cmd Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 ultima poza zici ca e facuta in "bulgaristan" ,numai acolo gasesti drumurile alea serpuite asa =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Varu' Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salut detinatori de GSXR si nu numai. Am intrat de curand in lumea GSXR si am nevoie de un suport de numar, cu lumina si semnale. Daca are cineva de vanzare sau stie unde as putea gasi, informatia ar fi mult apreciata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 prietene am gasit cauciucul si exact pentru lucrul aecesta am intrebat nu pentru impresie cred ca ceva impresie artistica ai talica oricum multumesc pentru raspuns si nu mai fiti frate asa plini de voi pentru asta este forumul Gogosica.mobra a fost proiectata pentru gumele de 180,tu nu ai pus un 190,ci 195.acum pur intamplator ai gasit unul de 200 Pentru ce montezi un cauciuc cu balon mai mare? doar pentru impresie artistica la semafor.Deaia ti-am zis sa ii montezi unu de X6,or sa te iubeasca femeile ca pe margineanu daca ii montezi cauciuc de 200 si carena fata de k4-k5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 nu v-am spus-o pe ultima. un prieten cu un gsx-r 1000 k6: "daca motocicleta mea avea stergator la parbiz atunci motorasul stergatorului era motor de r6" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Gogosica.mobra a fost proiectata pentru gumele de 180,... Curios, niciunu` nu vine cu intrebari de genu "am gasit o guma spate ,170 ,ca noua SI LA PREt bun.merge in loc de 180?" Toti vor baloane, 190 chiar 200 (de parca se gasesc pe toate gardurile) ))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 nu v-am spus-o pe ultima. un prieten cu un gsx-r 1000 k6: "daca motocicleta mea avea stergator la parbiz atunci motorasul stergatorului era motor de r6" buna asta Referitor la "baloane", eu am ajuns la concluzia ca dimensiunea ideala e cea pe care ti-o indica injineru' ala de a proiectat mobra, indiferent despre ce mobra vorbim...cu altfel de gume, motocicleta nu se mai comporta la fel, nici cu unele mai inguste, nici cu unele mai late. Am incercat si m-am convins...eu unul nu am sa mai pun pe mobre alte dimensiuni decat cele standard, cu acelea se comporta mobra cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Curios, niciunu` nu vine cu intrebari de genu "am gasit o guma spate ,170 ,ca noua SI LA PREt bun.merge in loc de 180?" Toti vor baloane, 190 chiar 200 (de parca se gasesc pe toate gardurile) ))))))) Nu prea vad unde e problema?!? Si eu am montat pe GSX-R 750 guma spate pe 190. Din fabrica e 180, dupa cum stiti, insa am luat un set de Dunlop Qualifier in stare f buna, la un pret bun, zic eu. Dupa primii km, si cateva viraje, m-am obisnuit cu noua configuratie si acum parca imi place mai mult. Oricum, dpdv estetic nu e foarte mare diferenta. Desi e mai lata guma, fiindca e montata pe aceeasi janta, nu are un impact vizual chiar asa mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 cmd, asa e. Dar dimensiunea 190/50 se gaseste mai rar. Eu am 190/55/17 montat pe spate, si mi se pare ca se potriveste la fix. Chiar am si o aripa spate, care ar fi frecat in cauciuc daca marimea ar fi fost necorespunzatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 ai facut si ceva modificari suspensiei?daca tot ai ales sa-ti pui 190 bine macar ca ti-ai pus cu 55,daca puneai cu 50 era dezastru total Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 ai facut si ceva modificari suspensiei?daca tot ai ales sa-ti pui 190 bine macar ca ti-ai pus cu 55,daca puneai cu 50 era dezastru total La suspensie nu am modificat nimic. Nu ma pricep si mai bine nu ma bag. Oricum, m-am obisnuit cu reglajele actuale si sunt relativ multumit. Doar la viteze mai mari (peste 130 - 150 km/h) in viraje largi motorul pare instabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (editat) 190/50 este inca echiparea de fabrica la motocicletele de o mie japoneze. Ca profil si in consecinta performante la a tine motocicleta pe curbe, eu il gasesc net inferior dimensiunii 190/55. 