rieju matrix Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Salut,am o problema la un suzuki gsxr 600 din 2004 :in treapta a 2 de viteza la 6000 de ture se aude un suierat .Mentionez ca nu sare din viteza si nu patineaza iar suieratul se aude doar in treapta a 2 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 cum pot schimba din mile in km bordul la gsxr 1000 k7? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Cauta pe youtube tutorial. Este o combinatie intre cele 2 butoane din bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Cauta pe youtube tutorial. Este o combinatie intre cele 2 butoane din bord. gata am reusit, e aceeasi combinatie de butoane cu e la k4 k5, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Salutare, am o mica nelamurire , trebuie sa schimb anvelopa spate la K7 1000 si pana acum am mers cu d211-d212 190 55 17 , ma tot uit dupa ceva sh in stare cat mai buna si gasesc 200/55/17 , ce diferenta ar fi in comportamentul motocicletei cu mentiunea ca merg 90% stradal cu un stil destul de sportiv iar cand am ocazia si drumuri gen siriu, cheia, Tulcea, etc . Totodata m-ar interesa si daca pun anvelopa care scrie in certificat 190 50 17 ce fel se comporta motorul? Ms frumos si astept raspuns si ce imi recomandati voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 (editat) 50 - e stock - viteza e aceeasi cu cea indicata pe bord...nici o schimbare. 55 - are circumferinta mai mare, deci o sa pierzi 1-2-3 km/h poate chiar mai putin. Fiind mai ascutit - motorul o sa se lase mai bine. 200/55 - daca nu ma insel o sa se comporte cam intre 190/50 si 190/55 - poate chiar mai spre 190/55 si chiar peste. Nu am avut ocazia sa merg pe 200/55. Nu stiu la ce m-ar ajuta. Acum am si eu o intrebare pentru tine : ti-ai permis sa-ti cumperi k7 1000 si nu ai bani sa cumperi un cauciuc nou, avand in vedere ca specifici chiar tu, ca mergi mai sportiv ( adica mai cu viteza ) ? Chiar daca iei un cauciuc second, dat pe circuit...pe linie dreapta o sa fie bine, dar pe curbe cum ramane ? In fine e treaba ta... Eu ti-as recomanda - nou - 190 55 17 cu ce ai avut pana acum. un M ar fi mai mult decat ok. Sau daca mergi si pe ploaie ceva mai indicat de ploaie. Editat Aprilie 26, 2015 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) Survolaj, se vede ca esti pe dinafara in ceea ce priveste aderenta cauciucurilor uzate pe pista. Anvelopele de pista montate de noi, anul acesta, uzate 1-2 zile, pot fi utilizate pe pista inca cel putin 1 zi la clasa C. Viteza pe curbe la clasa C este mult mai mare, si ca grad de inclinare, decit merg riderii pe strada, cu exceptia citorva. Anvelopele de strada , noi, nu au aderenta celor race uzate, abuzate, cele de strada vor ceda. Editat Aprilie 27, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 @adriangl.Am fost in situatia ta cu un k6 1000 .Pina la urma am decis sa pun guma stoc( 190/50/17). Instantaneu motorul s-a transformat dintr-un motor rapid si distractiv in unul rapid , distractiv si confortabil.Am calculat si s-a lasat mai jos de spate exact 1 cm. Singurul lucru care ma deranjeaza este ca nu exista gp racer pe marimea aia.Cind tragi de gaz se simpte ca trage un pic mai bine mai de jos .Nu se mai apleaca la fel de instant ca inainte dar mi se pare ok si inca super distractiv. Cind dau gaz puternic la iesire din curba este singurul moment in care simpt ca as vrea sa fi ramas cu aceleasi gume pentru ca diferenta e enorma.Dar pentru nivelul si stilul meu sunt fericit cu alegerea facuta .Eu i-am pus si throttlemeister pe ghidon si acuma pot sa merg cu el toata ziua fara durerile de dinainte cu exceptia mersului in bucucuresti dar pentru acolo am alceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Salutare, am o mica nelamurire , trebuie sa schimb anvelopa spate la K7 1000 si pana acum am mers cu d211-d212 190 55 17 , ma tot uit dupa ceva sh in stare cat mai buna si gasesc 200/55/17 , ce diferenta ar fi in comportamentul motocicletei cu mentiunea ca merg 90% stradal cu un stil destul de sportiv iar cand am ocazia si drumuri gen siriu, cheia, Tulcea, etc . Totodata m-ar interesa si daca pun anvelopa care scrie in certificat 190 50 17 ce fel se comporta motorul? Ms frumos si astept raspuns si ce imi recomandati voi eu te sfatuiesc sa pui pe spate 190/55/17 d211 gp racer medium / d212 medium (sau orice producator vrei tu dar cu dimensiunea asta) si o sa ai de castigat ... ,nu te mai intoarce in timp sa pui 190/50/17 !!!!! acum fac o paranteza : am mers acum pe adancata cu dunlop d211 gp racer medium 190/55/17 pe janta de 5.5" ,urmarind forumurile din afara am studiat concluziile si majoritatea aveau aceeasi parere "ca dunlop face cauciucul 190/55/17 si pt 5.5" " si chiar asa este,motocicleta s-a comportat excelent ,unghi de inclinare mare,pata de contact foarte buna,nu am simtit sa fuga sau ceva ,handling a fost foarte bun @adriangl.Am fost in situatia ta cu un k6 1000 .Pina la urma am decis sa pun guma stoc( 190/50/17). Instantaneu motorul s-a transformat dintr-un motor rapid si distractiv in unul rapid , distractiv si confortabil.Am calculat si s-a lasat mai jos de spate exact 1 cm. Singurul lucru care ma deranjeaza este ca nu exista gp racer pe marimea aia.Cind tragi de gaz se simpte ca trage un pic mai bine mai de jos .Nu se mai apleaca la fel de instant ca inainte dar mi se pare ok si inca super