ți dau un sfat, nu te duce la service, pentru că te rupe la bani Âşi pe acolo găseÂşti numai ciocănari care zic că se pricep Âşi dau cu presupusul.

Ăine legătura cu aladin Âşi o rezolvi sigur.

 

MULTĂ BAFTĂ!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aladin are dreptate în tot ce spune, pentru că mi-a reparat mie motoreta (K1- 2000), moca, CARE A AVUT ACEIAÂŞI PROBLEMĂ CA A TA

Kostine, nu te speria, motoreta nu are mare lucru, citeÂşte foarte bine ce a scris aladin Âşi dacă ai nelămuriri nu ezita să îl contactezi că te va ajuta pentru că e băiat fain, garantez io .

Î-ți dau un sfat, nu te duce la service, pentru că te rupe la bani Âşi pe acolo găseÂşti numai ciocănari care zic că se pricep Âşi dau cu presupusul.

Ăine legătura cu aladin Âşi o rezolvi sigur.

 

MULTĂ BAFTĂ!!!

Chiar asa cine mai are nevoie de mecanici!

FI se aprinde cand ai probleme cu sistem de injectie,si alte componente,cum ar fi senzorul de viteza,un ex.

Pompa si debitul ei nu este asistata de calc.Asa ca daca se aprinde FI nu este de la pompaEste drept pompa se poate infuda la fel ca si inj.cum a spus cineva mai sus.Deci in codita ai o mufa alba cu 4 pini doar doi ocupati ,pune un fir intr cei 2 pini si pe bord va apare un cod C.. uita- te in manual si vezi ce zice,procedura de verificare.

PS pariez ca este C28 paste fericit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt mecanic... de meserie sunt tamplar..si cu asta traiesc.. nu stiu daca tng este ironic cand spune ca nu mai are nevoie de mecanic..dar eu sigur nu am... dc am vreodata nevoie de mecanic cu siguranta am sa apelez la cineva profesionist ( nu musai calificat).. si garantat.. faza cu pompa de benzina .. o poate face oricine are motocicleta mai vechiuta ca sigur nu-i face rau daca o curata.. eu nu am aprofundat atat de tare.. stiam ca exista o mufa si ca daca pui niste pini in scurt apare in bord "ceva" dar nu am avut nevoie.. cand se va ivi ocazia nu am sa ezit sa intreb pe forum ca nu sunt "stie tot " .

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata,mi-am aruncat un ochi in codita :P si am gasit 2 mufe...una mica cu 2 fire si una mai mare alba cu 3 fire. Am suntat firele din mufa mare dar fara nici un rezultat nu mi-a aparut nimic pe bord si am testat cu motorul pornit si cu,contactul pus. Posibil sa nu imi apara acel cod de eroare C.. din cauza ca nu mai imi arata nici acel F1 in bord? cand mi-a aparut acel F1 nici nu a vrut sa porneasca insa de cand am bagat ultima data benzina am observat ca nu a mai aparut F-ul.Acum am putine batai de cap cu masina dar cand termin cu ea ma apuc de demontat rezervorul de la moto si curatat tot ce se poate . Sa va prezint si eu moto prin atasarea a catorva poze.

post-63020-1303703744_thumb.jpg

post-63020-1303704038_thumb.jpg

post-63020-1303704048_thumb.jpg

post-63020-1303704059_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata,mi-am aruncat un ochi in codita :P si am gasit 2 mufe...una mica cu 2 fire si una mai mare alba cu 3 fire. Am suntat firele din mufa mare dar fara nici un rezultat nu mi-a aparut nimic pe bord si am testat cu motorul pornit si cu,contactul pus. Posibil sa nu imi apara acel cod de eroare C.. din cauza ca nu mai imi arata nici acel F1 in bord? cand mi-a aparut acel F1 nici nu a vrut sa porneasca insa de cand am bagat ultima data benzina am observat ca nu a mai aparut F-ul.Acum am putine batai de cap cu masina dar cand termin cu ea ma apuc de demontat rezervorul de la moto si curatat tot ce se poate . Sa va prezint si eu moto prin atasarea a catorva poze.

