Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

sal....vin de pe honda cb 500. am vandut-o si vreau sa-mi iau cbr sau gsxr. am si eu nevoie de niste informatii... de exemplu cand a fost introdusa injectia la gsxr. si dac merita sa-mi iau injectie sau e mai bine sa nu ma complic si sa-mi iau carburatie. am inteles ca la 750 a fost introdusa injectia in 1999. nu stiu la 600. si inca ceva...ce sa verific la ea in special? duminica plec in italia. va multumeste, poate, un viitor coleg de topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sal....vin de pe honda cb 500. am vandut-o si vreau sa-mi iau cbr sau gsxr. am si eu nevoie de niste informatii... de exemplu cand a fost introdusa injectia la gsxr. si dac merita sa-mi iau injectie sau e mai bine sa nu ma complic si sa-mi iau carburatie. am inteles ca la 750 a fost introdusa injectia in 1999. nu stiu la 600. si inca ceva...ce sa verific la ea in special? duminica plec in italia. va multumeste, poate, un viitor coleg de topic.

salutare! Injectia a fost bagata din 98 nu din 99 la modelul de 750.Modelul de 600 are injectie din 2001 daca nu ma insel. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap..2001 are sigur injectie

+ gsxr arata intr-un fel

are cativa caluti putere in plus fata de cbr

si cel mai important

 

E GSX R !!!

 

la ce sa te uiti ???

la toate. primul lucru verifica nivelul uleiului. CICA daca e mai mult decat tb nu-i bine

e pus mai mult sa mai atenueze eventuale zgomote din motor...btw

gsxr ( suzuki ) are un zgomot specific, nu suna ca un cbr

uitate la suruburile bordului, poate observi ca a fost umblat la el, adiq s-a dat kmetrajul inapoi,

vezi sa nu ai joc in furca, sa nu planga amortizoarele,

sa nu ai ulei pe interiorul carenelor, carenele sa fie alinite frumos pe langa cadru,

ETC>

adiq sa faci ce nu am facut io

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar ajuta foarte mult si o poza. Sau eventual sa precizezi ce culori avea mobra. Tot nu inteleg cum puii mei se fura asa ceva ... Ce dumnezeului fac cu ele ? Ma rog, o intrebare prosteasca. Poate traiesc eu in alta lume.

 

Eu prefer momentan sa iau cat de ieftin un suport pentru numar, eventual cu tot cu semnalizari. Ma poate ajuta cineva? Obiectul e cel din poza...

post-37456-1210267227_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt fericitul posesor al unei moto Suzuki GSXR 750 SRAD,din anul 1996,o am de vara trecuta.Am pe ea toba Yoshymura Oval full sistem din carbon,plexi glass fumuriu,crash paduri,futune frana racing,semnalizari mici imitatie carbon,Dyno jet stagiul 1.

post-37679-1210284124_thumb.jpg

Editat de carbit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jucarie nu mai cauta suportul ala de numar...arata ca draq cu el

io mi l-am taiat.

o sa-ti fac o poza sa vezi ce poti sa faci cu niste tabla si o bormasina.

 

Multam, astept poza. Problema e ca nu am timp, eu sunt la Bucuresti iar bicicleta mi-e la Bistrita, si o vreau inmatriculata rapid. In weekend avem o "ingramadeala" la Bistrita /index.php?showtopic=195022 si nu vreau sa ma duc cu taxi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde cat l-ai lasat pornit ... 2, 3 minute merge "sacadat" ... Practic cum ai ajuns la concluzia asta ? te-ai dat cu el o vreme dupa care ai testat sunetul la relanti sau pur si simplu l-ai pornit si atat. Din cate stiu eu toate GSX-R urile au acel zgomot "sacadat" la relanti pana se incalzesc. Cel putin al meu asa face.

