cmd Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) cat ai dat pe albastrica?am vrut sa o cumpar si eu dar inainte sa ajunga la baiatul de unde ai luat tu motocicleta ,detectorul de radar tin sa te anunt ca nu cred ca mai merge pe noile mcv`uri decat foarte tarziu eu zic pt QS mergi la TNG,motocicleta trage foarte bine si sus numai sa fie in mintile ei,mergi sa-i egalizezi injectoarele ,resoftare ECU si o faci mult mai racheta brembo rcs 19 (18x20) si placute xbk5 schimba 2ct`urile!!! FELICITARI Editat Iunie 15, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) Am dat destul de mult pe ea... ca sa nu zic pretul cat am dat pe ea...zic cat a lasat la pretul de pe bikeshop adica 150e. O sa trec peste cateva sapt si pe TNG sa vad ce imi recomanda... sincer n-as da 600e pe un QS de la dynojet cand am vazut ca baietii din USA merg cu ala de la MPS si n-au probleme, iar pretul e de 200$. Injectoarele cred ca trebuie reglate ca se cam balbaie la relanti la pornire si scoate flacari si bubuie cam rau...legat de pompa de frana am deja un 19x20 care o s-o pun zilele astea. Franele fata de R1 sunt net inferioare din pacate, fie ele fie placutele care mi-a zis ca sunt brembo puse de cateva sute de km si inca scartaie, dar nu are acea liniaritate in franare, musca deodata, fata de R1 care era finuta rau de tot. Una peste alta e o motoreta care am vrut-o de ceva timp. Sper sa ma faca fericit vara asta.O poza cu motoreta. Ne vedem pe strazi! Numai bine! P.S. Daca e de interes general putem vb aici despre QS. Editat Iunie 15, 2013 de Shobo2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Momentan pe k5/6 nu se poate scrie functia de QS este in dezvoltare si acest aspect..in rest se poate scrie softul cu harti fuel si aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) asa sunt franele de k5 net inferioare chiar si celor de pe r1 2005 ,eu am ameliorat treaba aceasta cu xbk5 si in viitor daca o sa fie nevoie pt linistea mea sufleteasca o sa pun un rcs mergi la George cu ea si scoate backfire`ul + ce mai ai de facut Editat Iunie 15, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 salutare. se potrivesc furtunele de frana fata de 750 k1 la 1000 k4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Devilish Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Vand k6 de 600 4200 negociabil http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsxr-din-2006-521442.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Am mers cu gsxr-ul de 1000 K7 al lui Okay, resoftat de curand de TNG. Wow, ce rachetutza! Motoreta e tzipla, merge impecabil totul pe ea, iar comportamentul motorului mi s-a parut cam cel mai bun fata de tot ce am mers pana acum. Putere instantanee, liniara de jos pana sus, fara balbaieli, fara hop-uri de putere, IMPECABIL! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 sunt excelente motoare!cu putin upgrade @ frane iese super motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 am montat toba si am tras o poza in graba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) unde ai facut toba Theo ? da ok pe motocicleta Editat Iunie 18, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 unde ai facut toba Theo ? da ok pe motocicleta am comandat-o aici, la Evacuari Moto Romania. este ca-n reclamele bila (sau ce o fi) - "ieftin si bun !" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 mi-am dat seama e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 gasesc pe undeva prin RO imitatia aceasta ? http://i.ebayimg.com/t/WORLD-SUPERBIKE-STYLE-HEADLIGHT-STICKERS-SUZUKI-GSXR1000-2009-13-RACE-GRAPHICS-/00/s/ODk1WDEwMDA=/z/ofoAAOxyoA1RSgFq/$T2eC16F,!y0E9s2S5VnsBRSgFqZ7L!~~60_12.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 ce este asta ? un sticker ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 da,pt carenele de curse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Salut! Are cineva idee de ce imi sta aprins ledul ce se afla deasupra vitezometrului in dreapta,la un gsxr 1000 din 06 2003? E asa de cand am luat motorul,acum aprox 1500 de km ...prima mea motocicleta,apropo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 ledul de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Salut! Are cineva idee de ce imi sta aprins ledul ce se afla deasupra vitezometrului in dreapta,la un gsxr 1000 din 06 2003? E asa de cand am luat motorul,acum aprox 1500 de km ...prima mea motocicleta,apropo Daca este vorba de cel care l-am incercuit el se aprinde din 3 cauze: 1.nu este presiune de ulei(motorul se face praf) sau este defecta sonda 2.temperatura lichidului de racire este peste 118 grade 3.probleme la sistemul de injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 [/url Presiune are,ca altfel chiar se facea praf motorul pana acum,in oras nu mi-a crescut temperatura mai mult de 103 grade,iar referitor la injectie am inteles ca ar trege greu,ar merge ciudat,sau nu mi-ar porni cum trebuie. Mi-a mai spus cineva ca ar fii vorba un senzor pe evacuare,din cauza caruia ar aparea eroarea aia. De mentionat ca nu mai are finala ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 ledul de ulei? Habar nu am,dar i-am schimbat uleiul si tot aprins a ramas. Uleiul e la nivel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Daca este vorba de cel care l-am incercuit el se aprinde din 3 cauze: 1.nu este presiune de ulei(motorul se face praf) sau este defecta sonda 2.temperatura lichidului de racire este peste 118 grade 3.probleme la sistemul de injectie Cred ca e acelasi si la mine,am postat mai sus,dar nu cred sa fie asta,motorul merge f bine (nu eu sunt cel care a facut aprecierea asta,ci altii mai experimentati ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 la ce turatie ar trebuii sa stea in relantiu gsxr 1000 k8? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) [/urlin oras nu mi-a crescut temperatura mai mult de 103 grade, pe toate le cred insa pe asta NU sau poate ai mers iarna Editat Iunie 20, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) pe toate le cred insa pe asta NU sau poate ai mers iarna ) ...ce motiv as avea sa mint? in orasul meu nu e atat de multa aglomeratie(Dr.Tr.Severin) si nici atat de cald nu a fost perioada asta. chiar acum am fost sa rezolv ceva treaba si m-am tot uitat ca nu cumva sa fie si cauza asta,sa-mi creasca temperatura f mult,in fine ideea e ca sta pe la 85 de grade. am mers cam 20 de km astazi,toti in oras. Daca tot nu are probleme evidente si merge bine,de ce tot imi sta aprins ledul rosu si da FI ? ...Sa fie de la clapeta de pe evacuare? App ...nu postez pt a dezinforma pe cineva,ci doar incerc si eu sa aflu cate ceva despre mobra mea Editat Iunie 20, 2013 de Costin-Dorian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 comfirm traficul lejer din Severin. la a mea mi s-a parut ca a pornit termocupla la 100 grade. parca la celelalte motociclete pornea la 105 si se oprea la 100. o sa fiu atent azi sa vad sigur.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.