Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Adrian B , esti un sarac obosit si frustrat la maxim ca habarnuai sa folosesti motocicleta ta. Cind te loveste o criza de frustrare o dai in barci si incepi sa injuri ca un putzoi obosit. Daca vrei sa dovedesti baietzie, i-ti raspund la fel, pe intzelesul tau, esti un prost care-si dovedeste limita. Alt cimpanzeu din padure. E atit de usor sa scrii cuvintul p..a. Cei ce-l pronunta des, se spune ca au un deficit de lungime. OK, te urmaresc pe toate posturile si te iau la misto.

 

OK, esti sarac, nu vrei sa-ti donam niste cauciucuri noi noutze? Membrii acestui forum sint generosi, omenosi, poate facem o cheta sa-ti cumparam un set de ce cauciucuri vrei tu, dar macar sa scrii un articol despre ele, plusuri si minusuri.

 

Fir-ai al dracu de putz..ica ratata.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-ati rezolvat nimic cu atitudinea asta.

Jagi, cred ca omu si-a cerut scuze putin mai sus. Hai las-o asa, ca te stiu prea bine ca esti om rezonabil.

 

 

Da-l naibii de obosit, crede ca daca scrie porcos se excita cineva. O sa-l vinez in toate posturile pe care le scrie, el a inceput primul.

 

Aici e forum de motociclisti, adica de baieti normali, fara prea multe ore de cultura. Se ia de mine ca nu-i place ca nu scriu corect limba romana, sa se duca naibii pe alte forumuri. Aici se moare deadevaratelea daca nu-ti tine frina cind iese vaca si calul dupa o curba. Mai sint cluburi pt fete batrine, adica pt cei ce nu suporta limbajul mai dur , real. Atita timp cit nu mai iau de neamul tau, nu-ti adresez injuraturi, epitete,, nu vad unde ti-am gresit. AAAAA, nu-ti place tonul, schimba topicul.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian nu ai treaba cu mersul sportiv pe strada,cumpara ceva pe masura mersului,cumparand niste gp race`uri nu o sa mai poti sa te lasi pt ca dupa ceva km de mers drept o sa apara o denivelare peste care trebuie sa treci si o sa-ti trezeasca un sentiment foarte ciudat in tine mai ceva ca ".un tampit cu masina a luat o curba f larg si mi-a stricat tot chefu (pe langa sperietura pe care am tras-o)."

gp racerurile daca nu ai pus mana pana acum pe asa ceva sunt cat se poate de moi chiar si reci poti sesiza ca softurile sunt moi ,puse pe rsv + mersul tau nu o sa dea bine dupa ceva km facuti prin oraselul minunat

parerea mea este sa alegi ceva dual compound pt spate + fata ceva medium este ex ce a zis Cesar dar cu alte cuvinte

mintea conduce pumnul,nu invers

 

 

@sase cumpara niste RISER PLATES pt R1 si ai scapat de belea ,ieftin si bun 50E maxim NOI NOUTE !se folosesc cu scaritele stoc

>:D<

numai bine

Doamne ajuta

 

.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Stau-de-Sase: Ce gume recomanzi pt un traseu gen Tihuta / Mestecanis ? (nu mers touring,evident).(in afara de GP race-uri)

Mie imi vine greu sa ma dau pe altceva, in afara de GP Racer, de cand le-am descoperit. Profilul mai "ascutit" al cauciucului iti da o senzatie extraordinara de siguranta, pe viraje.

Dar, m-am dat pe Tihuta si cu Michelin Power One. Au profilul mai "bombat/rotund", asa ca e foarte usor de corectat trasele chiar in viraj. E un cauciuc bun, mie mi-a placut.

Vreau sa mentionez ca nu-s vreun pui de Rossi, asa ca feedback-ul pe care-l expun e parerea mea proprie. Se poate ca altii sa simta altceva.

