Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Un gaget care te face sa dai bani cand auzi ce face si ce drege...

Este o simpla rezistenta in acea cutie.

Acea rezistenta simuleaza treapta de viteza de regula 4 sau 5 unde avansul la aprindere este mai mare.

 

Limitarea la k 7 nu se face din avans.

Chiar daca ai scos acel TRE tot este limitat

Delimitarea se face prin scrierea softului respectiv a hartilor de STV de acolo vine limitarea cat si cele 3 moduri de livrare a puteri.

Pai asta era si ideea , sa ramana cum la facut "mama fabrica"....clientul era multumit cu ea stoc.nu avea nevoie de nici un TRE(pe care il pusese fostul proprietar)... In cazul in care o sa vrea ceva mai mult , te-am recomandat cu toata increderea

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare !

 

aveam filtrul de aer imbacsit si trebuia sa-l schimb. am cautat ce tip se potriveste pentru motocicleta mea si am gasit SU-7506. dorind sa-l comand am dat si de SU-7506R (race) pe care l-am comandat in final. ajuns acasa am citit despre el ca in loc de 4 straturi de tifon (sa zic asa) asta "R" are doar 2 straturi si ca nu este pentru highway, only for race.

sa-mi fac vreo grija ?

 

l.e: a, si inca ceva, scria pe undeva ca s-ar putea sa fie nevoie sa umblu la debitul de benzina ( tradus de mine :P )

si am schimbat si bujiile - laser iridium :)

post-45009-0-74535600-1372520388_thumb.jpg

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare !

 

aveam filtrul de aer imbacsit si trebuia sa-l schimb. am cautat ce tip se potriveste pentru motocicleta mea si am gasit SU-7506. dorind sa-l comand am dat si de SU-7506R (race) pe care l-am comandat in final. ajuns acasa am citit despre el ca in loc de 4 straturi de tifon (sa zic asa) asta "R" are doar 2 straturi si ca nu este pentru highway, only for race.

sa-mi fac vreo grija ?

 

l.e: a, si inca ceva, scria pe undeva ca s-ar putea sa fie nevoie sa umblu la debitul de benzina ( tradus de mine :P )

si am schimbat si bujiile - laser iridium :)

Cel for race" esre mult mai permisiv ca si debit de aer,deci pentru surplusul de aer care ti-l ofera in plus fata de filtrul stoc va fi nevoie si de adaus de benzina.

Plus mentenanta lui trebuie sa fie facuta la un termen mai scurt fara de cel cu mai multe straturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos de raspuns!! :)

 

insa am urmatoarea simptoma..pun contactul pe ON, face in bord check-ul..insa in momentul cand dau de butonul ROSU ca sa imi porneasca pompa de benzina..pauza! am luat pe rand sa verific..comanda dreapta de pornire - 100% ok, releul de sub rezervor din dreapta(de la pompa de benzina) - 100% functional, pompa de benzina..pus 12V pe ea..bazaie!

ce altceva ar mai trebui verificat??

 

Specific..atunci cand dau sa pornesc motorul electromotorul invarte!!!

 

astept parerile voastre, multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel for race" esre mult mai permisiv ca si debit de aer,deci pentru surplusul de aer care ti-l ofera in plus fata de filtrul stoc va fi nevoie si de adaus de benzina.

Plus mentenanta lui trebuie sa fie facuta la un termen mai scurt fara de cel cu mai multe straturi.

 

am inteles. am kit de curatat si uns. multumesc ! :)

cu adaosul de benzina este complicat ?

 

multumesc frumos de raspuns!! :)

 

insa am urmatoarea simptoma..pun contactul pe ON, face in bord check-ul..insa in momentul cand dau de butonul ROSU ca sa imi porneasca pompa de benzina..pauza! am luat pe rand sa verific..comanda dreapta de pornire - 100% ok, releul de sub rezervor din dreapta(de la pompa de benzina) - 100% functional, pompa de benzina..pus 12V pe ea..bazaie!

ce altceva ar mai trebui verificat??

 

Specific..atunci cand dau sa pornesc motorul electromotorul invarte!!!

 

astept parerile voastre, multumesc anticipat!

 

senzorul de cric l-ai curatat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, este curat! daca invarte electromotorul presupun ca nu e de la senzorul de la cric.. cand e de la senzor stiu ca nu invarte deloc electomotorul..