 

 

Cînd vei desface rezervorul să desfaci pompa de benzină din toate încheieturile (vezi manualul).

Este important să cureți cele două site de benzină

- cea din capacul de metal Âşi a doua care se află în parte de sus a pompei în tubul de plastic (care e capsat).

 

BAFTĂ !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit chartul asta pe un forum din afara.

 

Compara motorul GSXR-ului 05-06 cu cel al lui 07-08.

 

Din el reiese ca din cauza restrictiilor de poluare, singura sansa de a creste puterea a fost in top end dar in low range si mid range..e net inferior lui 05-06

post-25321-1303716975_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu stii mai bine! Eu iti spun ca te inseli daca copari k5 cu k7 gandes-te ca mtorul lui k7 dezvolta aproape 200 hp stok. Doar ca are cu 4 injectoare in plus si tot este o diferenta ! Poate k7 modelul pentru piata din franta sa fie inferior k5(are doar 100hp daca nu stii ce sa-i faci!

Ps.k7/8/9/10/11 este foarte restrictionat pe primele trepte de viteza si pana la 50% acceleratie asta daca este stok asta sa nu rupa gatul la cei care il considera inferior lui k5!

Respect!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vrei sa zici ca modelul k7 are 3 injectoare pe cilindru ?

Mesaj completat

Nu stiam de unde imi musteste ulei, am aflat azi dupa ce am stat sub el vreo ora ca am o microfisura in capacul stator. Numai noroc nu am cu motocicleta asta...

 

 

Mesaj completat

tng, 200 de cai unde dezvolta k7 ? La roata sunt maxim 170. K5 are la roata 160 cp in cap.

 

Ca propulsor il consider superior pe cel de k7 dar pentru mine care nu ma dau pe circuite, midrange-ul lui k5 ma avantajeaza mult mai mult.

post-25321-1303740017_thumb.jpg

post-25321-1303740059_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vrei sa zici ca modelul k7 are 3 injectoare pe cilindru ?

Mesaj completat

Nu stiam de unde imi musteste ulei, am aflat azi dupa ce am stat sub el vreo ora ca am o microfisura in capacul stator. Numai noroc nu am cu motocicleta asta...

 

 

Mesaj completat

tng, 200 de cai unde dezvolta k7 ? La roata sunt maxim 170. K5 are la roata 160 cp in cap.

 

Ca propulsor il consider superior pe cel de k7 dar pentru mine care nu ma dau pe circuite, midrange-ul lui k5 ma avantajeaza mult mai mult.

Nu 3 randuri de injectoare am vrut sa spun ci cantitatea de benzina care o poate da cele superioare peste 50% acceleratie!

Nu am spus de cai de la roata ,vorbim de puterea data la vibroken,asa cum o da producatorul.

Daca vorbim "la roata" uite mai jos...

Mesaj completat

o sa ma duc eu sapt viitoare sa o pun pe a mea pe dyno si o sa va zic exact cat are la roata K5-ul;)

Cand te duci sa ma anunti si pe mine! :P

post-15340-1303746288_thumb.jpg

post-15340-1303746335_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seara buna. doar ce mi-am montat xenon azi si sunt foarte incantat. sunt remarcat mai bine in trafic + vizibilitate buna pe stradutele neiluminate.

m-a costat 140 lei cu montaj cu tot

 

l.e: acum trebuie sa-mi iau leduri pentru pozitie, este diferenta mare, parca sunt 2 lumanari mici :P

 

 

 

pai si nu ne vinzi si noua pontul de unde ai achizitionat kitul _ instalarea , ca la banii astia vreau si eu o bucata , si un bixenon h4 :P tot asa cu montaj ptr un r1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

survolaj daca te referi daca se da cineva cu gixerul pe circuit atunci pot sa zic ca eu sunt la inceput :P

 

Ma refeream in general...nu conteaza, circuit sau strada....sa se mearga. Cand a fost SMAEBU - fiecare era cu altceva ( deh, fiecare dupa placerile lui ) - dar vad ca e activitate pe forum la greu, dar cu plimbatu mai greu.

