Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Slick-urile pot fi folosite si din martie pana in noiembrie,problema este ca aderenta pe timp rece e varza spre deloc iar pe ploaie majoritatea curbelor o sa le iei din ghidon si cu 30 la ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Slick-urile pot fi folosite si din martie pana in noiembrie,problema este ca aderenta pe timp rece e varza spre deloc iar pe ploaie majoritatea curbelor o sa le iei din ghidon si cu 30 la ora.

30 km/h ???? alooooooooo nu am avut mai mult de 5 la ora din sacele pana in cheia. musai din ghidon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ai zero aderenta si pe uscat, poti sa mergi cu slick-uri pe strada doar daca mergi in lunile iulie-august intre orele 12-15 cand e cald afara, si sa mergi foarte tare ca sa le incalzesti, adica acceleratie blana si frana blana. Acum tu decizi daca poti sa mergi sau nu cu slick-uri pe strada :D

 

Respect pt ceea ce afirmi, dar, tu ai verificat personal ? Eu am verificat, am fost curios, aveam si o gramada de slickuri ramase de la curse, si , surprize!!! Chiar merg. Am mers si pe ploaie, cu mega morcov in fund, daca stii ca ai patine in picioare nu cazi, inveti sa frinezi. Chestia e ca , cu picioarele pe jos, 20-30km/h, am tras mai tare frina sa vad cit tine, nu am reusit sa pierd aderentza dar concluzia e ca daca mergi civilizat cu viteza legala, lasi distantza mai mare fatza de masina de dinaitea ta poti sa te DEPLASEZI. Pe uscat merg brici, anvelopele slick, soft, chiar si cele medium sint OK. Cazi mai repede cu un cauciuc de strada nou facut sa tzina 10 000km. Nu mai vorbesc de cauciucurile de strada care au deja 1 an vechime de cind au fost montate pe motoreta, au stat in soare, apa, prezinta clar semne de crapare, imbatrinire. Concluzie: cauc slick merg si pe strada, numai sa stii sa le alegi. Normal ca daca te prinde politia, dai amenda si platesti la RAR taxa de prostie. Problema mare e ca , ca si cu cele stradale sau cele race omologate si pt street, trebuie sa fie fabricate recent, sa nu aibe urme de crapare. Un amanunt foarte important: cauciucurile race noi, rulate citeva sesiuni, intrari pe pista(incalzite la minim 80grd C) se invinetzesc dupa ce au stat nerulate 1-2-3 saptamini. Cele care nu se mai invinetzesc inseamna ca deja s-au evaporat din ele toate substantzele care-i dau elasticitate. Nu trebuie sa prezinte absolut nici o crapatura superficiala. Uitete la anvelopele de strada de citeva luni montate si ai sa vezi zeci de mimi mici crapaturi, semne de imbatrinire. Cauciucuri slick se gasesc la pretz derizoriu, nu fac nici un fel de reclama, dar decit opinci legale imbatrinite vizual mai bine slickuri ilegale proaspete.

 

Nu luati afirmatia mea ca o reclama, nu am vindut nimanui vreun slick. Azi am dat gratis un set unui amic care vrea sa se mai dea pe Amckart dupa ce ultima data a cazut din cauza unei anvelope fatza tare, el a stiut ca risca dar ca toata lumea nepatzita a sperat ca lui nu i se intimpla.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Mai bine iti faci service-ul la amortizor nestiind daca functioneaza bine. Vezi ca ai un surub de golire, il desfaci si ii faci cursa completa stanga dreapta pana nu mai curge nimic din el. Cumperi 1 L de ulei de furca (eu am pus 20w pentru ca l-am vrut mai rigid) si l-am scufundat complet in ulei. Sa il scufunzi intr-o sticla de 2 L de preferat pe care o tai pe verticala, torni uleiul si pui amortizorul in ea in asa fel incat gaura de umplere sa fie complet scufundata. Ii faci curse stanga-dreapta pana nu mai ies bule si pui surubelul inapoi. Dupa ce am facut operatiunea asta, am numai cuvinte de lauda pentru comportamentul mai stabil al motoretei :)

 

Legat de aderenta, daca mai ai carne pe cauciuc iar DOT-ul cauciucului nu a depasit 3-4 ani..incearca sa ii mai scazi presiunea.

 

Amortizorul meu pare sa nu fie original (nu am vazut nici un surub de golire), in schimb am in varful tijei de ghidaj o rotita cu 4 pozitii care regleaza forta de franare. Era dat pe pozitia 0 (adica 0 forta de franare). L-am mutat pe pozitia 3 acum si intr-adevar se simte diferenta in ceea ce priveste stabilitatea .

 

Un sfat pentru cei care se duc la autentificare: desi aveam ITP valabil mi-au spus ca toba este galagioasa(ceea ce este adevarat ) si ca am nevoie de un silencer .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un sfat pentru cei care se duc la autentificare: desi aveam ITP valabil mi-au spus ca toba este galagioasa(ceea ce este adevarat ) si ca am nevoie de un silencer .