 

deci alta e cauza, cred! :)

 

ai benzina in rezervor, da ? sigur ? :))

 

intreb ca stiu pe cineva care a desfacut motorul de 2 ori, a verificat totul in afara faptului ca cineva a bagat motorina in loc de benzina :)

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos de raspuns!! :)

 

insa am urmatoarea simptoma..pun contactul pe ON, face in bord check-ul..insa in momentul cand dau de butonul ROSU ca sa imi porneasca pompa de benzina..pauza! am luat pe rand sa verific..comanda dreapta de pornire - 100% ok, releul de sub rezervor din dreapta(de la pompa de benzina) - 100% functional, pompa de benzina..pus 12V pe ea..bazaie!

ce altceva ar mai trebui verificat??

 

Specific..atunci cand dau sa pornesc motorul electromotorul invarte!!!

 

astept parerile voastre, multumesc anticipat!

Neutru este afisat?

 

 

"THEOS_" pentru adaosul de benzina este nevoie de scriere de soft,sau remapare de harta de benzina

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti , am vazut postul topicul asta si m-am gandit sa postez si eu fiind detinator de gsxr, am 750 k1 dupa cum probabil se vede din topicul anterior deschis sau de la profil ... l-am cumparat din bucuresti de la un nene cam de 40 de ani, mi-am luat putina teapa evident fiind prima motocicleta cu acte in regula.... nu a fost ingrijita tocmai ok, trantita usor pe o parte si pe alta, revopsita, recolantata ... in fine, am vopsit-o , evident la un vopsitor talentat, nu tocmai in stil original dar dragut... carenele laterale nu sunt originale nici alea ... una galbena si una albastru deschis , asta am vazut dupa ce le-am dat jos si evident vopseaua se decoja super usor ... exact ca o banana :)) , am schimbat placutele fata/spate, am deblocat etrierul pe spate curatandu-l pt ca discul era albastru , am schimbat uleiul dupa am facut vreo 2500 de km la noi in Romanica , am vazut ca merge fara nici o problema si hop, am pus funduletul in sa si am plecat pe drum spre FRANTA, am ajuns ok, plimbare frumoasa nu tocmai relaxanta :)), am mai facut aici vreo 200 de km si poc, a picat statorul , evident fusese rebobinat ... am luat unul nou , am schimbat bujii , ulei si motoreta merge super frumos doar ceva rateuri ce ma deranjeaza probabil asta din cauza ca nu prea sunt fan un fan al galagiei dar cum ma intorc direct la tng la o revizie generala ...deci am ajuns sa spun ceea ce vroiam , gsxr-urile sunt destul de fiabile si te poti baza pe ele :D

Editat de wippy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in medie , la vreo 200 de km mi se aprindea becul si ma opream , dar am mers si cu becul aprins pana a inceput sa clipeasca , am mers si cu el clipind si cand am ajuns in benzinarie incepuse sa se balbaie :)) , a fost la fix :D, mai urat in germania ca am prins ploaie si am cam luat apa la popou :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti..fiind mai atent azi la ce se intampla cu mobra de nu o ia din loc(gsxr 600 k7) am constatat ca atunci cand invart cheia pe ON si dupa ce face check-ul in bord, imi apare CHEC scris pe bord!

ceva pareri? sper ca am mai facut un pas in deslusirea misterului.. :)

 

multumesc anticipat,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ai alta cheie sa faci o proba?

In plus curata bine contactul rosu si asigura-te ca intrerupatorul functioneaza,si instalatia electrica aferenta..fire,conectori etc.

Mai ai de verificat TOS (senzorul de cadere daca este in pozitia corecta.

Cum si cand a aparut problema?

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti..fiind mai atent azi la ce se intampla cu mobra de nu o ia din loc(gsxr 600 k7) am constatat ca atunci cand invart cheia pe ON si dupa ce face check-ul in bord, imi apare CHEC scris pe bord!

ceva pareri? sper ca am mai facut un pas in deslusirea misterului.. :)

