Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Salut! Are cineva idee de ce imi sta aprins ledul ce se afla deasupra vitezometrului in dreapta,la un gsxr 1000 din 06 2003? E asa de cand am luat motorul,acum aprox 1500 de km ...prima mea motocicleta,apropo :)

 

Daca este vorba de cel care l-am incercuit el se aprinde din 3 cauze:

 

1.nu este presiune de ulei(motorul se face praf) sau este defecta sonda

2.temperatura lichidului de racire este peste 118 grade

3.probleme la sistemul de injectie

post-15340-0-31562100-1371666404_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

20130619_214834_zps2c47ff76.jpg[/url

 

Presiune are,ca altfel chiar se facea praf motorul pana acum,in oras nu mi-a crescut temperatura mai mult de 103 grade,iar referitor la injectie am inteles ca ar trege greu,ar merge ciudat,sau nu mi-ar porni cum trebuie. Mi-a mai spus cineva ca ar fii vorba un senzor pe evacuare,din cauza caruia ar aparea eroarea aia. De mentionat ca nu mai are finala ei DSCF2374_zps72783f91.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este vorba de cel care l-am incercuit el se aprinde din 3 cauze:

 

1.nu este presiune de ulei(motorul se face praf) sau este defecta sonda

2.temperatura lichidului de racire este peste 118 grade

3.probleme la sistemul de injectie

Cred ca e acelasi si la mine,am postat mai sus,dar nu cred sa fie asta,motorul merge f bine (nu eu sunt cel care a facut aprecierea asta,ci altii mai experimentati :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

[/url

in oras nu mi-a crescut temperatura mai mult de 103 grade,

pe toate le cred insa pe asta NU sau poate ai mers iarna

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe toate le cred insa pe asta NU sau poate ai mers iarna

:)) ...ce motiv as avea sa mint? in orasul meu nu e atat de multa aglomeratie(Dr.Tr.Severin) si nici atat de cald nu a fost perioada asta. chiar acum am fost sa rezolv ceva treaba si m-am tot uitat ca nu cumva sa fie si cauza asta,sa-mi creasca temperatura f mult,in fine ideea e ca sta pe la 85 de grade. am mers cam 20 de km astazi,toti in oras. Daca tot nu are probleme evidente si merge bine,de ce tot imi sta aprins ledul rosu si da FI ? ...Sa fie de la clapeta de pe evacuare? App ...nu postez pt a dezinforma pe cineva,ci doar incerc si eu sa aflu cate ceva despre mobra mea :)

Editat de Costin-Dorian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

comfirm traficul lejer din Severin.

la a mea mi s-a parut ca a pornit termocupla la 100 grade. parca la celelalte motociclete pornea la 105 si se oprea la 100. o sa fiu atent azi sa vad sigur....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

comfirm traficul lejer din Severin.

la a mea mi s-a parut ca a pornit termocupla la 100 grade. parca la celelalte motociclete pornea la 105 si se oprea la 100. o sa fiu atent azi sa vad sigur....

imi porneste pe la 100 sau 103,nu mai stiu exact,dar lasand asta la o parte,are cineva idee de ce ce ar putea sa fie,in conditiile in care motorul imi merge normal ... :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) ...ce motiv as avea sa mint? in orasul meu nu e atat de multa aglomeratie(Dr.Tr.Severin) si nici atat de cald nu a fost perioada asta. chiar acum am fost sa rezolv ceva treaba si m-am tot uitat ca nu cumva sa fie si cauza asta,sa-mi creasca temperatura f mult,in fine ideea e ca sta pe la 85 de grade. am mers cam 20 de km astazi,toti in oras. Daca tot nu are probleme evidente si merge bine,de ce tot imi sta aprins ledul rosu si da FI ? ...Sa fie de la clapeta de pe evacuare? App ...nu postez pt a dezinforma pe cineva,ci doar incerc si eu sa aflu cate ceva despre mobra mea :)

Ai probleme in sistemul de injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai probleme in sistemul de injectie.

Multumesc pentru opinie! Am inteles ca trebuie sa ma duc la cineva care stie cum se baga in modul service(sub sa e o mufa careia trebuie sa-i atingi nu stiu ce contactori si iti arata exact eroarea ...nu fac eu ca ard ceva :) ) si aflu despre ce e vb ... ea merge f bine,porneste fara probleme la rece, trege "impecabil" ...cel putin asa mi-au spus cei de pe aici. Multumesc inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fi ? nu mai stiu exact, ori de la sonda lamda ori de la exup. poate merge si fara sonda lamda si fara sistemul exup.

Nu cred sa mai aibe lambda ...in cazul asta de aici problema :) ...tre sa merg la cineva cu un tester,sau care stie sa o bage in modul service asa cum am spus mai sus,caz in care cica ar arata exact eroarea la care face referire avertizarea Fi ... Puii mei,daca nu a crapat pana acum,mai merge ceva vreme asa,pana gasesc sa o rezolv :P :) .

 

Va multumesc pt opiniile voastre! Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru opinie! Am inteles ca trebuie sa ma duc la cineva care stie cum se baga in modul service(sub sa e o mufa careia trebuie sa-i atingi nu stiu ce contactori si iti arata exact eroarea ...nu fac eu ca ard ceva :) ) si aflu despre ce e vb ... ea merge f bine,porneste fara probleme la rece, trege "impecabil" ...cel putin asa mi-au spus cei de pe aici. Multumesc inca o data!

Sub sa, sau codita ai o mufa alba acoperita cu un protector de cauciug.

Pune un fir intre cele doua pozitii care le-am marcat eu pe imagine.

Pe bord o sa ai afisat un cod de eroare C..

 

Astept codul.

post-15340-0-11670700-1371736285_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok mersi , credeam ca il am prea mare ,deci e ok

Nu ai cum sa-l ai mai mare pentru ca nu este controlat de tine. este mentinut la valoare de ISC valve.

Iar daca este mai mic sau mai mare de valorile normale o sa ai afisat cod de eroare. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar. E vb de clapeta de la evacuare...e chiar asa importanta? :). Vine pe evacuare,exact sub frana de picior. Raman dator tng ...daca nu imi aratai tu cum sa pun firele,sigur ardeam ecu sau mai stiu eu ce. Cand treci prin severin,tre sa ma achit de datorie!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C46

Ai o problema pe valva de exup .

Ca este mecanica sau electrica atat timp cat FI este afisat, motorul merge intr-un soft de protectie si redus ca performanta.

In manual ai toate procedurile de verificare electrica sau mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raman dator tng ...daca nu imi aratai tu cum sa pun firele,sigur ardeam ecu sau mai stiu eu ce. Cand treci prin severin,tre sa ma achit de datorie!!!

 

 

Este foarte usor sa arzi ecu daca gresesti conectarea.in acea mufa ai si un plus,daca ai pus plusul la calea de date s-a ales prafu de ecu.

Legat de "datorie"...daca as ridica toate platile din toata tara as fi fost miliardar.

Sa fii sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...