aladin1 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Super fiabil motorul.. am avut si eu exact acelas model, foarte puternica se ridica imediat.. sa o stapanesti sanatos si fara incidente!!! Ce mai are din carbon ? Editat Februarie 20, 2013 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviurau_lippi Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) ms, ce ulei recomandati pt ea, motul 7100 este acum,merg tot pe acelasi ? aripa fata e din carbon 100% in restu nu stiu ..:S Editat Februarie 20, 2013 de liviurau_lippi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 cauta pe net Liviu ce toba e si vezi ce nu are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (cuvant urat), credeam ca macar aici scap de contre si injurii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviurau_lippi Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) e toba de titan, chiar nu stiu ce are si ce nu ) ! suna chiar frumos Editat Februarie 20, 2013 de liviurau_lippi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 e super titanul taiat,asa fac "tinerii" taie toba in speranta ca o sa se auda mai tare =>in final ca fac mai mult rau decat bine ce tampiti si producatorii de tobe,nu le faceau ei mai scurte daca era bine pt motocicleta ?sa scada costurile sa o poata vinde putin mai ieftin sa te bucuri de ea Liviu >< asta a fost doar o paranteza cat a costat suzeta? felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviurau_lippi Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) nu stiam k a fost taiata asta e ! 1800 e ! pe bord are 29000km (nu stiu dak reali sau nu ), si e crapata coada + cateva defecte optice! Editat Februarie 20, 2013 de liviurau_lippi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 1. cmd-ule, baiatu asta de cel mai probabil ii iau motoreta are toba taiata si muflata sau nu stiu, ceva de genul. This is bad right ? 2. un bucurestean de p'acilea imi imprumuta si mie sambata un gadget de masurat curentul din baterie ? il returnez in maxim 2 ore si nu oricum ci calare pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 daca e vorba de motocicleta aceea cu "clipul" are toba originala ,nu e taiata poate in interior sa fie scose sitele dar nu cred,e prea mare bataie de cap si suna a tabla goala daca era Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 rim reccomended.JPG update de info! 190/55 si 180/55 pe janta de 5.5 pastreaza acelasi profil. Roata spate va avea un diametru putin mai mare. Avantaje: pata de contact mai mare, poti inclina motocicleta mai mult pe viraje, intri mai bine in viraje si e mai stabila. Dezavantaje: guma 190/55 e putin mai scuNpa, posibil sa fie nevoie sa se umble la suspensii/geometrie, posibil sa fie nevoie de schimbat raportul de transmisie finala, tranzitie usor mai greoaie in sicane. Si pe forumurile straine se discuta problema. La nivelul amator nu e foarte bine inteleasa situatia pentru ca nu se exploateaza gumele la maximum. cand ajung insa sa nu-ti mai ajunga guma pe inclinare te convingi singur ca ai nevoie de un cauciuc mai lat (si mai inalt). Eu imi pastrez parerea ca 190/55 e mai bun pe roata de 5.5, decat 180/55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) multumim mult de tot pt informatii Cesar ,nu am stat sa te contrazic ,nu-mi sta in caracter si nici nu sunt in masura sunt atehnic,ai vazut ca eu te intreb si pe tine ,doar ca ai zic ca pirelli sigur recomanda janta de 5.5" pt 190 si am vrut sa updatez informatiile numai bine Doamne ajuta poza aceea pe care o expui nu este facuta pt profilul cauciucului pe o janta de 5.5" , ci profilul diferitelor dimensiuni pe o janta ideala ! Editat Februarie 20, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) In tabelul ala mai e o dimensiune: 