alinel2009 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 sa speram ca o sa arate cum vreau eu ca banii am bagat o gramada. Toate culoriile o sa fie perlate alb, perlat si 2 feluri de albastru perlat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 ce-mi place se umple din nou sectiunea de srad-uri<ramasesem cam singur pe aici> felicitari noilor propietari pt achizitii si sa aveti grija de ele acum asteptam sa vina odata caldura sambata viitoare vi se va mai alatura un fericit posesor de srad 99 ps unde gasesc cauciucuri ieftine ? Stiu ce mamaia care se tine in vara,de altele nu mai stiu.Eu nu mai merg la nici o inturnire moto Toate au tema rock si mi-e greata de cliseul asta...am mai mers la una si nu am dormit decat 2 ore din cauza betivanilor Nu e nevoie sa merg la festivaluri moto sa ma simt motociclist.Prefer sa hoinaresc decat sa vad fete cretine dominate de clisee Mamaaaaa ce se se vorbeste aici !!! Asa da !!!!!!! stai sa fiu posesor cu acte in regula, sa vezi atunci logoree la mine. Mi am luat si manualul de reparatii dar am sa cuvant urat nitel la icre Cocos,cea mai mare greseala e graba,ti-o spune unul care a facut alegeri pripite Sunt foarte impulsiv uneori,partea proasta e ca 80% din timp sunt constient de asta dar cand imi danseaza piticii pe cerebel nu mai tin cont de nimic Daca castigi banii aia intr-o luna iti permiti sa faci arogante,daca nu.asteapta oferta cea mai buna Eu am dat 500e pe un scuter sa mai merg 2 saptamani in sezonul trecut,nu am facut cvc,am primit carte,talon si intr-o ora o zbugheam de bucale calare pe noa achizitie.Nici acum nu am facut actele cu fostul proprietar si nu cred sa o sa mai fac...imi convine situatia..pot sa fac si tampenii daca nu ma alearga militia john, si eu sunt impulsiv/coleric ce vrei tu, nu cred ca o sa am viata lunga pe ss Ma, astept, astept, dar acum serios, la 1200 de euro chiar crezi ca as gasi o tipla de motor mai ales la inceperea sezonului cand propietarii zic: nu imi dai 1500 cat cer ? nicio problema, mai merg eu un sezon cu el Motoreta, ti-am zis, e in stare buna, necesita cauciuc iar placuta nu cred ca discul pe spate e tzutz! zicea baiatul ceva de o aerisire. Am sa ii curat etrierii, ii fac si aerisirea aia si vad cum se comporta. Hai ca nu cred ca ma pacalesc cu o mobra din 99 la 1200 de euro la care trebuie sa schimb ( aparent ) doar un cauciuc, eventual o placuta si sa i fac o carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinel2009 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Eu unul nu stiam multe despre motoare dar le invatz.Daca chiar vrei sa invetzi despre motoare si sa ai grija de el cumparal si incearca sa iti lucri u la motor pe cat poti de mult si o sa ai o stima si respect mult mai mare pt el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Mai toti incepatorii baga aproape toti banii pusi deoparte iarna in vopsea , pt look. ulei bun, placutze bune, cauciucuri bune, ramin un vis frumos. Las ca merge si-asa. nimeni nu face macar un test de compresie, ca sa vada cita viatza mai are propulsorul in el. din contra, baga si bani in evacuari, filtre sport, si traiesc cu impresia ca au cu 30-40 cai la roata in plus fatza de cit e real/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinel2009 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Ai putina dreptate in ce zici dar fiecare face cum il taie capul. Eu unul nu mia placut lookul mobrei si am vrut sa o vopsesc.Acuma sper ca ce am facut sa merite si sa arate bine. ce compresie trebuie sa aiba un gsxr 600 srad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Mai toti incepatorii baga aproape toti banii pusi deoparte iarna in vopsea , pt look. ulei bun, placutze bune, cauciucuri bune, ramin un vis frumos. Las ca merge si-asa. nimeni nu face macar un test de compresie, ca sa vada cita viatza mai are propulsorul in el. din contra, baga si bani in evacuari, filtre sport, si traiesc cu impresia ca au cu 30-40 cai la roata in plus fatza de cit e real/ Pe curbe nu se dau ca nu au skill,nu e nevoie de caucioace,pe linie drapta poti sa forjezi si cu caucioace vechi Daca motorul mere...nu e nevoie de verificari,baga mare oricum Hulei...pacat ca undelemnul de la bunica nu e compatibil placute...frate oameni vor sa plimbe pixde,nu sa faca stoppie De ce nu recunosti ce partea cea mai importanta