 

 

@sase cumpara niste RISER PLATES pt R1 si ai scapat de belea ,ieftin si bun 50E maxim NOI NOUTE !se folosesc cu scaritele stoc

>:D<

O sa analizez. Merci de sfat! :makeout: Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://issuu.com/vmc-comunication/docs/valtermotocomponentscatalogue?mode=embed&layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Fcolor%2Flayout.xml&backgroundColor=000000&showFlipBtn=true&proShowSidebar=true

pagina 31 !

 

nu am vazut :)) mereu ma corectezi Cesar hahha ,vreau sa cred ca toti au inteles ce am vrut sa spun :P "un dual compund mai de strada" sportsmart

uof !:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian B, ai zis, pista-i pista si strada-i strada. De unde stii, ca pe pista nu ai fost in viatza ta. Nu faci altceva decit sa dai copy paste. Asta dovedeste cit de inapoiat esti.Tu crezi ca daca eu ma dau si pe pista, nu am mers deloc pe strada? Eu vorbesc mereu din ce-am experimentat, trait eu. Cind vorbesc de cauciucuri moi, nu o sa vorbesc de cel exclusiv race la care trebuie musai sa le pui incalzitoare. Binentzeles, tu stii mereu mai multe, si te simti nedreptatit daca-ti dau vreun sfat. Mereu te iei de defecte pur omenesti, care nu au de-a face cu motociclismul. Daca zici ca stii sa scrii corect romaneste, de ce nu ai bani sa-ti indeplinesti visele? Cu ce te ajuta? Macar de ai face un ban din pasiunea ta pt limba lu Pacala.

 

Stau-De-6, scaritzele race sint fixe. De ce? In primul rind pt sigurantza. Cazi, scaritzele stoc se pliaza si motoreta i-ti preseaza piciorul, laba piciorului. La cite oase mici sint acolo, riscul e imens. Risere, daca le pui, scaritzele vor fi mai in afara, si asta duce la necesitatea inaltzarii scaritzelor, nu e recomandat, te misti mai greu cind ai scaritze inalte. Gilles sint singurele scaritze inteligente, ele pastreaza distantza fatza de cadru, nu ies in afara.Ai vazut si tu ce diferentza e la pilotaj cind shaua e mai inalta si stai mai relaxat cu picioarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu faci decit sa-ti plingi de mila si sa te iei la contrazis. Discutia a pornit de la faptul ca cauciucurile aderente tin putini km. M-am mirat ca nu te-ai prins de chestia asta pina acum, cu ironie.Tocmai ca pista nu-i strada, pe strada trebuie cauciucuri soft ca sa ai aderentza si cind ele nu-s calde.Daca apare calul dupa curba, cu ce frinezi? Esti exact copy paste, judeci pe de-andoaselea insa. Ai inceput sa compari pista cu strada, sa ma injuri, te dai lovit ca o fata mare. Pardon sa am fatza de cei ce citesc. Oricum, esti un zero, nu faci altceva decit sa provoci certuri.

 

Zici ca daca stateai in Bucuresti faceai cursurile de la Amckart? Tu nici pina la Selena nu esti in stare sa ajungi, spuneai in vara ca nu ai cauciucuri de Selena, un coleg de pe forum ti-a promis ca daca totusi vii, i-ti doneaza gratis un cauciuc, tu, evident ca nu aveai curaj sa vii sa te dai la astronomica viteza de 60km/h si te-ai dat disparut. Probabil ai preferat o betie la Neamtz. Daca ai sta in Bucuresti nici nu ai sti sa ajungi la Amckart.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei GP Racer-urile sunt niste gume bune pe temperaturi mari. La o temperatura de, sa zicem 15 grade nu mai fac fata si usor usor incepe si fata sa plece. Eu am M pe fata si E pe spate. Pe temperaturi mari cum ziceam ,sunt multumit de ele. Pe ploaie sunt ok atata timp cat nu incepi sa devii agresiv cu acceleratia iar cu inclinarea mai subtire. Acum depinde de tine Adrian ce vrei sa faci cu ele si cam in ce perioada le folosesti.