180/60. De ce oare? Sunt curios cati au vazut o astfel de anvelopa in realitate. Cat timp se poate pune pe o roata de 5.5, un cauciuc 195/65 R17, chiar nu vad montarea unui 190/55 pe roata de 5.5 drept o problema. Omu pana nu incearca nu stie ce-i mai bun pt el. ci profilul diferitelor dimensiuni pe o janta ideala ! Din cate stiu eu e profilul pe janta de 5.5. Sper ca nu am informatia gresita. Tocmai comparatie intre profilul diferitelor dimensiuni pe respectiva janta se urmarea (si cred ca se facuse ca o contrarecomandare pt montatul gumei 190/50 pe 5.5) Defineste janta ideala Editat Februarie 20, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) prin janta ideala inteleg ce recomanda producatorul ,nu pe ce se recomanda/alearga la curse urmaresc BSB in ultimul timp de acolo am aflat ca cele de 600 merg pe 180/60 si o fac extraordinar ,toata lumea e multumita si eu cred in sinea mea din ce spun oamenii pe forum ca este super super buna alegerea 180/60 pe o janta de 5.5" eu daca aveam 600 alegeam 180/60 fara sa ma gandesc prea mult pe 5.5" ,daca am 1000 si 6" aleg 190/55 nu 200/55,multe modele nu au beneficiat de tehnologia actuala a cauciucurilor,au evoluat enorm Cesar eu nu sunt in masura sa vorbesc cu tine despre asa ceva ,imi cer scuze ,am prea putine informatii ,cum sa ma contrazic eu cu tine cand eu te intreb in legatura cu asta multumesc mult de tot Editat Februarie 20, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 prin janta ideala inteleg ce recomanda producatorul ,nu pe ce se recomanda/alearga la curse urmaresc BSB in ultimul timp de acolo am aflat ca cele de 600 merg pe 180/60 si o fac extraordinar ,toata lumea e multumita si eu cred in sinea mea din ce spun oamenii pe forum ca este super super buna alegerea 180/60 pe o janta de 5.5" Da, alta guma, nu 180/55. Cauciuc mai inalt dar si "oleaca" mai lat. Oare de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 astea sunt discutiile constructive pe forum nu "flameurile" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Cesar eu nu sunt in masura sa vorbesc cu tine despre asa ceva ,imi cer scuze ,am prea putine informatii ,cum sa ma contrazic eu cu tine cand eu te intreb in legatura cu asta multumesc mult de tot Nici nu trebuie sa ma crezi sau sa fie cum zic eu pentru ca niciodata nu este la fel de bine pentru toata lumea. Ia si probeaza mai multe dimensiuni, tipuri si producatori. Sa dea Domnul sa fie bani si timp frumos pt asta Si cum o sa te simti mai bine pe motoreta asa o sa fie cel mai bine pt tine, nu cum zic eu sau X,Y,Z. Aici e vorba mai degraba de fineturi, si in mare parte de preferinta personala. Eu prefer gumele cu talon mai mare, mai inalte, pt ca nu dau cu varful la cizme de asfalt, nici cu scaritele, nici cu capacul de alternator Cu 120/70R17 si 190/55/R17 am tocit doua randuri de slidere de cizme si am polizat tija la schimbatorul de viteze incat a trebuit sa o mai scurtez. Am trecut la 125/80R17 cu 195/65R17 si inca n-am tocit slidere la cizme dupa doua weekenduri de circuit. Editat Februarie 20, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 1. cmd-ule, baiatu asta de cel mai probabil ii iau motoreta are toba taiata si muflata sau nu stiu, ceva de genul. This is bad right ? 