la o motoreta e starea vizuala,toba sport si haccesoriile rizoma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Hai nu fii tigan Wayne! haules baules sikareles. Amu' ce, eu daca am fixul asta cu coloritul si cu evacuarea la sportive, ce, is cocalar ? De bine de rau m-am uitat si la mult alte chestii. Dar da, marturiesc ca pentru mine conteaza foarte mult si esteticul motocicletei. Incerc sa mentin o balanta, un echilibru intre starea mecanica si optica. Pentru a nu fi in asentimentul vostru, totusi, si eu pun mult mai mare pret, si mi se pare normal, pe mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 salutare. odata cu pregatirile de sezon incep sa apara si problemele eu personal folosesc la moto ulei motul7100 10w40<cu asta mi s-a parut mie ca motorul meu mere cel mai bine si nu vreau acum sa dezbatem acest subiect>si pana acum el era rosu. azi am cumparat un nou bidon de 4L si cand am ajuns acasa am observat ca este normal<galbui > si uitanduma mai bine pe bidon mai apare in plus fata de cel vechi un MA2 intrebarea este daca a folosit cineva asa ceva sau daca stie de ce a fost schimbat cel vechi? intreb ca nu-mi place sa fac probe pe motorul meu . poate a mai folosit cineva acest motul 7100MA2 10w40 si poate sa-mi spuna dif intre 7100 10w40 normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 (editat) Din cate am gasit pe net, ar avea ceva aditivi in plus, si probabil de acum incolo va fi singurul comercializat. Cel vechi rosu, va mai exista pana cand se va termina stocul existent in magazine. Si eu sunt interesat de diferenta efectiva, pentru ca folosesc acelasi ulei in general. Editat Februarie 19, 2013 de RedFox200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Jagi my friend ma intristezi.. vezi ca baietii nu au postat pe SBZ ca vor sa mearga la pista as dorii sa aflu parerea ta ca motociclist pentru ca aceia de pilot o stiu .. sunt doua lucruri total diferite,, noi mergem pe vant ploaie cct (cuvant urat), balega ulei nisip, voi mergeti intr-un mediu protejat, spalat, maturat..lins cu limba, special pt moto.. pentru ce sa stiu raportul de compresie, cu ce ma ajuta? Ce rost are? Nu ma lupt la secunda cu nimeni pe strada.. si ma dau exact cum vreau.. nu sunt antrenat de cine stie ce orgolii. daca reglam suspensia ca la pista motocilcetei mele ma sinucid in primul viraj unde intalnesc un damb.. ssmd. Cate motociclete se strica si cate sunt busite iremediabil ? Mai toate sunt busite. Eu spre ex cand ma intalnesc cu un Motociclist .. se caracterizeaza fara sa vb cu mine dupa cat de intretinuta este motocicleta .. punct. O motocicleta trebuie sa fie mereu curata stearsa si ingrijita. Cat despre intruniri.. ca am vazut mai sus, sunt de acord cu baiatul wayne , deja o dam in rokareala peste tot.. senzatia este ciudata sa zic asa.. dc ai vitezana esti cocalar sau copchil, dar daca ai choper de doua veri.. ai un defect vizibil.. te mai milogesti de unii sa te bage si pe tine intr-un club ca de frustrati este nevoie peste tot.. mai bagi niste imbratisari dealea false..gen intors din razboi (regizat de spielberg) .. esti OLD baicar frateeeeee!!! Eu initial am crezut ca intrunirile sunt moto dar am constatat ca sunt rocko. A nu se intelege gresit, am multi prieteni rockeri si eu mai ascult dar evenimentele moto ar trebuii sa fie moto.. Tot la mare este singura intrunire la care ma duc.. in rest prefer sa plec cu inca doi prieteni pe o transalpina stam cu cortul etc vedem ceva, decat sa stau sa vars bere i mine doua zile !! Fiecare face ce vrea.. oricum este Romania tara unde stam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Stiu ce mamaia care se tine in vara,de altele nu mai stiu.Eu nu mai merg la nici o inturnire moto Toate au tema rock si mi-e greata de cliseul asta...am mai mers la una si nu am dormit decat 2 ore din cauza betivanilor Nu e nevoie sa merg la festivaluri moto sa ma simt motociclist.Prefer sa hoinaresc decat sa vad fete cretine dominate de clisee sambata viitoare vi se va mai alatura un fericit posesor de srad 99 ps unde gasesc cauciucuri ieftine ? stai sa fiu posesor cu acte in regula, sa vezi atunci logoree la mine. Mi am luat si manualul de reparatii dar am sa cuvant urat nitel la icre john, si eu sunt impulsiv/coleric ce vrei tu, nu cred ca o sa am viata lunga pe ss Ma, astept, astept, dar acum serios, la 