OveR Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 dap ai dreptate si mie imi place la nebunie r1 2009 dar dezavantajul mare de putere si greutatea mare pe care o are ma facut sa trec la bmw pur si simplu nu poate concura daca nu bagi foarte multi bani in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 dap ai dreptate si mie imi place la nebunie r1 2009 dar dezavantajul mare de putere si greutatea mare pe care o are ma facut sa trec la bmw pur si simplu nu poate concura daca nu bagi foarte multi bani in ea dar cu cine concurezi de nu faci fata? daca r1 nu are putoare ce sa mai vb de honda.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 (editat) am si eu o intrebare ... vreau sa pun un cap(masca de far) de k3 pe un srad600 cat si coditza de k3 * se poate face transplantul? ce mai trebuie schimbat sa faci un srad (an 2000) sa arate ca un k3 ? ideea e ca nu sunt bani de un k3 si se doreste sa facem un facelift la a batrana ... * cat costa o masca(cu far cu tot) si o codita de k3 ? multam fain!!! Editat Ianuarie 2, 2012 de zune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 nu laud eu bmw aiurea si o spun din opinia mea adica eu am in garaj si gsxr 1000 2010 si r1 2010 si 2008 si bmw s1000rr modificat de curse deci cred ca pot sa zic ce am observat intre ele daca cumva credeti ca aberez intrebatil pe jagi . Credeam ca doar eu sunt atat de indragostit incat uit ca e criza si nu vand din ele dar vad ca mai sunt si altii, chiar mai dotati ca mine. Sunt toate cele enumerate mai sus ale tale? Cam tare. Deci ce-am inteles e ca sunt ale tale si ca le-ai pus pe cronometru. Ca bmw ti-a dat tie ca Pilot cel mai bun timp si filling. Dane si noua diferentele de timp obtinute cu cele 4 pe acelasi track. Suna interesant. nu laud eu bmw aiurea si o spun din opinia mea adica eu am in garaj si gsxr 1000 2010 si r1 2010 si 2008 si bmw s1000rr modificat de curse deci cred ca pot sa zic ce am observat intre ele daca cumva credeti ca aberez intrebatil pe jagi . Credeam ca doar eu sunt atat de indragostit incat uit ca e criza si nu vand din ele dar vad ca mai sunt si altii, chiar mai dotati ca mine. Sunt toate cele enumerate mai sus ale tale? Cam tare. Deci ce-am inteles e ca sunt ale tale si ca le-ai pus pe cronometru. Ca bmw ti-a dat tie ca Pilot cel mai bun timp si filling. Dane si noua diferentele de timp obtinute cu cele 4 pe acelasi track. Suna interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cargo_02 Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 salut, ma intereseaza si pe mine o baterie pentru un srad stie cineva mai exact ce model e? cati amperi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 salut, ma intereseaza si pe mine o baterie pentru un srad stie cineva mai exact ce model e? cati amperi? este magazin chiar la tine in oras http://www.motofly.ro/index.php?page=initb.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 salut, ma intereseaza si pe mine o baterie pentru un srad stie cineva mai exact ce model e? cati amperi? www.motonetro.ro Dai in dreapta cautare dupa vehicol si iti gasesti minim 3 baterii la 3 preturi... Alegi ce-ti permiti. Daca pretul iti e ok, atunci ai mai jos nr meu si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 preturi de la 160ron jmt sau yuasa 200ron aste pe acid sau cu gel 205ron de la jmt respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Am si eu o dilema,asa,la inceput de an Am schimbat bujiile normale ale mobrei(ereau ruginite la propriu pe partea ceramica,adica vechi) cu unele iridium.De-a draku-n carenele ei daca mai scade relantiul sub 1500rpm,dupa ce se incalzeste motorul.Nu pot sa reglez realntiul(din chestia aia )decat de la 1500+ Oare trebuie sa reglez si clapetele? ca injectoarele sunt curatare(am avut 2 infundate),iar filtrul de aer,oem(montat in 2003 ca si lichiul de frana) l-am inlocuit cu unul sport Aveti idee ce e de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Buna sunt un nou posesor de GSX-R 600 din 99. Am apucat anul trecut sa merg putin cu el si as avea 2 nelamuriri daca m-ati putea ajuta: 1. Eu am o inaltime de 1,84m ...ma cam doare spate cand merg