 

Asa le spune la toti :)) nu esti singuruL. Daca ai nevoie de silencer da'mi un pm ;) cunosc un baiat care se ocupa cu asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa le spune la toti :)) nu esti singuruL. Daca ai nevoie de silencer da'mi un pm ;) cunosc un baiat care se ocupa cu asa ceva.

 

Ms pentru intentie, dar mi-am confectionat unul pe genunchi (arata ingrozitor, dar isi face treaba :banana: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, sunt nou posesor de un k1. Tre sa fac autentificarea, am ITP valabil, dar si xenoane. Am inteles ca ar face astia figuri!!!

 

sa o stapanesti sanatos

 

fac figuri ei dar daca cotizezi si tu ceva numai fac : )) ...

Editat de -GeorGe-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor, de ieri sunt posesorul unui Suzuki GSX R 600 din 2000. Am avut o Aprilia RST Futura inainte. Imi place jucaria, mai supla decat RST-ul si mai nervoasa. Sper sa reusesc sa ma impac cu tipul asta de motor.

 

Bine ai venit

Multa bafta si multi km fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu pentru inceput cu o intrebare. cum am mai spus ultimul motor al meu a fost o aprilia rst futura, motor care trage de jos bine. Inca nu mi-am dat seama daca suzuki (fabr. 2000) pana la 5000 ture trebuie sa mearga...cum sa spun...fara prea multa vlaga,"agatat", ceva de genul, iar dupa 5000 sa o ia ca din prastie. Recunosc ca nu am apucat sa ma uit sa vad ce sunt cu carburile. Rog posesorii sa-mi spuna daca e normal ca pana in 4500-5000 ture sa fie mai mofturos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?p=5276030

 

care aveti cont puteti citi despre gixerul 1000 k5 care in doar 30 de luni a ajuns la 100k mile parcurse...fara nici o interventie asupra valvelor

 

articolul asta ma face sa ma gandesc de 2 ori inainte sa-mi vand k5'u :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nimeni nu raspunde dar o fac eu constient ca sunt baieti care asteapta raspunsurile.

Pentru baiatul cu papusa ucigasa la avatar.. in primul rand motorul motocicletei tale este cu injectoare(adica mult mai performant decat precedentul) este normal sa fie puturoasa in 4-5 mii, sa nu uitam ca motocicleta de viteza este facuta sa mergi cu viteza si in ture foarte mari.. pe pista.. in fine, nu este un monocilindru care sa dezvolte cuplu maxim in ture foarte mici, sau un motor in "V".cum este ducati spre ex.(continuam daca vrei)

Si pentru baiatul de spune ca umbla el la suruburile de amestec, :scratch: eu te sfatuiesc sa nu te bagi acolo ca ajungi cu ea la "profesor" ori ca nu mai trage si consuma 25%, ori nu mai sta in relanti normal etc.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul trecut m-am dat pe un K7 600. Mi-a placut. E usurel, compact si franeaza bine. Singurul minus a fost lipsa de putere, comparativ cu motoarele de 1000. E tare jucaria! :rolleyes:

 

DSC01723.jpg

 

DSC01722.jpg

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul trecut m-am dat pe un K7 600. Mi-a placut. E usurel, compact si franeaza bine. Singurul minus a fost lipsa de putere, comparativ cu motoarele de 1000. E tare jucaria! :rolleyes:

 

 

 

 

noi cand spuneam asta tu nu credeai ?! :P

 

si cu miarul... e miar, normal ca rupeee :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inconstient ala care ti-a lasat gixu pe mana

I-am promis ca o sa-i placa si motocicletei. Deci, n-a fost viol. :makeout:

 

 

gata stau de sase... m-am prins... vrei sa imi zici ca vrei k8-ul meu de 600 pe rr-ul tau nu?

Nu stiam cum sa te intreb. :D Lasand gluma, cred ca mi-ar fi greu acum sa ma acomodez cu un 600 (fie el Honda, Suzuki, Yamaha), cu atat mai mult cu cat astept ca cele 88 de kg pe care le am sa fie puse in miscare foarte repede. :rusinica:

 

 

noi cand spuneam asta tu nu credeai ?!

si cu miarul... e miar, normal ca rupeee

Tind sa cred ca "problema" cu puterea s-ar rezolva cu un K5/6 sau K7/8 de 1000. :D Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nimeni nu raspunde dar o fac eu constient ca sunt baieti care asteapta raspunsurile.

Pentru baiatul cu papusa ucigasa la avatar.. in primul rand motorul motocicletei tale este cu injectoare(adica mult mai performant decat precedentul) este normal sa fie puturoasa in 4-5 mii, sa nu uitam ca motocicleta de viteza este facuta sa mergi cu viteza si in ture foarte mari.. pe pista.. in fine, nu este un monocilindru care sa dezvolte cuplu maxim in ture foarte mici, sau un motor in "V".cum este ducati spre ex.(continuam daca vrei)

Si pentru baiatul de spune ca umbla el la suruburile de amestec, :scratch: eu te sfatuiesc sa nu te bagi acolo ca ajungi cu ea la "profesor" ori ca nu mai trage si consuma 25%, ori nu mai sta in relanti normal etc.

este ultimul model de carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...