cmd Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 am auzit toba live,a fost prima motocicleta pe care am fost sa o vad in goana dupa o suzeta,se aude belea !merita toti $$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 are cineva o sa de pasager de k8 600 cred ca merge si de la 750 chiar nu m-am interesat de compabilitate si de la alti ani poate ma lumineaza cineva sau macar pe imprumut sa vad exact cum sunt facute prinderile si sa o modific pe a mea de k8 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 are cineva o sa de pasager de k8 600 cred ca merge si de la 750 chiar nu m-am interesat de compabilitate si de la alti ani poate ma lumineaza cineva sau macar pe imprumut sa vad exact cum sunt facute prinderile si sa o modific pe a mea de k8 1000 ai k1 converted into a k8 ? poze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 (editat) ai k1 converted into a k8 ? poze ! ma gandeam sa pun dar sunt numai carcotasi pe forum ) si de aia am evitat ...inca nu e aranjata dar are carenele pe ea....sa vad cum imi fac timp mai mult si o sa pun sa o vada lumea (desi mai mult apreciaza cei de pe forumurile internationale chestiile astea) o sa pun una cand am pus carenele pe ea asa de ochii lumii, totul era provizoriu, nu erau prinse peste tot, nici parbriz, faru nereglat ...nu carcotiti! ) Editat Aprilie 26, 2012 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 ma gandeam sa pun dar sunt numai carcotasi pe forum ) si de aia am evitat ...inca nu e aranjata dar are carenele pe ea....sa vad cum imi fac timp mai mult si o sa pun sa o vada lumea (desi mai mult apreciaza cei de pe forumurile internationale chestiile astea) o sa pun una cand am pus carenele pe ea asa de ochii lumii, totul era provizoriu, nu erau prinse peste tot, nici parbriz, faru nereglat ...nu carcotiti! ) Furcile le-ai verificat ? La vechimea motocicletei, suspensiile sint destul de moi, uzate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 ma gandeam sa pun dar sunt numai carcotasi pe forum ) si de aia am evitat ...inca nu e aranjata dar are carenele pe ea....sa vad cum imi fac timp mai mult si o sa pun sa o vada lumea (desi mai mult apreciaza cei de pe forumurile internationale chestiile astea) o sa pun una cand am pus carenele pe ea asa de ochii lumii, totul era provizoriu, nu erau prinse peste tot, nici parbriz, faru nereglat ...nu carcotiti! ) e foarte interesant,sper sa reusesti sa termini proiectul,eu unu sunt curios de cum o sa iasa :)sa pui poze. bravo bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 (editat) Furcile le-ai verificat ? La vechimea motocicletei, suspensiile sint destul de moi, uzate. Nu stiu la ce te referi, motocicleta a fost in stare f buna si cu carenele pe ea de k1 , are 31.000 reali nu am cumparat-o de curand din 2008 ii stiu istoricul au fost schimbate mai multe inclusiv bujii iridium pe ea, sa nu se creada ca am cumparat una lovita sa o modific si eu sper sa apuc motocicleta este in alta stare acum are si oglinzi noi semnale spate noi aia e o poza veche dar pt ca vreau sa iau una noua cred ca o sa fiu nevoit sa o vand in urmatoarele luni (vedem ce suma iau de la banca) Editat Aprilie 26, 2012 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 (editat) Jagi intreba de starea furcii dpdv al consumabilelor. La un minim schimbat semeringuri si ulei. El probabil ar recomanda si schimbare supapelor. Nu era vorba de gusturile tale estetice de facut 206 din TATA ci de siguranta ta si feedbackul oferit de motocicleta in timp ce te dai si nu o pozezi . Schimbarea bujiilor cu unele iridium cat de mult crezi ca ajutat? In rest faina treaba ai facut, respect pentru rabdare. Dar pune motocicleta la punct si dpdv al sigurantei tale. 30k km pe un motor sport sunt foarte obositori pentru componente mai ales daca a facut cateva mii in Ro. Edit: poate gasesti o furca USD la dezmembrari. Editat Aprilie 26, 2012 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 CrashTestPilot, ai schimbat si motorul pe ea? Acum e motor de K8 1000? Daca da, e pus pe cadrul de K1 - 600 ?!? Sau schimbarea e doar d.p.d.v estetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 cred ca doar carenele, farul si codita sunt de k8 1000, restul este k1 de 600. intr-adevar nu prea vad ce are de a face cu furca, poate s-o ia ca pe un sfat sa-i faca revizia (ulei, simeringuri). intr-adevar pe aici sunt multi carcotasi si or sa creada ca este o motocicleta avariata and shit.... dar conteaza sa-ti placa tie si sa fie ok din punct de vedere al sigurantei. poate gasesti o furca upside-down . bafta cu proiectul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 cred ca doar carenele, farul si codita sunt de k8 1000, restul este k1 de 600. intr-adevar nu prea vad ce are de a face cu furca, poate s-o ia ca pe un sfat sa-i faca revizia (ulei, simeringuri). intr-adevar pe aici sunt multi carcotasi si or sa creada ca este o motocicleta avariata and shit.... dar conteaza sa-ti placa tie si sa fie ok din punct de vedere al sigurantei. poate gasesti o furca upside-down . bafta cu proiectul ! furca usd ar da bine la aspect in primul rand ,doar asta se urmareste prin update-ul de carene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 furca usd ar da bine la aspect in primul rand ,doar asta se urmareste prin update-ul de carene Apropo de update-ul la K8 1000: avatarul lui hanspree e cel mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 mi se pare mie sau cineva are nev de o sea pt viitoarea lui achizitie??