Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

 

@shackalu: Weekendul viitor sunt iar liniute la Jucu. Mergi? :D

 

 

 

Planul initial era sa merg, fara doar si poate...din pacate mi l-au stricat cei de la firma la care lucrez, ca trebuie sa plec in Italia pe 25...deci din pacate tura asta o ratez :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din ce scrieti, unii cititori pot intelege ca eu am incurajat mersul la ghici.. scap eu intr-un fel, pentru ca nu ati inteles sau nu cititi pana la capat. Cand am spus ca drumul se simte nu ma refeream ca in timp se activeaza simtul p..li ca in filmele sf.. Ma refeream ca intr-un regim de mers constant indiferent cum morti mamii lui este te adaptezi foarte usor eventualelor incidente cu conditia sa sti ce dracu sa faci.. in general.. nu ma refer la cineva anume.. (nu-mi puneti vorbe in gura de genul "merg tare ca dementul si vad eu cum scap") Eu am derapat cu 25-30 km/h DEGEABA mergand drept.. pe o dara de vre-o 6 metri de ulei cu o luna in urma eram si cu iubita mea.. foarte nedrept, cand cautam crashpad.. neprevazutul este la orice pas nu numai pe motocicleta, Cand iti cunosti foarte bine motocicleta, ai si putina experienta deja incidentele normale nu-ti mai dau fiori.. Am incercat sa nu pozez in vre-un moralist al p..li, si tot ce scriu sunt niste experiente ale mele gandite si razgandite, resetate si masturbate etc, care pot fi proaste, dar pana acum nu am patit niciodata nimic.. si nici apropiatii mei, si nu am avut noroc, eu mereu am ghinion, cand este sa ai ghinion gasesti pioneze si in ...zda si mereu inspectez foarte bine zona (spune un amic care sigur citeste ce scriu, a facut un hobby din asta :crack: ).

Ma scuzati ca am dat curs dicutiei cu un subiect interminabil.. dar am vrut sal lamuresc pe Aditza :bounce: cum fac de fiecare data unde am impresia ca ma pricep.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi aici pt Gixxer (nu stiu ce model ai tu (ce an)): http://t-rex-racing.com/catalog.php?category=172

 

 

cunosti pe cineva care aduce? ma intereseaza si pe mine! vad ca sunt preturi mai mult decat ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu l-am polizat si pe ala de bascula foarte putin este puig si cel de cadru R/G, pe fata a stat pe anvelopa.. am mai pus motocicleta jos in garaj sa vad cum atinge in caz de cazatura si statea doar pe protectii, nu vad ce ar putea proteja cele pentru fata, eventual aripa de la un anumit unghi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rog specialistii in mecanica sa ne spuna ceva in leg cu asta ,cum se explica :) ,eu sunt atehnic

"i just got some new Dunlop Q2's and went from a 190/50 to a 55 and really dont feel a change except it seems to lean a lil easier but that just might be mental. And I got stock gearing front and rear."

R:

"going from a 190/50 to 190/55 with stock gearing you lost some gear.. your basically now @ stock f and -1 rear. and your not mental the reason to go to the 55 profile is for the quicker turn in. swap your fr sprocket to a -1 and or +2,3, or 4 in the rear and you will be very happy. also may want to lower your front fork tube so they are flush with the triples ( raise the front susp) will also help the quicker turn in "

 

tnx !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

comandante e foarte simplu :pierzi un pic din demaraj deoarece 55 e 55% din latimea anvelopei de 190 mm...so, anvelopa e cu 1-2 mm mai inalta =>pierzi din demaraj ,castigi ceva vmax...oricum nesemnificativ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rog specialistii in mecanica sa ne spuna ceva in leg cu asta ,cum se explica :) ,eu sunt atehnic

"i just got some new Dunlop Q2's and went from a 190/50 to a 55 and really dont feel a change except it seems to lean a lil easier but that just might be mental. And I got stock gearing front and rear."

R:

"going from a 190/50 to 190/55 with stock gearing you lost some gear.. your basically now @ stock f and -1 rear. and your not mental the reason to go to the 55 profile is for the quicker turn in. swap your fr sprocket to a -1 and or +2,3, or 4 in the rear and you will be very happy. also may want to lower your front fork tube so they are flush with the triples ( raise the front susp) will also help the quicker turn in "

 

tnx !

 

Se inclina mai usor dar este mai stabila pe inclinare pentru ca anvelopa pe 55 are un profil mai "ascutit". Pata de contact are alta forma pe curba, fata de talonul 50, unde anvelopa este mai rotunda. Ai mai multa guma pe un cauciuc 190/55 si teoretic dar si practic, poti sa inclini motocicleta mai mult.