190/55 merge foarte bine atat pe roata de 5,5 cat si pe roata de 6. http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ Doar la viteze mai mari (peste 130 - 150 km/h) in viraje largi motorul pare instabil Intareste-i arcul spate si creste compresia. Motocicleta ta are suspensia spate foarte moale. Amortizoarele stoc au reglajele utile in zona ultimelor 2 ture/8 click-uri de la hard maxim spre soft. Editat Iunie 20, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 190/50 este inca echiparea de fabrica la motocicletele de o mie japoneze. Ca profil si in consecinta performante la a tine motocicleta pe curbe, eu il gasesc net inferior dimensiunii 190/55. 190/55 merge foarte bine atat pe roata de 5,5 cat si pe roata de 6. http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ Intareste-i arcul spate si creste compresia. Motocicleta ta are suspensia spate foarte moale. Amortizoarele stoc au reglajele utile in zona ultimelor 2 ture/8 click-uri de la hard maxim spre soft. Sa stii ca asa e. Ba chiar mai mult: suspensia fata e reglata pe maxim hard iar pe spate pare cam moale. Probabil ca am sa imi vizitez mecanicul sa imi faca alte reglaje. Doar sa stiu eu ce anume vreau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Probabil ca o sa vrei o motocicleta care sa fie cat mai stabila pe curbe In cazul asta, o operatiune corecta ar fi sa-i faci sag-urile corespunzatoare greutatii tale. Dupa care sa reglezi apa rece-apa calda - revenire-compresie astfel incat motocicleta sa fie pe gustul tau. Static poti sa reglezi revenirea, astfel incat fata si spatele sa nu urce foarte rapid. Odata precomprimate arcurile, suspensia va reveni mai repede decat revine acum. testeaza ca revenirea fata-spate sa se faca sincron, sa nu fie una mai rapida/lenta decat cealalta. Compresia poti sa o pui "la ochi" si sa mai umbli la ea dupa ce mergi. In special fata sa nu se comprime foarte rapid pe frana. Cu spatele e mai complicat. Da-o inapoi de la 2 ture maxim inchisa si de acolo incepi sa te joci dar numai spre maximum strans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boby87 Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 salutari ....postez in numele unui prieten : are o problema cu al sau gsxr 600 '98 , i se opreste in mers brusc , am fost am masurat bateria si e ok , incarca in parametrii normali , aveti idee cu ce sa inceapa sa verifice ? stima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 salutari ....postez in numele unui prieten : are o problema cu al sau gsxr 600 '98 , i se opreste in mers brusc , am fost am masurat bateria si e ok , incarca in parametrii normali , aveti idee cu ce sa inceapa sa verifice ? stima ! posibil sa fie cricul.am mai auzit si la altii ca aveau problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 salut. sper sa nu supar pe cineva daca postez si aici. poate sunt persoane care cauta asa ceva si nu urmaresc ''bursele''. vand un echipament de protectii gen plasa (numai bune pt vara) pt moto. detalii in link. multumesc /index.php?/topic/209570-protectii-armura-corp-hard-si-soft-plasa-pantaloni-cu-protectii/page__st__40__p__3159194#entry3159194 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 aladin ai gasit miar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 aladin ai gasit miar ? aladin isi cauta miar?dupa ce a sustinut atata vreme ca nu ai ce face cu miar pe strada!