Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu daca ii pasa cuiva, dar in sfarsit pot spune ca am si eu o motocicleta pusa la punct, nu intregime, dar e un mare punct de pornire, avand in vedere evenimentul rutier de anul trecut si chiar starea in care am luat-o de la proprietarii anteriori(o mare bataie de joc). Nu intru in detalii despre carburatoare curatate si sincronizate asa cum trebuie, frane, reglaje si alte chestii mecanice sau de estetica. Acum am o motocicleta la care s-a muncit cu dedicare, stiinta lucrului bine facut, mania perfectiunii dar si cu multa bunatate si OMENIE. Nu fac comparatii, fiecare meserias alege sa isi faca treaba asa cum stie mai bine, sa se implice mai mult sau mai putin, chiar nu judec pe nimeni si ma intereseaza prea putin povestile mai mult sau mai putin adevarate despre alti mecanici. Ce stiu eu e ca, pentru prima data de cand motociclest, am facut cea mai buna alegere ducandu-ma la atelierul lui, desi, in urma feedback-urilor de peste tot, a fost pana la urma alegerea fireasca. Am intalnit o persoana care pune accent mai intai de toate pe client, nu pe alte aspecte. Cand am fost sa iau motocicleta, am gasit efectiv alt agregat decat cel pe care il lasasem cu o saptamana in urma, dar si un OM care pune mult suflet in ceea ce face si caruia chiar ii pasa de persoana care ii alege serviciile. Mii de multumiri, ganduri bune si respect pentru TNG omul si mecanicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma bucur ca esti multumit ! ai vazut ce bine ai facut ca ai ales sa mergi la George ?

bravo,sa te bucuri de ea cat mai mult timp !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!poate nu am postat unde trebuie....dar am o intrebare:cine stie de unde pot face rost de ceva piese ptr un suzuki gsxr 1000 k7?gen cadru bord...amortizor de ghidon....ram air!multumesc si imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie!

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot incerc sa-i scriu un pm lui george si nu reusesc sa-i trimit mesajul ...

 

TNG,esti cumva on,am nevoie de ajutorul tau! :)

Am sa sterg mesajele din PM cred ca am atins limita...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut . Am inceput pe ea, e o motocicleta usor de pilotat, are ciclistica buna, la 2 luni am inchis cauciucul. Se zice ca RR ar avea ciclistica mai buna, dar pe strada nu prea iti dai seama, diferentele acestea se fac pe pista, asa ca nu o sa simti diferenta. Nu are probleme la motor spre deosebire de yamaha care are la cutie de ex ... Suzuki e recunoscut pentru fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte buna ca si fiabilitate!!! Daca esti cumpatat o sa te intelegi foarte bine cu ea!! Sa nu tragi tare de gaz ca nu te iarta!! Si ca piese nu prea are probleme in afara de consumabile ( io unu nu am avut probleme )!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesc si eu pe cineva cu un k7 de 1000 sa imi masoare si mie axul roata fata din piulita in piulita si axul spate la fel? Imi trebuiesc cotele sa pot monta niste protectii de jambe/bascula cu tija filetata si trebuie sa stiu lungimile axurilor. Daca e careva care are miar...astept un PM sau sa imi zica aici. Multumesc frumos.

Editat de ady_zzr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte buna ca si fiabilitate!!! Daca esti cumpatat o sa te intelegi foarte bine cu ea!! Sa nu tragi tare de gaz ca nu te iarta!! Si ca piese nu prea are probleme in afara de consumabile ( io unu nu am avut probleme )!!

 

abia trage naiba :offtopic:

 

 

on topic modelul asta are probleme la clapete, tps ul daca nu ma insel - ca multe alte suzuki

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit ca nici r1 nu este vre-o racheta ... gsxr-600 e ok ca motoreta , motor fiabil , pozitie cat de cat buna , frane slabute [asa mi se par mie] , ciclistica buna , putere destula pt inceput si pt mersul stradal ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RESOFTARE HAYABUSA /GSXR

In atentia posesorilor de Suzuki GSXR si Hayabusa / B-king
Am posibilitatea in functie de ce model de ECU este echipata motocicleta sa-l resoftez cu urmatoarele
functii:
1.Rescrierea hartilor de injectie
2.Rescrierea hartilor de avans(TRE nu mai este necesar)
3.Scoaterea restrictiei de viteza
4.Implementarea functiei de quick-shifter
5.Crestera limitei de turatii
6.Posibilitatea limitarI turatiei soft 2 cilindri din 4 sau hard toti cilindri
7.Posibilitatea de seta 2 harti de injectie si benzina diferite si selectarea lor printr-un simplu intrerupator
8.Posibilitatea setari sonzorului de temperatura si de presiune admosferica la o valoare fixa(pentru teste dyno )
9.Se poate anula functia de PAIR
10.Se poate anula ISC valve
11.Se poate anula functia de ABC si stabilirea unica de pozitie A sau se poate restrictiona puterea pentru incepatori.
12.Se poate stabili alte temperaturi de lucru al ventilatorului de racire
13.Se poate activa functia de Boostfuel ,NOS,Drag cu controlul de tractiune pentru cei cu turbo nos etc
14.Se poate scoate sau inlocui bobinele de inductie,ventilatorul,clapetele secundare,amortizorul de gidon original,senzorul lambda,ex-up fara sa fie declarant ca defect si semnalizarea prin FI
15.Posibilitatea setari hartilor de ram-air si STV pentru livrarea puteri asa cum se vrea
16.Marirea timpului de incarcare a bobinelor de aprindere pentru o scanteie mai buna
17.Pentru GSXR 1000 stabiirea a doua restrictii de turatie una de top si cea de a doua pentru pit-line unde motorul nu v-a urca mai mult de 2000/3000rot(in teste)
Astea ar fi cate ceva din posibilitatile pe care le ofera resoftarea pe un ecu original fara adaugarea altor cutiute magice gen powercomander,bazzas,rapid bike,unde beneficiile sunt limitate..
Este de mentinut unele dintre aceste functii comporta si un risc pe care posesorul si-l asuma, pe propria raspundere..

 

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , a schimbat cnv semeringurile la supape la gsxr uri ? intreb fiindca am un k2 750 care papa ulei (cam doi litri la 5000 de km ) . compresia verificata 8-9-8-9 , jocul supapelor facut , injectia facuta si ea . uleiul folosit castrol power 1 10w40. motocicleta merge in parametrii , are toba sport , filtru stock , trage bine , merge cu 290 km/h fara probleme ... ma gandesc sa fie de la semeringurile supapelor . astept o parere ceva , asta sa stiu catusi de putin inainte sa duc mobra la service. stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...