 

Alta chestie aiurea mi se pare faza de cati cai ai sub tine...nici eu, nici todea, nici un om de rand nu ii va exploata pe aia 163 cati are todea sub poponeata ca un sportiv profesionist...asa ca degeaba facem modificari ( eu recunosc ca vreau sa-mi iau toba tocmai pentru sunet, datorita faptului ca mai ai 10% acolo sa te auda ala cu masina si sa nu intoarca in fata ta...dar in rest este ultimul lucru la care m-as gandi...e ea destul de puternica si asa stoc. )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre ai scos 163 cum??? da si tu mai multe detalii. e stoc sau daca nu e stoc ce ai schimbat la ea sa stie omu cum ai scos tu 163.

 

filtru k&N,pc,racefit, dar nu le-am aruncat acolo pe motor aiurea..3 ore au reglat la el pe dyno pana sa ajungem la proba cu poneii.Sunt sigur ca as fi scos 165 daca as fi avut o alta toba,racefit'u asta suna teribil dar ai putina pierdere in top end

aaaa si inca ceva..graficu e mai important decat calutii la roata,degeaba scoti 190 si ai o gramada de goluri de putere

Mesaj completat

Ma refeream in general...nu conteaza, circuit sau strada....sa se mearga. Cand a fost SMAEBU - fiecare era cu altceva ( deh, fiecare dupa placerile lui ) - dar vad ca e activitate pe forum la greu, dar cu plimbatu mai greu.

 

Alta chestie aiurea mi se pare faza de cati cai ai sub tine...nici eu, nici todea, nici un om de rand nu ii va exploata pe aia 163 cati are todea sub poponeata ca un sportiv profesionist...asa ca degeaba facem modificari ( eu recunosc ca vreau sa-mi iau toba tocmai pentru sunet, datorita faptului ca mai ai 10% acolo sa te auda ala cu masina si sa nu intoarca in fata ta...dar in rest este ultimul lucru la care m-as gandi...e ea destul de puternica si asa stoc. )

 

iti spun sigur ca la urmatoarea mobra nu mai investesc in look si tobe si sute de lire in plus pt 3 4 cacati de caluti..exact cum zici tu au ele putere destula numa' sa fi barbat sa o exploatezi pe toata.Pentru mine cel mai important lucru la o mobra a devenit suspensia si franele..azi as vinde tot de pe k5 si as investi in suspensii dar inca nu's hotarat daca o sa-l mai tin pana la anul,de fapt eu am in plan ca inainte sa vin akas sa-l bag pe ebay sa vedem ce oferte primesc..la noi nu cred ca are rost sa-l aduc sa ma chinui cu vanzarea.Asa ca in concediu anul asta o sa crosetez pe coclauri :P

post-42663-1303824529_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Cineva care cam stie cu ce se mananca...si eu am fost putzulica mica, o suspensie fata spate buna ( ohlins ) si pe greutatea ta, faci castigi mai mult la timpi ( daca te daci pe circuit ) sau pe strada decat 4-5 caluti in plus. + Etriere monobloc si niste discuri aftermarket...bati orice cu 200 de cai pe curbe, un traction control..etc.

 

Pe scurt - nu puterea e ceea ce ne tine pe noi in spate, ci cunoasterea motorului si upgradeuri personalizate pentru pilot.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si nu ne vinzi si noua pontul de unde ai achizitionat kitul _ instalarea , ca la banii astia vreau si eu o bucata , si un bixenon h4 :P tot asa cu montaj ptr un r1

 

aici la craiova am pus xenonul. numai daca aveti drum pe aici ar merita, totusi las numarul de telefon al baiatului 0768.505.523 - razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...