no01else Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Salut! Aveti idee de unde pot sa cumpar niste piese pentru un gsxr 750 din 2005? Ma intereseaza mai multe, dar in primul rand carena fata, far si plasticele care vin sub rezervor (cele de pe laterale), aparatoarea de lant, etc Daca stiti pe unde pot gasi si eu .. v-as fi recunoscator, multumesc. Editat Octombrie 9, 2012 de no01else Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) Salut! Aveti idee de unde pot sa cumpar niste piese pentru un gsxr 750 din 2005? Ma intereseaza mai multe, dar in primul rand carena fata, far si plasticele care vin sub rezervor (cele de pe laterale), aparatoarea de lant, etc Daca stiti pe unde pot gasi si eu .. v-as fi recunoscator, multumesc. ebay sau cauta pe bikeshop mai sunt care mai au piese cel mai stupid lucru care lam vazut... GSX-R 1000 Off road :| Editat Octombrie 9, 2012 de Nate4u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) ebay sau cauta pe bikeshop mai sunt care mai au piese cel mai stupid lucru care lam vazut... GSX-R 1000 Off road Am incercat si eu treaba asta dar am cazut mult mai repede decat individul din videoclip.La mine s-au incarcat anvelopele cu noroi si in 50 de metri eram deja pe burta. Editat Octombrie 12, 2012 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 ce mizerie ma doare sufletu ca atunci cand vad un animal batut de stapan oricum bine ca i s-a oprit intr-un final si a fost nevoit s-o inpinga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 s-a descurcat chiar bine.urmatorul pas ar fi cu astia:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 , continuarea + daune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 nate ce-ti face bolidu , ce ai mai demontat dupa el ?ai reusit sa vinzi ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 nate ce-ti face bolidu , ce ai mai demontat dupa el ?ai reusit sa vinzi ceva? e la iernat, nu am mai demontat nimic nici toba nici nimic, il las cum l'am luat nu cred ca vand nimic de pe el doar o sa adaug,.. aripa spate , monopost si cred ca atat xD intrebare.. cam cu cat la % creste consumul cu powercommander? ty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) e la iernat, nu am mai demontat nimic nici toba nici nimic, il las cum l'am luat nu cred ca vand nimic de pe el doar o sa adaug,.. aripa spate , monopost si cred ca atat xD intrebare.. cam cu cat la % creste consumul cu powercommander? ty Depinde de harta! De regula softul original este bogat sa tina catalizatorul in temperatura,asa ca o harta cu un AFR bun ar trebui sa scada consumul nu sa creasca. Din pacate harta default de powercomander de pe site este destul de departe de un AFR bun asa ca ar trebui sa fie personalizata pe motorul tau. Asta ori il faci pe dyno ori prin loging de date cu o sonda lambda. Ce model de moto ai,si ce cod pe calculator? Poate este model care il pot softa si nu mai ai nevoie de powercomander. Cu respect TNG! Sorry de greseli,am scris pe mobil repede... Editat Octombrie 18, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Depinde de harta! De regula softul original este bogat sa tina catalizatorul in temperatura,asa ca o harta cu un AFR bun ar trebui sa scada consumul nu sa creasca. Din pacate harta default de powercomander de pe site este destul de departe de un AFR bun asa ca ar trebui sa fie personalizata pe motorul tau. Asta ori il faci pe dyno ori prin loging de date cu o sonda lambda. Ce model de moto ai,si ce cod pe calculator? Poate este model care il pot softa si nu mai ai nevoie de powercomander. Cu respect TNG! Sorry de greseli,am scris pe mobil repede... gsxr 750 k6, nu stiu ce harta are, asa am cumparat motorul cu el pus, e setat sa ajute in orice turatie pana sus,nu mia dat nici usb pentru el si sonda lambda e scos (am inteles ca nu avea unde sa il mai puna dupa ce a schimbat toba full) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 fostul meu gsx-r cu toba full arrow ,filtru k*n ,pc3 ,harta curse(a fost de la Aurelian(mac),mapata @ tng scote cu aprox 1,5L in minus fata una normala acelasi an dar stoc la un plin de benzina aprox acelasi stil de mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 fostul meu gsx-r cu toba full arrow ,filtru k*n ,pc3 ,harta curse(a fost de la Aurelian(mac),mapata @ tng scote cu aprox 1,5L in minus fata una normala acelasi an dar stoc la un plin de benzina aprox acelasi stil de mers Nu stiam procentajul,dar sunt sigur ca va consuma mai putin,si daca te apropii cat mai mult de AFR-ul corect ,la turatia respectiva,produce si mai multa putere!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 @ TNG daca iti trimit cdi-ul prin curier poti sa-l remapezi sau trebuie sa vin neaparat cu motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 fostul meu gsx-r cu toba full arrow ,filtru k*n ,pc3 ,harta curse(a fost de la Aurelian(mac),mapata @ tng scote cu aprox 1,5L in minus fata una normala acelasi an dar stoc la un plin de benzina aprox acelasi stil de mers serios? si daca am o harta proasta poate mari consumul sau lucrul asta e imposibil ? multumesc de info asa ma mai destept si eu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) @ TNG daca iti trimit cdi-ul prin curier poti sa-l remapezi sau trebuie sa vin neaparat cu motorul? Alex, nu stiu ce model ai. An, tip, si cod ECU serios? si daca am o harta proasta poate mari consumul sau lucrul