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Marius, vazusem 195/50/17 si am banuit ca se strecurase o greseala. Pe roata ta spate merge si 200/55/17. Nu stiu daca se produce guma pe 200/50/17. Daca ai gasit un SH de calitate multumitoare pe 200, poti sa-l pui linistit. Dupa mine, cea mai buna dimensiune de guma spate pentru SBK de 1000, este 190/55/17. multumesc frumos pentru raspuns Gogosica.mobra a fost proiectata pentru gumele de 180,tu nu ai pus un 190,ci 195.acum pur intamplator ai gasit unul de 200 Pentru ce montezi un cauciuc cu balon mai mare? doar pentru impresie artistica la semafor.Deaia ti-am zis sa ii montezi unu de X6,or sa te iubeasca femeile ca pe margineanu daca ii montezi cauciuc de 200 si carena fata de k4-k5 Ca Prietene in primul rand motocicleta a fost proiectata pt cauciuc de 190/50/17 asa scrie in carte deci de aici se deduce ca aia care au scris in carte ori au stiut ce cauciuc trebuie ori tu ii consideri tampiti.In al 2-lea rand cauciugul pe 195 nu l-am pus eu asa am cumparat mobra si in al 3-lea rand trebuie sa schimb carena fata pentru ca o am lovita si daca tot o schimb am crezut ca pot monta 1 de k4-k5 si cauciugul pe 200 chiar intamplator am gasit 1 si inca foarte bun Gogosica.mobra a fost proiectata pentru gumele de 180,tu nu ai pus un 190,ci 195.acum pur intamplator ai gasit unul de 200 Pentru ce montezi un cauciuc cu balon mai mare? doar pentru impresie artistica la semafor.Deaia ti-am zis sa ii montezi unu de X6,or sa te iubeasca femeile ca pe margineanu daca ii montezi cauciuc de 200 si carena fata de k4-k5 Ca de obicei se Prietene in primul rand motocicleta a fost proiectata pt cauciuc de 190/50/17 asa scrie in carte deci de aici se deduce ca aia care au scris in carte ori au stiut ce cauciuc trebuie ori tu ii consideri tampiti.In al 2-lea rand cauciugul pe 195 nu l-am pus eu asa am cumparat mobra si in al 3-lea rand trebuie sa schimb carena fata pentru ca o am lovita si daca tot o schimb am crezut ca pot monta 1 de k4-k5 si cauciugul pe 200 chiar intamplator am gasit 1 si inca foarte bun Gogosica.mobra a fost proiectata pentru gumele de 180,tu nu ai pus un 190,ci 195.acum pur intamplator ai gasit unul de 200 Pentru ce montezi un cauciuc cu balon mai mare? doar pentru impresie artistica la semafor.Deaia ti-am zis sa ii montezi unu de X6,or sa te iubeasca femeile ca pe margineanu daca ii montezi cauciuc de 200 si carena fata de k4-k5 Ca de obicei se gaseste Prietene in primul rand motocicleta a fost proiectata pt cauciuc de 190/50/17 asa scrie in carte deci de aici se deduce ca aia care au scris in carte ori au stiut ce cauciuc trebuie ori tu ii consideri tampiti.In al 2-lea rand cauciugul pe 195 nu l-am pus eu asa am cumparat mobra si in al 3-lea rand trebuie sa schimb carena fata pentru ca o am lovita si daca tot o schimb am crezut ca pot monta 1 de k4-k5 si cauciugul pe 200 chiar intamplator am gasit 1 si inca foarte bun Gogosica.mobra a fost proiectata pentru gumele de 180,tu nu ai pus un 190,ci 195.acum pur intamplator ai gasit unul de 200 Pentru ce montezi un cauciuc cu balon mai mare? doar pentru impresie artistica la semafor.Deaia ti-am zis sa ii montezi unu de X6,or sa te iubeasca femeile ca pe margineanu daca ii montezi cauciuc de 200 si carena fata de k4-k5 Ca de obicei se gaseste cineva Prietene in primul rand motocicleta a fost proiectata pt cauciuc de 190/50/17 asa scrie in carte deci de aici se deduce ca aia care au scris in carte ori au stiut ce cauciuc trebuie ori tu ii consideri tampiti.In al 2-lea rand cauciugul pe 195 nu l-am pus eu asa am cumparat mobra si in al 3-lea rand trebuie sa schimb carena fata pentru ca o am lovita si daca tot o schimb am crezut ca pot monta 1 de k4-k5 si cauciugul pe 200 chiar intamplator am gasit 1 si inca foarte bun Gogosica.mobra a fost proiectata pentru gumele de 180,tu nu ai pus un 190,ci 195.acum pur intamplator ai gasit unul de 200 Pentru ce montezi un cauciuc cu balon mai mare? doar pentru impresie artistica la semafor.Deaia ti-am zis sa ii montezi unu de X6,or sa te iubeasca femeile ca pe margineanu daca ii montezi cauciuc de 200 si carena fata de k4-k5 Ca de obicei se gaseste cineva sa Prietene in primul rand motocicleta a fost proiectata pt cauciuc de 190/50/17 asa scrie in carte deci de aici se deduce ca aia care