MAILM4N Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Salut, Are cineva o scarita spate stanga pt un gsx-r k750 2008 ? M-a lovit un bou din spate si mi a rupt scarita Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Multumesc! » Post actualizat in 28 Aug 2014 16:47 ...avand in vedere ca la scuteristi nu raspunde nimeni,va rog sa ma ajutati si pe mine cu inca o mica problema . Am un leonardo de 150 si trebuie sa ii schimb distributie,care s-a slabit mult intre timp ...merge sa ii schimb doar lantul,sau trebuie kit nou? ...intreb pt ca nu am gasit kit-ul pe site-urile de specialitate,doar lant separat de pinion,intinzator,patine si ce mai trebuie. ...sa ma incumet oare sa cumpar una second,in cazul in care kit-ul complet e mult prea scump? Trebuie demontat si evaluat ce anume este uzat la distributie.Ordinea de uzura/schimbare ar fi: 1.intinzator 2.lant 3.patine 4.pinioane In cele mai multe cazuri lantul si intinzatorul sunt componentele cu cea mai mare uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Am mai deschis un topic in care subiectul era o Yamaha R6 2007, am inteles din anumite comenturi ca au probleme cu cuzineti si vibrochen , am cercetat pe internet problema , m-am informat mai mult, dupa am fost sa vad motocicleta si sa realizez ca chiar problema aia o avea. Mi-am scos din cap R6 2007 si mi-am bagat Suzuki K7 2007 , ce probleme au in general si la ce ar trebui sa ma uit ? Multumesc pentru toate raspunsurile de pana acuma ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 K71000/750/600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 (editat) De gsxr 600 k7 intreba... stiu ca am vazut topicul in alta sectiune a forumului, dar probabil a mutat un moderator mesajul sau aici. Din cate cunosc, o problema comuna la modelul asta, e incarcarea (nu stiu exact ce anume... releu, stator, etc. Mai multe detalii, sunt convins ca stie TNG) Editat Septembrie 2, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 (editat) K 7 600.. probleme cu releul regulator,care se arde si poate distruge si alternatorul,eventual probleme la pompa de frana ...care are recal la suzuki. Destul de rar probleme cu STV-ul si exup-ul In rest nu stiu probleme dedicate. Editat Septembrie 3, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Ma intereseaza si pe mine un service unde sa se priceapa la suzuki. nu doar sa schimbe uleiul , ma intereseaza o investigare amanuntita ! Si sa aiba preturi decente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Cred ca poti apela cu incredere la TNG, omul care a vorbit chiar inaintea ta pe topic-ul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Mergi la George (TNG) in Ciolpani si nu o sa mai mergi in alta parte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doleanucatalin Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 As vrea si eu sa imi vopsesc motocicleta ma poate ajuta cineva cu un design interesant nu cel original binenteles.... astept propuneri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 As vrea si eu sa imi vopsesc motocicleta ma poate ajuta cineva cu un design interesant nu cel original binenteles.... astept propuneri Powerpuff Girls! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doleanucatalin Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 sincer nu ma uit la desene animate si as vrea o parere serioasa nu in bataie de jos mss mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) sincer nu ma uit la desene animate si as vrea o parere serioasa nu in bataie de jos mss mult Pai tu vrei o parere serioasa din partea unor necunoscuti la cum sa-ti arate motorul?! Aaaaa, asa spune. Atunci recomand Serifii Stelari. In primul rand, tu ar trebui sa stii cum vrei sa-ti arate agregatul. Eventual sa cauti pe net motoare ca al tau in diferite culori/design. Uite ce bine arata! Succes! Editat Septembrie 9, 2014 de Leviatan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doleanucatalin Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 pai de asta am pus intrebarea asta aici poate uni vin cu niste idei si mai pot fura si eu ceva de acolo:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Ce model ai? Ai destule replici la suzuki. Printre cele mai cunoscute este rizla moviestar jordan etc. Doar nu o faci replica monster. Incearca sa te gandesti singur la o replica "personalizata". Sunt firme de specializare care iti pot face stickere colorate de mari dimensiuni cu orice grafica. O vopsea de baza si pe cineva sa ti le monteze cum trebuie. 2 straturi de lac peste si poc : ai moto personalizata. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doleanucatalin Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 multumesc mult de tot pt sfat o sa ma uit pe net mai amanuntit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 salutare am si eu o intrebare.am un suzuki srad de 750 din 98 si mi-a puscat releu original si am pus ceva aftermarket dar dupa o luna a puscat si aia,dupa aia am mai cumparat de honda si tot asa.oare ce nu-i bine?trebuie releu original?stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Cele care le-ai pus au fost noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 man unu era nou iar celelalte erau second.cel nou era aftermarket,am intrebat pe vanzator si mi-a zis ca rezista pana la 12ah,si la srad am baterie de 8 ah?sinceri nu stiu ce are,oare bobinele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) Pai cred ca ti-ai raspuns singur la intrebare... Unul vechi si altul aftermarket.posibil chinezesc. Alternatorul nu arde releul.. invers da! Editat Septembrie 10, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 am inteles si mersi ptr raspuns.si alternatorul cum trebe masurat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Cele 3faze sa nu fie cu continuitate la masa. Cu mufa scoasa din releu, motorul pornit, pe cele 3 faze intre ele trebuie sa fie aproape 20V alternativ la relanti.40/70v la turatie de 5000rot/min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 am inteles si daca are la relantiv una dintre mufe vreo10v?am masurat si nare continuitate la masa numai la o mufa scoate cam 10-11 v.atunci aia nui bine asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Nu este ok,demonteaza alternatorul si mai mult ca sigur ai o bobina neagra. Scurtul nu este intre bobinaj si masa,este intre spirele acelei bobine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 si ce pot sa fac cu bobina aceea care e neagra se poate repara sau trebe schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.