Vizitator little wayne Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 e de ajuns sa schimbi furtunele de frana pentru o franare mai buna.o pompa de frana performanta gasesti la un 350e si nu stiu cat de mult de ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 De care bre? dalea de la aprilia? eu vorbesc de brembo aftermarket noua pentru k1-k3,Anul trecut vroiam o pompa brembo noua dar m-am lasat pagubas cand am vazut pretul pompa brembo de la un rsv(sau ce plm model e v ul ala) de 1000 am gasit la 100roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo_zxr Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 evacuare am eu Full Arrow la super pret. 180 euro fix. . toba de noua e peste 600 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Daca cineva are nevoie de piese pt srad 750 injectie sa apeleze cu incredere la mine dezmembrez zana sau o vand intreaga.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 eu am cautat o pompa NOUA....pe site urile de profil si atat costa.nu am vrut o pompa ,,universala" din cauza senzorului de la stopul de frana....pur si simplu nu vroiam improvizatii si nu eram sigur de diametrul semighidonului.poate colegul nu e atat de ciufut ca mine si cumpara ce crede el ca ii indeplineste dorintele.....dupa ce am montat furtune cu insertie metalica si placute carbone lr....am cu totul alta putere de franare...si aici ma refer la strada....p.s eu nu as cumpara pompa de frana brembo ,,obosita" cred ca asta kitul de reparatie e ceva mai scump decat la o pompa de frana obisnuita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Imi spune si mie cineva rotundul cu numere pe el .. pentru ce e? Se regleaza distanta fata de maner sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) da,distanta levierului fata de manson departeaza sau apropie de manson levierul Editat Noiembrie 26, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) da,distanta levierului fata de manson departeaza sau apropie de manson levierul Nota 10 stai jos!Ti-o trec si in catalog. Editat Noiembrie 27, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tca86 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 salut..am achizitionat de ceva timp un gsxr srad 600 din '97,carburatie..m-ar interesa parerile voastre despre aceasta motocicleta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 am si eu una, acelasi an. super motoare dupa parerea mea, schimba uleiul la timp, nu umbla la instalatia electrica, si va fii pt tine motocicleta ideala!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tca86 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) am si eu una, acelasi an. super motoare dupa parerea mea, schimba uleiul la timp, nu umbla la instalatia electrica, si va fii pt tine motocicleta ideala!!! din pacate a fost umblata la instalatia electrica de fostul/fostii proprietari,dar sper sa fie ok Editat Noiembrie 28, 2013 de Tca86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 pe partea stanga a coditei, unde se afla releul de incarcare, sa te uiti bine la firele alea de pe acolo, sa nu dea la masa, sa atinga pe cadru ca iti rupe releul de incarcare, pornire si iti rupe si instalatia in sine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tca86 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 pe partea stanga a coditei, unde se afla releul de incarcare, sa te uiti bine la firele alea de pe acolo, sa nu dea la masa, sa atinga pe cadru ca iti rupe releul de incarcare, pornire si iti rupe si instalatia in sine. ms mult de sfat..avusesem cva probleme cu ea,k nu vroia sa porneasca,nu primea deloc curent.am verificat sigurantele,si era totul ok..a pornit cu curent primit de la o masina...deci din cate am dedus bateria a fost de vina:)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 La srad e naspa ca e sugativa, te rupe la consum. E fain ca e mobra solida, rezistenta. Chit ca intra un taxi in tine, vei avea placuta surpriza sa vezi ca mobra nu iti e chiar asa praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tca86 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) La srad e naspa ca e sugativa, te rupe la consum. E fain ca e mobra solida, rezistenta. Chit ca intra un taxi in tine, vei avea placuta surpriza sa vezi ca mobra nu iti e chiar asa praf. mie asta mi-o placut la srad..k i asa "vaca" ..vb din propria experienta referitor la taxi?si daca tot ai amintit de consum,poti sa mai detaliezi ?ms Editat Noiembrie 28, 2013 de Tca86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 interesant topic...am si eu un srad din 98...inca nu stiu f multe despre el(abia mi-am luat permisul). deci alimentati topicul aici, dar nu cu baliverne auzite