 

Confirm. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in final am ales gixer , daca totul e ok pe sambata il am,

sper sa fiu multumit .... o sa bag niste poze si pareri

 

acu cine stie sa-mi raspunda ce diferenta este intre K1 si K2, pentru ca GSX-R asta de 1000 este fabricat din 2000 pana in 2002 si este pe injectie. Am vazut pe moto.it ca urmatorul model este fabricat din 2003.

 

deci cum e cu k-urile astea ?

 

/index.php?showtopic=205851

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primiti cu gixxeru?Am un Suzuki GSXR 600 din '98.E super motoru.10500 km si arata si merge foarte bine...poate io mai trebuie sa mai invat sa ma dau da el isi face datoria.Sunt super incantat de el si am vz topicu asta, la care vreau sa ma lipesc si eu :lol:

Scuze pt poze dar sunt singurele pana acum.Nu mi-a dat prin cap cand eram langa el sa-i mai fac si poze. :lol: ca vroiam doar sa ma dau.Salut si drum uscat!

post-36771-1210508412_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in final am ales gixer , daca totul e ok pe sambata il am,

sper sa fiu multumit .... o sa bag niste poze si pareri

 

acu cine stie sa-mi raspunda ce diferenta este intre K1 si K2, pentru ca GSX-R asta de 1000 este fabricat din 2000 pana in 2002 si este pe injectie. Am vazut pe moto.it ca urmatorul model este fabricat din 2003.

 

deci cum e cu k-urile astea ?

 

/index.php?showtopic=205851

 

nu sunt diferente intre k1 si k2 ..sunt aceeasi motocicleta :lol:

k3-k4 1000 deja e alta planeta din toate pdv ...in special ciclistica frane si motor :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in final am ales gixer , daca totul e ok pe sambata il am,

sper sa fiu multumit .... o sa bag niste poze si pareri

 

acu cine stie sa-mi raspunda ce diferenta este intre K1 si K2, pentru ca GSX-R asta de 1000 este fabricat din 2000 pana in 2002 si este pe injectie. Am vazut pe moto.it ca urmatorul model este fabricat din 2003.

 

deci cum e cu k-urile astea ?

 

/index.php?showtopic=205851

 

Mai nenica io's incepator da 1 an numai asta am facut(adica de cand mi-am luat permisu caut motor) si de curand am luat un gsxr 600 din 98(SUPER!!! :lol: ).Sa revenim si sa-ti zic ce-i cu K-urile..

Din cate am citit si auzit suzuki a introdus prin 95-96(nu f sigur) sistemu SRAD(Suzuki Ram Air Direct) care actioneaza dc vrei ca o turbina mecanica la viteze mari(galeriile de aer isi micsoreaza diametru pe masura ce ajung la admisie la motor si implicit creste presiunea cu care se hraneste "al mic").E...pana in 2000(inclusiv) s-au numit SRAD.Din 2000 acelasi sistem se numeste K(K4 de ex pt 2004, K5 pt 2005 etc).Cam asta-i singura diferenta pe care am observat-o io.Cred ca am lamurit asa ca Enjoy the ride!!Be safe!!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. io am un srad de 600 pe carb<97>din 98 au fost facute pe injectie <acelasi motor, acelasi cadru si aceleasi carene>diferenta 4caluti in plus, dar din 2000 cand s-a trecut la k-uri sau sckimbat mai multecadru, carene etc, iar numarul dupa k a venit intodeauna de la an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt diferente intre k1 si k2 ..sunt aceeasi motocicleta :lol:

k3-k4 1000 deja e alta planeta din toate pdv ...in special ciclistica frane si motor :lol:

 

in sfarsit un raspuns corect si la subiect, asa stiam si eu ca 2001-2002 este la fel si de asta ma intrebam cum e cu k-urile ... in sfarsit sa lamurit, mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vineri am intrat si eu in randul posesorilor de gixer cu un k7 de 600. Ma simt foarte bine pe ea, mi se pare micuta si domoala. Dar asta probabil pentru ca sunt inca in rodaj si nu depasesc 8000 de ture.

post-5817-1210580939_thumb.jpg

post-5817-1210580949_thumb.jpg

post-5817-1210580966_thumb.jpg

post-5817-1210580983_thumb.jpg

post-5817-1210580994_thumb.jpg

Editat de Josephine
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vineri am intrat si eu in randul posesorilor de gixer cu un k7 de 600. Ma simt foarte bine pe ea, mi se pare micuta si domoala. Dar asta probabil pentru ca sunt inca in rodaj si nu depasesc 8000 de ture.