La suspensia fata, din cate stiu, e tocmai invers. Cu cat e unghiul cu verticala e mai mic, cu atat e mai "instabila" si curbeaza mai rapid. La trecerea de la un cauciuc pe 50 la unul pe 55, unghiul se schimba foarte foarte putin.

Un prieten de-ai mei mi-a zis ca a avut o senzatie ciudata cand a trecut la un spate stoc la 55 pentru ca simtea spatele instabil. Problema la el insa se pare ca era alta, tocise guma nasol pe circuit, adica ii facuse santuri stanga dreapta de la tras prea tarziu de gaz pe pista. Sigur n-o sa mai simta aceeasi instabilitate cand va avea o guma noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca la 55 pierzi tractiune pt ca 'gearingul' ramane cel stock, si el tre sa propulseze motocicleta folosind un o bucata de cauciuc mai ingusta, care face contact cu solul....fata de 190/50,unde fasia de cauciuc e mai lata....

 

Nu e chiar asa, la mers drept nu exista chiar nici o diferenta. Se schimba forma petei de contact, nu suprafata. Pe inclinare e o cu totul alta poveste.

 

Presupun,iarasi,ca sa echivalezi,atunci cand pui 190/55 pe spate, tre sa-i oferi aceeasi tractiune, de aia zice lumea ca tre sa umbli la 'rapoarte'.....dar eu personal NU mi-as bate capu...

 

E vorba de cuplu la roata spate. La acelasi raport de transmisie finala, cu 55, cuplul e o idee mai mic. De asta si prefera multi sa scada un dinte la pinion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asta ce inseamna? ca nu ma pricep si cadru de 750 nu am gasit

 

daca nu stiti pe cineva care il poate trage?

ii un pik indoit si nu se mai potrivesc carenele in rest merge ok nu trage nik

Ai raspuns pe sectiune service..acolo unde ai mai intrebat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate recomanda cineva o firma buna de leviere sport short sau sunt bune si alea fake la 50 de euro de pe ebay?:)) , sau aripa roata spate (ceva nu foarte scump pentru aripa, vreau mai mult pentru look si sa nu faca probleme ca stock-ul) :cheers:

Editat de Nate4u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate recomanda cineva o firma buna de leviere sport short sau sunt bune si alea fake la 50 de euro de pe ebay?:)) , sau aripa roata spate (ceva nu foarte scump pentru aripa, vreau mai mult pentru look si sa nu faca probleme ca stock-ul) :cheers:

http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/750/gsx-r-750/2006/?page=-1#good_detail=28217

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gr=60022100"]

imi poate recomanda cineva o firma buna de leviere sport short sau sunt bune si alea fake la 50 de euro de pe ebay?:)) , sau aripa roata spate (ceva nu foarte scump pentru aripa, vreau mai mult pentru look si sa nu faca probleme ca stock-ul) :cheers:

cumpara din gama Gilles . am avut posibilitatea sa le probez pe un GSXR 1000 K6 si sunt excelente. inclusiv scaritele de la Gilles sunt ok, au multe posibilitati de reglaj, materiale, calitate (f bine finisate). in plus gasesti piese de schimb pentru ele, de exemplu daca iei o tranta si rupi schimbatorul de viteze il poti cumpara doar pe acela, ceea ce este foarte ok! ;) Gilles

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpara din gama Gilles. am avut posibilitatea sa le probez pe un GSXR 1000 K6 si sunt excelente. inclusiv scaritele de la Gilles sunt ok, au multe posibilitati de reglaj, materiale, calitate (f bine finisate). in plus gasesti piese de schimb pentru ele, de exemplu daca iei o tranta si rupi schimbatorul de vieteze il poti cumpara doar pe acela, ceea ce este foarte ok! ;)

suna bine xD chiar am sa ma uit, am dat un check pe google si erau cam uratele manetele dar poate fac si altfel :) merci :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate recomanda cineva o firma buna de leviere sport short sau sunt bune si alea fake la 50 de euro de pe ebay?:)) , sau aripa roata spate (ceva nu foarte scump pentru aripa, vreau mai mult pentru look si sa nu faca probleme ca stock-ul) :cheers:

 

Nu sunt bune manetele scurte. Ergonomie proasta. Nu-ti lua, n-or sa-ti placa. Cele mai bune sunt alea lungi, stoc sau cele de aceeasi lungime colorate dar facute de un producator serios, daca vrei bling factor.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...