riderontornadoes Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 sal....vin de pe honda cb 500. am vandut-o si vreau sa-mi iau cbr sau gsxr. am si eu nevoie de niste informatii... de exemplu cand a fost introdusa injectia la gsxr. si dac merita sa-mi iau injectie sau e mai bine sa nu ma complic si sa-mi iau carburatie. am inteles ca la 750 a fost introdusa injectia in 1999. nu stiu la 600. si inca ceva...ce sa verific la ea in special? duminica plec in italia. va multumeste, poate, un viitor coleg de topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pedala Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 sal....vin de pe honda cb 500. am vandut-o si vreau sa-mi iau cbr sau gsxr. am si eu nevoie de niste informatii... de exemplu cand a fost introdusa injectia la gsxr. si dac merita sa-mi iau injectie sau e mai bine sa nu ma complic si sa-mi iau carburatie. am inteles ca la 750 a fost introdusa injectia in 1999. nu stiu la 600. si inca ceva...ce sa verific la ea in special? duminica plec in italia. va multumeste, poate, un viitor coleg de topic. salutare! Injectia a fost bagata din 98 nu din 99 la modelul de 750.Modelul de 600 are injectie din 2001 daca nu ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 dap..2001 are sigur injectie + gsxr arata intr-un fel are cativa caluti putere in plus fata de cbr si cel mai important E GSX R !!! la ce sa te uiti ??? la toate. primul lucru verifica nivelul uleiului. CICA daca e mai mult decat tb nu-i bine e pus mai mult sa mai atenueze eventuale zgomote din motor...btw gsxr ( suzuki ) are un zgomot specific, nu suna ca un cbr uitate la suruburile bordului, poate observi ca a fost umblat la el, adiq s-a dat kmetrajul inapoi, vezi sa nu ai joc in furca, sa nu planga amortizoarele, sa nu ai ulei pe interiorul carenelor, carenele sa fie alinite frumos pe langa cadru, ETC> adiq sa faci ce nu am facut io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 ar ajuta foarte mult si o poza. Sau eventual sa precizezi ce culori avea mobra. Tot nu inteleg cum puii mei se fura asa ceva ... Ce dumnezeului fac cu ele ? Ma rog, o intrebare prosteasca. Poate traiesc eu in alta lume. Eu prefer momentan sa iau cat de ieftin un suport pentru numar, eventual cu tot cu semnalizari. Ma poate ajuta cineva? Obiectul e cel din poza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Cum se aude un gsx-r fata de un cbr, care e mai bun ... mai renumit, mai smecher, care arata mai bine care e mai sus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carbit Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 (editat) Si eu sunt fericitul posesor al unei moto Suzuki GSXR 750 SRAD,din anul 1996,o am de vara trecuta.Am pe ea toba Yoshymura Oval full sistem din carbon,plexi glass fumuriu,crash paduri,futune frana racing,semnalizari mici imitatie carbon,Dyno jet stagiul 1. Editat Mai 8, 2008 de carbit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 @jucarie nu mai cauta suportul ala de numar...arata ca draq cu el io mi l-am taiat. o sa-ti fac o poza sa vezi ce poti sa faci cu niste tabla si o bormasina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 @jucarie nu mai cauta suportul ala de numar...arata ca draq cu elio mi l-am taiat. o sa-ti fac o poza sa vezi ce poti sa faci cu niste tabla si o bormasina. Multam, astept poza. Problema e ca nu am timp, eu sunt la Bucuresti iar bicicleta mi-e la Bistrita, si o vreau inmatriculata rapid. In weekend avem o "ingramadeala" la Bistrita /index.php?showtopic=195022 si nu vreau sa ma duc cu taxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata MCMLXXXVII Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 depinde cat l-ai lasat pornit ... 