 

multumesc anticipat,

deci asa mi se intampla si mie la k1 daca nu o las 3 secunde dupa ce pun contactul , imi spune check apoi dupa ce o pornesc imi ramane becul rosu de FI aprins si daca merg asa cu el aprins imi limiteaza turatia undeva in 7k-8k turatii, apoi daca o mai pornesc de vreo doua , trei ori isi revine .... asta numai daca nu o las trei sau na sa zic , cateva secunde dupa ce ii pun contactul, se misca acul de la turometru si se aude si pompa din rezervor ... acum problema e ca mie imi porneste chiar si cu check ul in bord , la tine nu stiu ce sa zic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci asa mi se intampla si mie la k1 daca nu o las 3 secunde dupa ce pun contactul , imi spune check apoi dupa ce o pornesc imi ramane becul rosu de FI aprins si daca merg asa cu el aprins imi limiteaza turatia undeva in 7k-8k turatii, apoi daca o mai pornesc de vreo doua , trei ori isi revine .... asta numai daca nu o las trei sau na sa zic , cateva secunde dupa ce ii pun contactul, se misca acul de la turometru si se aude si pompa din rezervor ... acum problema e ca mie imi porneste chiar si cu check ul in bord , la tine nu stiu ce sa zic

Tu ai probleme de stv sau exup ....alta "mancare de peste"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare TNG, salutare tuturor! am si o a doua cheie, o sa incerc maine sa vedem cum se comporta.. modulul de pornire(dreapta) functional..pus aparatul de masura si are continuitate! TOS este pus la locul lui in spate in pozitia corecta..o sa-l desfac maine sa vedem ce-i pe acolo.. in rest instalatia electrica pare ok, nu are mutilari sau zone unde sa fi fost "peticita"..

 

ideea este ca eu am luat motorul de la o licitatie..in starea in care am luat'o ii lipsea statorul, rotitele din acel capac(stanga) si radiatorul de racire.. nu am putut sa o pornesc la fata locului! deci cumparata la plesneala..si nu recomand nimanui sa faca o astfel de greseala..ca o sa stea cu toata tarlaua de morcovi cu tot cu iepuri in fund!! :D

 

din simtomele care le are este posibil sa fie din ecm\cdi\ecu sau cum i s'o mai spune?

 

multumesc tuturor,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare TNG, salutare tuturor! am si o a doua cheie, o sa incerc maine sa vedem cum se comporta.. modulul de pornire(dreapta) functional..pus aparatul de masura si are continuitate! TOS este pus la locul lui in spate in pozitia corecta..o sa-l desfac maine sa vedem ce-i pe acolo.. in rest instalatia electrica pare ok, nu are mutilari sau zone unde sa fi fost "peticita"..

 

ideea este ca eu am luat motorul de la o licitatie..in starea in care am luat'o ii lipsea statorul, rotitele din acel capac(stanga) si radiatorul de racire.. nu am putut sa o pornesc la fata locului! deci cumparata la plesneala..si nu recomand nimanui sa faca o astfel de greseala..ca o sa stea cu toata tarlaua de morcovi cu tot cu iepuri in fund!! :D

 

din simtomele care le are este posibil sa fie din ecm\cdi\ecu sau cum i s'o mai spune?

 

multumesc tuturor,

Pai de ce nu spui asta!!!

Ai luat de la licitatie si nu mergea,adica tu nu ai auzit niciodata acel motor functionabil.

Si mai spun uni oameni ca mecanica se face pe forum.

Sa revenim:

Astept de la tine poze cu toate mufele care NU sunt conectate de la baterie spre codita motorului.

Tu ai alta problema.

Astept pozele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot s-a facut semi bursa aici, incerc si eu! :D

 

Cumpar senzor viteza suzuki 600 k7, din cate stiu e la fel de la k1 la k9

Multumesc mult Georgel!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, revin cu pozele..am facut cam la toate mufele! :D

Din ce vad acolo totul este pus la locul lui.

Nu am reusit sa identific releul de la pompa de benzina ,cred ca este o poza dar este cu spatele la mine.

Pe scurt:

Verifica din nou cu a doua cheie,sigurantele sa fie ok in blocul de sigurante,si mufa din imaginea 9 cea in care se vede bateria sa nu fie oxidata.

 

Multumesc mult Georgel!! :cheers:

Cu placere Cata!

 

Daca nu merge nimic din ce ti-am spus.

Trage un fir de la plus baterie catre firul GALBEN ROSU de la orice injector vrei tu inpungi firul,sau il dezizolezi putin, cum vrei.

Daca faci asta ar trebui sa porneasca daca nu are probleme de imobilizator.

Daca nu merge atunci immo/cheia /cititorul sau ECU sunt bulite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...