2. un bucurestean de p'acilea imi imprumuta si mie sambata un gadget de masurat curentul din baterie ? il returnez in maxim 2 ore si nu oricum ci calare pe mobra cu un redresor pot sa te ajut,altceva nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Am si eu o nelamurire: Incerca o deformare a acelor curburi ca si o incarcare a anvelopei cu greutatea ei si a pilotului, si vezi care are pata mai mare de contact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Pata de contact pe loc drept, static are aceeasi aprox. aceeasi suprafata, cu urmatoarele conditii: masa identica, carcasa identica a anvelopei, presiune identica. Difera doar latimea si lungimea in ecuatia asta. Anvelopa mai ingusta va avea o pata de contact mai ingusta si mai "lunga" si aia mai lata, o pata de contact mai lata si mai "scurta". Pe inclinare, in conditii dinamice si la unghiuri mari, pata de contact nu este identica. E mai mare pt cauciucul mai lat si mai inalt. Editat Februarie 20, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Nu pot spune ca am inteles ...de, sunt doar un mecanic. Dar merg pe mana inginerului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) cu un redresor pot sa te ajut,altceva nu am multumesc, am aflat si eu de curand ca taicamiu are redresor. Bine ca m-a lasat de atatea ori sa iau curent cu cabluri sau sa fiu impins ca sa pornesc brontozaurul. Eu vroiam voltmetrul ala sa vad daca nu are vreo problema la relee, ca asa bateria da-o naibii se pune la redresor si e totul ok dar daca nu merge un releu or smth poate sa fie bateria aia cea mai scumpa si cea mai noua.... later edit: am vazut un k1 galben pe Giulesti pe la 10:00 AM, vreo sansa sa fi fost tu ? daca e vorba de motocicleta aceea cu "clipul" are toba originala ,nu e taiata poate in interior sa fie scose sitele dar nu cred,e prea mare bataie de cap si suna a tabla goala daca era nu, e vorba de cealalta din 99 care necesita cauciuc fata. Nu m-am inteles la bani cu sradul din 97. Editat Februarie 20, 2013 de biancocelleste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Nu pot spune ca am inteles ...de, sunt doar un mecanic. Dar merg pe mana inginerului! La guma mai ingusta, pe inclinare se ajunge mai repede la capat. Daca motocicleta se inclina mai mult, calea de rulare dinspre centrul anvelopei nu mai e in contact cu asflatul deci (teoretic) dupa un anumit unghi, suprafata petei de contact ar trebui sa scada. In cazul gumei mai late, ughiul de inclinare la care se atinge "buza" anvelopei e mai mare. Si la fel, daca unghiul de inclinare creste peste valoarea asta, teoretic, suprafata petei de contact ar trebui sa scada. In diagrama (suprafata-presiune) asta se vede cum pata de contact creste cu unghiul de inclinare si apoi scade: ultimele doua imagini. Se vede clar si tranzitia formei petei de contact de la elipsa la 0 grade la forma cu limita de jos (dreapta in inclinare) perfect dreapta, delimitata de "buza" anvelopei. Acelasi tip de diagrama pentru inca niste modele de anvelope: Editat Februarie 20, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 multumesc, am aflat si eu de curand ca taicamiu are redresor. Bine ca m-a lasat de atatea ori sa iau curent cu cabluri sau sa fiu impins ca sa pornesc brontozaurul. Eu vroiam voltmetrul ala sa vad daca nu are vreo problema la relee, ca asa bateria da-o naibii se pune la redresor si e totul ok dar daca nu merge un releu or smth poate sa fie bateria aia cea mai scumpa si cea mai noua.... later edit: am vazut un k1 galben pe Giulesti pe la 10:00 AM, vreo sansa sa fi fost tu ? nu, e vorba de cealalta din 99 care necesita cauciuc fata. Nu m-am inteles la bani cu sradul din 97. Nu,motorul meu e in provincie,il aduc in bucale prin martie,aprilie A,asa arata cauciucul spate al mobrei mele Ulitimele doua poze sunt facute inainte de a scoate roata fata pentru indreptarea discurilor Am redresor d'ala destept,daca ai nevoie mergi fix 4 statii de tramvai pana la mine sa iti pun bateria la incarcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Cesar eu m-am referit la cele doua dimensiuni. 190/50/17 190/55/17 Aici am avut nelemuriri... unde castigi ? Ca ai garda la sol mai mare? Cu ce ma ajuta pe mine asta pe strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.