2, 3 minute merge "sacadat" ... Practic cum ai ajuns la concluzia asta ? te-ai dat cu el o vreme dupa care ai testat sunetul la relanti sau pur si simplu l-ai pornit si atat. Din cate stiu eu toate GSX-R urile au acel zgomot "sacadat" la relanti pana se incalzesc. Cel putin al meu asa face. Confirm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racheta Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...pic&t=15777 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xilox Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 in final am ales gixer , daca totul e ok pe sambata il am, sper sa fiu multumit .... o sa bag niste poze si pareri acu cine stie sa-mi raspunda ce diferenta este intre K1 si K2, pentru ca GSX-R asta de 1000 este fabricat din 2000 pana in 2002 si este pe injectie. Am vazut pe moto.it ca urmatorul model este fabricat din 2003. deci cum e cu k-urile astea ? /index.php?showtopic=205851 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosmoD Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Primiti cu gixxeru?Am un Suzuki GSXR 600 din '98.E super motoru.10500 km si arata si merge foarte bine...poate io mai trebuie sa mai invat sa ma dau da el isi face datoria.Sunt super incantat de el si am vz topicu asta, la care vreau sa ma lipesc si eu Scuze pt poze dar sunt singurele pana acum.Nu mi-a dat prin cap cand eram langa el sa-i mai fac si poze. ca vroiam doar sa ma dau.Salut si drum uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 in final am ales gixer , daca totul e ok pe sambata il am, sper sa fiu multumit .... o sa bag niste poze si pareri acu cine stie sa-mi raspunda ce diferenta este intre K1 si K2, pentru ca GSX-R asta de 1000 este fabricat din 2000 pana in 2002 si este pe injectie. Am vazut pe moto.it ca urmatorul model este fabricat din 2003. deci cum e cu k-urile astea ? /index.php?showtopic=205851 nu sunt diferente intre k1 si k2 ..sunt aceeasi motocicleta k3-k4 1000 deja e alta planeta din toate pdv ...in special ciclistica frane si motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosmoD Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 in final am ales gixer , daca totul e ok pe sambata il am, sper sa fiu multumit .... o sa bag niste poze si pareri acu cine stie sa-mi raspunda ce diferenta este intre K1 si K2, pentru ca GSX-R asta de 1000 este fabricat din 2000 pana in 2002 si este pe injectie. Am vazut pe moto.it ca urmatorul model este fabricat din 2003. deci cum e cu k-urile astea ? /index.php?showtopic=205851 Mai nenica io's incepator da 1 an numai asta am facut(adica de cand mi-am luat permisu caut motor) si de curand am luat un gsxr 600 din 98(SUPER!!! ).Sa revenim si sa-ti zic ce-i cu K-urile.. Din cate am citit si auzit suzuki a introdus prin 95-96(nu f sigur) sistemu SRAD(Suzuki Ram Air Direct) care actioneaza dc vrei ca o turbina mecanica la viteze mari(galeriile de aer isi micsoreaza diametru pe masura ce ajung la admisie la motor si implicit creste presiunea cu care se hraneste "al mic").E...pana in 2000(inclusiv) s-au numit SRAD.Din 2000 acelasi sistem se numeste K(K4 de ex pt 2004, K5 pt 2005 etc).Cam asta-i singura diferenta pe care am observat-o io.Cred ca am lamurit asa ca Enjoy the ride!!Be safe!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 cosmo..... sunt si srad-uri cu carburatie...... sunt diferente intre K si SRAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 sal. io am un srad de 600 pe carb<97>din 98 au fost facute pe injectie <acelasi motor, acelasi cadru si aceleasi carene>diferenta 4caluti in plus, dar din 2000 cand s-a trecut la k-uri sau sckimbat mai multecadru, carene etc, iar numarul dupa k a venit intodeauna de la an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xilox Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 nu sunt diferente intre k1 si k2 ..sunt aceeasi motocicleta k3-k4 1000 deja e alta planeta din toate pdv ...in special ciclistica frane si motor in sfarsit un raspuns corect si la subiect, asa stiam si eu ca 2001-2002 este la fel si de asta ma intrebam cum e cu k-urile ... in sfarsit sa lamurit, mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Josephine Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) De vineri am intrat si eu in randul posesorilor