1200 de euro chiar crezi ca as gasi o tipla de motor mai ales la inceperea sezonului cand propietarii zic: nu imi dai 1500 cat cer ? nicio problema, mai merg eu un sezon cu el Motoreta, ti-am zis, e in stare buna, necesita cauciuc iar placuta nu cred ca discul pe spate e tzutz! zicea baiatul ceva de o aerisire. Am sa ii curat etrierii, ii fac si aerisirea aia si vad cum se comporta. Hai ca nu cred ca ma pacalesc cu o mobra din 99 la 1200 de euro la care trebuie sa schimb ( aparent ) doar un cauciuc, eventual o placuta si sa i fac o carburatie. usor usor il pui la punct pentru siguranta ta si nu exista motor care sa nu necesite nici o investitie poate ala nou din showroom nu cred ca ai merge pe premiza ca a schimbat fostul uleiul si filtrele si ce mai zice ca a schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Din cate am gasit pe net, ar avea ceva aditivi in plus, si probabil de acum incolo va fi singurul comercializat. Cel vechi rosu, va mai exista pana cand se va termina stocul existent in magazine. Si eu sunt interesat de diferenta efectiva, pentru ca folosesc acelasi ulei in general. mie frica sa nu se adevereasca vb aceea ca ce e bun tr sa dispara< am avut experiente similare cu diverse produse in alte domenii si nu am inteles niciodata fenomenu> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Eu am mers pe 5100 inainte si si-a facut treaba la fel de bine sincer. Cel putin la mine. Motivul ptr. care l-am schimbat a fost ca la schimb aveam eu impresia ca iese totusi prea subtire. Am observat ulterior ca la 7100 nu e nici o diferenta. O sa incerc si un 300V, ca asa e frumos si pe urma vedem in functie de buget, ceva Bardhal sau BelRay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Hai nu fii tigan Wayne! haules baules sikareles. Amu' ce, eu daca am fixul asta cu coloritul si cu evacuarea la sportive, ce, is cocalar ? De bine de rau m-am uitat si la mult alte chestii. Dar da, marturiesc ca pentru mine conteaza foarte mult si esteticul motocicletei. Incerc sa mentin o balanta, un echilibru intre starea mecanica si optica. Pentru a nu fi in asentimentul vostru, totusi, si eu pun mult mai mare pret, si mi se pare normal, pe mecanic Eu nu sunt tigan,sunt un cocalar care lesina pe scaunul doctorului stomatolog stai chill ca eu am toba sport neomologata pentru strada si xenon pe ambele faze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Eu nu sunt tigan,sunt un cocalar care lesina pe scaunul doctorului stomatolog stai chill ca eu am toba sport neomologata pentru strada si xenon pe ambele faze me 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Aladin, sint fanul tau. Mereu ma ataci vis a vis de pista-strada. Ce am zis mai devreme cu compresia, e ca costa , sau nu costa nimic, si poti sti ca motorul te va tine macar un sezon, si va porni si in octombrie, noiembrie-cind se va raci afara. Am zis si de cauciucuri(si nu am pomenit de cauc race), si de placutze. Daca ai compresia mica, sint sanse mari de tot sa nui apuci prea multi km, si dupaia alergi disperat pe la mecanicii care te vor jupui de bani, tu fiind grabit sa repari motoreta mai repede. Discutia asta nu te vizeaza pe tine anume. Am vazut multe propulsoare de moto viteza stradale care s-au crapat, si care nu au ajuns subiect de dezbatere aici pe "forum". Ginditi-va ca multe motorete de care vorbim aici au peste 10 ani vechime, kilometrajul lor arata 30-40 000 si in realitate au trecut de 70 000km. Ar fi bine daca ai fi mai calm discutiile astea, daca tu crezi ca mersul pe pista e atit de simplu, te astept acolo, cu ceva rezultate. A huli, a-ti da cu parerea despre un fenomen strain, arata ca esti foarte superficial, si arata o mare autoconsideratie din partea ta. Eu am mers destui ani pe strada, era sa si mor acolo, mi s-a si stricat un propulsor de CBR954, am mers si cu cauciucuri stradale si de race pe strada. Tu, ai fost doar un mic spectator la serres si ti-ai gasit vocatia sa critici racerii. Barbatia se masoara in altceva, si de regula in mediu privat, nu in gura mare. Daca ai supapele uzate, tu nu stii asta, si-i dai cox 50km pe autostrada, ai 99% sanse ca dupa ce opresti motorul, sa nu-ti mai porneasca ever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Eu nu sunt tigan,sunt un cocalar care lesina pe scaunul doctorului stomatolog stai chill ca eu am