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 mi se pare mie sau cineva are nev de o sea pt viitoarea lui achizitie??? ai cumva tu o sa pasager? caut si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 uite aici LINK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy_d Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Salutare,tocmai mi-am schimbat crashpad-urile cu o pereche de R&G,crash-urile vechi fiind de vanzare.Se potrivesc la 600-750 din 2006-2008,detalii si poze la semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 ai cumva tu o sa pasager? caut si eu Uite aici: /index.php?/topic/677007-piese-gsxr-k6k7-600750-sa-pasagerrotifardiscuri-franaradiatorcapac-motor-stg/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 furca sincer este super ok, nu vreau sa o schimb pt ca e vb de ciclistica si reglaje prefer sa ii pastrez kitul de 600. Motorul este cel de 600. va multumesc pt aprecieri. da, caut sa pt noua akizitie care este un k8 de 600, sper sa ii pot pune saua de k8 1000 de spate fara prea multe modificari, proiectul este intr-o stare mai avansata decat in poza, este vopsit provizorul macar sa nu arate asa, are oglinzi noi de k8 1000, este mai finisat(dar mai trebuie) electrica este aranjata(mai putin legatura la stopul de k8 1000 pe leduri) si semnalele de spate care nu sunt inca montate, in schimb cred ca o sa fie bagat la vanzare din cauza noii achizitii (trebuie sa il achite pe cel nou) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Baga cineva o tura de mare maine... ? Eu ma duc, daca sunteti interesati bagati un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Han nu mai am decat monopostul ca daca aveam seaua o lua CrashTest... incearca la dezmembrari pe ebay... ca la noi cred ca e inca modelul prea nou sa il fi facut cineva tandari. Eu personal nu am vazut vreounul la dezmembrari. Doar carene erau mai de demult pana sa le ia cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) Intrucat sunt o gramada care isi fac intretinerea de sezon, incepand cu schimbatul uleiului, m-am gandit sa scriu ceva despre asta, poate va ajuta: In functie de buget si stilul de tras de gaz aveti de ales din mai multe uleiuri. In manual, aveti un tabel, ar fi bine sa il consultati sa vedeti temperaturiel si tipurile de ulei recomandate pentru mobra voastra (firma, tip, an de fabricatie). Pentru clima de la noi cele mai des intalnite si cu cele mai ok vascozitati sunt 5W40, 10W40 si 15W40. ATENTIE!!!! NU MAI BAGATI 15W VARA!!! Pentru un stil de mers normal, un 5W40 este ok, se gasesc la preturi rezonabile, pentru iernile din Romania au o vascozitate la rece rezonabila. Ma indoiesc ca mergi iarna cu mobra totusi. Asa...acum, ce inseamna codurile alea... Prima parte (5W de exemplu) se refera la vascozitatea la rece (W = winter), cu cat mai mic indicele cu atat vascozitatea la rece este mai mica = ulei mai fluid in timp ce a doua (40 de exemplu) se refera la vascozitatea la cald (indice mai mare = ulei mai vascos). D'aia nu e bine sa ne aruncam sa ii luam motorului vascozitate marita de iarna vara Uleiul trebuie ales dupa recomandarile producatorului. Ce zice manualul?? Pai daca zice 10W-40.. inseamna ca va recomanda o vascozitate maxima la rece de 10, implicit daca bagati 15 se va uza motorul mai repede si mai tare. Trebuie bagata o vascozitate mai mica, care sa asigure o ungere mai buna. Daca bagati minima mai mare decat cea recomandata, nu veti avea ungerea necesara si ... motorul NU VA MERGE MAI BINE! Am avut deja fo 20 de discutii pe tema asta, d'asta fac postul! Daca aveti impresia ca trage mai tare sau se aude mai frumos, este PLACEBO! Este bine ca vascozitatea la rece sa fie cat mai mica (uleiul sa fie fluid) deoarece mare parte din uzura motorului se face in primele secunde/minute de la pornire deci un ulei fluid la rece asigura o pornire usoara si cat mai putina uzura. A doua vascozitate trebuie sa se incadreze in limitele maxime date de producator si corelata cu clima si stilul de condus. Aici este importanta temperatura din tabelul din manual. Si aici, daca bagati 50, desi in care va scrie sa bagati 40 maxima superioara, motorul nu va merge