Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

are cineva o sa de pasager de k8 600 cred ca merge si de la 750 chiar nu m-am interesat de compabilitate si de la alti ani poate ma lumineaza cineva :) sau macar pe imprumut sa vad exact cum sunt facute prinderile si sa o modific pe a mea de k8 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva o sa de pasager de k8 600 cred ca merge si de la 750 chiar nu m-am interesat de compabilitate si de la alti ani poate ma lumineaza cineva :) sau macar pe imprumut sa vad exact cum sunt facute prinderile si sa o modific pe a mea de k8 1000

 

 

ai k1 converted into a k8 ? poze !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai k1 converted into a k8 ? poze !

 

 

ma gandeam sa pun dar sunt numai carcotasi pe forum :)) si de aia am evitat ...inca nu e aranjata dar are carenele pe ea....sa vad cum imi fac timp mai mult si o sa pun sa o vada lumea :D (desi mai mult apreciaza cei de pe forumurile internationale chestiile astea)

 

o sa pun una cand am pus carenele pe ea asa de ochii lumii, totul era provizoriu, nu erau prinse peste tot, nici parbriz, faru nereglat ...nu carcotiti! :))

post-20515-0-85574300-1335435079_thumb.jpg

Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam sa pun dar sunt numai carcotasi pe forum :)) si de aia am evitat ...inca nu e aranjata dar are carenele pe ea....sa vad cum imi fac timp mai mult si o sa pun sa o vada lumea :D (desi mai mult apreciaza cei de pe forumurile internationale chestiile astea)

 

o sa pun una cand am pus carenele pe ea asa de ochii lumii, totul era provizoriu, nu erau prinse peste tot, nici parbriz, faru nereglat ...nu carcotiti! :))

 

 

Furcile le-ai verificat ? La vechimea motocicletei, suspensiile sint destul de moi, uzate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam sa pun dar sunt numai carcotasi pe forum :)) si de aia am evitat ...inca nu e aranjata dar are carenele pe ea....sa vad cum imi fac timp mai mult si o sa pun sa o vada lumea :D (desi mai mult apreciaza cei de pe forumurile internationale chestiile astea)

 

o sa pun una cand am pus carenele pe ea asa de ochii lumii, totul era provizoriu, nu erau prinse peste tot, nici parbriz, faru nereglat ...nu carcotiti! :))

 

e foarte interesant,sper sa reusesti sa termini proiectul,eu unu sunt curios de cum o sa iasa :)sa pui poze. bravo

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furcile le-ai verificat ? La vechimea motocicletei, suspensiile sint destul de moi, uzate.

 

 

Nu stiu la ce te referi, motocicleta a fost in stare f buna si cu carenele pe ea de k1 , are 31.000 reali nu am cumparat-o de curand din 2008 ii stiu istoricul au fost schimbate mai multe inclusiv bujii iridium pe ea, sa nu se creada ca am cumparat una lovita sa o modific :)

 

si eu sper sa apuc motocicleta este in alta stare acum are si oglinzi noi semnale spate noi aia e o poza veche :P dar pt ca vreau sa iau una noua cred ca o sa fiu nevoit sa o vand in urmatoarele luni (vedem ce suma iau de la banca)

Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi intreba de starea furcii dpdv al consumabilelor. La un minim schimbat semeringuri si ulei. El probabil ar recomanda si schimbare supapelor. Nu era vorba de gusturile tale estetice de facut 206 din TATA ci de siguranta ta si feedbackul oferit de motocicleta in timp ce te dai si nu o pozezi :). Schimbarea bujiilor cu unele iridium cat de mult crezi ca ajutat? :rolleyes:

 

In rest faina treaba ai facut, respect pentru rabdare. Dar pune motocicleta la punct si dpdv al sigurantei tale. 30k km pe un motor sport sunt foarte obositori pentru componente mai ales daca a facut cateva mii in Ro.

 

Edit: poate gasesti o furca USD la dezmembrari.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca doar carenele, farul si codita sunt de k8 1000, restul este k1 de 600. intr-adevar nu prea vad ce are de a face cu furca, poate s-o ia ca pe un sfat sa-i faca revizia (ulei, simeringuri).

intr-adevar pe aici sunt multi carcotasi si or sa creada ca este o motocicleta avariata and shit.... dar conteaza sa-ti placa tie si sa fie ok din punct de vedere al sigurantei. poate gasesti o furca upside-down . bafta cu proiectul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca doar carenele, farul si codita sunt de k8 1000, restul este k1 de 600. intr-adevar nu prea vad ce are de a face cu furca, poate s-o ia ca pe un sfat sa-i faca revizia (ulei, simeringuri).

intr-adevar pe aici sunt multi carcotasi si or sa creada ca este o motocicleta avariata and shit.... dar conteaza sa-ti placa tie si sa fie ok din punct de vedere al sigurantei. poate gasesti o furca upside-down . bafta cu proiectul !

furca usd ar da bine la aspect in primul rand ,doar asta se urmareste prin update-ul de carene

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furca sincer este super ok, nu vreau sa o schimb pt ca e vb de ciclistica si reglaje prefer sa ii pastrez kitul de 600.