 

P.S:Parere personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi multumim pt sfaturile cu riser plates`urile

 

ce problema ai cu evacuarea?abia ai cumparat motocicleta,nu cred ca te deranjeaza ca e asa lunga ,sa nu-mi spui asta te rog

mersi

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut gp race sunt Dumnezeul cauciucurilor.. dar pe ploaie sau frig este sinucidere curata, daca te prinde ploaia oricum o lasi moale, si iarna ne uitam la ele in garaj..

 

Bogdanele sa nu mai spui niciodaata in viata ta ca pe strada nu se merge tare ca la pista.. adevaratii raceri sunt pe strada nu la pista.. BARBATI ADEVARAT.. smecheri.. cum vrem noi sa le spunem, NU sunt de ignorat.. si unii se ascund sub un anumit user .. (spre ex la ce detalii ai dat, la felul cum mergi tu.. daca trece pe langa tine pe drumul cel mai frecventat de tine un baiat desta anonim care mai scrie si pe forum din cand in cand, zici ca a trecut o cometa pe langa tine, si asta pe curbe nu in linie dreapta unde si o maimuta bine antrenata stie sa traga de gaz) se stiu ei pe ei si atat fara fanfara si umbrele, adevaratii Rossi sunt pe drumurile publice si culmea este ca astia nu prea apar la stiri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inteleg ca esti un baiat calculat si abil dar daca nu poti tu sau percepi tu ca este periculos nu inseamna ca nu se poate si ca altuia i se pare periculos,, daca nu renunti la moto ai sa ajungi la vb mea.. ai sa vezi, nu poti sa mergi safe fara sa te inclini decat... cu 25km/h, cand ai deprins chestiile elementare care te ajuta sa nu te sinucizi(iesit pe contrasens, incapabil sa ocolesti un cacao intr-o curba, sa te opresti la timp chiar daca apare Rumburak in viraj, etc) Ajutat de talent si de un "catalizator" care stie cate roti are motocicleta si te invata cum sa te porti cu ea sa raspunda perfect, incet incet incepi sa-ti construiesti stilul tau de mers(nu cu cizme dot 1982) si constati ca tu mergi foarte sigur pe tine.. in schimb un motociclist care construieste "pereti" in jurul lui si te intalnesti cu el intr-o parcare si are 1 bar pe fata ca nu a verificat presiunea de anul trecut ca la dacie, si gumele trebuie sa aive "carne" ca sunt bune, o sa te considere un obiect propulsat de un motor cu reactie si ca te omori daca mergi mai tare ca el.. asta vreau sa spun. Corectiile se fac la inceput.. daca te inveti gresit este foarte greu sa te restartezi ca apare deznadejdea.. Asta este valabil la orice tip de motocicleta nu doar ss.

Sper ca nu am exagerat cu explicatiile poate nu era cazul dar am scris sa fie.. ca nu strica, si la ce prostii se scriu pe forum asta este pistol cu apa. :crack:

 

Intru aici sa citesc chestiuni tehnice sau alte lucruri despre gsx-r si gasesc numa povesti mereu :angryfire: Ba care ii mai tare..ba care ii mai versat ..ba tot felu de besini. Spor la balacit in continuare :bigstar:

Se numeste "detinatori de Suzuki gsxr" scrie putintel mai sus, nu se numeste "Chestiuni tehnice sau alte lucruri despre gsxr"

mai mai sa vomit dupa ce am citit.. trebuia sa te bagi in seama sa pari interesant.

 

Ce BAN va dadeam eu la astia care va faceti cont la misto..