distractiv. Cind dau gaz puternic la iesire din curba este singurul moment in care simpt ca as vrea sa fi ramas cu aceleasi gume pentru ca diferenta e enorma.Dar pentru nivelul si stilul meu sunt fericit cu alegerea facuta .Eu i-am pus si throttlemeister pe ghidon si acuma pot sa merg cu el toata ziua fara durerile de dinainte cu exceptia mersului in bucucuresti dar pentru acolo am alceva. abia dupa ce o sa-ti pui ceva mai bun pe motocicleta 190/55/17 , 185/65/17 o sa-ti dai seama cat ai pierdut mergand cu 190/50/17 ,ai insa un "castig" ca nu o sa-ti iei amenda de la pol... asta este un lucru bun,felicitari (si nu sunt ironic) . Cred ca este doar in capul tau "cand tragi de gaz puternic la iesire din curba" daca trageai de gaz atat de puternic incat ne spui aveai nevoie de o pata de contact mai mare si alegeai alta dimensiune a anvelopei spate + handlingul este foarte prost cu 190/50/17 fata de 190/55/17 .Iti dau un sfat daca ai/sub 80kg-85kg si ai setarile din fabrica alea furcilor/amortizorului sa te duci sa o seteze cineva pe greutatea ta,o sa vezi cat trebuie sa desfaci din preloadul amortizorului spate ca sa fie ok sai ai si tu macar 30-35 mm rider sag va salut si Doamne ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) Va multumesc ptr raspunsuri, m am hotarat o sa iau nou 195 55 17, inca cv e diferenta mare ptr mers stradal preponderent intre sportsmart 2 si d211 gp racer m? » Post actualizat in 27 Apr 2015 09:04 Va multumesc ptr raspunsuri, m am hotarat o sa iau nou 195 55 17, inca cv e diferenta mare ptr mers stradal preponderent intre sportsmart 2 si d211 gp racer m? » Post actualizat in 27 Apr 2015 09:04 Va multumesc ptr raspunsuri, m am hotarat o sa iau nou 195 55 17, inca cv e diferenta mare ptr mers stradal preponderent intre sportsmart 2 si d211 gp racer m Editat Aprilie 27, 2015 de adriangl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 am mers acum pe adancata cu dunlop d211 gp racer medium 190/55/17 pe janta de 5.5" ,urmarind forumurile din afara am studiat concluziile si majoritatea aveau aceeasi parere "ca dunlop face cauciucul 190/55/17 si pt 5.5" " Pe site-u european nu gasesti informatia asta, doar pe cel american. E aceeasi carcasa. http://dunlopracing.com/tires-products/d211gpa/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Pe site-u european nu gasesti informatia asta, doar pe cel american. E aceeasi carcasa. http://dunlopracing.com/tires-products/d211gpa/ am citit eu bine in link-ul ala? exista d211 190/60/17? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) am citit eu bine in link-ul ala? exista d211 190/60/17? Doar pe piata americana. GP-A e putin diferit de D211 GP Racer. D211 200/55-17 este doar cu cativa mm mai lat (2-3 parca) dar considerabil mai inalt. In acelai timp e mai greu. Editat Aprilie 27, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Doar pe piata americana. GP-A e putin diferit de D211 GP Racer. D211 200/55-17 este doar cu cativa mm mai lat (2-3 parca) dar considerabil mai inalt. In acelai timp e mai greu. pacat ca nu exista si la noi. as fi probat un 190/60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 200/55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 200/55 stau si ma gandesc daca ar avea un handling mai bun pe curbe decat cu 190/55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 E mai greu si iti va scadea agilitatea. Pata de contact mai mare pe inclinari mari dar nu cred ca e cazul pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 comanda din afara si poti sa probezi,asta nu este un impediment ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Sa comande guma din america? Funny guy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 daca tot e dornic sa probeze ... banul este singura problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Eu unu am invatat deja sa ii ignor pe cei care sufera de JAGITA. Este o boala nu foarte periculoasa dar contagioasa .Cei afectati devin incapabil sa mai gindeasca ca mai exista oameni cu alte perspective, alte placeri , asteptari si scop. In acelasi timp suferinzii descopera capacitatea de a cunoaste absolut tot ce poate sau nu poate o fiinta umana fara sa aiba vre-un contact fizic sau vizual cu aceasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Dar ce-a mai facut Jagi/Bogdan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) @cesar. Culmea este ca de data asta omu nu a facut nimic. Am folosit acel termen doar pentru ca la el am observat acea boala pentru prima data .Nu sunt nici singurul nici primul care a observat-o. Sunt mai multi afectati. Si nu numai posesori de motoare de viteza. Editat Aprilie 27, 2015 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Sa nu mor ca prostu - dar despre ce boala vorbesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Spunea un coleg mai sus ca are demarajul mai bun cu 190/50, comparativ cu 190/55. E normal a fie asa, 190/50 are diametrul mai mic, si se simte la demaraj. Daca pui 190/55, ca sa poti pastra demarajul, trebuie sa pui un dinte in plus pe foaia spate de la roata. 200/60 trebuie deja dinti in plus. Oricum, rapaortul pinioaneleor stoc, e doar pt reducerea consumului, demarajul OK, e de la schimbarea raportului cu -1 fata, plus 2 spate, asa ca daca deja pui 190/55, nu e sesizabila mult diferenta la demaraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.