Motorul este cel de 600.

va multumesc pt aprecieri.

da, caut sa pt noua akizitie care este un k8 de 600, sper sa ii pot pune saua de k8 1000 de spate fara prea multe modificari,

proiectul este intr-o stare mai avansata decat in poza, este vopsit provizorul macar sa nu arate asa, are oglinzi noi de k8 1000, este mai finisat(dar mai trebuie) electrica este aranjata(mai putin legatura la stopul de k8 1000 pe leduri) si semnalele de spate care nu sunt inca montate, in schimb cred ca o sa fie bagat la vanzare din cauza noii achizitii (trebuie sa il achite pe cel nou)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Han nu mai am decat monopostul :) ca daca aveam seaua o lua CrashTest... incearca la dezmembrari pe ebay... ca la noi cred ca e inca modelul prea nou sa il fi facut cineva tandari. Eu personal nu am vazut vreounul la dezmembrari. Doar carene erau mai de demult pana sa le ia cineva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat sunt o gramada care isi fac intretinerea de sezon, incepand cu schimbatul uleiului, m-am gandit sa scriu ceva despre asta, poate va ajuta:

In functie de buget si stilul de tras de gaz aveti de ales din mai multe uleiuri. In manual, aveti un tabel, ar fi bine sa il consultati sa vedeti temperaturiel si tipurile de ulei recomandate pentru mobra voastra (firma, tip, an de fabricatie).

Pentru clima de la noi cele mai des intalnite si cu cele mai ok vascozitati sunt 5W40, 10W40 si 15W40.

ATENTIE!!!! NU MAI BAGATI 15W VARA!!!

 

Pentru un stil de mers normal, un 5W40 este ok, se gasesc la preturi rezonabile, pentru iernile din Romania au o vascozitate la rece rezonabila. Ma indoiesc ca mergi iarna cu mobra totusi.

 

Asa...acum, ce inseamna codurile alea... Prima parte (5W de exemplu) se refera la vascozitatea la rece (W = winter), cu cat mai mic indicele cu atat vascozitatea la rece este mai mica = ulei mai fluid in timp ce a doua (40 de exemplu) se refera la vascozitatea la cald (indice mai mare = ulei mai vascos).

D'aia nu e bine sa ne aruncam sa ii luam motorului vascozitate marita de iarna vara :unsure:

Uleiul trebuie ales dupa recomandarile producatorului. Ce zice manualul?? Pai daca zice 10W-40.. inseamna ca va recomanda o vascozitate maxima la rece de 10, implicit daca bagati 15 se va uza motorul mai repede si mai tare. Trebuie bagata o vascozitate mai mica, care sa asigure o ungere mai buna. Daca bagati minima mai mare decat cea recomandata, nu veti avea ungerea necesara si ... motorul NU VA MERGE MAI BINE! Am avut deja fo 20 de discutii pe tema asta, d'asta fac postul! Daca aveti impresia ca trage mai tare sau se aude mai frumos, este PLACEBO!

Este bine ca vascozitatea la rece sa fie cat mai mica (uleiul sa fie fluid) deoarece mare parte din uzura motorului se face in primele secunde/minute de la pornire deci un ulei fluid la rece asigura o pornire usoara si cat mai putina uzura. A doua vascozitate trebuie sa se incadreze in limitele maxime date de producator si corelata cu clima si stilul de condus. Aici este importanta temperatura din tabelul din manual. Si aici, daca bagati 50, desi in care va scrie sa bagati 40 maxima superioara, motorul nu va merge mai repede, bine, etc!

 

Cele mai bune uleiuri sunt cele sintetice, adica cele pe baza de esteri. Sunt enervant de scumpe si aproape inexistente pe piata noastra.

Producatorii declara "sintetice" si uleiuri care in realitate sunt intre sintetic si semi-sintetic. Adica pe bidon scrie "fully synthetic" si dupa "obtinut prin tehno sinteza" :bounce::crack:.

Acum.. sunt bune.. ca nu ne dam la curse, si au un pret rezonabil si performante decente.Bel Ray, Motul, Repsol, Motorex-urile gasite pe la noi fac parte din categoria asta.

