Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

....bine ca nu e altceva! M-am interesat si in orasul meu nu se ocupa nimeni sa-mi remedieze defectiunea asta....Ba ca nu se baga pe ce tine de electric,ba ca nu are nimic si sa merg asa :)) ... Tre sa fac un drum de Bucuresti sau Timisoara,eventual Craiova pt o reparatie ce cred ca e minora. In fine... chiar asa greu se repara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

....bine ca nu e altceva! M-am interesat si in orasul meu nu se ocupa nimeni sa-mi remedieze defectiunea asta....Ba ca nu se baga pe ce tine de electric,ba ca nu are nimic si sa merg asa :)) ... Tre sa fac un drum de Bucuresti sau Timisoara,eventual Craiova pt o reparatie ce cred ca e minora. In fine... chiar asa greu se repara?

Daca stii ce sa faci nu este greu,este muca de migala,atentie si rabdare.In manual ai toata procedura pas cu pas de verificare/reparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat o varianta de pe net,dar pozele nu sunt ilustrate asa clar..tocmai eram cu nasul in el. O sa caut o varianta mai buna si maine fiind liber,imi bag iar botul in motor. Sunt chei speciale,sau o trusa de imbusuri si niste chei fixe rezolva problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si chei este destul.

Pe partea electrica o sa ai nevoie de un aparat masura,sa verifici tensiuni,rezistente,continuitate.

...daca imi prind nasul,pot sa demontez tot ce gasesc acolo si sa le trimit catre tine?

Editat de Costin-Dorian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor si Dragelor.. :tempted: Ma bag si eu in seama...am o batranica de 750 cc....la anul face 20 de ani. Ce sa zic de ea...o iubesc ca e a mea. Trage "bini di tat", mai mult de 205 nu am mers, ca ma lua vantul, m-a iertat de cateva ori....dar la fel m-a si tavalit de vreo 3 ori(multumesc carenelor care au aparat blocul motor de sparturi si alte alea).

In rest....nu stiu ce sa spun despre ea....la anisorii ei nu am ce sa-i reprosez....poate faptul ca nu ma simt deloc confortabil in oras cand iesim.....e ca si cum as avea un lamborghini si l-as chitaii doar in viteza a 1 a.

 

P.S. Pe viraje e dementiala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am unblat la mufele de la motorasul ce actioneaza valva exup si acum nu imi mai arata C46,arata C00 ...adica no error. Motorasul misca cand pun contactul,dar tot imi sta aprins pe bord FI. Daca o pornesc in timp ce am si firul pus la mufa aia pt a-mi atata eroarea,se stinge si ledul rosu,implicit nu imi mai da nici Fi,cum iau firul,iar apare FI. Am incercat de mai multe ori si tot C00 apare,nici urma de C46 acum. A mai patit careva ceva asemanator?

Editat de Costin-Dorian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am unblat la mufele de la motorasul ce actioneaza valva exup si acum nu imi mai arata C46,arata C00 ...adica no error. Motorasul misca cand pun contactul,dar tot imi sta aprins pe bord FI. Daca o pornesc in timp ce am si firul pus la mufa aia pt a-mi atata eroarea,se stinge si ledul rosu,implicit nu imi mai da nici Fi,cum iau firul,iar apare FI. Am incercat de mai multe ori si tot C00 apare,nici urma de C46 acum. A mai patit careva ceva asemanator?

Daca citeai mai bine in manual ai fi vazut ca spune:

Pentru a seta pozitia cablurilor de la exup trebuie sa ai acel fir acolo.

Cand ai firul motorul se pune intr-o anumita pozitie pentru reglaj,este normal ca nu mai afisat FI,pentru ca este in pozitia care trebuie.

Citeste mai bine cum se regleaza cablurile.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit ca se pozitioneaza pt reglaj,eu ziceam ca daca pornesc motocicleta cat timp am firul pus se stinge ledul. Dar prob e normal,asa cum spui tu,fiind in pozitia de reglaj. As scapa usor sa trebuiasca doar reglat. Are finala akrapovici ,sa se fi dereglat din cauza schimbarii finalei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM observant si la motocicleta mea k la 14000 ~ 14500 limiteaza si nu stiam dak e normal :D !

 

 

La cat scrie pe turometru.

La inceputul liniei rosii se taie 2 cilindri dupa care in urmatoarele 500 rot/min urmatori 2.

 

 

De ce intrebi?

Editat de liviurau_lippi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

am si eu o intrebare pentru cunoscatori, se poate monta motor de gsxr 750 srad pe injectie din '99 pe un cadru de gsxr 600 srad ?

multumesc anticipat,

bafta.

up la intrebarea lui marius! deci merge montat motor srad 750 pe cadrul de 600? are acelasi dimensiuni cote cadrul de 600 ca cel de 750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am mare nevoie de o toba stock pt RAR (da, pt RAR...am fost respins pe 25 pt toba si xenon) cu xenonul o rezolv, dar toba chiar nu am de unde sa imprumut, iar de cumparat nun se pune problema pt ca nu-mi permit. Asa ca, va rog, daca cineva are o toba stock pe care o foloseste doar pt rar si itp si nu ii trebuie saptamana viitoare, as dori sa mi-o imprumute si mie (contracost, biensur) cateva ore.

 

Este vorba despre un k2 de 600.

 

PS: sunt in Bucuresti si nu in Barlad, Vaslui

 

Multumesc anticipat!

Editat de GeorgeStefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt urme de uzura nasoala datorate suspensiei.

Poti sa mai amortizezi reboundul daca simti spatele ca topaie, deocamdata nu ai urme de uzura de prea mult rebound.

Poti sa tragi de gaz mai de jos. Momentan, urmele de uzura de pe cauciuc sunt de la asfaltul foarte abraziv. E de pe amkart?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Zilele acestea am parcurs mai multi km iar la un moment dat a inceput sa imi palpaie becul de la benzina.

 

Cati km as mai putea face cu rezerva (presupun ca atunci cand incepe sa palpaie intra pe rezerva) ? ... In afara de ex sau in oras. (K1 600 cc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...