din popor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tca86 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 interesant topic...am si eu un srad din 98...inca nu stiu f multe despre el(abia mi-am luat permisul). deci alimentati topicul aici, dar nu cu baliverne auzite din popor. poi si eu vreau sa aflu cat mai multe..k sunt incepator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 salut..am achizitionat de ceva timp un gsxr srad 600 din '97,carburatie..m-ar interesa parerile voastre despre aceasta motocicleta.. Salut am eu un gsxr 98.. foarte buna motocicletea. nu am bagat nici un ban in ea de cand am luato, doar revizia, ulei bujii si etc consumabile. dar in rest e super buna. Ciclistica buna, Trage bine, 250merge blana.. Franele sunt bune. Acum e important si in ce conditi e motoreta . Dar per total e super moto ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Mie, ca si multor altora, imi consuma 8-9 in oras ( Bucuresti ) si 7 extra-urban. Cu taxiul da, vorbesc din proprie experienta, din pacate. Desi a fost lovita in plin si s-a oprit abia in refugiul de la tramvai, mobra nu a avut cine stie ce daune Punct slab des intalnit e scurgerea de ulei de la furca ( cum e la Honda releul de incarcare ) ). Sunt mobre faine pentru perioada 95-2000 la clasa de 600cc, in comparatie cu Zx6r-ul care e stricacios, cu R6 care sunt in cea mai mare parte cazane ( si care adesea au probleme la motor ) si cu Honda CBR F( Hondele sunt bune dar, ma rog, asta e o alta discutie ). Ca SS, GSXR e mereu o alegere castigatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 La srad e naspa ca e sugativa, te rupe la consum. E fain ca e mobra solida, rezistenta. Chit ca intra un taxi in tine, vei avea placuta surpriza sa vezi ca mobra nu iti e chiar asa praf. A mea nu consuma Mult.. si inca nu e reglata bine 6% la drum lung.. Cred ca Scot un 5% daca e sincronizata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tca86 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 A mea nu consuma Mult.. si inca nu e reglata bine 6% la drum lung.. Cred ca Scot un 5% daca e sincronizata bine. srad-ul tau nu e pe injectie?k dupa umilele mele cunostiinte,'97-le e ultimul model p carburatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) srad-ul tau nu e pe injectie?k dupa umilele mele cunostiinte,'97-le e ultimul model p carburatie.. 750 este pe injectie.. al meu este 600cc carburatie pana in 2000 sau 2001 . nu mai stiu exact. Ps .. Moto e bine echipata din fabrica fata de celalte la clasa ei.. cu pompa de benzina in rezervor care ajuta enorm carburatia. Discuri mari si flotante, amortizoare bune, si frane cu 4 pistionase pe etrier. !! sunt incantat de motoreta Editat Noiembrie 28, 2013 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tca86 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Mie, ca si multor altora, imi consuma 8-9 in oras ( Bucuresti ) si 7 extra-urban. Cu taxiul da, vorbesc din proprie experienta, din pacate. Desi a fost lovita in plin si s-a oprit abia in refugiul de la tramvai, mobra nu a avut cine stie ce daune Punct slab des intalnit e scurgerea de ulei de la furca ( cum e la Honda releul de incarcare ) ). Sunt mobre faine pentru perioada 95-2000 la clasa de 600cc, in comparatie cu Zx6r-ul care e stricacios, cu R6 care sunt in cea mai mare parte cazane ( si care adesea au probleme la motor ) si cu Honda CBR F( Hondele sunt bune dar, ma rog, asta e o alta discutie ). Ca SS, GSXR e mereu o alegere castigatoare imi pare rau de experienta neplacuta..dar bine k nu a fost mai grav.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) Mie, ca si multor altora, imi consuma 8-9 in oras ( Bucuresti ) si 7 extra-urban. Cu taxiul da, vorbesc din proprie experienta, din pacate. Desi a fost lovita in plin si s-a oprit abia in refugiul de la tramvai, mobra nu a avut cine stie ce daune Punct slab des intalnit e scurgerea de ulei de la furca ( cum e la Honda releul de incarcare ) ). de consum nu stiu absolut nimic. mobra nu a fost plimbata de un an si jumatate, ocazional seara pe intuneric cand militia doarme. colorit original, putine zgarieturi si cam atat estetic. si da, ai dreptate, necesita semeringuri si ulei la furca . pe langa asta schimb placute fata, anvelope, lichide, bujii si luminile din bord cu semnalizarile stg nu merg(am impresia ca sunt sigurantele arse). m-am mai gandit la curatat rezervor si daca este necesar reglat carburatoare. necesita atentie sporita la ceva? din cate am inteles e destul de grea, dar mie unul mi se pare cea mai frumoasa motocicleta . oare sunt subiectiv? Editat Noiembrie 28, 2013 de Kza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.