 

Sper ca am salvat cateva motoare cu postul asta :cheers:

Editat de The Rev
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi sa explicat mai de demult altceva,ce are legatura cu motorul in sine( masina,mobra,tractor,etc),iarna bagi un ulei subtire iar vara unul mai gros. Strict la mobra cred ca nu e bine ca vara sa bagi un ulei prea subtire tinand cont ca motorul ajunge la niste temperaturi foarte mari. Nu sunt mecanic deci nu va luati dupa mine dar asa mi se pare logic. Poate gresesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Intrucat sunt o gramada care isi fac intretinerea de sezon, incepand cu schimbatul uleiului, m-am gandit sa scriu ceva despre asta, poate va ajuta:

In functie de buget si stilul de tras de gaz aveti de ales din mai multe uleiuri. In manual, aveti un tabel, ar fi bine sa il consultati sa vedeti temperaturiel si tipurile de ulei recomandate pentru mobra voastra (firma, tip, an de fabricatie).

Pentru clima de la noi cele mai des intalnite si cu cele mai ok vascozitati sunt 5W40, 10W40 si 15W40.

ATENTIE!!!! NU MAI BAGATI 15W VARA!!!

 

Pentru un stil de mers normal, un 5W40 este ok, se gasesc la preturi rezonabile, pentru iernile din Romania au o vascozitate la rece rezonabila. Ma indoiesc ca mergi iarna cu mobra totusi.

 

Asa...acum, ce inseamna codurile alea... Prima parte (5W de exemplu) se refera la vascozitatea la rece (W = winter), cu cat mai mic indicele cu atat vascozitatea la rece este mai mica = ulei mai fluid in timp ce a doua (40 de exemplu) se refera la vascozitatea la cald (indice mai mare = ulei mai vascos).

D'aia nu e bine sa ne aruncam sa ii luam motorului vascozitate marita de iarna vara :unsure:

Uleiul trebuie ales dupa recomandarile producatorului. Ce zice manualul?? Pai daca zice 10W-40.. inseamna ca va recomanda o vascozitate maxima la rece de 10, implicit daca bagati 15 se va uza motorul mai repede si mai tare. Trebuie bagata o vascozitate mai mica, care sa asigure o ungere mai buna. Daca bagati minima mai mare decat cea recomandata, nu veti avea ungerea necesara si ... motorul NU VA MERGE MAI BINE! Am avut deja fo 20 de discutii pe tema asta, d'asta fac postul! Daca aveti impresia ca trage mai tare sau se aude mai frumos, este PLACEBO!

Este bine ca vascozitatea la rece sa fie cat mai mica (uleiul sa fie fluid) deoarece mare parte din uzura motorului se face in primele secunde/minute de la pornire deci un ulei fluid la rece asigura o pornire usoara si cat mai putina uzura. A doua vascozitate trebuie sa se incadreze in limitele maxime date de producator si corelata cu clima si stilul de condus. Aici este importanta temperatura din tabelul din manual. Si aici, daca bagati 50, desi in care va scrie sa bagati 40 maxima superioara, motorul nu va merge mai repede, bine, etc!

 

Cele mai bune uleiuri sunt cele sintetice, adica cele pe baza de esteri. Sunt enervant de scumpe si aproape inexistente pe piata noastra.

Producatorii declara "sintetice" si uleiuri care in realitate sunt intre sintetic si semi-sintetic. Adica pe bidon scrie "fully synthetic" si dupa "obtinut prin tehno sinteza" :bounce::crack:.

Acum.. sunt bune.. ca nu ne dam la curse, si au un pret rezonabil si performante decente.Bel Ray, Motul, Repsol, Motorex-urile gasite pe la noi fac parte din categoria asta.

 

:laugh: :blink:

REV

Asta face parte din invataturile lu guru cerasel? Cea ce ai spus tu acolo e pe dos.Vara trebuie un ulei mai gros si nu in anotimpul rece

Eu bag doar 15w 50.Merg din mai pana in octombrie cu mobra si nu are rost sa bag alt ulei

PLM m-am intors de 15min acasa si urasc sa merg in oras cu mobra.Fie tin motorul supraturat fie subturat...prefer mai turat sa ma auda conservarii.Temperatura motorului sta la 90-100 grade,si peste 105 in lunile de vara caniculare

 

Din aist motiv bag doar ulei mai gros(300v) sa protejez motorul.Nu iti face griji,nu fwut motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Din aist motiv bag doar ulei mai gros(300v) sa protejez motorul.Nu iti face griji,nu fwut motorul

 

300v e un ulei full-sintetic, si din cate stiu eu, e cel mai subtire dintre toate uleiurile Motul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...