asta e imposibil ? multumesc de info asa ma mai destept si eu ) Pai nu am spus mai sus? Ai o harta proasta normal ca consuma mai mult! EX: Daca tu la 3000 rot/min si 50% deschidere de clapeta acceleratie ai nevoie de 50 milisecunde timp de injectie ca sa ai un AFR 13.5 si tu ai 70 milisecunde ...atunci injectorul v-a sta deschis 70 milisecunde...deci un timp mai mare ...asa ca acel injector va injecta o cantitate mai mare de benzina! Per total motorul merge prost pentru ca este amestec bogat,si consuma si mai multa benzina! Sper ca m-am facut inteles Editat Octombrie 18, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 am un gsxr 750 cod ecu: 32920 - 35F00 112100 - 0531 12V NEP04L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Alex, nu stiu ce model ai. An, tip, si cod ECU Pai nu am spus mai sus? Ai o harta proasta normal ca consuma mai mult! EX: Daca tu la 3000 rot/min si 50% deschidere de clapeta acceleratie ai nevoie de 50 milisecunde timp de injectie ca sa ai un AFR 13.5 si tu ai 70 milisecunde ...atunci injectorul v-a sta deschis 70 milisecunde...deci un timp mai mare ...asa ca acel injector va injecta o cantitate mai mare de benzina! Per total motorul merge prost pentru ca este amestec bogat,si consuma si mai multa benzina! Sper ca m-am facut inteles pai, nu stiu sigur daca e proasta harta, trebuie sa ii fac un consum sa vad daca exagereaza si daca e normal eu fiind invatat cu yzfu de 125 care consuma 2-3 acum mi se parea ca se ducea repede, voi vedea la anu sigur sigur si daca e ceva cred ca o sa te contactez merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 (editat) am un gsxr 750 cod ecu: 32920 - 35F00 112100 - 0531 12V NEP04L Banuiesc ca este 2005 motorul tau asa este? Daca da este putin mai greu cu resoftarea, dar se poate face remapare pe harta de benzina. Editat Octombrie 19, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzutzu* Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 (editat) Cumpar Sha (nu merg diacriticele in post) pasager gixxer 750 k1-k3, daca ma poate ajuta careva Editat Octombrie 19, 2012 de Tzutzu* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Banuiesc ca este 2005 motorul tau asa este? Daca da este putin mai greu cu resoftarea, dar se poate face remapare pe harta de benzina. imi cer scuze, am omis sa scriu, e din 2001 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Adica exista o modalitate sa consume mai putin si aceleas performante la motociclea mea care este stok.. nu am fost interesat pana acum dar daca este ceva ma pun cu flexul pe catalizatorul ala imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Din pacate pentru k1 nu se face resoftare are un ecu generatie veche pe 16 biti. Tot ce se poate este o remapare pe harta de benzina care este destul de ok.O calcatura buna,filtru aer,evacuare si o remapare se schimba mobra total! Se face pe motor remaparea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Pacat ca se poate face doar pe motor remaparea, nu cred ca o sa ajung prea curand la bucuresti cu motorul. Raportul e cel standard, mi-am schimbat kitul de lant anul trecut. Care este eroarea pe care o da kilometrajul cand schimbi raportul? Filtrul si toba le-am schimbat si anul asta mi-am facut si un TRE care mi se pare foarte eficient. Spuneai ca TRE-ul iti face un amestec bogat, poate dauna motorului asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Ce pareri mai aveti despre gsxr 750 k1-k3 fata de generatiile mai noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 Pacat ca se poate face doar pe motor remaparea, nu cred ca o sa ajung prea curand la bucuresti cu motorul. Raportul e cel standard, mi-am schimbat kitul de lant anul trecut. Care este eroarea pe care o da kilometrajul cand schimbi raportul? Filtrul si toba le-am schimbat si anul asta mi-am facut si un TRE care mi se pare foarte eficient. Spuneai ca TRE-ul iti face un amestec bogat, poate dauna motorului asta? Cifrele pe bord sunt aceleasi,viteza reala este modificata, depinde de raport,ideea este ca beneficiile care le ai in cuplu cu o calcatura gen -1+2 nu mai conteaza o eroare de 10/20km/h minus la top speed. Asta daca nu cauti recorduri de viteza... TRE simuleaza o treapta superioara de viteza cu hartile de avans si benzina si ram,-air aferente de regula treapta 5 de viteza pentru ca are un avans la aprindere mai mare.De fapt asta este ceea ce tu simti in plus 3grade avans... Problema apare in treptele inferioare unde harta 5 cu debitul de benzina calculat pe debitul de aer care intra prin ram-air,va deveni bogata pentru vit 1 unde nu ai acelasi debit. Functionarea cu amestec bogat,pe langa faptul ca pierzi putere,in motor se fac depuneri de calamina care in timp pot duce de probleme interne. Ce pareri mai aveti despre gsxr 750 k1-k3 fata de generatiile mai noi? Ionut cred ca la acesta intrebare nu o sa-ti raspunda nimeni asa cum vrei.Este o intrebare care cred ca tu ai deja raspunsul! Iar ca sa primesti un raspuns corect trebuie sa fii mai explicit,adica ce detaliu tehnic,vizual te intereseaza in comparatie?Sunt foarte multe deosebiri tehnice si de performanta,sa nu mai spun aspect,si de faptul ca generatiile mai noi sunt si ele inpartite k1/3...k5/6...k7,8,9,10....L1L2 Asa ca acum intelegi ca un raspuns gen:Cele noi sunt mai misto! Nu este un raspuns care sa te satisfaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.