Kostin Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Pun si eu o intrebare pt ca tot scrie poporul "Sincronizat injectoare " mai exact ce se face ? Eu ma gandesc ca prin sincronizare se modifica timpii de injectie din cdi. Eu o am motorul de cativa ani buni dar nu am umblat la sistemul de injectie. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) Sincronizare se refera de regula la clapete.Dar si timpi de injectie se pot sincroniza prin unificarea hartilor pentru fiecare cilindru prin resoftare. Dar este foarte rau ca nu ai facut nimic la injectie pana acum. Chiar daca este injectie are si ea nevoile ei ,gen sincronizarea clapetelor,calibrarea TPS,calibrare STV,o diagnoza,curatarea pompei,test de presiune si volum,curatire injectoare etc Editat Ianuarie 23, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Multumesc Tng,pai daca functioneaza perfect,accelereaza bine,nu intrerupe.. ce rost are sa o deranjez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 17/42 DID525VX Gold . Asta e lantul comandat. Cineva mi-a spus ca VX este prea slab pentru motoreta mea. Si mi-a cam dat panica! Voi ce parere aveti?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) Kostin" Tu stii mai bine... Posibil sa ai ceva resurse pe care inca nu le folosesti la moto tau. Desincronizarea clapetelor nu "doare" tare la injectie,si pierderea este putin sesizabila ca se desfasoara in timp. Dar cand le pui la punct o sa ai surprize ! 17/42 DID525VX Gold . Asta e lantul comandat. Cineva mi-a spus ca VX este prea slab pentru motoreta mea. Si mi-a cam dat panica! Voi ce parere aveti? Uita-te si tu pe net la DID si vezi ce recomanda pentru cilindreea ta la moto. Editat Ianuarie 23, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Pai la 525VX , zice max 750 cc. Acum ma gandeam ca mi se rupe-n cap in caz de trag de ea. In sensul asta vroiam o parere.. Adica daca e pericol sau nu cu el! Si nu e intreg , vine cu za de legatura si kit de prindere ( asta mi-a zis baiatu') si mi-l trimite de 112 zale , sa nu am surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) ma strecor si eu printre voi.....dupa ceva cautari am ajuns sa intru in posesia unui SRAD 600... Editat Ianuarie 25, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 welcome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 ma strecor si eu printre voi.....dupa ceva cautari am ajuns sa intru in posesia unui SRAD 600... ai dat fzr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 salut un sfat pentru un ulei bunicel pentru un suzuki GSXR1000 din 2001+o Yamaha R1 din 98+filtre si daca are cineva si un pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 trebe un ulei ful sintetic si baga un ochi pe motodiscount Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 salut un sfat pentru un ulei bunicel pentru un suzuki GSXR1000 din 2001+o Yamaha R1 din 98+filtre si daca are cineva si un pret Bellray 10/50 GSXR si 10/40 sau 15/40 yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) multumesc frumos pentru sfat Editat Ianuarie 26, 2013 de marius ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 si pt SRAD600 din 99 tot 10w50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Fiind un motor mai vechi,uzuri mai mari ai nevoie de un ulei mai vascos si care stie sa-si mentina vascozitatea la temp.si stres ridicat. Deci o vascozitate mai mare 10/15/20w si nivel de performanta ridicat. semi si full sintetic.cifra cat mai ridicata in alfabet.API, ACEA,SAE.. Editat Ianuarie 26, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 o intrebare mai de incepator in gsxr.ce sunt cu furtunele alea 2 care sunt la filtru de ulei?ca am gasit o prostie acolo pus un furtun de la una la alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Acele furtune sunt de la antigel si se duc in racitorul de ulei care este sub filtru. Daca acele furtune au fost unite ,atunci se pare ca au fost probleme legate de racitor. Editat Ianuarie 26, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 vreau sa stiu si eu distanta dintre suruburile de prindere de la scaritele pilot pt una dintre : Suzuki GSXR1000 2001-2002Suzuki GSXR600 2001-2003Suzuki GSXR750 2000-2003 mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 La a mea ( 750 k3 ) este distanta de 5.5 cm , cu scarite sport montate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) La mine are cam 5,8 cm din centrul gaurii daca despre cele 2 gauri este vorba... k2 - 600 Editat Ianuarie 28, 2013 de Kostin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 da Costin ,multumesc mult de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Acele furtune sunt de la antigel si se duc in racitorul de ulei care este sub filtru. Daca acele furtune au fost unite ,atunci se pare ca au fost probleme legate de racitor. Are si K3 600 acele furtune? nu cred ca le-am vazut la schimbarea filtrului de ulei...sau e vorba de 750-1000 care au radiator pentru racirea uleiului din motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 e vb de 600 srad '99.unde se infileteaza filtru acolo mai este un raiator care trece antigel si raceste uleiul.si la mn erau scoase si bagate unu in altul nu stiam care e treaba, acel radiator de ulei are vro garnitura ceva sau e o incapere total separata de cel de ulei?ca sa stiu daca ar fi vrun risc sa se fi dus vro garnitura de a fost anulat sau nu a stiut ala care a unit furtunele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Salutare! Fac si eu un apel fata de posesori de GSXR Ma poate ajuta si pe mine cineva cu mufele de la ecu de la o instalatie electrica. Cine are o instalatie electrica distrusa, am nevoie doar de mufele de la ECU si 10cm de fire. poate fi de 600/750/1000 hayabusa K1/2/3/ Multumesc anticipat cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.