au scris in carte ori au stiut ce cauciuc trebuie ori tu ii consideri tampiti.In al 2-lea rand cauciugul pe 195 nu l-am pus eu asa am cumparat mobra si in al 3-lea rand trebuie sa schimb carena fata pentru ca o am lovita si daca tot o schimb am crezut ca pot monta 1 de k4-k5 si cauciugul pe 200 chiar intamplator am gasit 1 si inca foarte bun Gogosica.mobra a fost proiectata pentru gumele de 180,tu nu ai pus un 190,ci 195.acum pur intamplator ai gasit unul de 200 Pentru ce montezi un cauciuc cu balon mai mare? doar pentru impresie artistica la semafor.Deaia ti-am zis sa ii montezi unu de X6,or sa te iubeasca femeile ca pe margineanu daca ii montezi cauciuc de 200 si carena fata de k4-k5 Ca de obicei se gaseste cineva sa nu Prietene in primul rand motocicleta a fost proiectata pt cauciuc de 190/50/17 asa scrie in carte deci de aici se deduce ca aia care au scris in carte ori au stiut ce cauciuc trebuie ori tu ii consideri tampiti.In al 2-lea rand cauciugul pe 195 nu l-am pus eu asa am cumparat mobra si in al 3-lea rand trebuie sa schimb carena fata pentru ca o am lovita si daca tot o schimb am crezut ca pot monta 1 de k4-k5 si cauciugul pe 200 chiar intamplator am gasit 1 si inca foarte bun Ca de obicei mai sunt si oameni care se baga in seama eu sincer nu inteleg ce va pasa voua ce vrea fiecare sa faca cu mobra lui pur si simplu am intrebat daca se potriveste o carena fata si un cauciuc mai lat atat nimic mai mult .In primul rand motocicleta a fost proiectata pt cauciuc de 190/50/17 asa scrie in carte deci de aici se deduce ca aia care au scris in carte ori au stiut ce cauciuc trebuie ori tu ii consideri tampiti.In al 2-lea rand cauciucul pe 195 nu l-am pus eu asa am cumparat mobra si in al 3-lea rand trebuie sa schimb carena fata pentru ca o am lovita si daca tot o schimb am crezut ca pot monta 1 de k4-k5 si cauciucul pe 200 chiar intamplator am gasit 1 si inca foarte bun si o sa-l montez numai ca sa te deranjeje pe tine.Nu pot sa inteleg de ce nu se poate da un raspuns la o intrebare fara sa se intre in polemica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) multumesc frumos pentru raspuns Ca Prietene in primul rand motocicleta a fost proiectata pt cauciuc de 190/50/17 asa scrie in carte deci de aici se deduce ca aia care au scris in carte ori au stiut ce cauciuc trebuie ori tu ii consideri tampiti.In al 2-lea rand cauciugul pe 195 nu l-am pus eu asa am cumparat mobra si in al 3-lea rand trebuie sa schimb carena fata pentru ca o am lovita si daca tot o schimb am crezut ca pot monta 1 de k4-k5 si cauciugul pe 200 chiar intamplator am gasit 1 si inca foarte bun Ca de obicei se Prietene in primul rand motocicleta a fost proiectata pt cauciuc de 190/50/17 asa scrie in carte deci de aici se deduce ca aia care au scris in carte ori au stiut ce cauciuc trebuie ori tu ii consideri tampiti.In al 2-lea rand cauciugul pe 195 nu l-am pus eu asa am cumparat mobra si in al 3-lea rand trebuie sa schimb carena fata pentru ca o am lovita si daca tot o schimb am crezut ca pot monta 1 de k4-k5 si cauciugul pe 200 chiar intamplator am gasit 1 si inca foarte bun Ca de obicei se gaseste Prietene in primul rand motocicleta a fost proiectata pt cauciuc de 190/50/17 asa scrie in carte deci de aici se deduce ca aia care au scris in carte ori au stiut ce cauciuc trebuie ori tu ii consideri tampiti.In al 2-lea rand cauciugul pe 195 nu l-am pus eu asa am cumparat mobra si in al 3-lea rand trebuie sa schimb carena fata pentru ca o am lovita si daca tot o schimb am crezut ca pot monta 1 de k4-k5 si cauciugul pe 200 chiar intamplator am gasit 1 si inca foarte bun Ca de obicei se gaseste cineva Prietene in primul rand motocicleta a fost proiectata pt cauciuc de 190/50/17 asa scrie in carte deci de aici se deduce ca aia care au scris in carte ori au stiut ce cauciuc trebuie ori tu ii consideri tampiti.In al 2-lea rand cauciugul pe 195 nu l-am pus eu asa am cumparat