Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Aveti idee de unde pot sa cumpar niste piese pentru un gsxr 750 din 2005?

 

Ma intereseaza mai multe, dar in primul rand carena fata, far si plasticele care vin sub rezervor (cele de pe laterale), aparatoarea de lant, etc :)

 

Daca stiti pe unde pot gasi si eu .. v-as fi recunoscator, multumesc.

ebay sau cauta pe bikeshop mai sunt care mai au piese

 

cel mai stupid lucru care lam vazut... GSX-R 1000 Off road :|

Editat de Nate4u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ebay sau cauta pe bikeshop mai sunt care mai au piese

 

cel mai stupid lucru care lam vazut... GSX-R 1000 Off road

 

Am incercat si eu treaba asta dar am cazut mult mai repede decat individul din videoclip.La mine s-au incarcat anvelopele cu noroi si in 50 de metri eram deja pe burta.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nate ce-ti face bolidu , ce ai mai demontat dupa el ?ai reusit sa vinzi ceva?

e la iernat, nu am mai demontat nimic nici toba nici nimic, il las cum l'am luat nu cred ca vand nimic de pe el doar o sa adaug,.. aripa spate , monopost si cred ca atat xD intrebare.. cam cu cat la % creste consumul cu powercommander? ty

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

e la iernat, nu am mai demontat nimic nici toba nici nimic, il las cum l'am luat nu cred ca vand nimic de pe el doar o sa adaug,.. aripa spate , monopost si cred ca atat xD intrebare.. cam cu cat la % creste consumul cu powercommander? ty

Depinde de harta!

De regula softul original este bogat sa tina catalizatorul in temperatura,asa ca o harta cu un AFR bun ar trebui sa scada consumul nu sa creasca.

Din pacate harta default de powercomander de pe site este destul de departe de un AFR bun asa ca ar trebui sa fie personalizata pe motorul tau.

Asta ori il faci pe dyno ori prin loging de date cu o sonda lambda.

Ce model de moto ai,si ce cod pe calculator? Poate este model care il pot softa si nu mai ai nevoie de powercomander.

Cu respect TNG!

 

Sorry de greseli,am scris pe mobil repede...

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de harta!

De regula softul original este bogat sa tina catalizatorul in temperatura,asa ca o harta cu un AFR bun ar trebui sa scada consumul nu sa creasca.

Din pacate harta default de powercomander de pe site este destul de departe de un AFR bun asa ca ar trebui sa fie personalizata pe motorul tau.

Asta ori il faci pe dyno ori prin loging de date cu o sonda lambda.

Ce model de moto ai,si ce cod pe calculator? Poate este model care il pot softa si nu mai ai nevoie de powercomander.

Cu respect TNG!

 

Sorry de greseli,am scris pe mobil repede...

gsxr 750 k6, nu stiu ce harta are, asa am cumparat motorul cu el pus, e setat sa ajute in orice turatie pana sus,nu mia dat nici usb pentru el si sonda lambda e scos (am inteles ca nu avea unde sa il mai puna dupa ce a schimbat toba full)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fostul meu gsx-r cu toba full arrow ,filtru k*n ,pc3 ,harta curse(a fost de la Aurelian(mac),mapata @ tng scote cu aprox 1,5L in minus fata una normala acelasi an dar stoc la un plin de benzina aprox acelasi stil de mers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fostul meu gsx-r cu toba full arrow ,filtru k*n ,pc3 ,harta curse(a fost de la Aurelian(mac),mapata @ tng scote cu aprox 1,5L in minus fata una normala acelasi an dar stoc la un plin de benzina aprox acelasi stil de mers

Nu stiam procentajul,dar sunt sigur ca va consuma mai putin,si daca te apropii cat mai mult de AFR-ul corect ,la turatia respectiva,produce si mai multa putere!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fostul meu gsx-r cu toba full arrow ,filtru k*n ,pc3 ,harta curse(a fost de la Aurelian(mac),mapata @ tng scote cu aprox 1,5L in minus fata una normala acelasi an dar stoc la un plin de benzina aprox acelasi stil de mers

serios? si daca am o harta proasta poate mari consumul sau lucrul asta e imposibil ? multumesc de info asa ma mai destept si eu :))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ TNG daca iti trimit cdi-ul prin curier poti sa-l remapezi sau trebuie sa vin neaparat cu motorul?

Alex, nu stiu ce model ai. An, tip, si cod ECU

serios? si daca am o harta proasta poate mari consumul sau lucrul asta e imposibil ? multumesc de info asa ma mai destept si eu :))

Pai nu am spus mai sus? Ai o harta proasta normal ca consuma mai mult! EX:

Daca tu la 3000 rot/min si 50% deschidere de clapeta acceleratie ai nevoie de 50 milisecunde timp de injectie ca sa ai un AFR 13.5 si tu ai 70 milisecunde ...atunci injectorul v-a sta deschis 70 milisecunde...deci un timp mai mare ...asa ca acel injector va injecta o cantitate mai mare de benzina!

Per total motorul merge prost pentru ca este amestec bogat,si consuma si mai multa benzina!