mai repede, bine, etc! Cele mai bune uleiuri sunt cele sintetice, adica cele pe baza de esteri. Sunt enervant de scumpe si aproape inexistente pe piata noastra. Producatorii declara "sintetice" si uleiuri care in realitate sunt intre sintetic si semi-sintetic. Adica pe bidon scrie "fully synthetic" si dupa "obtinut prin tehno sinteza" . Acum.. sunt bune.. ca nu ne dam la curse, si au un pret rezonabil si performante decente.Bel Ray, Motul, Repsol, Motorex-urile gasite pe la noi fac parte din categoria asta. Sper ca am salvat cateva motoare cu postul asta Editat Aprilie 28, 2012 de The Rev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Mie mi sa explicat mai de demult altceva,ce are legatura cu motorul in sine( masina,mobra,tractor,etc),iarna bagi un ulei subtire iar vara unul mai gros. Strict la mobra cred ca nu e bine ca vara sa bagi un ulei prea subtire tinand cont ca motorul ajunge la niste temperaturi foarte mari. Nu sunt mecanic deci nu va luati dupa mine dar asa mi se pare logic. Poate gresesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Mi-a ramas cam un sfert de litru de Castrol Power1 10W50. Daca are cineva nevoie de el pentru completare sa ma anunte, ocupa locul degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Intrucat sunt o gramada care isi fac intretinerea de sezon, incepand cu schimbatul uleiului, m-am gandit sa scriu ceva despre asta, poate va ajuta: In functie de buget si stilul de tras de gaz aveti de ales din mai multe uleiuri. In manual, aveti un tabel, ar fi bine sa il consultati sa vedeti temperaturiel si tipurile de ulei recomandate pentru mobra voastra (firma, tip, an de fabricatie). Pentru clima de la noi cele mai des intalnite si cu cele mai ok vascozitati sunt 5W40, 10W40 si 15W40. ATENTIE!!!! NU MAI BAGATI 15W VARA!!! Pentru un stil de mers normal, un 5W40 este ok, se gasesc la preturi rezonabile, pentru iernile din Romania au o vascozitate la rece rezonabila. Ma indoiesc ca mergi iarna cu mobra totusi. Asa...acum, ce inseamna codurile alea... Prima parte (5W de exemplu) se refera la vascozitatea la rece (W = winter), cu cat mai mic indicele cu atat vascozitatea la rece este mai mica = ulei mai fluid in timp ce a doua (40 de exemplu) se refera la vascozitatea la cald (indice mai mare = ulei mai vascos). D'aia nu e bine sa ne aruncam sa ii luam motorului vascozitate marita de iarna vara Uleiul trebuie ales dupa recomandarile producatorului. Ce zice manualul?? Pai daca zice 10W-40.. inseamna ca va recomanda o vascozitate maxima la rece de 10, implicit daca bagati 15 se va uza motorul mai repede si mai tare. Trebuie bagata o vascozitate mai mica, care sa asigure o ungere mai buna. Daca bagati minima mai mare decat cea recomandata, nu veti avea ungerea necesara si ... motorul NU VA MERGE MAI BINE! Am avut deja fo 20 de discutii pe tema asta, d'asta fac postul! Daca aveti impresia ca trage mai tare sau se aude mai frumos, este PLACEBO! Este bine ca vascozitatea la rece sa fie cat mai mica (uleiul sa fie fluid) deoarece mare parte din uzura motorului se face in primele secunde/minute de la pornire deci un ulei fluid la rece asigura o pornire usoara si cat mai putina uzura. A doua vascozitate trebuie sa se incadreze in limitele maxime date de producator si corelata cu clima si stilul de condus. Aici este importanta temperatura din tabelul din manual. Si aici, daca bagati 50, desi in care va scrie sa bagati 40 maxima superioara, motorul nu va merge mai repede, bine, etc! Cele mai bune uleiuri sunt cele sintetice, adica cele pe baza de esteri. Sunt enervant de scumpe si aproape inexistente pe piata noastra. Producatorii declara "sintetice" si uleiuri care in realitate sunt intre sintetic si semi-sintetic. Adica pe bidon scrie "fully synthetic" si dupa "obtinut prin tehno sinteza" . Acum.. sunt bune.. ca nu ne dam la curse, si au un pret rezonabil si performante decente.Bel Ray, Motul, Repsol, Motorex-urile gasite pe la noi fac parte din categoria asta. REV Asta face parte din invataturile lu guru cerasel? Cea ce ai spus tu acolo e pe dos.Vara trebuie un ulei mai gros si nu in anotimpul rece Eu bag doar 15w 50.Merg din mai pana in octombrie cu mobra si nu are rost sa bag alt ulei PLM m-am intors de 15min acasa si urasc sa merg in oras cu mobra.Fie tin motorul supraturat fie subturat...prefer mai turat sa ma auda conservarii.Temperatura motorului sta la 90-100 grade,si peste 105 in lunile de vara caniculare Din aist motiv bag doar ulei mai gros(300v) sa protejez motorul.Nu iti face griji,nu fwut motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Din aist motiv bag doar ulei mai gros(300v) sa protejez motorul.Nu iti face griji,nu fwut motorul 300v e un ulei full-sintetic, si din cate stiu eu, e cel mai subtire dintre toate uleiurile Motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.