mobra si in al 3-lea rand trebuie sa schimb carena fata pentru ca o am lovita si daca tot o schimb am crezut ca pot monta 1 de k4-k5 si cauciugul pe 200 chiar intamplator am gasit 1 si inca foarte bun Ca de obicei se gaseste cineva sa Prietene in primul rand motocicleta a fost proiectata pt cauciuc de 190/50/17 asa scrie in carte deci de aici se deduce ca aia care au scris in carte ori au stiut ce cauciuc trebuie ori tu ii consideri tampiti.In al 2-lea rand cauciugul pe 195 nu l-am pus eu asa am cumparat mobra si in al 3-lea rand trebuie sa schimb carena fata pentru ca o am lovita si daca tot o schimb am crezut ca pot monta 1 de k4-k5 si cauciugul pe 200 chiar intamplator am gasit 1 si inca foarte bun Ca de obicei se gaseste cineva sa nu Prietene in primul rand motocicleta a fost proiectata pt cauciuc de 190/50/17 asa scrie in carte deci de aici se deduce ca aia care au scris in carte ori au stiut ce cauciuc trebuie ori tu ii consideri tampiti.In al 2-lea rand cauciugul pe 195 nu l-am pus eu asa am cumparat mobra si in al 3-lea rand trebuie sa schimb carena fata pentru ca o am lovita si daca tot o schimb am crezut ca pot monta 1 de k4-k5 si cauciugul pe 200 chiar intamplator am gasit 1 si inca foarte bun Ca de obicei mai sunt si oameni care se baga in seama eu sincer nu inteleg ce va pasa voua ce vrea fiecare sa faca cu mobra lui pur si simplu am intrebat daca se potriveste o carena fata si un cauciuc mai lat atat nimic mai mult .In primul rand motocicleta a fost proiectata pt cauciuc de 190/50/17 asa scrie in carte deci de aici se deduce ca aia care au scris in carte ori au stiut ce cauciuc trebuie ori tu ii consideri tampiti.In al 2-lea rand cauciucul pe 195 nu l-am pus eu asa am cumparat mobra si in al 3-lea rand trebuie sa schimb carena fata pentru ca o am lovita si daca tot o schimb am crezut ca pot monta 1 de k4-k5 si cauciucul pe 200 chiar intamplator am gasit 1 si inca foarte bun si o sa-l montez numai ca sa te deranjeje pe tine.Nu pot sa inteleg de ce nu se poate da un raspuns la o intrebare fara sa se intre in polemica ? Tu ai vrut sa fii 110% sigur ca citeste lumea ce scrii de ai scris de atatea ori?? Editat Iunie 22, 2012 de shackalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Tu ai vrut sa fii 110% sigur ca citeste lumea ce scrii de ai scris de atatea ori?? nu habar nu am de ce a aparut asa am incercat sa sterg dar nu-mi da voie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Acum am vazut ca ai miiar.In cazul asta un 200 are balonul prea mic,cauta unul de 230-250(daca se fabrica) Pune carena de k4,e mai sukara,carena veche nu se poate repara,denota ca nu ai valoare E un k1 cu carene de k8 la vanzare,da ala e facut cu simt estetic(nu o carena aruncata-n pom)....nu are cauciuc de 200.Daca te avantajeaza cumpara-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Acum am vazut ca ai miiar.In cazul asta un 200 are balonul prea mic,cauta unul de 230-250(daca se fabrica) Pune carena de k4,e mai sukara,carena veche nu se poate repara,denota ca nu ai valoare E un k1 cu carene de k8 la vanzare,da ala e facut cu simt estetic(nu o carena aruncata-n pom)....nu are cauciuc de 200.Daca te avantajeaza cumpara-l mersi mult de tot o sa tin cont de sfatul tau o sa caut unul cu ,,balonul ,,de 230-250 si carena fata o sa pun pe cea originala rupta sa nu cumva sa deranjej pe cineva daca pun una noua pentru ca daca pun una noua imi scade valoarea si nu vrem lucrul asta ca este ceva rau.Hai sa lasam prostiile astea si sa ne intanlim odata la o bere daca poti sa ma ajuti cu vreun sfat multumesc daca nu nu,dar inca o data cred ca pentru asta este facut siteul nu sa ne intepam noi reciproc sanatate si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Daca tot e topicul gsxr-istilor ii urez un La Multi Ani lui kidu Suntem nascuti in aceasi zi,23 iunie.Eu sunt oleaca mai batran si fara minte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.