de gixer cu un k7 de 600. Ma simt foarte bine pe ea, mi se pare micuta si domoala. Dar asta probabil pentru ca sunt inca in rodaj si nu depasesc 8000 de ture. Editat Mai 12, 2008 de Josephine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 De vineri am intrat si eu in randul posesorilor de gixer cu un k7 de 600. Ma simt foarte bine pe ea, mi se pare micuta si domoala. Dar asta probabil pentru ca sunt inca in rodaj si nu depasesc 8000 de ture. frumoasa, frumoasa, frumoasa Imi plac lucrurile NOI Felicitari! "mi se pare micuta si domoala" ?? hmm... de la 7000 in sus ar trebui sa simti gol in stomac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 (editat) De vineri am intrat si eu in randul posesorilor de gixer cu un k7 de 600. Ma simt foarte bine pe ea, mi se pare micuta si domoala. Dar asta probabil pentru ca sunt inca in rodaj si nu depasesc 8000 de ture. Bravo felicitari, asta da motocicleta, nu namila de 954 ! Sa o stapanesti sanatoasa ! "Welcome to the Gixxer Club" sal. io am un srad de 600 pe carb<97>din 98 au fost facute pe injectie <acelasi motor, acelasi cadru si aceleasi carene>diferenta 4caluti in plus, dar din 2000 cand s-a trecut la k-uri sau sckimbat mai multe cadru, carene etc, iar numarul dupa k a venit intodeauna de la an E stii tu ceva, insa nu chiar totul ! Din pacate doar 750-ul a primit in '98 injectie, iar cel de 600 s-a fabricat aproximativ la fel intre '97 si 2000, iar in 2001 a aparut cel de 600 pe injectie care este cu 10 kg mai usor si binenteles alte modificari! Editat Mai 13, 2008 de LaurBalaur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 se poate dar m-am uitat in talonul meu si in talonul unui amic cu ea din 98 si era o dif de exact 4 caluti in plus <de unde nu stiu da banuiam ca era pe injectie> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_dbm Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 sal ,cunoscatori in ale mecanicii, mi-am cumparat de curand un gsx-r 600 an fab 2003 omul care l-a adus zice ca are 8000 km (nu-l cred, chiar daca motoreta arata impecabil) si facand comparatie cu fosta,un cbr 600 f3 ,la cum se aude motorul la ralenti am ramas profund dezamagit de gsx-r,am impresia ca am un pumn de suruburi si piulite aruncate in motor .motoasul de la honda torcea ca o pisicuta ,ideea este ca am vazut pana sa o cumpar pe asta vreo 4 motoare si toate aveau cam acelasi zgomot la ralenti .INTREBARE asa tre sa se auda un gsx-r ??? Si eu am un GSX R600 SRAD din 97 si tot cam asa se aude...eu credeam ca poate e ceva in neregula la al meu..dar daca zici si tu acum acelasi lucru...probabil ca asa or fi ele. Nu stiu ce sa zic, nici nu prea ma pricep la partea de mecanica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustyn Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Si eu am un GSX R600 SRAD din 97 si tot cam asa se aude...eu credeam ca poate e ceva in neregula la al meu..dar daca zici si tu acum acelasi lucru...probabil ca asa or fi ele. Nu stiu ce sa zic, nici nu prea ma pricep la partea de mecanica... suzuki in general are o horcaiala de bosorog betiv,care baga 2 pachete de carpati pe zii,dar daca se ridica,(in ture)devine cel mai mandru cavaler!ce te astepti de la un motor?sa mearga ca un megane,sau sa dardaie asfaltul sub tine,sa-ti dea fiori de fiecare data cand porneste?ca doar de aia am ales cu totii motoarele,sa fim mandrii de ele si de noi,chiar daca suferim din cauza lor.cu totii le iubim si le adoram,asa ca ar fii bine sa te bucuri de cea ce ai,ca e meserie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 e aproape gata si al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drumhighguy Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Salutari. E posibil sa devin si eu f curand proprietar de gixxer 600 din 2001. Motoru are 40.000 km.. vreau niste pareri; e cam mare scoru? cam ce ar trebui sa verific respectiv sa mai schimb la ea asa in principiu? Astept opinii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.