biancocelleste Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Nu stiu daca ii pasa cuiva, dar in sfarsit pot spune ca am si eu o motocicleta pusa la punct, nu intregime, dar e un mare punct de pornire, avand in vedere evenimentul rutier de anul trecut si chiar starea in care am luat-o de la proprietarii anteriori(o mare bataie de joc). Nu intru in detalii despre carburatoare curatate si sincronizate asa cum trebuie, frane, reglaje si alte chestii mecanice sau de estetica. Acum am o motocicleta la care s-a muncit cu dedicare, stiinta lucrului bine facut, mania perfectiunii dar si cu multa bunatate si OMENIE. Nu fac comparatii, fiecare meserias alege sa isi faca treaba asa cum stie mai bine, sa se implice mai mult sau mai putin, chiar nu judec pe nimeni si ma intereseaza prea putin povestile mai mult sau mai putin adevarate despre alti mecanici. Ce stiu eu e ca, pentru prima data de cand motociclest, am facut cea mai buna alegere ducandu-ma la atelierul lui, desi, in urma feedback-urilor de peste tot, a fost pana la urma alegerea fireasca. Am intalnit o persoana care pune accent mai intai de toate pe client, nu pe alte aspecte. Cand am fost sa iau motocicleta, am gasit efectiv alt agregat decat cel pe care il lasasem cu o saptamana in urma, dar si un OM care pune mult suflet in ceea ce face si caruia chiar ii pasa de persoana care ii alege serviciile. Mii de multumiri, ganduri bune si respect pentru TNG omul si mecanicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 ma bucur ca esti multumit ! ai vazut ce bine ai facut ca ai ales sa mergi la George ? bravo,sa te bucuri de ea cat mai mult timp ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Tot incerc sa-i scriu un pm lui george si nu reusesc sa-i trimit mesajul ... TNG,esti cumva on,am nevoie de ajutorul tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Salutare!poate nu am postat unde trebuie....dar am o intrebare:cine stie de unde pot face rost de ceva piese ptr un suzuki gsxr 1000 k7?gen cadru bord...amortizor de ghidon....ram air!multumesc si imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie! Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Tot incerc sa-i scriu un pm lui george si nu reusesc sa-i trimit mesajul ... TNG,esti cumva on,am nevoie de ajutorul tau! Am sa sterg mesajele din PM cred ca am atins limita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Scaritele de la k1 1000 se potrivesc la k3 1000? Am gasit unele race si sunt tentat sa le achizitionez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 (editat) This Suzuki 43521-35F00 BRACKET,FR FOOT is used on these models and components: 2000 GSX-R750 FOOTREST 2001 GSX-R1000 FOOTREST 2001 GSX-R600 FOOTREST 2001 GSX-R600Z FOOTREST 2001 GSX-R750 FOOTREST 2002 GSX-R1000 FOOTREST 2002 GSX-R600 FOOTREST 2002 GSX-R600Z FOOTREST 2002 GSX-R750 FOOTREST 2003 GSX-R600 FOOTREST 2003 GSX-R600Z FOOTREST 2003 GSX-R750 FOOTREST 2000 GSX-R750 FOOTREST 2001 GSX-R1000 FOOTREST 2001 GSX-R600 FOOTREST 2001 GSX-R600Z FOOTREST 2001 GSX-R750 FOOTREST 2002 GSX-R1000 FOOTREST 2002 GSX-R600 FOOTREST 2002 GSX-R600Z FOOTREST 2002 GSX-R750 FOOTREST 2003 GSX-R600 FOOTREST 2003 GSX-R600Z FOOTREST 2003 GSX-R750 FOOTREST K1 doar pe k2 nu si pe k3 1000 Editat Iulie 29, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrinceanu Andrei Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Eu am avut . Am inceput pe ea, e o motocicleta usor de pilotat, are ciclistica buna, la 2 luni am inchis cauciucul. Se zice ca RR ar avea ciclistica mai buna, dar pe strada nu prea iti dai seama, diferentele acestea se fac pe pista, asa ca nu o sa simti diferenta. Nu are probleme la motor spre deosebire de yamaha care are la cutie de ex ... Suzuki e recunoscut pentru fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jamaiknu08 Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Foarte buna ca si fiabilitate!!! Daca esti cumpatat o sa te intelegi foarte bine cu ea!! Sa nu tragi tare de gaz ca nu te iarta!! Si ca piese nu prea are probleme in afara de consumabile ( io unu nu am avut probleme )!