 

Ai pus vre-o intrebare si nu ai primit raspuns sau a batut cineva pitonul de tine? Incercam sa fim prieteni nu sa aruncam cu zacusca in ventilator !!!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DOAMNEEE

nu este asa deloc fi atent si casca ochii " nu vorbim de setari,de gume, de mobra,ci vorbim efectiv de felul in care se da el si de experienta sa ca pilot de motocicleta sport.."@@@ gresit rau de tot.. totul conteaza.. mie spre ex daca-mi scade presiunea simt imediat si merg foarte incet ca nu o simt ok. este un ex. mai vb pe tema asta

2."Tu nu vrei sa intelegi ca exista viraje,exista puncte moarte in care daca-ti sare un cal,sau un caine (stiu ca-i cliseu asta cu animalele,dar pana n-o patesti , n-o crezi), nu te mai salveaza nici reflexul nici norocul..." Scuza-ma din suflet dar nu ai dreptate deloc.. dupa multi km drumul se simte imediat.. te surprinde doar daca esti in desenele animate unde deseneaza drum dreapt pe un perete si trece strutul ala prinn ea.. se vede drumul foarte bine.. unde nu se vede se reduce pana la 10 km/h este vorba de experienta care se obtine in timp.

3 Atunci cazi cand fortezi limita.

4 patania ta se pune pe seama ca nu ai putut anticipa o manevra.. trebuie sa fi putin paranoic sa crezi ca toata lumea vrea sa te dea pe jos.. si nu patesti nimic. In orase sunt accidentele cele ma grave.. eu merg de ma claxoneaza masinile spre ex.

5 sa te dai la pista este mare smecherie dar este costisitor .. foarte costisitor.. nu avem pista in Romania.

 

Ma culc ca maine am treaba :grinbandit: .

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aladine, da-mi voie sa te contrazic. Am permisul de 5 ani, 5 ani in care m-am dat ceva cu mobra. Desi mersul meu a fost, in mare parte, mai "nesimtit", n-am cazut niciodata. DAR au fost situatii din care am scapat avand noroc. Oricat de mult skill ai, gume bune, suspensii setate corespunzator, tot poti sa ti-o furi pe strada, pt ca exista factori ce se pot schimba de la 100 de m la alta.

Un scurt exemplu: vacile de care vorbea Adrian pe Tihuta erau sa ma tavaleasca. Vacile pasteau pe marginea drumului. Noi urcam, in gasca, eu am ramas in spate pt ca eram cu pasagera. Au trecut baietii pe langa vaci si ele s-au speriat de tobele lor. Un vitel a intrat in drum, era tare dezorientat si sarea in sus (cum sar taurii la rodeo). Si cum veneam eu din spate lansat (aproximez 160 km/h pe portiunea aia), m-am urcat pe frana pana a inceput sa se ridice roata spate (desi aveam pasager). Stiam ca daca ma blochez pe frana ori o dau peste cap, ori intru in vitel, dar nu stiam ce o sa faca vitelul. Intr-un final, am lasat frana si l-am ocolit prin stanga. Doar NOROCUL a facut ca vitelul sa mearga in dreapta.

Deci, indiferent cat de bine cunosti un traseu, cat skill ai, cum stai cu gumele si cu suspensia, PE STRADA apare imprevizibilul si o poti fura. Eu n-am cazut pana acum doar pt ca "sunt cu rugaciune la zi" si a avut Doamne-Doamne grija de mine.

 

:cheers:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricat de mult skill ai, gume bune, suspensii setate corespunzator, tot poti sa ti-o furi pe strada, pt ca exista factori ce se pot schimba de la 100 de m la alta.

[...]

Deci, indiferent cat de bine cunosti un traseu, cat skill ai, cum stai cu gumele si cu suspensia, PE STRADA apare imprevizibilul si o poti fura.