toba sport neomologata pentru strada si xenon pe ambele faze Baiatul asta a taiat toba stock si i-a pus ceva sau i-a facut ceva ( mufla-cacao nu ma pricep ) ). Se aude intr-un mare fel! gros si rezonant. Dar stiti care e cea mai mare caterinca ? In blocul meu sunt cel putin 5 noi nascuti sau cu varste pana in 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Referitor la reglajul suspensiei, nu stii ce-a aia, esti paralel cu fenomenul, la ce serveste fiecare reglaj. Daca intri in viraj(tare, nu incet), fortza centrifuga compeseaza furca, daca furca-i moale se afunda prea mult. Vine dupaia dimbul la care faceai referire mai sus si ramii fara suspensie, furcile fiind deja destul de compresate. Bine ca ai dat exemplul cu dimbul, logica ta e exact pe invers. Si nu uita, racerii merg mult mai tare decit cei ca tine, ca sa mergi tare , trebuie si material setat. De unde ai scos ineptia ca o moto reglata pt pista nu sta pe strada? Sta, dar te va zdruncina serios la drumurile lungi cind mergi legal, regulamentar. Bun, sa zicem ca te dai jos si incepi sa reglezi suspensia pe modul race. Ai habar? Numai gura e de tine. Acuma, sigur ca o sa apara un schimb de replici, eu declar ca nu mai dau reply lu frustratul de Aladin Lampa Fermecata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 (editat) Aia cand vor creste ,fie devin motociclisti,sau vor uri motociclistii Jagi,Probabil stii mult mai bine decat noi ca pe strada se merge diferit fata de circuit.eu nu m-am dat pe circuit nici macar cu scuterul Nu ma simt pregatit financiar sa merg pe circuit chiar si pentru un week end.Sunt multi bani de bagat in motoreta,de la carene,transport si caucioace Singurul lucru pe care as vrea sa il fac,e sa merg la cursuri de pilotaj.Probabil mi-ar largi campul vizual cu 70% Eu nu am frustrari fata de nimeni si nu ma dau cea ce nu sunt Editat Februarie 19, 2013 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Aia cand vor creste ,fie devin motociclisti,sau vor uri motociclistii Nepotamiu va fi sigur! - Unchiul lui e motoretist - Tasu a fost ( endurist )cam de ocazie - Bunica--su ( Sa-i fie tarana usoara!) a fost bikerul familiei Pe linia asta din partea mamei vad ca a prins motociclismul. Rudele lui taicamiu n-au nicio treaba, ei culeg cartofi cam atat. A, stai. Am un var care se da racing prin vidra cu un partz de 49cc. fara casca si in slapi vara, se stie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Eu sunt primul motociclist din familie,Parerea familiei si a rudelor nu are rost sa o spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinel2009 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Eu o sa incerc sa fiu primul motociclist din familie.Sa speram ca se adevereste:)) Din 460 de pagini cat are detinatorii de gsxr in 250 doar se contracareaza uni pe alti eu stiu asta pt ca am avut rabdarea sa le citesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Eu o sa incerc sa fiu primul motociclist din familie.Sa speram ca se adevereste:)) Din 460 de pagini cat are detinatorii de gsxr in 250 doar se contracareaza uni pe alti eu stiu asta pt ca am avut rabdarea sa le citesc. Ai citit posturile lui Haladin(din vara lui 2012) care mi-a urat sa ma infig intr-un stalp sau sa sar in fata camionului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 pentru ce sa stiu raportul de compresie, cu ce ma ajuta? Ce rost are? Jagi a scris "test de compresie". Omu, sa stii ca are importanta, mai ales cand cumperi o motocicleta SH, cel mai adesea un model mai vechi dar reusit (sa zicem un R1 98-2000, un 929, un 954, un K1-K3, sau SRAD), pentru ca spune multe despre parametrii in care functioneaza motorul. Si de acolo poti incepe sa investighezi - supape, chiulasa, segmenti - cilindri, etc. De acord cu ti ne despre "raportul de compresie" care e o alta treaba si e ceva teoretic la o motocicleta stoc (toate motoretele acelasi model il au identic) iar practic se aplica doar in cazuri de tuning performant unde se creste compresia prin diverse metode. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Ai citit posturile lui Haladin(din vara lui 2012) care mi-a urat sa ma infig intr-un stalp sau sa sar in fata camionului? cand te trezesti noaptea sa te duci la baie si te uti in oglinda esti sincer cu tine macar atunci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.