 

frumoasa, frumoasa, frumoasa :) Imi plac lucrurile NOI :moto:

Felicitari!

 

"mi se pare micuta si domoala" ?? :( hmm... de la 7000 in sus ar trebui sa simti gol in stomac :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vineri am intrat si eu in randul posesorilor de gixer cu un k7 de 600. Ma simt foarte bine pe ea, mi se pare micuta si domoala. Dar asta probabil pentru ca sunt inca in rodaj si nu depasesc 8000 de ture.

 

Bravo felicitari, asta da motocicleta, nu namila de 954 :( ! Sa o stapanesti sanatoasa !

"Welcome to the Gixxer Club"

 

:)

 

sal. io am un srad de 600 pe carb<97>din 98 au fost facute pe injectie <acelasi motor, acelasi cadru si aceleasi carene>diferenta 4caluti in plus, dar din 2000 cand s-a trecut la k-uri sau sckimbat mai multe cadru, carene etc, iar numarul dupa k a venit intodeauna de la an

 

E stii tu ceva, insa nu chiar totul ! Din pacate doar 750-ul a primit in '98 injectie, iar cel de 600 s-a fabricat aproximativ la fel intre '97 si 2000, iar in 2001 a aparut cel de 600 pe injectie care este cu 10 kg mai usor si binenteles alte modificari!

 

:moto:

Editat de LaurBalaur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate dar m-am uitat in talonul meu si in talonul unui amic cu ea din 98 si era o dif de exact 4 caluti in plus

<de unde nu stiu da banuiam ca era pe injectie>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal ,

cunoscatori in ale mecanicii,

mi-am cumparat de curand un gsx-r 600 an fab 2003 omul care l-a adus zice ca are 8000 km (nu-l cred, chiar daca motoreta arata impecabil) si facand comparatie cu fosta,un cbr 600 f3 ,la cum se aude motorul la ralenti am ramas profund dezamagit de gsx-r,am impresia ca am un pumn de suruburi si piulite aruncate in motor .motoasul de la honda torcea ca o pisicuta ,ideea este ca am vazut pana sa o cumpar pe asta vreo 4 motoare si toate aveau cam acelasi zgomot la ralenti .INTREBARE asa tre sa se auda un gsx-r ???

 

 

Si eu am un GSX R600 SRAD din 97 si tot cam asa se aude...eu credeam ca poate e ceva in neregula la al meu..dar daca zici si tu acum acelasi lucru...probabil ca asa or fi ele. Nu stiu ce sa zic, nici nu prea ma pricep la partea de mecanica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am un GSX R600 SRAD din 97 si tot cam asa se aude...eu credeam ca poate e ceva in neregula la al meu..dar daca zici si tu acum acelasi lucru...probabil ca asa or fi ele. Nu stiu ce sa zic, nici nu prea ma pricep la partea de mecanica...

suzuki in general are o horcaiala de bosorog betiv,care baga 2 pachete de carpati pe zii,dar daca se ridica,(in ture)devine cel mai mandru cavaler!ce te astepti de la un motor?sa mearga ca un megane,sau sa dardaie asfaltul sub tine,sa-ti dea fiori de fiecare data cand porneste?ca doar de aia am ales cu totii motoarele,sa fim mandrii de ele si de noi,chiar daca suferim din cauza lor.cu totii le iubim si le adoram,asa ca ar fii bine sa te bucuri de cea ce ai,ca e meserie. ;) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...