Sper ca m-am facut inteles :laugh:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex, nu stiu ce model ai. An, tip, si cod ECU

 

Pai nu am spus mai sus? Ai o harta proasta normal ca consuma mai mult! EX:

Daca tu la 3000 rot/min si 50% deschidere de clapeta acceleratie ai nevoie de 50 milisecunde timp de injectie ca sa ai un AFR 13.5 si tu ai 70 milisecunde ...atunci injectorul v-a sta deschis 70 milisecunde...deci un timp mai mare ...asa ca acel injector va injecta o cantitate mai mare de benzina!

Per total motorul merge prost pentru ca este amestec bogat,si consuma si mai multa benzina!

Sper ca m-am facut inteles :laugh:

pai, nu stiu sigur daca e proasta harta, trebuie sa ii fac un consum sa vad daca exagereaza si daca e normal eu fiind invatat cu yzfu de 125 care consuma 2-3 acum mi se parea ca se ducea repede, voi vedea la anu sigur sigur si daca e ceva cred ca o sa te contactez merci :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un gsxr 750

cod ecu:

32920 - 35F00

112100 - 0531

12V NEP04L

 

Banuiesc ca este 2005 motorul tau asa este?

Daca da este putin mai greu cu resoftarea, dar se poate face remapare pe harta de benzina.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica exista o modalitate sa consume mai putin si aceleas performante la motociclea mea care este stok.. nu am fost interesat pana acum dar daca este ceva ma pun cu flexul pe catalizatorul ala imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate pentru k1 nu se face resoftare are un ecu generatie veche pe 16 biti. Tot ce se poate este o remapare pe harta de benzina care este destul de ok.O calcatura buna,filtru aer,evacuare si o remapare se schimba mobra total!

Se face pe motor remaparea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca se poate face doar pe motor remaparea, nu cred ca o sa ajung prea curand la bucuresti cu motorul. Raportul e cel standard, mi-am schimbat kitul de lant anul trecut. Care este eroarea pe care o da kilometrajul cand schimbi raportul? Filtrul si toba le-am schimbat si anul asta mi-am facut si un TRE care mi se pare foarte eficient. Spuneai ca TRE-ul iti face un amestec bogat, poate dauna motorului asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca se poate face doar pe motor remaparea, nu cred ca o sa ajung prea curand la bucuresti cu motorul. Raportul e cel standard, mi-am schimbat kitul de lant anul trecut. Care este eroarea pe care o da kilometrajul cand schimbi raportul? Filtrul si toba le-am schimbat si anul asta mi-am facut si un TRE care mi se pare foarte eficient. Spuneai ca TRE-ul iti face un amestec bogat, poate dauna motorului asta?

Cifrele pe bord sunt aceleasi,viteza reala este modificata, depinde de raport,ideea este ca beneficiile care le ai in cuplu cu o calcatura gen -1+2 nu mai conteaza o eroare de 10/20km/h minus la top speed.

Asta daca nu cauti recorduri de viteza...

TRE simuleaza o treapta superioara de viteza cu hartile de avans si benzina si ram,-air aferente de regula treapta 5 de viteza pentru ca are un avans la aprindere mai mare.De fapt asta este ceea ce tu simti in plus 3grade avans...

Problema apare in treptele inferioare unde harta 5 cu debitul de benzina calculat pe debitul de aer care intra prin ram-air,va deveni bogata pentru vit 1 unde nu ai acelasi debit.

Functionarea cu amestec bogat,pe langa faptul ca pierzi putere,in motor se fac depuneri de calamina care in timp pot duce de probleme interne.

 

 

Ce pareri mai aveti despre gsxr 750 k1-k3 fata de generatiile mai noi?

Ionut cred ca la acesta intrebare nu o sa-ti raspunda nimeni asa cum vrei.Este o intrebare care cred ca tu ai deja raspunsul!

Iar ca sa primesti un raspuns corect trebuie sa fii mai explicit,adica ce detaliu tehnic,vizual te intereseaza in comparatie?Sunt foarte multe deosebiri tehnice si de performanta,sa nu mai spun aspect,si de faptul ca generatiile mai noi sunt si ele inpartite k1/3...k5/6...k7,8,9,10....L1L2

Asa ca acum intelegi ca un raspuns gen:Cele noi sunt mai misto! Nu este un raspuns care sa te satisfaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pareri mai aveti despre gsxr 750 k1-k3 fata de generatiile mai noi?

 

Avem o parere destul de buna ,fiabile ,puternice,design inca destul de actual...sunt peste SRAD si cam aceeasi macare de peste cu k4-5...

 

Minus fata de modelele mai noi(de la k6 in sus) sunt ciclistica si franele ...dar asta nu prea conteaza in orase si/sau terase ,nu-i asa ? (banuiesc ca nu vrei sa mergi la curse cu motorul daca ai pus o astfel de intrebare)

 

Acum mai trebuie avut in vedere si ca anii au trecut ,din ce in ce mai greu sa gasesti unul in stare buna.nu imposibil dar greu ...orice motor cere consumabile ,dar la 10+ ani deja poti sa te gandesti la unele mai delicate(mai scumpe) cum ar fi :ambreiaj ,discuri frane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...