 

+1...perfect de acord cu tine. Exemplul care-mi vine in minte acum s-a petrecut pe Valea Muresului, un traseu nu foarte dificil, cu asfalt bun si ceva curbe de viteza. Eram pe curba la dreapta, vizibilitate maxim 50-60m, drumul liber = viteza, cand, la iesirea de pe viraj, avand o viteza de aproximativ 160-170 km/h dau cu ochii de o "coloana" de 4-5 masini care rulau cu 20 km/h in spatele unui tractor :yikes:...si stiti cum se sta in coloana pe drumurile noastre, fiecare se trage catre axul drumului ca sa vada in fata pe langa cel din fata lui, deci toata banda ocupata din margine( unde era tractorul) pana la axul drumului. Instinctiv am actionat franele, dar dupa juma' de secunda de franare am realizat ca NU AM CUM sa incetinesc suficient pana la ultima masina din coloana. NOROCUL (in acest caz) a fost ca din fata veneau 2 tiruri, deci aia din spatele tractorului nu aveau cum sa iese in depasire, asadar am lasat frana si am trecut pe axul drumului printre tiruri si coloana de masini. Eram doi motociclisti, ambii am avut aceeasi reactie, ambii am avut NOROC ca veneau tiruri din fata...daca nu erau tirurile si intrau aia din spatele tractorului in depasire, nu stiu pe unde "scoteam camasa"...puteam sa avem "mama" cauciucurilor, "tata" franelor, si gradul de "master of skills" ca tot nu aveam cum sa scapam usor din treaba aia, daca nu aveam NOROC. Siii...cum ulciorul nu merge de multe ori la apa, din toata treaba asta am tras o concluzie care pe viitor a fost foarte folositoare...pe strada nu-ti forta norocul, ca nu se stie cat te tine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit in Germania BT 002 Pro 120/70 & 190/55 Typ 2 ambele dot xx07 & BT003, 120/70 & 190/55, Type 3 dot xx09/xx10 ,super preturi ce ziceti se merita pt strada daca sunt noi&doturi vechi ? undeva @ 150-160 E

Metzeler Racetec K3 Interact 270E dot 2012

mersi

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit in Germania BT 002 Pro 120/70 & 190/55 Typ 2 ambele dot xx07 & BT003, 120/70 & 190/55, Type 3 dot xx09/xx10 ,super preturi ce ziceti se merita pt strada daca sunt doturi vechi ? undeva @ 150-160 E

Metzeler Racetec K3 Interact 270E dot 2012

mersi

 

DOT-urile mai vechi de 2010, din punctul meu de vedere, sunt cu risc...mai ales ca nu-s chiar ieftine din ce vad eu. Acum, fiecare face cum crede, dar eu zic ca n-are rost mai vechi de 2010 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am editat dupa,produsele sunt noi cu doturi vechi

mersi de sfat ,ma gandeam ca fiind mai moi chiar si cu doturi vechi sa fie bune atata timp cat sunt nefolosite

mersi ,astept si alte pareri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stau-de-Sase: tu ai patit-o cu vaci/vitel, sa vezi ce 'sprinteni' sunt caii pe Tihuta/Mestecanis :crack:

De obicei, vacile sunt chiar la inceputul Pasului Tihuta, pe pajistea de pe dreapta. Caii sunt mai sus, inainte de Castelul Dracula, unde se face drumul pe doua benzi, pe virajul ala larg de stanga. :rusinica:

 

@shackalu: Weekendul viitor sunt iar liniute la Jucu. Mergi? :D

 

@cmd: Eu nu stiu nimic de gumele alea, nu m-am dat cu ele. :(

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ratat un set Dunlop d209 GP Racer M fata si E spatele 130 E ,nu stiu ce sa zic ,strang pareri

mersi sakale ,mersi 6se

 

chiar asa de periculoase sa fie fiind noi si doturi vechi?daca au fost depozitate corespunzator ? (asta nu avem de unde sa stim,doar intuim cumparand de la nemti)

 

jagi e cu BT ,el le viseaza ,asteptam si parerea lui :P

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

setul e baza :) ,multumesc

 

stiu de cine zici de baietii de @ fcp.ro ,mersi !sunt focalizat acum pe unde ma duc sa gasesc un set bun,raport calitate pret ,preferabil dunlop dar sa vedem ce o sa pice

ty

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...