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 (editat) Gasesc si eu pe cineva cu un k7 de 1000 sa imi masoare si mie axul roata fata din piulita in piulita si axul spate la fel? Imi trebuiesc cotele sa pot monta niste protectii de jambe/bascula cu tija filetata si trebuie sa stiu lungimile axurilor. Daca e careva care are miar...astept un PM sau sa imi zica aici. Multumesc frumos. Editat August 2, 2014 de ady_zzr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Pai ce este asa greu sa tai tija filetata la fata locului? Atunci cand cumperi tija este la un metru...deci iti ajunge de 2 lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 (editat) Foarte buna ca si fiabilitate!!! Daca esti cumpatat o sa te intelegi foarte bine cu ea!! Sa nu tragi tare de gaz ca nu te iarta!! Si ca piese nu prea are probleme in afara de consumabile ( io unu nu am avut probleme )!! abia trage naiba on topic modelul asta are probleme la clapete, tps ul daca nu ma insel - ca multe alte suzuki Editat August 4, 2014 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jamaiknu08 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Cand ai R1 e normal sa zici ca abia trage una de 600!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 stai linistit ca nici r1 nu este vre-o racheta ... gsxr-600 e ok ca motoreta , motor fiabil , pozitie cat de cat buna , frane slabute [asa mi se par mie] , ciclistica buna , putere destula pt inceput si pt mersul stradal ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Mansonul semighidonului stanga aluneca cate 2 cm,cum sa fac sa il fixez.Pun super glue? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Eu am folosit prenadez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Uff.n am asa ceva.Stiu ca cizmarii folosesc chestia aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 http://www.dedeman.ro/ro/bison-kit-750ml-adeziv-tip-prenadez.html Sau poti incerca UHU All purpose http://www.uhu.com/en/products/all-purpose-adhesives.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 RESOFTARE HAYABUSA /GSXR In atentia posesorilor de Suzuki GSXR si Hayabusa / B-kingAm posibilitatea in functie de ce model de ECU este echipata motocicleta sa-l resoftez cu urmatoarelefunctii:1.Rescrierea hartilor de injectie2.Rescrierea hartilor de avans(TRE nu mai este necesar)3.Scoaterea restrictiei de viteza4.Implementarea functiei de quick-shifter5.Crestera limitei de turatii6.Posibilitatea limitarI turatiei soft 2 cilindri din 4 sau hard toti cilindri7.Posibilitatea de seta 2 harti de injectie si benzina diferite si selectarea lor printr-un simplu intrerupator8.Posibilitatea setari sonzorului de temperatura si de presiune admosferica la o valoare fixa(pentru teste dyno )9.Se poate anula functia de PAIR10.Se poate anula ISC valve11.Se poate anula functia de ABC si stabilirea unica de pozitie A sau se poate restrictiona puterea pentru incepatori.12.Se poate stabili alte temperaturi de lucru al ventilatorului de racire13.Se poate activa functia de Boostfuel ,NOS,Drag cu controlul de tractiune pentru cei cu turbo nos etc14.Se poate scoate sau inlocui bobinele de inductie,ventilatorul,clapetele secundare,amortizorul de gidon original,senzorul lambda,ex-up fara sa fie declarant ca defect si semnalizarea prin FI15.Posibilitatea setari hartilor de ram-air si STV pentru livrarea puteri asa cum se vrea16.Marirea timpului de incarcare a bobinelor de aprindere pentru o scanteie mai buna17.Pentru GSXR 1000 stabiirea a doua restrictii de turatie una de top si cea de a doua pentru pit-line unde motorul nu v-a urca mai mult de 2000/3000rot(in teste)Astea ar fi cate ceva din posibilitatile pe care le ofera resoftarea pe un ecu original fara adaugarea altor cutiute magice gen powercomander,bazzas,rapid bike,unde beneficiile sunt limitate..Este de mentinut unele dintre aceste functii comporta si un risc pe care posesorul si-l asuma, pe propria raspundere.. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 RESOFTARE HAYABUSA /GSXR In atentia posesorilor de Suzuki GSXR si Hayabusa / B-king Sa ne anunti vand v-a fii posibil resoftarea si pt Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Sa ne anunti vand v-a fii posibil resoftarea si pt Honda Putin probabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 salutare , a schimbat cnv semeringurile la supape la gsxr uri ? intreb fiindca am un k2 750 care papa ulei (cam doi litri la 5000 de km ) . compresia verificata 8-9-8-9 , jocul supapelor facut , injectia facuta si ea . uleiul folosit castrol power 1 10w40. motocicleta merge in parametrii , are toba sport , filtru stock , trage bine , merge cu 290 km/h fara probleme ... ma gandesc sa fie de la semeringurile supapelor . astept o parere ceva , asta sa stiu catusi de putin inainte sa duc mobra la service. stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Da am schimbat si la gsxr si la hayabusa, Sunt piese care se uzeaza in timp datorita temperaturilor crescute...pana la urma sunt din cauciug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 GEORGE, pot sa-ti dau un telefon ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.