cu ea la drum mai lung....exista pentru modelul acesta ceva kit de inaltare ghidon ....ceva sa imi schimbe pozitia cu cativa cm mai sus ar fi ok? 2. Cand se aprinde becul de rezerva...cam cati km se mai merge in regim normal de mers..adica pana la 100 kmh? 3. Cam ce consum ati inregistrat cu ea?....asa la un mers normal (pana in 100kmh) si la un condus mai sportiv de atat? 4. Pana acum nu am avut sportiva ..costumul meu e ceva textil cu protectii destul de slabe....ce imi recomandati ca si protectii.....exista ceva de genu costum din doua piese care sa aibe protectii hard in ele?....oare cam ce costuri au? 5. din cati in cati km trebuie sa ii fac revizia?...ce ulei imi recomandati, ce filtre? Scuze de atatea intrebari. Un an nou fericit si fara evenimente grave sau mai putin grave. Merci DAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 (editat) Am si eu o dilema,asa,la inceput de an Am schimbat bujiile normale ale mobrei(ereau ruginite la propriu pe partea ceramica,adica vechi) cu unele iridium.De-a draku-n carenele ei daca mai scade relantiul sub 1500rpm,dupa ce se incalzeste motorul.Nu pot sa reglez realntiul(din chestia aia )decat de la 1500+ Oare trebuie sa reglez si clapetele? ca injectoarele sunt curatare(am avut 2 infundate),iar filtrul de aer,oem(montat in 2003 ca si lichiul de frana) l-am inlocuit cu unul sport Aveti idee ce e de facut? ceva de genu asta am patit si io cand i-am pus iridium, dar nu avea nici o treaba cu ele, pur si simplu uitasem sa bag un furtun de vacum<deci mai desfa odata si mai arunca un ochi pe acolo> Buna sunt un nou posesor de GSX-R 600 din 99. Am apucat anul trecut sa merg putin cu el si as avea 2 nelamuriri daca m-ati putea ajuta: 1. Eu am o inaltime de 1,84m ...ma cam doare spate cand merg cu ea la drum mai lung....exista pentru modelul acesta ceva kit de inaltare ghidon ....ceva sa imi schimbe pozitia cu cativa cm mai sus ar fi ok? 2. Cand se aprinde becul de rezerva...cam cati km se mai merge in regim normal de mers..adica pana la 100 kmh? 3. Cam ce consum ati inregistrat cu ea?....asa la un mers normal (pana in 100kmh) si la un condus mai sportiv de atat? 4. Pana acum nu am avut sportiva ..costumul meu e ceva textil cu protectii destul de slabe....ce imi recomandati ca si protectii.....exista ceva de genu costum din doua piese care sa aibe protectii hard in ele?....oare cam ce costuri au? 5. din cati in cati km trebuie sa ii fac revizia?...ce ulei imi recomandati, ce filtre? Scuze de atatea intrebari. Un an nou fericit si fara evenimente grave sau mai putin grave. Merci DAN 1- nu cred ca ai ce sa-i faci la ghidon, doar ca esti la inceput pe ia si stai prea incordat<o sa vezi ca odata cu trecerea timpului si km o sa te obisnuiesti si singurul lucru deranjant o sa fie doar saua> 2-3-minim 4.5 l/100km , iar distanta maxima 307km cu un plin <in mod normal urban6.5>iar autostrada blana peste 10 Nu am ramas niciodata cu ea fara benzin,dar am mers si 70km cu becul aprins. un lucru destul de important pe care ar trebuii sa-l stii e ca sonda din rezervor are 2 senzori de nivel. in prima faza incepe si palpaie becul iar cand ramane aproape pe 0 ramane aprins<dar nu e indicat sa mergi cu rezervorul asa gol deoarece se poate arde pompa de benzina> 4- eu recomand pt vitezane numai costume din piele<iar ca pret eu mi-am luat un costum probiker din 2 piese nou la 200E> 5-revizia la 5000km sau o data pe an<daca nu faci 5000 pe an> ulei 10w40 sau daca mergi mult in oras vara 10w50<semisintetic>-parere personala daca mai ai si alte nelamuriri imi poti lasa pm<cunosc srad-ul pe dinafara> Editat Ianuarie 3, 2012 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Salutare, Am o intrebare legata de sunetul motorului la k1 600. Parca merge asa "balbait" uneori la rece... sa fie de la bujii (nu au fost schimbate in ultimii 3-4 ani - a stat in garaj pana anul trecut in vara)? ma gandesc sa le schimb cu cr9eix, ce parere aveti de iridium? (argumente pro/contra?) Pe langa sunetul asta balbait parca suna si destul de tare motorul, nu trancane, suna ca la dacie cu saxofunul care sufla.... ce pot verifica? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Salutare, Am o intrebare legata de sunetul motorului la k1 600. Parca merge asa "balbait" uneori la rece... sa fie de la bujii (nu au fost schimbate in ultimii 3-4 ani - a stat in garaj pana anul trecut in vara)? ma gandesc sa le schimb cu cr9eix, ce parere aveti de iridium? (argumente pro/contra?) Pe langa sunetul asta balbait parca suna si destul de tare motorul, nu trancane, suna ca la dacie cu saxofunul care sufla.... ce pot verifica? Merci! pe langa o revizie complecta cu ulei ,filtru aer si ulei, bujii si o sincronizare clapete ti-as recomanda si o verificare la jocurile de la supape<mai mult ca sigur nu o sa gasesti nici minimul de 0,10mm> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 pe langa o revizie complecta cu ulei ,filtru aer si ulei, bujii si o sincronizare clapete ti-as recomanda si o verificare la jocurile de la supape<mai mult ca sigur nu o sa gasesti nici minimul de 0,10mm> Super ok ce a zis Kelu",preferabil ar fi fost sa stim si ceva detalii de la moto tau anume:ce filtru si ce evacuare ai? Uneori daca ai o evacuare forte permisiva nu o sa rezolvi balbaiala la relanti decat cu o remapare la harta de injectie Am si eu o dilema,asa,la inceput de an Am schimbat bujiile normale ale mobrei(ereau ruginite la propriu pe partea ceramica,adica vechi) cu unele iridium.De-a draku-n carenele ei daca mai scade relantiul sub 1500rpm,dupa ce se incalzeste motorul.Nu pot sa reglez realntiul(din chestia aia )decat de la 1500+ Oare trebuie sa reglez si clapetele? ca injectoarele sunt curatare(am avut 2 infundate),iar filtrul de aer,oem(montat in 2003 ca si lichiul de frana) l-am inlocuit cu unul sport Aveti idee ce e de facut? Incearca o sincronizare si un reglaj la cablurile de la acceleratie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Incearca o sincronizare si un reglaj la cablurile de la acceleratie! Cu bujiile vechi putem sa reglez relantiul si la 1000rpm la orice temperatura.Nu doar cu motorul ,,rece,, O sincronizare a clapetelot vreau sa fac in primavara,precum si servisarea ambreiajului(e..muci) si verificarea supapelor Eu am fost primul care i-a inlocuit filtrul de aer,lichidul de frana si kitul de lant.Ceilalti au schimbat doar uleiul si caucioacele.E de la sine inteles ca mobra mea nu a facut niciodata cunostinta cu vreun mecanic,pana in 2011 Daca nu cumpar vreun sm(drz) o pun la punct,altfel nici nu o mai pornesc anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Super ok ce a zis Kelu",preferabil ar fi fost sa stim si ceva detalii de la moto tau anume:ce filtru si ce evacuare ai? Uneori daca ai o evacuare forte permisiva nu o sa rezolvi balbaiala la relanti decat cu o remapare la harta de injectie Filtru (banuiesc ca la cel de aer te referi) este cel stock cred iar evacuarea este si ea stock. Acum in primavara intentionez sa pun iridium, filtru aer oem dar nou, ulei si placute noi. Sezonul trecut am facut doar revizia dupa ce a stat cam 3 ani in garaj - ulei + filtru ulei, lichid frana, lichid racire. Inca o intrebare, acum am mers cu motul 5100 10w40, vreau sa il schimb dar nu stiu cu ce anume. Ce ati incercat pe gixxer si a mers frumos? Merci,Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 eu merg doar cu motul 300v 15w-50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Super ok ce a zis Kelu",preferabil ar fi fost sa stim si ceva detalii de la moto tau anume:ce filtru si ce evacuare ai? Uneori daca ai o evacuare forte permisiva nu o sa rezolvi balbaiala la relanti decat cu o remapare la harta de injectie Filtru (banuiesc ca la cel de aer te referi) este cel stock cred iar evacuarea este si ea stock. Daca totul este stok atunci sincronizare in prima faza! Despre ulei......off cutia pandorei nu vreau s-o deschid! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 1325615923[/url]' post='3025269'] Despre ulei......off cutia pandorei nu vreau s-o deschid! @ wayne - ai incercat si altceva sau doar din principiu folosesti 300v??? Stiu ca e o poveste fara sfarsit partea cu uleiul.... Intreb doar daca sunt posesori de 600 k1 care au incercat mai multe uleiuri cum s-a comportat fiecare. Si inca ceva: e cineva care a folosit AMSOIL MCF 10w40??? Aveti idee daca importa cineva si la noi uleiul asta? Ar fi recomandat un ulei sintetic in locul unuia conventional? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 @ wayne - ai incercat si altceva sau doar din principiu folosesti 300v??? Stiu ca e o poveste fara sfarsit partea cu uleiul.... Intreb doar daca sunt posesori de 600 k1 care au incercat mai multe uleiuri cum s-a comportat fiecare. Si inca ceva: e cineva care a folosit AMSOIL MCF 10w40??? Aveti idee daca importa cineva si la noi uleiul asta? Ar fi recomandat un ulei sintetic in locul unuia conventional? Bag 300v 15w-50 dintr-un singur motiv.Rezista la temperaturi cu 10 grade mai mult decat un ulei obisnuit,in oras temperatura e intre 103-113 grade la mobreta mea:din aist motiv am ales 15w-50 Nu am incercat alte uleiuri,iar daca o sa schimb marca tot un 15w50 100% sintetic o sa bag in motor.Merg doar vara si prefer un ulei mai vascos Mai detin un maxi de 250,iar anul urmator renunt la 10w 40 pe care il bagam in motor in favoarea unui 15w 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 1325619841[/url]' post='3025314']Bag 300v 15w-50 dintr-un singur motiv.Rezista la temperaturi cu 10 grade mai mult decat un ulei obisnuit,in oras temperatura e intre 103-113 grade la mobreta mea:din aist motiv am ales 15w-50 Nu am incercat alte uleiuri,iar daca o sa schimb marca tot un 15w50 100% sintetic o sa bag in motor.Merg doar vara si prefer un ulei mai vascos Mai detin un maxi de 250,iar anul urmator renunt la 10w 40 pe care il bagam in motor in favoarea unui 15w 50 Nu ma refer la indicele de vascozitate ca ala il aleg si eu in functie de temperatura mediului in care functioneaza mobreta, eram curios daca ai incercat si alte marci si de ce te-ai oprit la motul. Apropo ai incercat vreodata gama 7100 sau 8100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Nu ma refer la indicele de vascozitate ca ala il aleg si eu in functie de temperatura mediului in care functioneaza mobreta, eram curios daca ai incercat si alte marci si de ce te-ai oprit la motul. Apropo ai incercat vreodata gama 7100 sau 8100? l-am vrut pe cel mai bun(parerea mea)si bag 300v 15w 50.Tot in gama 300v e si 10w40 dar il prefer pe cel cu vascozitate mai mare Sunt multi care baga in motoare 10w 40... 7100,dar eu il prefer pe cel mai vascos si ti-am spus motivul.E foarte important sa protejeze motorul mai bine la temperaturi ridicate Tu hotarasti ce ulei bagi in mobretul tau,eu ti-am spus motivul care m-a determinat sa aleg vascozitatea asta.Marca,folosesc motul de cand mi-am cumparat primul scuter 2t si as prefera motorex in detrimentul uleiului castrol ambalat pe vapor.De repsol nu mai vorbesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 1325621433[/url]' post='3025333']l-am vrut pe cel mai bun(parerea mea)si bag 300v 15w 50.Tot in gama 300v e si 10w40 dar il prefer pe cel cu vascozitate mai mare Sunt multi care baga in motoare 10w 40... 7100,dar eu il prefer pe cel mai vascos si ti-am spus motivul.E foarte important sa protejeze motorul mai bine la temperaturi ridicate Tu hotarasti ce ulei bagi in mobretul tau,eu ti-am spus motivul care m-a determinat sa aleg vascozitatea asta.Marca,folosesc motul de cand mi-am cumparat primul scuter 2t si as prefera motorex in detrimentul uleiului castrol ambalat pe vapor.De repsol nu mai vorbesc 10x, uite ce oameni gasesc pe forumul asta sunt satul pana peste cap de forumistii aia pe care ii intrebi ceva si iti argumenteaza: " sefu, iti zic eu ca asta e cel mai bun, fa asa cum iti zic eu, ca EU stiu " Revenind la Iridium, diferenta de performanta e proportionala cu diferenta de pret? Eu merg doar pe strada si mai mult in oras sau drumuri scurte. Ce diferente majore se simt intre iridium si un oem level? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Eu merg cu motul 7100 10w40 si mi se pare foarte bun,acum fiecare cu parerea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 eu bag de la bunica si il schimb cam la 2 3 prajeli...tine mult daca nu-i dai forja la foc mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.